[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

DeletedUser74005

Guest
Dag 5 - Lynch & Lunch

186e56b0381cedad7eb739fd86931064.png


De Lynch is GreenGang. hij was Slechte Beul!!!


De Lunch is Monobear, hij was Beul!
 

DeletedUser72524

Guest
Fack, to late:( Ik denk dat Monobear en Sander hierzo heel effectief de boel alleen nog maar meer chaotiseren (grappig woord, bestaat vast niet:p). Maar wilde dus Green redden. Mono en Sander stemmen ineens wel op hem, omdat hij samen met CI op Jokersbrain stemde. Maar Sander heeft daar óók op gestemd!

En stemde daarna op iemand (die andere vrouw:p) waarvan hij dacht dat die inbreker was. Logica -,-

Monobear heeft gebeuld, dat weet je hé? Op een stomme keus voor een wolf. Lijkt me goedje!
 

DeletedUser72524

Guest
Okay nice, dat wordt zoeken bij de DJIV stemmers. Ik ben dat zelf ook, dus zal het logisch vinden dat er kritiek op mij gaat komen!
 

DeletedUser7072

Guest
Had dit eerder gedaan!

Wou het doen als het tij tegen me ging keren, stemt iedereen last minute ineens op mij :p

Dan is het te laat he. En hoe langer ik de claim uit kan stellen hoe langer ik veilig ben voor de lunch.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Monobear heeft gebeuld, dat weet je hé? Op een stomme keus voor een wolf. Lijkt me goedje!

Ohja, vergeten! :p

Sws is hij nu idd goedje gebleken, Green slechtje. Jij stemde niet op Green maar op Dirk, de raaf! (ik ook, maar goed, ik weet mijn eigen rol)

Sander14
 

DeletedUser7072

Guest
Sander14 wou mij snel verdacht maken, en was bijna succesvol hierin. Hij heeft ook een reputatie als zeer goede en geraffineerde wolf, ik verdenk hem hier dus sterk.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wou het doen als het tij tegen me ging keren, stemt iedereen last minute ineens op mij :p

Dan is het te laat he. En hoe langer ik de claim uit kan stellen hoe langer ik veilig ben voor de lunch.

True.

Zullen we eens allemaal gaan claimen? Ik ben simpel burger, helaas;(
 
Reactiescore
3.586
Ik ga op Sander hij mij ook verdacht maakte samen met de andere slechtjes die er atm al uit liggen. Ik zit trouwens al 2x oprij juist met een slechtje en was telkens 1 van de 3 eerste die stemde soms zelfs de eerste :)
 

DeletedUser72524

Guest
Sorry Capri, ik begrijp jouw keuze dat je op mij gaat aangezien wij de enige 2 zijn die niet op Green stemde. Zal daarom op jou moeten stemmen, maar ik betwijfel dit of dit zo is.

Greengang. Jou stem op mij heeft mij zonet overgehaald om op jou te stemmen. Ik had je bijna nog in het voordeel van de twijfel getrokken.

Ik heb hier toch echt het gevoel dat Greengang en skeilah sporen wilde wissen. Greengang zat de vorige dg totaal niet op Skeilah, maar nu wel dat vind ik extreem raar. En skeilah doet alsof ze nu het ei hebben uitgevonden. Ik denk dat ze het vermoeden hadden.

Sander vertrouw ik inderdaad ook niet.

Ook het feit dat ze meteen meeloopt op jou vond ik extreem raar, maar niet mee durfde te stemmen terwijl hier genoeg tijd voor was.

Stem gaat dus naar Skeilah
 

DeletedUser72524

Guest
Jongens het ziet er naar uit dat ik er uit ga. Ook al heb ik nog 7 minuten! Zie alles niet heel rooskleurig in, ga je niet blind staren op de niet-greengang stemmers!

Met vriendelijke goedje
 

DeletedUser77861

Guest
oke Sander. Als het voor jou NOG niet duidelijk. Ik ben de inbreker en dat heb ik heel lang vantevoren al gehint. Je probeert mij er nu voor stomme redenen uit te halen en ik ben echt wel slimmer dan dat. Ik zeg nl nooit iets als ik het niet minstens 80% zeker weet, dus dat is nu ook niet anders.
 

DeletedUser77861

Guest
Jongens het ziet er naar uit dat ik er uit ga. Ook al heb ik nog 7 minuten! Zie alles niet heel rooskleurig in, ga je niet blind staren op de niet-greengang stemmers!

Met vriendelijke goedje

Als je echt goed was had je wel namen kunnen noemen. Doe je ook niet. Je helpt neit. Ik geloof er niets van. :)
 
Bovenaan