Flop/Top spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat heb je al verscheidene keren gedaan. Daarom ben je ook van Krondor afgegooid.
 
Reactiescore
1.075
Tsja dat jij er geen benul van hebt zegt veel over hoe goed jij deze wereld volgt.... Daarmee kunnen we jouw mening over de diplomatieke verhoudingen op deze wereld per definitie al niet meer serieus nemen...

ik ben degene die met mijn mening niet meer serieus valt te nemen over diplomatieke verhoudingen, maar jullie zijn wel degenen die beweren dat wij samenwerken met Bibbox o_O
 

DeletedUser77878

Guest
Wel... de vaste AF posters zijn niet meer serieus te nemen.

Dus als er geen samenwerking is tussen calm en bibbox open de aanval en toon dat ze ongelijk hebben
 
Reactiescore
524
Maar als we het dan hebben over Calm en Bibbox. Hoezo valt Calm Bibbox niet meer aan? Laten jullie juist de frontspelers met Bibbox opeens jumpen richting LKO? Jullie reageren namelijk altijd behoorlijk als door een slang gebeten wanneer dit ter sprake komt....

Ze hebben het over een andere boeg gegooid.
Het hele onderwerp negeren :eek:
 

DeletedUser73904

Guest
Een actie die niet gericht is op het edelen is bij definitie al stupide. Of je moet een verklaarbare reden zoals jullie proberen te voeren, maar welke erg slecht onderbouwd wordt.



En de overige massa´s? Ik tel wel meer acties hoor? 1e actie, 0 winst en verlies, 2e actie 1 dorp winst voor ons als tegenstander, vlak na de 3e actie account weggewerkt wat indirect tot Calm behoorde en bij de 4e kwamen die faalfakes met die vele edels die we naar de eeuwige TW jachtvelden hebben gebonjourd.

Nja geremd hebben jullie ons niet, maar het is leuk om te zien dat jullie zo goed zijn ingetrapt in mijn verhaal over de enorme edelvoorraad die La Kouchov op dat moment had. Uiteindelijk hebben wij wel meer kunnen pakken, doordat jullie eerst niet durfden te edelen en dat pas deden toen we het acc al voor de helft hadden genobled. Van hetgeen over was hebben wij nog steeds 1/3e kunnen edelen dus in hoeverre je het geslaagd kunt noemen waag ik te betwijfelen.

QUOTE="St. Jimmy, post: 6076886, member: 44367"]Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. We gaan zien hoe deze massa uitpakt.

Maar over de massa op LKO toendertijd, het resultaat wat we op oog hadden was broodnodig. Als het zo door bleef gaan, had LKO het grootste deel van IAA geedeld, en had Stekskes een ondeffbaar front. Het belangrijkste resultaat is dat Stekskes gewoon een prima frontje heeft en dat twee andere spelers een deel van dat front hebben overgenomen dat ook prima deffbaar is. LKO ligt nu tegen 4 spelers van Calm aan in plaats van 2, dus als je het in dag opzicht bekijkt was het een succes. Zeker als je de kanttekening meeneemt dat Stekskes in die tijd niet actief genoeg was om zelfs zijn huidige front aan te kunnen.

Bovendien hadden we geen vv van IAA he, ze deffden niet, weigerden vv af te geven, wat moet je dan?
Geen vv, wel vv. Goede titel voor een soap, want hierover lopen de beweringen en de bewijslast alle kanten uit. Eerste deel bovenstaand, maar in hoeverre het cluster van Stekses nu niet onhoudbaar is vraag ik mij af. De logica van het feit dat Tony Tony en Vito moesten jumpen ontbreekt bij mij ook, want beide accounts beschikten al over front waarbij zeer zeker het eerste account een zeer groot front had en heeft. Maargoed het is jullie keuze om te ontkennen dat er een nap is met Calm of in elk geval een samenwerking vanuit Bibbox met een aantal accounts van jullie. Want het is wel opvallend dat twee accounts die juist enorm de dupe zouden zijn/zijn van de nap met bibbox opeens jumpen.

Hoezo is het een succes als er 4 accounts tegen ons liggen in plaats van 2? Zo veel angst?




Steff kan zoveel zeggen, maar jullie komen als stam echter bij lange na niet meer overtuigend over. Dat Patrick arrogant was klopt en ook dat hij een groot ego had en dat dat vermoedelijk op termijn ook de ondergang heeft ingeluid voor Calm maakt het des te vervelender voor jullie.

Je wilt zeggen dat de Calm leiding het netjes heeft gespeeld toen Niek en ik in gesprek waren over een gemeenschappelijke samenwerking tegen Karma? Iets met eerst een weekend lang overleggen waarna op maandag en dinsdag continue wordt gezegd dat alles er goed uitziet en dat het heel raar moet lopen wil de zaak nog afketsen en de frontspelers akkoord zijn. Tot het moment dat op dinsdag op woensdagnacht er opeens incomings door Calm worden gestuurd, zelfs door diegene waar wij mee in gesprek waren en die dan doodleuk pas om half 8 ind e ochtend zegt dat de samenwerking niet door gaat en dat hij de spelers die al eerder hebben aangevallen zal aanspreken op het feit dat dat niet netjes is. Maar even later toch doodleuk zonder blikken of blozen verkondigd dat hijzelf de actie heeft gepland en gestuurd en maar eerst wilde gaan slapen alvorens hij het ging melden aan ons. Dit terwijl dus op dinsdag nogmaals was bevestigd werd over hetgeen maandag ook al gemeld was, dat de GAP zo goed als geregeld was en de details alleen nog besproken dienden te worden, maar dat daar geen rare dingen uit zouden komen. Dus inhoeverre is de leiding van Calm niet nalatig geweest?[/QUOTE]

Waar zeg ik dat, of waar insinueer ik dat? Volgens mij worden me hier woorden in de mond gelegd die ik nooit gezegd heb o_O

(ongeacht of jij gelijk hebt met je punt of niet)
 

DeletedUser71618

Guest
Wel... de vaste AF posters zijn niet meer serieus te nemen.
Er vliegt wel extreem veel modder rond ja. Een Sweehx die zegt dat Calm de VV van IAA had, rest van Rhei die daar ook over twijfelt maar somehow een 'bewijs' van Calm van wil dat het niet zo was ofzo; Alex die een samenwerking verzint met the talisman als een van de 'argumenten' terwijl daar vorige week een dikke discussie over is geweest tussen Karma/rhei, ... En Rhei die beweert dat Calm bij GAP afspraken ineens de aanval opent? Reactie Calm: "jullie zijn gewoon salty" en "je hebt zelf een BG!!"

Ik zie zoveel modder, maar nul onderbouwing of bewijzen. Wie gaat er eens wat moois van maken?
 

DeletedUser77878

Guest
Ik zie zoveel modder, maar nul onderbouwing of bewijzen. Wie gaat er eens wat moois van maken?

Ik vrees dat het niet meer voor deze wereld zal zijn.

Er is zoveel met modder gegooid op w50 fora dat ieder zijn kuil heeft gegraven,
dus binnenkort start er op dit fora nog een loopgraven oorlog.
 

DeletedUser72457

Guest
Gewoon allemaal lief doen. Onthoud mannen, het is slechts een spelletje.
 

DeletedUser

Guest
De afgelopen week heeft Akon al drie keer een clear laten doodlopen op een stack in het laatste dorp van gewoonthijs1, waarvan een zelfs in de nachtbonus. Ik vraag me af wat de tactische overwegingen van de spelers van Akon hierachter zijn? :)

sPywwkR.jpg
l0mbwVq.jpg
7xxCZVt.jpg
 

DeletedUser73195

Guest
Zijn slechts troependumpjes, we willen graag meer def genereren in dat gebied!
 

DeletedUser

Guest
Er zullen vast wel betere plekken zijn om een volle clear op te gooien denk ik?
 

DeletedUser69389

Guest
Geen vv, wel vv. Goede titel voor een soap, want hierover lopen de beweringen en de bewijslast alle kanten uit. Eerste deel bovenstaand, maar in hoeverre het cluster van Stekses nu niet onhoudbaar is vraag ik mij af. De logica van het feit dat Tony Tony en Vito moesten jumpen ontbreekt bij mij ook, want beide accounts beschikten al over front waarbij zeer zeker het eerste account een zeer groot front had en heeft. Maargoed het is jullie keuze om te ontkennen dat er een nap is met Calm of in elk geval een samenwerking vanuit Bibbox met een aantal accounts van jullie. Want het is wel opvallend dat twee accounts die juist enorm de dupe zouden zijn/zijn van de nap met bibbox opeens jumpen.

Hoezo is het een succes als er 4 accounts tegen ons liggen in plaats van 2? Zo veel angst?




Steff kan zoveel zeggen, maar jullie komen als stam echter bij lange na niet meer overtuigend over. Dat Patrick arrogant was klopt en ook dat hij een groot ego had en dat dat vermoedelijk op termijn ook de ondergang heeft ingeluid voor Calm maakt het des te vervelender voor jullie.

Je wilt zeggen dat de Calm leiding het netjes heeft gespeeld toen Niek en ik in gesprek waren over een gemeenschappelijke samenwerking tegen Karma? Iets met eerst een weekend lang overleggen waarna op maandag en dinsdag continue wordt gezegd dat alles er goed uitziet en dat het heel raar moet lopen wil de zaak nog afketsen en de frontspelers akkoord zijn. Tot het moment dat op dinsdag op woensdagnacht er opeens incomings door Calm worden gestuurd, zelfs door diegene waar wij mee in gesprek waren en die dan doodleuk pas om half 8 ind e ochtend zegt dat de samenwerking niet door gaat en dat hij de spelers die al eerder hebben aangevallen zal aanspreken op het feit dat dat niet netjes is. Maar even later toch doodleuk zonder blikken of blozen verkondigd dat hijzelf de actie heeft gepland en gestuurd en maar eerst wilde gaan slapen alvorens hij het ging melden aan ons. Dit terwijl dus op dinsdag nogmaals was bevestigd werd over hetgeen maandag ook al gemeld was, dat de GAP zo goed als geregeld was en de details alleen nog besproken dienden te worden, maar dat daar geen rare dingen uit zouden komen. Dus inhoeverre is de leiding van Calm niet nalatig geweest?

Waar zeg ik dat, of waar insinueer ik dat? Volgens mij worden me hier woorden in de mond gelegd die ik nooit gezegd heb o_O

(ongeacht of jij gelijk hebt met je punt of niet)[/QUOTE]

Nja je insinueert wel dat de Calm leiding niet moeten zwart maken en dergelijke. Daarnaast dat ze goed werk verrichtten.

Er vliegt wel extreem veel modder rond ja. Een Sweehx die zegt dat Calm de VV van IAA had, rest van Rhei die daar ook over twijfelt maar somehow een 'bewijs' van Calm van wil dat het niet zo was ofzo; Alex die een samenwerking verzint met the talisman als een van de 'argumenten' terwijl daar vorige week een dikke discussie over is geweest tussen Karma/rhei, ... En Rhei die beweert dat Calm bij GAP afspraken ineens de aanval opent? Reactie Calm: "jullie zijn gewoon salty" en "je hebt zelf een BG!!"

Ik zie zoveel modder, maar nul onderbouwing of bewijzen. Wie gaat er eens wat moois van maken?

Er was nog geen GAP, alleen vergevorderde gesprekken, welke zich in de afrondende fase bevonden.
 
Bovenaan