Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

DeletedUser71565

Guest
Fide stel jankerds lick mien arsch

Ik schaam me eigenlijk best wel dat ik tegen mensen als jou moet spelen, deze opmerking komt namelijk opnieuw niet heel intelligent over, zoals 9/10 van de dingen die hier gepost worden vanuit jullie kant. Jammer dat dat niveau zo laag ligt.

Best wel typisch eigenlijk, jongetjes boeken kleine winst, jongetjes krijgen grote mond. Maar wat heb jij nou precies gedaan, met je veilige rim ligging?

Werk eerst dit verschil maar eens weg jongens:

Zijde 1:
Stammen: Fide
Zijde 2:
Stammen: Met Ui

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 328
Kant 2: 119
Verschil: 209

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,060,084
Kant 2: 1,123,043
Verschil: 1,937,041

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58964

Guest
Jonge, laat ze nou even een feestje vieren. Als zij blij worden van minimale winst is dat toch mooi voor ze dat ze in ieder geval eens een lichtpuntje zien na al het leed wat ze kennelijk al vergeten zijn?

Laten we allemaal blij zijn voor Met Ui dat ze eindelijk iets goed hebben gedaan. Heeft een poosje geduurd maar hey, na een hoop rood in hun startscherm is groen voor de verandering ook wel fijn lijkt me.

Dus gefeliciteerd Met Ui! Geniet van de feesthoedjes en de taart, Nog ongeveer 3x zoveel en jullie staan, uhm, gelijk.
 
Reactiescore
16
Jonge, laat ze nou even een feestje vieren. Als zij blij worden van minimale winst is dat toch mooi voor ze dat ze in ieder geval eens een lichtpuntje zien na al het leed wat ze kennelijk al vergeten zijn?

Laten we allemaal blij zijn voor Met Ui dat ze eindelijk iets goed hebben gedaan. Heeft een poosje geduurd maar hey, na een hoop rood in hun startscherm is groen voor de verandering ook wel fijn lijkt me.

Dus gefeliciteerd Met Ui! Geniet van de feesthoedjes en de taart, Nog ongeveer 3x zoveel en jullie staan, uhm, gelijk.

bij jou zie ik alleenmaar geel van alles wat je niet dodged. #L2Dodge
 

DeletedUser71565

Guest
Troepe4 meetellen, als dat het niveau is dat jullie gaan zoeken in de oorlog dan pakken jullie niet zoveel dorpen meer imo

Waarom zouden we troepe4 niet meetellen? Hij zit toch in de stam right? Dan zijn jullie er verantwoordelijk voor wat er met het account gebeurd. Enorm makkelijk om te zeggen dat ze inactief zijn of gestopt of wat dan ook, wat boeit ons dat? Dat is jullie probleem.

Overigens enorm typisch dat elke keer wanneer er een account wordt gerekt door Fide er opeens iets aan de hand is met dat account, hebben jullie ooit je verlies erkend? Wij lachen er alleen om als jullie weer komen met: 'Ja die spelers waren al lang gestopt, konden wij niks aan doen.' Vooral als jullie er dan zelf ook in geloven dat dat niet jullie fout is.

Een binnenpretje zeg je dan, heel makkelijk weer om er van af te komen. Dat je wat winsten pakt oke, dat je blij bent is logisch. Maar zo kinderachtig hoe Met Ui er weer mee omgaat, jammer.
 

DeletedUser58964

Guest
bij jou zie ik alleenmaar geel van alles wat je niet dodged. #L2Dodge

Misschien moet je de berichten eens openen. Way to go man, je hebt een paar fakekillers gerekt met je clear :D
Ben je daar trots op?

Volgende keer misschien eerst kijken, en dan op het AF posten slimmerd

EDIT: Mooie Q.E.D. op mijn vorige post; zo zie je maar dat een kinderhand snel gevuld is
 

DeletedUser77324

Guest
Met Ui en Fide allebei net niks.
"Aldo bedankt" dat was een top stam!
 
Reactiescore
604
Aldo gaat solo voor 35% overmacht
 
Reactiescore
1.283
Haha deze is echt awsome man.

Gelukkig verbrak tas alle def records voordat het account überhaupt viel.

Lekker makkelijk om oude koeien erbij te halen uiteraard maar met het beroerde cluster wat we daar hadden heeft het nog lang geduurd voordat er 1 dag kwam dat er niemand was en het grootste deel afbrak.

Geen idee of je daar op 1 van de aanvallende accounts zat maar zo wel dan lach ik me rot om het aanvallend vermogen, zo niet dan vervalt direct je recht van spreken.

Mocht je je verder willen uiten over voorgaande werelden doe dat vooral maar niet op het verkeerde wereld forum, je zoekt me maar op in game ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7072

Guest
Ik schaam me eigenlijk best wel dat ik tegen mensen als jou moet spelen, deze opmerking komt namelijk opnieuw niet heel intelligent over, zoals 9/10 van de dingen die hier gepost worden vanuit jullie kant. Jammer dat dat niveau zo laag ligt.

Best wel typisch eigenlijk, jongetjes boeken kleine winst, jongetjes krijgen grote mond. Maar wat heb jij nou precies gedaan, met je veilige rim ligging?

Werk eerst dit verschil maar eens weg jongens:

Zijde 1:
Stammen: Fide
Zijde 2:
Stammen: Met Ui

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 328
Kant 2: 119
Verschil: 209

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,060,084
Kant 2: 1,123,043
Verschil: 1,937,041

chart

Het is wel een interessant wending, met UI heeft inderdaad nog veel in te halen maar er is nu toch een soort kanteling zichtbaar. En dat is opzichzelf best een interessante ontwikkeling op deze wereld. Ik zou dit niet snel weg doen als minimale verliezen aan jullie kant die geen significantie met zich meedragen. Als we troepe4 van de statistieken aftrekken betekent dat netto 146 minder wat de totale statistieken op 182 vs 119 zet in het voordeel van Fide. Nog steeds een flink voordeel maar niet dusdanig groot.

En of troepe4 meegeteld moet worden of niet zal de tijd leren, het viel zo snel en er was amper tot geen bemanning dus valt er ook wat voor te zeggen om het in de buffercategorie te plaatsen waar je holsappeltje of revenge kan zetten. Dat geldt natuurlijk niet als troepe vlak voor de massa nog actief was, dat zou runnen zijn. Maar als het acc (ver) voor de massa al inactief was is het een ander verhaal. Wellicht een rekruteringsfout van met UI dan ja, maar veel meer kan je ze dan denk ik niet verwijten.

Wel leuk om te zien dat W49 geen eenzijdige slachtpartij wordt, gaat nog interessant worden tussen jullie en ik kijk alvast uit naar de rapportjes ;)
 
Reactiescore
94
Wat ook wel mag worden mee gerekend is dat Met Ui geen nieuwe stam is maar gewoon door is gegaan uit Fear etc.
Dus Summervibes telt ook nog mee, evenals Merachure & Down To Earth.
Terwijl deze toch absoluut niet mee deden in een alliantie dat samenwerkt met ex Deluxe en Crows leden
 
Bovenaan