Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser71618

Guest
Nou, nee. Ik krijg alleen maar schijt over me heen door die gozer en flink onterecht ook. Hij kan niet alleen slecht lezen, maar is ook gewoon al eens weggespeeld hier op w50. Zijn arrogantie is volledig misplaatst jegens mij. Verder vind ik het niet eens een stuk waar ik op in kan gaan. Als hij een semi-core account met veel safe makkelijker vind dan een core account, dan zie ik niet in wat ik zo iemand nog bij kan brengen.

Met enkel jouw oneliners kom je er niet. Dit is een typische "ik schreeuw maar onderbouw niks"-houding. Je hebt echt geen a4tjes nodig om je oneliners te onderbouwen, een paar simpele zinnetjes is vaak voldoende.
 

DeletedUser4771

Guest
We gaan hard vandaag!:D

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 24.09.2016 (53.242.905 grondstoffen)

32.012.643 / 32.012.643
32.012.643 / 32.012.643
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 22.255.764. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik wist niet dat P&P eigenlijk nog bestond op algemene werelden, meestal gespam en one-liners.
 

DeletedUser61134

Guest
We gaan hard vandaag!:D

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 24.09.2016 (53.242.905 grondstoffen)

32.012.643 / 32.012.643
32.012.643 / 32.012.643
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 22.255.764. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Satés cluster heeft nog wel GS.
Is alweer 5 dagen niet gefarmed. (op een 720.000 eregister na)
 

DeletedUser69112

Guest
En ik maar denken dat Saté enkel in Snurk mocht omdat jij van het account gekicked was (als in WW verandert) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Rebecca ik ben je aan het wegspelen op w49. Misschien daar ook weer eens loggen om nog wat te laten zien?
 

DeletedUser61134

Guest
Rebecca ik ben je aan het wegspelen op w49. Misschien daar ook weer eens loggen om nog wat te laten zien?

Misschien niet op de hoogte.
Summervibes spelen alleen nog turken op.
Fide moet nog wel nieuwe spelers regelen op Azhran.
 

DeletedUser

Guest
Ja, nadat je gerekt wordt geef je je account aan Turken. Heb er verder niet zoveel van gemerkt dat er nieuwe mensen spelen op je account. Ik denk ook niet dat Fide weer nieuwe spelers moet regelen. De huidige nieuwe spelers breken namelijk je account nu. Iets wat de vorige niet gelukt was, vernam ik.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja, nadat je gerekt wordt geef je je account aan Turken. Heb er verder niet zoveel van gemerkt dat er nieuwe mensen spelen op je account. Ik denk ook niet dat Fide weer nieuwe spelers moet regelen. De huidige nieuwe spelers breken namelijk je account nu. Iets wat de vorige niet gelukt was, vernam ik.

Hoe wil je iemand verslaan die niet eens logt? :p
Vraag iedereen na, ik logde niet uit mezelf op SV ^^
Ik zou al naar een ander account, dus was op 4de dag zonder loggen :eek:

Ps. Side-note ik log al op ander acc W49 gezien ik niet op SV heb gelogd laatste week :cool:

Hahah
Seriously? :D

Jaaa, email staat nog altijd op mijn naam :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Nou, nee. Ik krijg alleen maar schijt over me heen door die gozer en flink onterecht ook. Hij kan niet alleen slecht lezen, maar is ook gewoon al eens weggespeeld hier op w50. Zijn arrogantie is volledig misplaatst jegens mij. Verder vind ik het niet eens een stuk waar ik op in kan gaan. Als hij een semi-core account met veel safe makkelijker vind dan een core account, dan zie ik niet in wat ik zo iemand nog bij kan brengen.

Ik vraag mij werkelijk waar af waar jij mee bezig bent. Ik kom er tot mijn spijt achter dat ik jou totaal verkeerd beoordeeld heb. Waar ik eerst dacht dat jij wel een daadkrachtige poster zou zijn maakt dat gevoel nu plaats voor minachting. Klappen uitdelen kun je wel maar incasseren is je onbekend. Nu het vuur je aan de schenen wordt gelegd lijkt het erop dat je niet meer weet waar je mee bezig bent. Ik begin te begrijpen waarom ze jou een runner noemen.

De eerste discussies die ik met jou had viel mij al op dat je bijzonder selectief aan het quoten was. Dat is niet mijn stijl van discussieren maar ik begrijp waarom je die manier hanteert. Het levert namelijk sneller je gelijk op en zorgt ervoor dat je lastige punten kan laten zitten voor wat het is. Naarmate de tijd vorderde, en jij het zwaarder kreeg, werden je quotes selectiever. Je deed politiek correcte posts af als 'fout' , gooide een zielige one-liner of kwam met een drogreden genaamd de persoonlijke aanval. Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat als je hier een grote bek hebt je je mening moet kunnen onderbouwen. Je moet dan normaal in een discussie kunnen treden en je standpunten uit kunnen leggen. Dit is je tot de dag van vandaag niet gelukt aangezien menig post van jou minder zinnen bevat dan mijn posts aan alinea's.

Als klap op de vuurpijl heb jij vandaag laten blijken te incapabel voor het af te zijn. Je hebt je laatste reddingsboei uitgegooid en probeert jezelf nu in de slachtofferrol te stoppen. Dat je dit nu gebruikt betreur ik ten zeerste. Waar je ooit vol met potentie leek te zitten blijft er nu niet veel meer over dan een zielig hoopje sweehx.

Mocht je er daadwerkelijk mee zitten dat ik jou corrigeer raad ik je aan om te stoppen met het verkondigen van je onzin. Zolang jij geen onwaarheden verkondigd en mij/een karma lid niet ten onrechte belachelijk maakt en jezelf/snurk niet ophemelt, zul je van mij geen last hebben. Laat echter duidelijk zijn dat jij continu de discussie uitlokt en dat jij, nu je een deftig weerwoord krijgt, zit te jammeren. Dit alles heb jij dus zelf veroorzaakt.

Nog een laatste note. Ik hoop oprecht dat je je kan herpakken en stopt met je kinderachtige posts. Het is voor jou niet leuk om belachelijk gemaakt te worden en het is voor mij niet leuk om zo weinig weerstand te ondervinden. Kortom, herstel jezelf, gebruik je verstand en ga weer posten als een vent. Ik vind het heerlijk als je een beledigende one-liner gooit maar leer die dan ook te onderbouwen in plaats van daarna de discussie te ontwijken.
 
Bovenaan