Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser61134

Guest
Als ik jou was zou ik gewoon de papieren op tafel leggen en weg lopen :)

Nah, ik vind dit heerlijke sensatie :D
Ik kan niet begrijpen waarom nog 25 uurtjes w88 zo lastig is voor mensen :p

Maar tot nu toe weten we allemaal dat Snurk wel wat heeft met Stabben en Stabbers..... Ik zou er niet raar van op kijken als ze ook al beginnen met het stabben van hun eigen leden.

Zoals ik zei, Snurk! viel eigen stamleden aan.
Saté zit in Snurk en kreeg 2 maal incomings.
1x de 2 Snurk-rekruuts uit Cookies die in de Gyazo's gezet waren.
1x door de leden zelf!!
 

DeletedUser76157

Guest
Tjah..... Snurk heeft wel meerdere ruige verhalen :eek:....

Misschien slapen ze gewoon door de stabbs heen :)?
 

DeletedUser76157

Guest
Nah, ik vind dit heerlijke sensatie :D
Ik kan niet begrijpen waarom nog 25 uurtjes w88 zo lastig is voor mensen :p



Zoals ik zei, Snurk! viel eigen stamleden aan.
Saté zit in Snurk en kreeg 2 maal incomings.
1x de 2 Snurk-rekruuts uit Cookies die in de Gyazo's gezet waren.
1x door de leden zelf!!


Wie viel jou aan :eek:?
 

DeletedUser76157

Guest
Nah, ik vind dit heerlijke sensatie :D
Ik kan niet begrijpen waarom nog 25 uurtjes w88 zo lastig is voor mensen :p



Zoals ik zei, Snurk! viel eigen stamleden aan.
Saté zit in Snurk en kreeg 2 maal incomings.
1x de 2 Snurk-rekruuts uit Cookies die in de Gyazo's gezet waren.
1x door de leden zelf!!

Is het echt waar dat Snurk cookie leden wil rekruteren XD???? Dus de Cookie leden klagen eerst over een stab en nu willen ze misschien wel bij Snurk?
 

DeletedUser61134

Guest
Wie viel jou aan :eek:?


Is het echt waar dat Snurk cookie leden wil rekruteren XD???? Dus de Cookie leden klagen eerst over een stab en nu willen ze misschien wel bij Snurk?

Jaa, op forum al heel plan met Gizmo en De Jakke.
Vielen ook "vriendschappelijk" even aan of ze al konden edelen of nog moesten wachten.

En ik kon niet op dat loggen om te screenen. Maar de aanvaller weet t zelf :)
Snap best dat ze willen internen, maar of ze nou barbaren of Saté edelen...
 

DeletedUser77787

Guest
Jaa, op forum al heel plan met Gizmo en De Jakke.
Vielen ook "vriendschappelijk" even aan of ze al konden edelen of nog moesten wachten.

En ik kon niet op dat loggen om te screenen. Maar de aanvaller weet t zelf :)
Snap best dat ze willen internen, maar of ze nou barbaren of Saté edelen...


O god HAHAHAHAHAHAHAHA ik lig in een deuk xD!!!! Dus eerst zulke mooie lange berichten tegen Thijs en dan hetzelfde doen xD!

+ Snurk respecteerd zn eigen spelers niet eens waarom zouden ze uberhaupt er zelfs over nadenken om snurk te joinen? Iedereen ziet toch dat Snurk zo goed als dood is?

Arme arme Rebecca! Weet je at je hebt mn dag goed gemaakt xD Heb in tijden niet zon grote Stab / Onloyaliteit / respectloze / hypocritische actie gezien xD!!!!

Mn spelling was al slecht maar nu gaat het helemaal de mist in ...
 

DeletedUser61134

Guest


O god HAHAHAHAHAHAHAHA ik lig in een deuk xD!!!! Dus eerst zulke mooie lange berichten tegen Thijs en dan hetzelfde doen xD!

+ Snurk respecteerd zn eigen spelers niet eens waarom zouden ze uberhaupt er zelfs over nadenken om snurk te joinen? Iedereen ziet toch dat Snurk zo goed als dood is?

Arme arme Rebecca! Weet je at je hebt mn dag goed gemaakt xD Heb in tijden niet zon grote Stab / Onloyaliteit / respectloze / hypocritische actie gezien xD!!!!

Mn spelling was al slecht maar nu gaat het helemaal de mist in ...

Mooiste is dat:
Als Kong niks zei op AF ik niks had gezegd :$
En als ze ingame 25 uur konden wachten wist niemand van die rekruuts af en dergelijke :p

Zal eerlijk zijn dat ik aandacht zoek hiermee, maar niemand kan ontkennen dat het best wel genieten is dit :D
Ik geniet gewoon mee ^^
 

DeletedUser61134

Guest
Doe dat genieten zonder Calm daarin te betrekken. We hoeven je info niet dus je kan ophouden met gedeelde bevelen door te sturen. Wij zullen wel op een eerlijke manier onze overwinningen boeken.

Hebben ze jullie ook gepmt :D Geniaaal
Mijn instructie was: Gooi maar wat info rond.

Ik hou het graag simpel :eek:
 

DeletedUser77787

Guest
Hebben ze jullie ook gepmt :D Geniaaal
Mijn instructie was: Gooi maar wat info rond.

Ik hou het graag simpel :eek:

Ze zeggen wij hoeven je Info niet "we willen op een eerlijke manier winnen" Maar stiekem geven ze nu hun beeldscherm een knuffel :)
 

DeletedUser61134

Guest
Ze zeggen wij hoeven je Info niet "we willen op een eerlijke manier winnen" Maar stiekem geven ze nu hun beeldscherm een knuffel :)

Zal wel een terugstab zijn dan, indien het met boxem te maken had is het gewoon terugpakken denk ik.

Was destijds niet veel op skype, maar veel ruzie tussen Thomas/Davey en Niek van Boxem zover ik begreep :eek:
 

DeletedUser77787

Guest
Zal wel een terugstab zijn dan, indien het met boxem te maken had is het gewoon terugpakken denk ik.

Was destijds niet veel op skype, maar veel ruzie tussen Thomas/Davey en Niek van Boxem zover ik begreep :eek:

De enige accs dat ik in Snurk respecteer zijn altijd en nog steeds Sate en Boxem.

Maar na al deze info weet ik niet waar ik in moet geloven ;(
 

DeletedUser75017

Guest
Gaan we hun maar ff kapot maken. Kunnen ze zich daar mee bezig houden:p
 

DeletedUser61134

Guest
De enige accs dat ik in Snurk respecteer zijn altijd en nog steeds Sate en Boxem.

Maar na al deze info weet ik niet waar ik in moet geloven ;(

Ja was toen ook mooi xD
Ik zat mooi van de kantlijn mee te kijken hoe Boxem en Saté om Piet streden :p

Saté viel Piet al tijdje aan, maar Boxem wou ook graag goedkope dorpen :eek:
Dit was mede reden dat team Saté stopte volgens mij :p
De instelling overal van: Het moet zo makkelijk mogelijk, "screw de stam dan maar" mentaliteit
 

DeletedUser77787

Guest
Ja was toen ook mooi xD
Ik zat mooi van de kantlijn mee te kijken hoe Boxem en Saté om Piet streden :p

Saté viel Piet al tijdje aan, maar Boxem wou ook graag goedkope dorpen :eek:

Precies de reden waarom de tw spelers allemaal stoppen met tw..... Internen/goedkope dorpen is toch een beetje heel erg saai :eek: of ben ik de enigste die zo denkt?
 

DeletedUser61134

Guest

Precies de reden waarom de tw spelers allemaal stoppen met tw..... Internen/goedkope dorpen is toch een beetje heel erg saai :eek: of ben ik de enigste die zo denkt?

Ik vind het mooiste aan TW mensen wegspelen, en een gezellig leuk team hebben natuurlijk :)
Piet stond al bijna op punt te vallen door Saté toen Boxem ineens 50% kwam claimen.
Waarna Thomas nooit meer actief gelogged is..

Piet is ook de reden dat Saté constant op 1 ODA stond :)
Hebben daar zoveel geveegd en dan kwam een stamgenoot snel opruimen zegmaar :p
 
Bovenaan