Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

DeletedUser76166

Guest
Ik zeg niet dat de hele stam mij terug wil, ik verwijs met ze naar een account, dat deel uitmaakt van "met ui". Trouwens "terug"? Volgens mij heb ik met de meeste van met ui nooit gespeeld anyway.

Wel grappig dat er schijnbaar nu al mensen inactief raken in Met ui.. Dat wist ik nog niet(volg deze wereld amper nog)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Ik zeg niet dat de hele stam mij terug wil, ik verwijs met ze naar een account, dat deel uitmaakt van "met ui". Trouwens "terug"? Volgens mij heb ik met de meeste van met ui nooit gespeeld anyway.

Wel grappig dat er schijnbaar nu al mensen inactief raken in Met ui.. Dat wist ik nog niet(volg deze wereld amper nog)

Zelfs dat account wil je niet terug. Dat kan ik persoonlijk bevestigen ;).

En inactief in Met Ui? Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat nu, wat je zelf ook al zegt (dat je de wereld niet meer volgt).
 

DeletedUser51467

Guest
Zelfs dat account wil je niet terug. Dat kan ik persoonlijk bevestigen ;).

En inactief in Met Ui? Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat nu, wat je zelf ook al zegt (dat je de wereld niet meer volgt).

Freek wat zeg je nu inactief in Met Ui, dat kan toch gewoon niet. Ze zouden daar nooit een account in de stam laten zitten als die inactief is, zeker niet aan het front zonder stacks.

88aedcuvz0fvk.png
 

DeletedUser

Guest
Michiel, jouw plaatje doet eigenlijk nog net iets te weinig af aan de werkelijke situatie. Er staan te weinig rode bolletjes. Let vooral op het mooie detail bij 541|551. Daar werd een recap gedaan. Was even intens wel, maar daar hebben we als team gelukkig goed op kunnen anticiperen. We willen dan ook alle VV'ers op troepe4 vanuit het overactieve Met Ui bedanken voor deze uitdaging. Tot de volgende keer maar weer.

http://nl.twstats.com/nl49/index.php?page=player&mode=conquers&id=2006373&type=&pn=-1
 
Reactiescore
3.540
Troepe konden we letterlijk niks aan doen, die zat ook alleen nog maar in de stam omdat hij ooit was aangenomen in Fear als deftank van summervibes (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :p). Geen login, geen vv, toekijken tot het al te laat was.
 

DeletedUser

Guest
Troepe konden we letterlijk niks aan doen, die zat ook alleen nog maar in de stam omdat hij ooit was aangenomen in Fear als deftank van summervibes (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :p). Geen login, geen vv, toekijken tot het al te laat was.

Bullshitalarm. Summervibes was al weg voor Met Ui was ontstaan. Je had hem dus helemaal niet in je stam hoeven zetten, omdat hij deftank van SV was. Je rekruteert dus gewoon de verkeerde accounts en komt daarna met een slap lul verhaal dat je er niets aan kon doen.

Ik heb ook zeer mijn vraagtekens bij het idee dat jullie geen VV hadden.. Nu in ieder geval wel, want er wordt gereageerd op aanvallen op troepe4 bij het Lintouchable front. Als je je stamgenoten graag onzin wil verkopen vind ik dat prima. Maar kom er niet mee opzetten tegen mij wil je?
 

DeletedUser76166

Guest
1: Zelfs dat account wil je niet terug. Dat kan ik persoonlijk bevestigen ;).

2:En inactief in Met Ui? Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat nu, wat je zelf ook al zegt (dat je de wereld niet meer volgt).

1:Nee dat zeg je verkeerd, de uitspraak zou moeten zijn: Zelfs dat account heeft zich gerealiseerd dat het erg onhandig was om iemand te vragen co te worden die zich al eerder tegen het ontstaan van desbetreffende stam het uitgesproken en de leden van die stam niet ziet als kwalitatief sterke spelers.
2: Lieve schat, dat zijn niet mijn maar jou woorden.. Dus je loopt jezelf flink in de vingers te snijden met die onzorgvuldige propaganda..
ls 1 speler zonder overleg naar jou uitreikt, en dan meegenomen dat deze speler praktisch inactief is

Troepe konden we letterlijk niks aan doen, die zat ook alleen nog maar in de stam omdat hij ooit was aangenomen in Fear als deftank van summervibes (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :p). Geen login, geen vv, toekijken tot het al te laat was.
Wauw, Mono/Irid all over again.. Toen kon er ook nergens wat aan worden gedaan :sad:
 

DeletedUser76166

Guest
Freek wat zeg je nu inactief in Met Ui, dat kan toch gewoon niet. Ze zouden daar nooit een account in de stam laten zitten als die inactief is, zeker niet aan het front zonder stacks.
O ja, dat is waar ook, dit waren de spelers die wel kwaliteit waren en daarom zich per se moesten verenigen in een grote actieve top stam! :p
 

DeletedUser74404

Guest
Wauw, ik zocht in mijn skype contacten naar spelers die het misschien leuk zouden vinden om bij een account co te worden, waaronder dus Freek. Ik wist alleen niet dat hij zo vijandig was tov met UI omdat ik het allemaal niet zo volg hier op het AF. Dus het was gewoon een foutje van me om Freek aan te spreken. En ik ben idd niet het meest actief aka inactief
 

DeletedUser76166

Guest
Jups, en ik maakte daar een opmerking van, je hebt het aan je fantastische stamgenoot te danken dat het zo'n rel is geworden :rolleyes2:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Troepe konden we letterlijk niks aan doen, die zat ook alleen nog maar in de stam omdat hij ooit was aangenomen in Fear als deftank van summervibes (en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :p). Geen login, geen vv, toekijken tot het al te laat was.

En waarom laat je hem dan precies in de stam zitten?
 
Reactiescore
1.736
Als ze hem hadden gekickt krijg je dat geneul over statestieken vervalsing en blablabla.
 
Reactiescore
3.540
En waarom laat je hem dan precies in de stam zitten?

Omdat het anders al een week eerder knallen op troepe was, nu hadden we nog hoop dat we de logins of een VV zouden krijgen VOOR dat de aanvallen kwamen. Helaas is dit niet het geval geweest.
 
Reactiescore
3.540
Bullshitalarm. Summervibes was al weg voor Met Ui was ontstaan. Je had hem dus helemaal niet in je stam hoeven zetten, omdat hij deftank van SV was. Je rekruteert dus gewoon de verkeerde accounts en komt daarna met een slap lul verhaal dat je er niets aan kon doen.

Ik heb ook zeer mijn vraagtekens bij het idee dat jullie geen VV hadden.. Nu in ieder geval wel, want er wordt gereageerd op aanvallen op troepe4 bij het Lintouchable front. Als je je stamgenoten graag onzin wil verkopen vind ik dat prima. Maar kom er niet mee opzetten tegen mij wil je?

Sorry, ik zie deze reactie nu pas. Als je even had gelezen ipv je lettertjes van kleur aan het veranderen was: het betreft hier Fear waar Troepe in was aangenomen. De voorloper van Met Ui. Deze stam bestaat al sinds 3-4 maanden geleden. En Troepe is hier in dezelfde tijd bij gekomen en is dus met de naamsverandering van Fear naar Met Ui gewoon blijven zitten. No offense verder maar ik wordt niet graag als bulshitter uitgemaakt terwijl dit niet het geval is ;).
 

DeletedUser

Guest
Maakt geen verschil, als er een 'nieuwe stam' wordt opgericht moet je dat goed doen. Na het oprichten van een nieuwe stam lijkt het me logisch het falende beleid van de vorige aan te passen. Daarbij hoort dan ook je rekruteringsbeleid. Als je dan de zwakke schakels laat zitten is dat een eigen keuze. Veranderd verder helemaal niets aan mijn punt, je praat nog steeds onzin. Dat noem ik dus bullshit. Ik kleur dus in wat ik wil.
 
Reactiescore
3.540
Maakt geen verschil, als er een 'nieuwe stam' wordt opgericht moet je dat goed doen. Na het oprichten van een nieuwe stam lijkt het me logisch het falende beleid van de vorige aan te passen. Daarbij hoort dan ook je rekruteringsbeleid. Als je dan de zwakke schakels laat zitten is dat een eigen keuze. Veranderd verder helemaal niets aan mijn punt, je praat nog steeds onzin. Dat noem ik dus bullshit. Ik kleur dus in wat ik wil.

Het punt was dat er geen nieuwe stam is opgericht, alleen de naam is veranderd. Troepe zat er al, hem op zo'n moment kicken is hem aan z'n lot overlaten. Wat er nu is gebeurd is niet veel beter geweest maar de schijn ophouden dat wij iets voor Troepe konden betekenen heeft ons in ieder geval tijdwinst opgeleverd.
 

DeletedUser

Guest
Tijdwinst omdat? Denk jij dat het Fide een moer kan schelen of een account in Met Ui of niet zit? Mij niet in ieder geval. Anders hadden we er wel een serieuze massa tegenaan gegooid hoor. Deden we niet, letterlijk 4 uur van tevoren besloten we te blitzen en heel het account is aan gort gegaan de dag erop. Precies wat we verwacht hadden van het account opzich.
 
Reactiescore
3.540
Tijdwinst omdat? Denk jij dat het Fide een moer kan schelen of een account in Met Ui of niet zit? Mij niet in ieder geval. Anders hadden we er wel een serieuze massa tegenaan gegooid hoor. Deden we niet, letterlijk 4 uur van tevoren besloten we te blitzen en heel het account is aan gort gegaan de dag erop. Precies wat we verwacht hadden van het account opzich.

Ik ben er vrij zeker van dat jullie aan zouden vallen het moment dat Troepe uit de stam was gezet omdat jullie dan weten dat het geen hulp van ons meer kon verwachten. Wij hadden ook geen hoge verwachtingen van Troepe, we hadden alleen gehoopt dat het niet zo ongelofelijk lang duurde voordat wij eens wat controle over het account kregen. Ja nu kun jij weer zeggen dat het je niks uit had gemaakt of ie er in zat of niet, maar 1 ding is zeker, als wij hem hadden gekickt kwamen jullie daar weer over zaniken op het AF dus wat dat betreft is er niks veranderd.
 

DeletedUser

Guest
Er was niet eens een fatsoenlijk front voor Pathos en Azrahn 2 weken geleden om Troepe4 aan te vallen. Dus dat hadden we zeker niet gedaan hoor. Dat aanvallen als hij gekickt zou worden. We hebben hem aangevallen op het moment dat het enigszins mogelijk was. De dag ervoor heb ik nog op RDR zitten edelen, dus het was zeker niet dat ik/we fixeert waren op Troepe4.
 
Bovenaan