Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser74430

Guest
Nikki, niets ten nadele van jou als persoon en je poging het AF naar een iets beter niveau te trekken, maar op de twee posts van sweehx en m j832 waar ze klare punten neerzetten, reageer je uiterst selectief en laat je die punten voor wat het is. Juist iets waar je zelf zo tegen lijkt te vechten. Je gedachtegang die ik denk naar boven te zien bij je posten waardeer ik wel, maar het viel mij toch wel op dat je bepaalde punten die beide heren beschreven waarbij ik het idee kreeg dat het een goede reactie was op jou, links laat liggen. Dat vind ik van jou als AF poster dan toch weer merkwaardig, aangezien jij je hier op een bepaalde manier probeert te profileren.
 
Reactiescore
1.015
Nee Gilles dat is niet waar. Op W42 ben je wel degelijk voor de incomings gaan rennen en heb je destijds Luuk en Jorn flink benadeeld. De anderen massa's was je namelijk op vakantie en kon je alleen Mike uitschelden op het AF. Wij als WAO helemaal blij dat je terug was om te deffen, maar dat bleek valse hoop.

Je beseft toch dat er op Amen 3 massas, waves zijn gekomen? Ik ben gegaan na de 2de (voor de 3de dus). Luuk was er zelf ook mee gestopt na de 2de en bij de 3de zei Jorn dat KP zijn def mocht terugtrekken. Met andere woorden was het na 3 waves sws over (zonder of met mij) en heb ik in se even lang gespeeld als Luuk. Dat jij zegt dat ik niks heb gedaan, is jouw probleem. Als ik erop zat, waren het sessies van 6-7u 's middags en die heb ik genoeg gedraaid nadat ik thuiskwam van m'n werk ;). Het is enkel jammer dat skype die logs niet bewaard, anders kon ik dat gewoon staven vanuit de accountchat etc. Dit is wel weer genoeg w42 voor vandaag, laten we het hier maar bij 50 houden.
 

DeletedUser66265

Guest
Nikki, niets ten nadele van jou als persoon en je poging het AF naar een iets beter niveau te trekken, maar op de twee posts van sweehx en m j832 waar ze klare punten neerzetten, reageer je uiterst selectief en laat je die punten voor wat het is. Juist iets waar je zelf zo tegen lijkt te vechten. Je gedachtegang die ik denk naar boven te zien bij je posten waardeer ik wel, maar het viel mij toch wel op dat je bepaalde punten die beide heren beschreven waarbij ik het idee kreeg dat het een goede reactie was op jou, links laat liggen. Dat vind ik van jou als AF poster dan toch weer merkwaardig, aangezien jij je hier op een bepaalde manier probeert te profileren.

Ik begrijp je reactie niet. zou je de punten die ik onbeantwoord laat en wel belangrijk zijn willen quoten? Uit MJ kwam naar mijn mening alleen maar onzin wat niks met de discussie te maken had en sweehx heb ik alles, naar mijn mening, wel van beantwoord. Ik zou het enorm waarderen als jij jou reactie iets voor mij zou kunnen veruidelijken. Dan zal ik vanavond nog een (uitgebreid)antwoord op die onbehandelde punten geven.

Het zou wel fijn zijn als daar iets tegenover staat. Ik denk dat jou ook wel is opgevallen dat sweehx veel goede punten links laat liggen. Hoogst waarschijnlijk omdat hij daar het antwoord niet op weet. Als ik nu een antwoord geef of de punten die ik volgens jou onbeantwoord laat, kan ik er dan vanuit gaan dat ik van jou een degelijk antwoord terug krijg? Anders stop ik er veel tijd en werk in voor jan met de korte achternaam.
 

DeletedUser

Guest
Je beseft toch dat er op Amen 3 massas, waves zijn gekomen? Ik ben gegaan na de 2de (voor de 3de dus). Luuk was er zelf ook mee gestopt na de 2de en bij de 3de zei Jorn dat KP zijn def mocht terugtrekken. Met andere woorden was het na 3 waves sws over (zonder of met mij) en heb ik in se even lang gespeeld als Luuk. Dat jij zegt dat ik niks heb gedaan, is jouw probleem. Als ik erop zat, waren het sessies van 6-7u 's middags en die heb ik genoeg gedraaid nadat ik thuiskwam van m'n werk ;). Het is enkel jammer dat skype die logs niet bewaard, anders kon ik dat gewoon staven vanuit de accountchat etc. Dit is wel weer genoeg w42 voor vandaag, laten we het hier maar bij 50 houden.

Ik laat alles even in het midden, omdat dit inderdaad niet w42 is, maar op het idee na dat Jorn natuurlijk nooit gezegd heeft dat de def terug mocht. Anders was dit KP nooit aangerekend als een onderdeel van zijn stabacties. Dus daar kan ik in ieder geval wel van zeggen dat dit niet klopt. Je hebt even met Dennis samengespeeld en bent wellicht beïnvloed, maar hij liegt over veel dingen schijnt, dus ik zou daar maar niet te veel aan trekken.
 

DeletedUser74430

Guest
Ik begrijp je reactie niet. zou je de punten die ik onbeantwoord laat en wel belangrijk zijn willen quoten? Uit MJ kwam naar mijn mening alleen maar onzin wat niks met de discussie te maken had en sweehx heb ik alles, naar mijn mening, wel van beantwoord. Ik zou het enorm waarderen als jij jou reactie iets voor mij zou kunnen veruidelijken. Dan zal ik vanavond nog een (uitgebreid)antwoord op die onbehandelde punten geven.

Het zou wel fijn zijn als daar iets tegenover staat. Ik denk dat jou ook wel is opgevallen dat sweehx veel goede punten links laat liggen. Hoogst waarschijnlijk omdat hij daar het antwoord niet op weet. Als ik nu een antwoord geef of de punten die ik volgens jou onbeantwoord laat, kan ik er dan vanuit gaan dat ik van jou een degelijk antwoord terug krijg? Anders stop ik er veel tijd en werk in voor jan met de korte achternaam.

Het is mij zeker opgevallen dat sweehx veel links laat liggen, of dat ook goede punten zijn laat ik in het midden. Het verschil is echter dat Anne geen moeite lijkt te doen om zo degelijk mogelijk te posten, althans lang niet altijd. Jij doet dat wel, voor die poging de al eerder gegeven waardering.

Daarnaast mag je een post gaan zoeken van de afgelopen maand van mij die Snurk! ophemelt. Als je die gevonden hebt mag je pas gaan praten over onderbouwing, want jouw onderbouwing is geen stuiver waard. Ik onderbouw liever niets, dan dat ik iets af doe als waarheid. Nu kunnen mensen in ieder geval duidelijk zien dat het mijn mening is die ik verkondig. Dat mensen een paar alinea's van jouw vol onzin als goede P&P zien vind ik verontrustend. Aan de andere kant representatief voor het niveau van veel mensen hier.

Bovenstaande (gedeeltelijke) quote vond ik sterke punten bevatten. Als sweehx dit zo stellig stelt, ga ik er vanuit dat hij Snurk daadwerkelijk nooit heeft opgehemeld op dit forum. Mocht dit dus het geval zijn, en daar ging ik dus maar even vanuit, dan heeft sweehx hier wel een goed punt. Iets met de pot en de ketel zou hier dan meer dan van toepassing zijn.

Dat hele punt van m j832 vond ik dan gewoon weer veel duidelijker en weerlegde jouw punten, waar dan weer uit bleek dat je de plank dus mis had geslagen met betrekking tot Saté.
 

DeletedUser61134

Guest
Iedereen die samen met mij speelt/heeft gespeeld weet hoe ongelofelijk hard ik tegen interns ben. Daar is al meermaals ruzie over geweest (vooral op W45) aangezien sommige spelers maar al te snel de internweg op willen in mijn ogen.

Ik heb trouwens totaal geen 'haat' tegenover jou, omwille van een spelletje?? Schandpaal? Als dat al zo zou zijn (wat niet is want jij was na 3 weken al weggespeeld of inactief), zou me dat nog geen zak interesseren. :D

In my defence.
Op W45 vond ik de buurmans edellijn gewoon leuker :D
Dat ik daarbij bijna de hele stam opdoek en ruzies veroorzaakte boeide me niet zo :p
 

DeletedUser66265

Guest
Het is mij zeker opgevallen dat sweehx veel links laat liggen, of dat ook goede punten zijn laat ik in het midden. Het verschil is echter dat Anne geen moeite lijkt te doen om zo degelijk mogelijk te posten, althans lang niet altijd. Jij doet dat wel, voor die poging de al eerder gegeven waardering.



Bovenstaande (gedeeltelijke) quote vond ik sterke punten bevatten. Als sweehx dit zo stellig stelt, ga ik er vanuit dat hij Snurk daadwerkelijk nooit heeft opgehemeld op dit forum. Mocht dit dus het geval zijn, en daar ging ik dus maar even vanuit, dan heeft sweehx hier wel een goed punt. Iets met de pot en de ketel zou hier dan meer dan van toepassing zijn.

Dat hele punt van m j832 vond ik dan gewoon weer veel duidelijker en weerlegde jouw punten, waar dan weer uit bleek dat je de plank dus mis had geslagen met betrekking tot Saté.

Dank voor je antwoord. Ondanks dat ik je beschuldiging jegens mij onterecht vind begin ik nu wel te begrijpen waar die vandaan komt. Ik vermoed dat je de discussie iets te vluchtig hebt gelezen waardoor je niet alles hebt meegekregen. Ook kan het natuurlijk zo zijn dat ik zelf onduidelijk was, bij deze dan wat opheldering.

Als ik jou ten eerste goed begrijp vind je het prima dat sweehx geen moeite doet om degelijk te posten, maar wel steken uitdeelt. Hoe laf is dat? Dat lijkt mij peutergedrag. Wel iedereen uitschelden en niet verantwoordelijk gehouden willen worden, en vervolgens er niet tegen kunnen als iemand je daarop aanspreekt. Als dit echt het geval is lijkt het mij verstandig om sweehx vanuit snurk een af-verbod op te leggen. Iemand die hier enkel is om onzin te roepen en niks kan weerleggen is waardeloos. Enfin, jullie probleem.

Wat ik verder uit jouw post denk te kunnen halen is dat ik een onderdeel van sweehx zijn post onbeantwoord laat. Dit is het onderdeel waarbij sweehx om bewijzen vraagt waar hij snurk aan het ophemelen is. Dit punt heb ik doelbewust genegeerd. Sweehx heeft mijn post namelijk zo uit zijn verband getrokken dat het lijkt alsof dat hetgeen is wat ik beweer. Ik maakte echter een opsomming van punten wanneer ik hem zou aanspreken, ik maakte niet een opsomming van acties die hij allemaal had gevoerd. Aangezien ik weiger in het zielige 'ik pas posts naar eigen believe aan' spelletje van sweehx mee te gaan liet ik dat onderdeel dus links liggen. Ik zal het in onderstaande posts dikgedrukt maken zodat je het nog eens kan terug lezen.

Ook bij MJ vrees ik dat je verkeerd heb gelezen. Welk punt weerlegd hij van mij dat ik de plank missloeg m.b.t. saté? MJ heeft hier zelfs toegegeven dat hij in de start heeft geinternd, wat mijn punt dus was. Dat maakt het uitermate zielige dat hij mij één intern van mijn start verwijt, vind je niet? Het lijkt mij dus dat MJ hier de zwakke poster is die de plank mis slaat, niet ik.

Mocht je er daadwerkelijk mee zitten dat ik jou corrigeer raad ik je aan om te stoppen met het verkondigen van je onzin. Zolang jij geen onwaarheden verkondigd en mij/een karma lid niet ten onrechte belachelijk maakt en jezelf/snurk niet ophemelt, zul je van mij geen last hebben. Laat echter duidelijk zijn dat jij continu de discussie uitlokt en dat jij, nu je een deftig weerwoord krijgt, zit te jammeren. Dit alles heb jij dus zelf veroorzaakt.

Als je goed leest zie je, nogmaals, dat ik een opsomming maak. Ik vertel hem hoe hij ervoor kan zorgen dat ik hem niet corrigeer. Als hij hier de af-clown uit wil hangen zal ik hem niet lastig vallen, vermits het er niet op gericht is een karma lid in een slecht daglicht te stellen of snurk een positieve beoordeling te geven. Ik heb dus nooit beweerd dat sweehx hier snurk aan het ophemelen was. Overigens zijn er wel bewijzen waar hij degelijke vergelijkingen insinueert. Echter is dat totaal niet van toepassing omdat het iets is wat ik niet verkondigd heb.
Daarnaast mag je een post gaan zoeken van de afgelopen maand van mij die Snurk! ophemelt. Als je die gevonden hebt mag je pas gaan praten over onderbouwing, want jouw onderbouwing is geen stuiver waard. Ik onderbouw liever niets, dan dat ik iets af doe als waarheid. Nu kunnen mensen in ieder geval duidelijk zien dat het mijn mening is die ik verkondig. Dat mensen een paar alinea's van jouw vol onzin als goede P&P zien vind ik verontrustend. Aan de andere kant representatief voor het niveau van veel mensen hier.
 

DeletedUser74430

Guest
Bedankt voor de verheldering, aangaande dat eerste gedeelte heb ik inderdaad te snel hebben gelezen, mijn excuses.

Het verwijt dat jij een dorp zou hebben geïnternd of dat Saté hier en daar misschien een of meerdere interns op zijn naam heeft, was bij mij niet echt belangrijk. Met jouw inschatting zette jij Saté neer als een flinke interner die veel interns gepland zou hebben, die met boostacc's en dergelijke zou werken, wat een verkeerde analyse bleek te zijn. Ik denk dat je hierin ook best je fout mag toegeven, wat sowieso veel te weinig gebeurt hier. Elke keer dat ellenlange gediscussieer is echt vrij vervelend, althans, dat vind ik dan toch. Ik denk dat wanneer je hier objectief naar kijkt, je Saté als een veel grotere interner hebt neergezet dan dat bleek te zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
Bedankt voor de verheldering, aangaande dat eerste gedeelte heb ik inderdaad te snel hebben gelezen, mijn excuses.

Het verwijt dat jij een dorp zou hebben geïnternd of dat Saté hier en daar misschien een of meerdere interns op zijn naam heeft, was bij mij niet echt belangrijk. Met jouw inschatting zette jij Saté neer als een flinke interner die veel interns gepland zou hebben, die met boostacc's en dergelijke zou werken, wat een verkeerde analyse bleek te zijn. Ik denk dat je hierin ook best je fout mag toegeven, wat sowieso veel te weinig gebeurt hier. Elke keer dat ellenlange gediscussieer is echt vrij vervelend, althans, dat vind ik dan toch. Ik denk dat wanneer je hier objectief naar kijkt, je Saté als een veel grotere interner hebt neergezet dan dat bleek te zijn.

Als uit mijn post bleek dat sate de grootste interner is van deze wereld dan mijn excuses. Dat was niet hetgeen wat ik wilde zeggen dus dan heb ik mij verkeerd verwoord. Ik heb sate ook niet voor niets in mijn laatste GA lijstje bij account met meeste potentie gezet. Voor zover ik weet heeft het account sate na zijn start namelijk bijna geen interns meer gehad. Het zou daarom ook niet logisch zijn om dat account neer te zetten als een internaccount. De nummer 1 en 2 van deze wereld hebben mogelijk het 5 voudige aan interns van sate. En ook boxem, ondanks dat jullie weinig internen, heeft als ik het goed begrijp meer interns dan sate.

Het punt dat ik wel probeerde te maken zal ik in deze alinea uitleggen. Aangezien ik momenteel alleen een mobiel ter beschikking heb kan ik er geen quotes bijhalen waarvoor mijn excuses. Als je de discussie terug leest zie je dat sweehx het onderdelf aan het spitten was tegen mij. Iets wat niet zo vreemd is met zijn selectieve gequote, vertekende waarheden en aanvallende teksten. Mj besloot sweehx toen te hulp te schieten. Aangezien mj niet zo'n sterke poster is maakte hij gebruik van zijn enige optie. Hij gooide het op een drogreden, hij viel mij persoonlijk aan. Hij had het over het feit dat ik hier weggespeeld was en noemde mijn intern op deze wereld. Totaal niet relevant voor de discussie zoals je waarschijnlijk wel begrijpt. Wat hij probeerde te zeggen met dat ik hier ben weggespeeld is mij tot op heden dan ook onduidelijk. Aan het intern feit combineerde hij echter zijn mening dat ik een slechte speler was. Nu komt dan ook de grote grap. Het account sate, waar mj dus speelt, heeft zelf in het begin een aantal interns gehad. Dit betekent oftewel dat hij een hypocriet is om mij een intern te verwijten, oftewel dat hij zelf ook een slechte speler is en geen recht heeft om mij op die intern aan te spreken.

Als mj volgens jou nog meer 'sterke punten' maakte die ik heb gemist hoor ik het graag. Sommige dingen zijn vanuit mijn standpunt zo duidelijk dat ik ze niet weerleg. Het lijkt mij dan zo overduidelijk onzin dat ik ervan uitga dat iedereen wel inziet dat het niet klopt. Zo doe ik ook geen moeite om te weerleggen of ik het langer dan een paar dagen op een account onder aanval uit zou houden. Ik vergeet af en toe dat anderen, waaronder jij dus, niet over dezelfde informatie beschikken als ik. Daardoor is het begrijpelijk dat als ik iets niet goed onderbouw het voor jou lijkt dat zij gelijk hebben. Ik hoop dat je met deze uitleg inziet dat mj als sweehx de plank volledig misgeslagen hebben en ik wel degelijk overal op reageer.
 

DeletedUser

Guest
Ook bij MJ vrees ik dat je verkeerd heb gelezen. Welk punt weerlegd hij van mij dat ik de plank missloeg m.b.t. saté? MJ heeft hier zelfs toegegeven dat hij in de start heeft geinternd, wat mijn punt dus was. Dat maakt het uitermate zielige dat hij mij één intern van mijn start verwijt, vind je niet? Het lijkt mij dus dat MJ hier de zwakke poster is die de plank mis slaat, niet ik.
Jij spreek over boostaccounts enz waar totaal geen sprake van is. Jij hebt de plank volledig misgeslagen. Daarnaast hebben wij de eerste dorpen niet geinternd zoals jij beweert, terwijl jij op een veel te grote afstand je eerste dorp ging internen en toen werd weggespeeld. En dan met excuses komen dat het Rank 1 was. Iedereen had die mooie kans gegrepen, als je zo'n mooie voorzet krijgt kopt iedereen die binnen. Misschien heb ik ook verkeerde uitspraken gedaan, maar in jouw post staat net zoveel onzin waar niets van klopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Jij spreek over boostaccounts enz waar totaal geen sprake van is. Jij hebt de plank volledig misgeslagen. Daarnaast hebben wij de eerste dorpen niet geinternd zoals jij beweert, terwijl jij op een veel te grote afstand je eerste dorp ging internen en toen werd weggespeeld. En dan met excuses komen dat het Rank 1 was. Iedereen had die mooie kans gegrepen, als je zo'n mooie voorzet krijgt kopt iedereen die binnen.

Kijk, nu komen we ergens. Nu draag je fatsoenlijke argumenten aan. Ik wil je dan ook gerust de situatie uitleggen. Ik hoop wel dat je je huidige lijn van reageren voortzet.

Zoals je weet kon je in je eerste dorp maximaal 3 edels produceren. 3 edels zijn, zo dachten wij, te weinig om iemand te treinen. Ik ga de spelers van rank 1 niet als eerste aanvallen zonder een trein omdat ik dan simpelweg een strakke backtime op mijn dak krijg. Wij liepen in de start redelijk gelijk op met rank 1, alleen besloten wij op boer 28 naar ah te rushen en zij op boer 29. Dit deden wij expres. We wilden eerder met de edels zijn dan zij. We wilde zo snel mogelijk een tweede dorp pakken waardoor we genoeg ah levels zouden hebben voor een trein. Hiermee zouden we dan rank 1 kunnen treinen en uitschakelen. Rank 1 zijn clear was toen wij twee dorpen hadden wel groter, maar hij kon ons niet edelen. Althans, dat dachten wij. Wij wisten niet dat er een een of andere edelbooster was waardoor je met drie edels een dorp kon overnemen.

Toen wij bijna onze vierde edel hadden treinde rank 1 ons. Ik was persoonlijk best wel blij, wat een ongelofelijke fout van hun was dit. Het enige wat ik hoefde te doen was het backtimen van hun clear en drie edels. Peace of cake. Helaas bleek dat hij ons dorp toen veroverde met drie edels en was het verhaal voor ons over. Verder had het ook niet veel uitgemaakt want rank 1 stond gestackt met deff, dus onze clear zou op hun zijn doodgelopen. Ze hadden zichzelf diplomatiek goed veilig gezet.

Nadat ze mij hebben weggespeeld heb ik ze gefeliciteerd en mijn identiteit bekent gemaakt. Niemamd wist dat ik daar speelde, dat had ik zo kunnen houden. Maar dat is niet mijn style. Gezien alle maatregelen die rank 1 in de omgeving had genomen waren wij bij voorbaat al kansloos. Het is een manier van spelen maar niet mijn manier van spelen. Dus zijn wij weggespeeld, ja. Hebben wij verkeerd gehandeld, nee.
Met of zonder die intern, ik had rank 1 niet aangevallen met 3 edels. Dus met of zonder intern, het resultaat was hetzelfde geweest. Ik heb in rank 1 dan ook mijn meerdere erkent op het gebied van starten. Maar ik durf met zekerheid te reageren dat degene die hier aanhalen dat ik zo slecht gehandeld heb ook waren weggespeeld in mijn situatie. Ook durf ik te beweren dat wij op velen van jullie voor/gelijk liepen in de start.

Dat sweehx dit dan ook continu als een argument aanhaalt om mij in een zwart daglicht te plaatsen is lachwekkend. Dat jij hem nu hierin ondersteunt is frappant. Jij zou toch beter moeten weten...
Gelukkig speel ik weer op deze wereld. Als ik echt zo slecht ben als jij doet overkomen is het maar goed dat ik in karma speel. Het moet dan wel een eitje voor snurk worden zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
In Saté defence btw nog ff:
Ze moesten samenwerken met MIJ ik zou 2 co's hebben op I Keep maar beide waren druk irl.

Na 3x voor de fun Davey en Thomas plagen door bv mijn edel achter die van hun plaatsen en dat soort dingen hadden ze mij liever op Saté :eek:

Basicly het was dom mij alleen op een account te laten. Kan niet goed gaan ^^
 

DeletedUser

Guest
Nadat ze mij hebben weggespeeld heb ik ze gefeliciteerd en mijn identiteit bekent gemaakt. Niemamd wist dat ik daar speelde, dat had ik zo kunnen houden. Maar dat is niet mijn style. Gezien alle maatregelen die rank 1 in de omgeving had genomen waren wij bij voorbaat al kansloos. Het is een manier van spelen maar niet mijn manier van spelen. Dus zijn wij weggespeeld, ja. Hebben wij verkeerd gehandeld, nee.
Met of zonder die intern, ik had rank 1 niet aangevallen met 3 edels. Dus met of zonder intern, het resultaat was hetzelfde geweest. Ik heb in rank 1 dan ook mijn meerdere erkent op het gebied van starten. Maar ik durf met zekerheid te reageren dat degene die hier aanhalen dat ik zo slecht gehandeld heb ook waren weggespeeld in mijn situatie. Ook durf ik te beweren dat wij op velen van jullie voor/gelijk liepen in de start.

Wij liepen met Orphan steeds maar net een stapje achter Rank 1. Was inderdaad een hele mooie actie van Rank 1 met die drie edels. Was een euforisch moment voor die spelers. Voor ons was een dergelijk euforisch moment het in z'n geheel dodgen van een backtime, onze clear met 3 edels was gered. Ik durf toch wel te zeggen dat heel, maar dan ook heel weinig mensen, dat Robin hadden nagedaan. We hadden überhaupt maar geluk dat Robin iemand kende die wist hoe je dat misschien kon oplossen. Met andere woorden, wij hebben ook een stunt uitgehaald om te overleven, en hebben met Orphan in de eerste weken geen enkele fout gemaakt. Die dikgedrukte zin mag je dus wel weglaten. Onze start ging foutloos. De keerzijde is echter wel dat ik niet het idee heb dat we zo'n start nog een keer zouden kunnen evenaren.

En dan nog even over het feit dat je mijn persoon blijkbaar een erg interessant schrijfonderwerp vindt. Ik heb het liever niet, zoals ik je al vermeld had. Ik vind je een naar persoon. En als het nu voor een keertje was, maar je blijft maar bezig..
 
Reactiescore
1.015
We hadden überhaupt maar geluk dat Robin iemand kende die wist hoe je dat misschien kon oplossen. Met andere woorden, wij hebben ook een stunt uitgehaald om te overleven, en hebben met Orphan in de eerste weken geen enkele fout gemaakt. Die dikgedrukte zin mag je dus wel weglaten. Onze start ging foutloos. De keerzijde is echter wel dat ik niet het idee heb dat we zo'n start nog een keer zouden kunnen evenaren.

En dan nog even over het feit dat je mijn persoon blijkbaar een erg interessant schrijfonderwerp vindt. Ik heb het liever niet, zoals ik je al vermeld had. Ik vind je een naar persoon.

FA neem ik aan (met sjabloon). Zullen er iig wel een stuk zijn in Fire! die dat kennen. Ach, om eens positief te zijn. Robin is wel een topper ja.
 

DeletedUser

Guest
FA neem ik aan (met sjabloon). Zullen er iig wel een stuk zijn in Fire! die dat kennen. Ach, om eens positief te zijn. Robin is wel een topper ja.

Klopt, ja! Met FA schijnt dat mogelijk te zijn, maar dan is het nog zeker niet makkelijk uit te voeren. Robin heeft nog als een gek zitten oefenen.
 

DeletedUser66265

Guest
FA neem ik aan (met sjabloon). Zullen er iig wel een stuk zijn in Fire! die dat kennen. Ach, om eens positief te zijn. Robin is wel een topper ja.

Ik begrijp wel dat, als je zo onervaren bent als sweehx, het heel vet is. Toen ik met vrij nieuwe medespelers speelden waren ze helemaal door het dolle heen toen ik dat deed.

Niks ten nadele van Robin uiteraard. Er zijn er genoeg die niet weten wat ze moeten doen.

Ik geloof trouwens dat ik er een fanboy bij heb. Die gekke hypocriet van een sweehx blijft mij quoten om vervolgens te roepen dat hij niet met mij wilt communiceren. Toch vreemd dat hij reageert op teksten die niet voor hem bedoeld zijn. Ik geloof dat hij nu volledig van het padje is geraakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je blijft mijn naam noemen, dus dan reageer ik daar op ja. Want ik meld je meerdere keren nadrukkelijk mijn naam gewoon niet meer te noemen. Ik zou het ook heel erg vinden als bijv. een persoon als Trump mijn naam steeds zou noemen, daar mag je het mee vergelijken. Iemand die zichzelf zo geweldig vind als jij, daar walg ik echt van.
 

DeletedUser66265

Guest
Je blijft mijn naam noemen, dus dan reageer ik daar op ja. Want ik meld je meerdere keren nadrukkelijk mijn naam gewoon niet meer te noemen. Ik zou het ook heel erg vinden als bijv. een persoon als Trump mijn naam steeds zou noemen, daar mag je het mee vergelijken. Iemand die zichzelf zo geweldig vind als jij, daar walg ik echt van.
TL;DR, je bent relatief nieuw en helemaal niks gewend. Je zet zelf graag een grote bek op en rent huilend naar mamie toe zodra iemand je van repliek dient. Verdwijn dan gewoon van het af. Je bent echt de meest zwakke poster die ik ooit ben tegen gekomen. Niet eerder heb ik iemand zo snel over de zeik zien gaan. Woorden als 'godverdomme' die jij onlangs gebruikte horen hier niet thuis. Het enige wat jij kan is zielig natrappen. Speciaal voor jou zal ik mij verlagen tot jouw denigrerende ondertoon. Misschien dat je dan begint te snappen hoe irritant je bent.

Ik denk trouwens eerder dat je je onbewust mij en krepox enorm mag. Je noemt onze namen namelijk keer op keer. Ik kan eens gaan vragen aan krepox of je onze mb mag worden? Ik denk dat je niet aan zijn eisen voldoet maar we kunnen je vast wel het een en ander bijleren. Je hebt in ieder geval al een deff ervaring van maar liefst twee hele weken en je bent ondertussen ook op de hoogte van het snipen via fa. Kun je al degelijke groepen in elkaar zetten en weet je hoe je een treintje kan timen? Als je dat nou eens oefent acht ik de kans groot dat je wel als onze mb mag fungeren.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik denk dat niet. Ik weet zeker dat ik Jasey wel mag. Dat is een prima gozer en weet ook wanneer iets gewoon zagen wordt, jij niet. Alleen al dat je grappen van Jasey en Laurens overneemt is al triest genoeg. Wellicht, omdat je zo tegen hen opkijkt, wie zal het zeggen. Jou mag ik daarom ook totaal niet. Jij denkt dat je discussieert, maar het enige wat je doet is posts spammen over mij dat ik niet degelijk discussieer. Wat ik al uitgelegd heb, dat ik dat niet met jou wil. Jij doet net of ik mezelf voor elk woord dat ik hier neerzet moet verantwoorden, maar dat is allerminst zo. Dit is geen wetenschappelijk tijdschrift, dit is gewoon een forum van een spelletje.

Ik kan ook denigrerend en ongegrond lachen dat je geen weet hebt van allerlei zaken, maar dat maakt jou dan nog geen slechte speler. Want iedereen weet dat dit gewoon onzin zou zijn, net als andersom nu het geval is. Als ik echt zo slecht zou zijn als jij beweert, dan had ik niet Orphan Tears kunnen dragen naar het account dat het nu is, en zijn er niet mensen die me op hun account vragen steeds. Dan had ik op m'n nieuwe wereld 49 Rebecca d'r accountje niet weggespeeld met een 800k punten account naar 1,3M in een week tijd. Maar ik ga daar niet stoer over doen als jij met uitspraken als deze:
Toen ik met vrij nieuwe medespelers speelden waren ze helemaal door het dolle heen toen ik dat deed.
Je moet wel een geschifte geest hebben om zo over jezelf te praten. Maar over een ding heb je gelijk, ik ga inderdaad niet meer op je in. Echt zonde van m'n humeur. Elke keer als je m'n naam noemt of dergelijk zal ik wel een supportje sturen. Misschien is dat effectiever, want tegen jou praten is totaal zinloos. Je leest het, denkt aan jezelf, kijkt in de spiegel, sjort even aan je geslachtsdeel en begint dan met je plakkerige handjes weer een bericht over mij te typen. Misschien kan je beter gaan farmen in die tijd, want Jasey en Laurens gaan het niet voor je doen.
 

DeletedUser66265

Guest
Jou mag ik daarom ook totaal niet. Jij denkt dat je discussieert, maar het enige wat je doet is posts spammen over mij dat ik niet degelijk discussieer. Wat ik al uitgelegd heb, dat ik dat niet met jou wil. Jij doet net of ik mezelf voor elk woord dat ik hier neerzet moet verantwoorden, maar dat is allerminst zo. Dit is geen wetenschappelijk tijdschrift, dit is gewoon een forum van een spelletje.
Een overduidelijke kwestie van de pot verwijt de ketel. Als er iemand hier niet aan het discussiëren is ben jij het. Je blijft in de herhaling vallen en roept continu dat je mij gaat negeren. Iedereen die jou er op aanspreekt dat je posts belachelijk zijn laat je links liggen.Volgens jou zitten al die spelers fout en/of weten ze niet waar ze over spreken. De drogredenen die jij aanhaalt zij formidabel. Spijtig genoeg voor jou ben ik daar niet van onder de indruk en prik ik daar moeiteloos doorheen. Echt discussiëren met jou is echter onmogelijk, daar ben je blijkbaar te onvolwassen voor.

Ik kan ook denigrerend en ongegrond lachen dat je geen weet hebt van allerlei zaken, maar dat maakt jou dan nog geen slechte speler. Want iedereen weet dat dit gewoon onzin zou zijn, net als andersom nu het geval is. Als ik echt zo slecht zou zijn als jij beweert, dan had ik niet Orphan Tears kunnen dragen naar het account dat het nu is, en zijn er niet mensen die me op hun account vragen steeds. Dan had ik op m'n nieuwe wereld 49 Rebecca d'r accountje niet weggespeeld met een 800k punten account naar 1,3M in een week tijd. Maar ik ga daar niet stoer over doen als jij met uitspraken als deze:
Nergens beweer ik dat je slecht ben. Je bent alleen verre van een goede speler, maar maakt dat wat uit? Dat jij denkt dat 2 weken deffen een bijzondere ervaring is zegt genoeg. Nu een account de top 20 in dragen heeft ook geen enkele betekenis meer. Vraag het een ieder die wat langer speelt maar na. Het niveau van tegenwoordig is om te janken. Iedereen die een klein beetje farmt en actief is kan top 20 halen. Je 'prestatie' hier is dan ook niet bijzonder. Ja je doet het prima, nee het stelt niet iets voor.

Je moet wel een geschifte geest hebben om zo over jezelf te praten. Maar over een ding heb je gelijk, ik ga inderdaad niet meer op je in. Echt zonde van m'n humeur. Elke keer als je m'n naam noemt of dergelijk zal ik wel een supportje sturen. Misschien is dat effectiever, want tegen jou praten is totaal zinloos. Je leest het, denkt aan jezelf, kijkt in de spiegel, sjort even aan je geslachtsdeel en begint dan met je plakkerige handjes weer een bericht over mij te typen. Misschien kan je beter gaan farmen in die tijd, want Jasey en Laurens gaan het niet voor je doen.
Opnieuw trek je een quote volledig uit de context. Wat een misselijkmakend mannetje ben je toch. Als je zo een discussie moet winnen, man man man. Ik toonde aan dat spelers die die optie nog niet kenden het geweldig vinden om dat te zien. Spelers van jouw kaliber zeg maar. Voor zulke spelers is het snipen via fa één grote tovertruc. Ikzelf vind het niks bijzonders. Die quote ging dus ook niet over mijzelf.

Je weet trouwens dat ik bij Jasey en Laurens speel? Wat je lult over farmen begrijp ik dan ook niet. Als ze farmen doen ze dat voor het account, voor zichzelf. Het is namelijk het account van Jasey en Andries. Die gaan niet zitten farmen omdat ik het wil, die farmen om het account omhoog te knallen.
 
Bovenaan