Hoeveel Gefarmd?

Reactiescore
86
Ik begrijp wel dat, als je zo onervaren bent als sweehx, het heel vet is. Toen ik met vrij nieuwe medespelers speelden waren ze helemaal door het dolle heen toen ik dat deed.

Niks ten nadele van Robin uiteraard. Er zijn er genoeg die niet weten wat ze moeten doen.

Idd niet bepaald moeilijk haha. Wist ook niet dat dat zo'n 'skill' was tegenwoordig. Vroeger konden genoeg mensen het.
 

DeletedUser73195

Guest
Snipen met FA? Of dodgen? Indien dat eerste, dat zou ik slechts een uitzonderlijke mogelijkheid kunnen bedenken waar dat ooit handig en werkbaar zou kunnen zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Klopt, dit waren rimmers. Maar het was wel een 4 accounts tegen 1 meerdere weken lang in de vakantie periode. Maar ik mag daardoor zeker wel beweren dat ik niet een runner ben ja. Dat laat ik me echt niet zeggen. Ik had met 30 graden buiten genoeg andere dingen met mijn leven kunnen doen. Ik heb ook dingen opgegeven RL waar ik later echt spijt van heb gehad en nog, dus als mensen mij dan voor runner gaan uitmaken kan ik dit echt niet horen.

Misschien had royalist een vier tegen één situatie, maar je weet zelf ook dat XB versus meow op het vlak van kwantiteit en kwaliteit minstens een acht tegen één situatie was, in jullie voordeel. Als je buren / Meow actiever was geweest had de situatie nooit zo slecht kunnen zijn voor Royalist, opzich niet zo relevant, maar je trekt het wel een beetje uit verhouding. Mijn punt was meer dat je moeilijk kan runnen uit een vrijwel makkelijke situatie. Ik ben benieuwd of je eveneens was blijven spelen mocht je aan het front van eisbar/krondor/noire liggen, we zullen het nooit weten. Verder zal ik het je geenzins verwijderen, tw heeft mij meer gekost dan de meeste :')
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ja maar al die evenementen..! Het is als een kind in een snoepgoedwinkel :sad:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat kan ik wel hebben van iemand onder de gebruikersnaam The white puppy :tongue: Gekke Math
 

DeletedUser77130

Guest
Toen wij bijna onze vierde edel hadden treinde rank 1 ons. Ik was persoonlijk best wel blij, wat een ongelofelijke fout van hun was dit. Het enige wat ik hoefde te doen was het backtimen van hun clear en drie edels. Peace of cake. Helaas bleek dat hij ons dorp toen veroverde met drie edels en was het verhaal voor ons over. Verder had het ook niet veel uitgemaakt want rank 1 stond gestackt met deff, dus onze clear zou op hun zijn doodgelopen. Ze hadden zichzelf diplomatiek goed veilig gezet.

Een snipey was onmogelijk? :confused:
 

DeletedUser44415

Guest
Idd niet bepaald moeilijk haha. Wist ook niet dat dat zo'n 'skill' was tegenwoordig. Vroeger konden genoeg mensen het.
Enkel ben je wel je rammen en/of je edels kwijt door gebruik met FA... Ik had nog geweten dat er daar een manier voor was om binnen 1s te dodgen, maar blijkbaar kan dit niet meer (iets met verbinding afleggen & lagg creëren). Had ik zo nog iemand gekent die backtime van 200ms kon dodgen zonder gebruik van FA (FA bestond toen zelfs nog niet) waar me mond wel open viel.

Uiteindelijk allemaal leuk leesvoer, pas later gezien dat dit het topspelerstopic niet was :p.
 
Reactiescore
86
Enkel ben je wel je rammen en/of je edels kwijt door gebruik met FA... Ik had nog geweten dat er daar een manier voor was om binnen 1s te dodgen, maar blijkbaar kan dit niet meer (iets met verbinding afleggen & lagg creëren). Had ik zo nog iemand gekent die backtime van 200ms kon dodgen zonder gebruik van FA (FA bestond toen zelfs nog niet) waar me mond wel open viel.

Uiteindelijk allemaal leuk leesvoer, pas later gezien dat dit het topspelerstopic niet was :p.

Ik zou met FA btime dodgen sws niet aanraden. Zijn effectievere manieren om backtimes te doden
 

Deleted User - 487834254

Guest
Hoeveel is jullie totaalfarm?

Wijzelf hebben:
Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 6.732.936.316
 

DeletedUser73195

Guest
Hoeveel is jullie totaalfarm?

Wijzelf hebben:
Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 6.732.936.316

Rover (Goud - Level 4)

Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.

Totaal: 2.719.948.289
__

Al sinds september ofzo. :p
 
Bovenaan