Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser

Guest
Pardon, ik een runner? Dat lijkt me niet. Ik heb verdomme op W47, 2,5 week vakantie opgegeven met het mooie weer mijn account te defenden en heb in die tijd ook niet een keer verzaakt, terwijl mijn medespelers voor een groot deel op vakantie waren. Dat account stond er na die tijd ook gewoon nog. Jij hebt echt godverdomme geen idee wat er allemaal voor stront uit de mond van je stamleider Jasey komt, maar ik zou toch maar snel stoppen dat als feiten te aanschouwen.

Verder is het werkelijk gewoon elke keer dat jij een discussie met mij probeert te voeren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb. Ik ontwijk dus inderdaad die discussies, zeker met jou. Die 2e alinea met je mooie voorbeeld was precies zo'n situatie. Ik blijf gewoon steeds met een paar zinnen reageren en dan schijt je er weer 3 alinea's met eveneens totaal geen onderbouwde onzin tegen aan.

Daarnaast mag je een post gaan zoeken van de afgelopen maand van mij die Snurk! ophemelt. Als je die gevonden hebt mag je pas gaan praten over onderbouwing, want jouw onderbouwing is geen stuiver waard. Ik onderbouw liever niets, dan dat ik iets af doe als waarheid. Nu kunnen mensen in ieder geval duidelijk zien dat het mijn mening is die ik verkondig. Dat mensen een paar alinea's van jouw vol onzin als goede P&P zien vind ik verontrustend. Aan de andere kant representatief voor het niveau van veel mensen hier.
 

DeletedUser66265

Guest
Pardon, ik een runner? Dat lijkt me niet. Ik heb verdomme op W47, 2,5 week vakantie opgegeven met het mooie weer mijn account te defenden en heb in die tijd ook niet een keer verzaakt, terwijl mijn medespelers voor een groot deel op vakantie waren. Dat account stond er na die tijd ook gewoon nog. Jij hebt echt godverdomme geen idee wat er allemaal voor stront uit de mond van je stamleider Jasey komt, maar ik zou toch maar snel stoppen dat als feiten te aanschouwen.

Verder is het werkelijk gewoon elke keer dat jij een discussie met mij probeert te voeren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb. Ik ontwijk dus inderdaad die discussies, zeker met jou. Die 2e alinea met je mooie voorbeeld was precies zo'n situatie. Ik blijf gewoon steeds met een paar zinnen reageren en dan schijt je er weer 3 alinea's met eveneens totaal geen onderbouwde onzin tegen aan.

Daarnaast mag je een post gaan zoeken van de afgelopen maand van mij die Snurk! ophemelt. Als je die gevonden hebt mag je pas gaan praten over onderbouwing, want jou onderbouwing is geen stuiver waard. Ik onderbouw liever niets, dan dat ik iets af doe als waarheid. Nu kunnen mensen in ieder geval duidelijk zien dat het mijn mening is die ik verkondig. Dat mensen een paar alinea's van jouw vol onzin als goede P&P zien vind ik verontrustend. Aan de andere kant representatief voor het niveau van veel mensen hier.

Ach, voor mij zegt deze post voldoende. Hier hoef ik verder niet zoveel woorden meer aan vuil te maken. Jij laat jezelf hier zo enorm kennen.

Grappig om te zien ook dat je 2 weken deffen als iets uitzonderlijks ervaart. Als iets wat super goed van jou is. Bijna schattig dat je dat als een 'prestatie' ziet, als een bewijsstuk om het feit dat je geen runner zou zijn. Wat jij beschrijft lijkt mij de normaalste zaak van de wereld. Wat ben jij omwetend zeg...

Amen.
 

DeletedUser

Guest
Goede onderbouwing. Ik ben blij dat jij bewijst dat je zelf niet ook maar een klein beetje beter bent dan mezelf met je post hierboven. Verder vind ik dat gewoon wel een prestatie ja. Als jij ook 24/7 je account aan het defenden bent en momenten hebt dat je 40 uur wakker blijft om te defenden, dan hoor ik het graag. Maar ik verwacht niet dat jij zo iemand bent, want ik hoor alleen maar geluiden over een vaak inactieve Nikki. Triest geval dat je bent.

Hey Sweehx, ik denk dat je mascara aan het uitlopen is.. Ik zei nog dat je die Ftype niet moest kopen.

Nee, nee. Jij hebt mij nu juist nooit tips willen geven, maar dit is een begin? Wat gebruik jij dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, voor mij zegt deze post voldoende. Hier hoef ik verder niet zoveel woorden meer aan vuil te maken. Jij laat jezelf hier zo enorm kennen.

Grappig om te zien ook dat je 2 weken deffen als iets uitzonderlijks ervaart. Als iets wat super goed van jou is. Bijna schattig dat je dat als een 'prestatie' ziet, als een bewijsstuk om het feit dat je geen runner zou zijn. Wat jij beschrijft lijkt mij de normaalste zaak van de wereld. Wat ben jij omwetend zeg...

Amen.
Eerlijk Nikki, jouw account zou na 2 weken deffen niet meer bestaan. Blijkbaar vond je je start op deze wereld zelfs goed, 2 weken gefarmd en daarna als een gieter afgegaan (onmid al internen, wat gewoon zwak spel is), dus als je dat al een prestatie noemt dan beter 2 weken deffen.
 

DeletedUser73696

Guest
Pardon, ik een runner? Dat lijkt me niet. Ik heb verdomme op W47, 2,5 week vakantie opgegeven met het mooie weer mijn account te defenden en heb in die tijd ook niet een keer verzaakt, terwijl mijn medespelers voor een groot deel op vakantie waren. Dat account stond er na die tijd ook gewoon nog. Jij hebt echt godverdomme geen idee wat er allemaal voor stront uit de mond van je stamleider Jasey komt, maar ik zou toch maar snel stoppen dat als feiten te aanschouwen.

Verder is het werkelijk gewoon elke keer dat jij een discussie met mij probeert te voeren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb. Ik ontwijk dus inderdaad die discussies, zeker met jou. Die 2e alinea met je mooie voorbeeld was precies zo'n situatie. Ik blijf gewoon steeds met een paar zinnen reageren en dan schijt je er weer 3 alinea's met eveneens totaal geen onderbouwde onzin tegen aan.

Daarnaast mag je een post gaan zoeken van de afgelopen maand van mij die Snurk! ophemelt. Als je die gevonden hebt mag je pas gaan praten over onderbouwing, want jouw onderbouwing is geen stuiver waard. Ik onderbouw liever niets, dan dat ik iets af doe als waarheid. Nu kunnen mensen in ieder geval duidelijk zien dat het mijn mening is die ik verkondig. Dat mensen een paar alinea's van jouw vol onzin als goede P&P zien vind ik verontrustend. Aan de andere kant representatief voor het niveau van veel mensen hier.

Op W42 ben je gewoon gaan runnen.
 

DeletedUser

Guest
Op W42 ben je gewoon gaan runnen.

Nee hoor. Op w42 was ik de enige van de 5 spelers die nog actief was. Iedereen in mijn stam had ruzie met elkaar en stopte er mee. Ik heb geen incomings gehad op het moment dat ik stopte, en ook niet 2 weken daarvoor of dergelijk. Je kan niet runnen als je niet wordt aangevallen.
 

DeletedUser61134

Guest
6 maand deffen met hoogtepunt 250.000 incomings.
Mooie dingen die nu amper nog haalbaar zijn :(
 

DeletedUser66265

Guest
Eerlijk Nikki, jouw account zou na 2 weken deffen niet meer bestaan. Blijkbaar vond je je start op deze wereld zelfs goed, 2 weken gefarmd en daarna als een gieter afgegaan (onmid al internen, wat gewoon zwak spel is), dus als je dat al een prestatie noemt dan beter 2 weken deffen.

Ik stel voor dat als jullie de discussie willen voeren op wat voor manier ik slecht ben weggespeeld je even de spelers van rank 1 naar het af toe haalt. Met hun kan ik hierover discussieren aangezien zij de 'daders' waren die dit avontuur voor mij beëindigden. Hen kan ik serieus nemen, jullie niet en wel om de volgende redenen.

Wacht even, komt chef intern hier vertellen dat onmiddelijk internen zwak spel is? Het moet niet veel grappiger worden. Jullie eerste twee dorpen betroffen interns en nog geen week later kregen jullie nog twee intern dorpen. Wat het nog zieliger maakt is dat dit interns met voorbedachte rade waren. Dat jullie met boost accountjes moeten spelen, tja.

Onze intern kwam omdat er een speler van de stam die wij waren gejoind stopte. Een hele toevallige intern dus. Verder was eerst internen een 'meesterzet' als dat rot event er niet was geweest. Door die intern hadden we namelijk een treintje waarmee we rank 1 hadden kunnen pakken. Jammer genoeg waren wij niet op de hoogte dat je d.m.v. dat event met drie edels iemand in één keer over kon nemen. Niks slecht gespeeld van ons dus.

Maar wat probeer je te vertellen met dat ik hier ben weggespeeld, dat is relevant omdat? En op welke manier valt een start te vergelijken met het deffen van een account? Het ziet eruit alsof je nu heel veel onzin combineert in een poging je machteloze stamgenootje een hand boven het hoofd te houden. Nice try.

Onderbouwing interns : .Lintouchable is een vriend en door hem is toegegeven dat het een intern betrof. Dit valt overigens ook op te maken uit jullie od stats (geen stijging). I keep human as pets was jullie stamgenoot daar, hij fungeerde als mb/du. Dankzij hem konden jullie dorpen zonder risico pakken en later konden jullie hem ook nog lekker internen. En dan zwijgen we maar over die andere accounts die je gebruikt hebt om je start te vergemakkelijken. Heel Devo stond in dienst van jullie.
9015b01105.png


05ff0069c8.png


44ba00e790.png

Heel tactisch ook. Het laatste dorp dat jullie van i keep humans pakte was zijn hoofddorp.

996cd84ecc.png
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat als jullie de discussie willen voeren op wat voor manier ik slecht ben weggespeeld je even de spelers van rank 1 naar het af toe haalt. Met hun kan ik hierover discussieren aangezien zij de 'daders' waren die dit avontuur voor mij beëindigden. Hen kan ik serieus nemen, jullie niet en wel om de volgende redenen.

Wacht even, komt chef intern hier vertellen dat onmiddelijk internen zwak spel is? Het moet niet veel grappiger worden. Jullie eerste twee dorpen betroffen interns en nog geen week later kregen jullie nog twee intern dorpen. Wat het nog zieliger maakt is dat dit interns met voorbedachte rade waren. Dat jullie met boost accountjes moeten spelen, tja.

Onze intern kwam omdat er een speler van de stam die wij waren gejoind stopte. Een hele toevallige intern dus. Verder was eerst internen een 'meesterzet' als dat rot event er niet was geweest. Door die intern hadden we namelijk een treintje waarmee we rank 1 hadden kunnen pakken. Jammer genoeg waren wij niet op de hoogte dat je d.m.v. dat event met drie edels iemand in één keer over kon nemen. Niks slecht gespeeld van ons dus.

Maar wat probeer je te vertellen met dat ik hier ben weggespeeld, dat is relevant omdat? En op welke manier valt een start te vergelijken met het deffen van een account? Het ziet eruit alsof je nu heel veel onzin combineert in een poging je machteloze stamgenootje een hand boven het hoofd te houden. Nice try.

Onderbouwing interns : .Lintouchable is een vriend en door hem is toegegeven dat het een intern betrof. Dit valt overigens ook op te maken uit jullie od stats (geen stijging). I keep human as pets was jullie stamgenoot daar, hij fungeerde als mb/du. Dankzij hem konden jullie dorpen zonder risico pakken en later konden jullie hem ook nog lekker internen. En dan zwijgen we maar over die andere accounts die je gebruikt hebt om je start te vergemakkelijken. Heel Devo stond in dienst van jullie.
9015b01105.png


05ff0069c8.png


44ba00e790.png

Heel tactisch ook. Het laatste dorp dat jullie van i keep humans pakte was zijn hoofddorp.

996cd84ecc.png
Ik heb enkel de eerste regels gelezen en toen dacht ik al, wow nikki is dom. :D Geen enkele van onze eerste dorpen waren interns, wij waren met 2 teams naast elkaar gestart om zo spelers te pakken ja (geen interns, gewoon strak moeten timen en ook snipes tegengehad). Maar goed, interns csnipen je natuurlijk ook.Volgens mij verwar je ons met Naevius die met 3/4 boostaccounts heeft gespeeld. Wij hebben nooit met ook maar 1 boostaccount gespeeld en ik zal me ook nooit verlagen tot zo'n niveau. Daarnaast heeft Saté welgeteld 3 interns van de 86. Dat is het zowat. :eek: Ohja, lintouchable is geen intern, want die noob wou ik gewoon wegedelen (ken hem ook niet? hij wou samenwerken dat weet ik maar wij wilden hem gewoon weg dus geen samenwerking aangegaan). Daarnaast stond niemand in Devo in dienst van ons, iedereen wou gewoon random joinen aangezien die stam gewoon tijdelijk voor de grap was. Niemand heeft voor ons ooit 1 dorp gecleard, dus grappig nikki dat jij meer weet als mij haha. Devil speelde ook op zn eentje, maar is 2x gecleard geweest door iemand in de ochtend en is toen gestopt. 2 interns van I Keep (die niet eens in functie van ons speelde want bouwde geen clear op, enkel 2 edels nadat het team inactief werd) en 1 van Devil.

Grappig dat je je eigen onkunde (elke wereld word je binnen de maand weggespeeld, in ieder geval waar ik ook speelde) moet verbloemen door de focus op Saté te leggen, maar ik ben heel blij dat ik Saté samen met de rest heb opgebouwd op eigen kracht (stonden ook sinds het begin dik 1ste ODA) en niet zoals meerdere accounts in de top meerdere boostsaccounts had en die ondertussen aan 70%+ intern zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Eerlijk Nikki, jouw account zou na 2 weken deffen niet meer bestaan. Blijkbaar vond je je start op deze wereld zelfs goed, 2 weken gefarmd en daarna als een gieter afgegaan (onmid al internen, wat gewoon zwak spel is), dus als je dat al een prestatie noemt dan beter 2 weken deffen.

Ik heb enkel de eerste regels gelezen en toen dacht ik al, wow nikki is dom. :D Geen enkele van onze eerste dorpen waren interns, wij waren met 2 teams naast elkaar gestart om zo spelers te pakken ja (geen interns, gewoon strak moeten timen en ook snipes tegengehad). Maar goed, interns csnipen je natuurlijk ook.Volgens mij verwar je ons met Naevius die met 3/4 boostaccounts heeft gespeeld. Wij hebben nooit met ook maar 1 boostaccount gespeeld en ik zal me ook nooit verlagen tot zo'n niveau. Daarnaast heeft Saté welgeteld 3 interns van de 86. Dat is het zowat. :eek: Ohja, lintouchable is geen intern, want die noob wou ik gewoon wegedelen (ken hem ook niet? hij wou samenwerken dat weet ik maar wij wilden hem gewoon weg dus geen samenwerking aangegaan). Daarnaast stond niemand in Devo in dienst van ons, iedereen wou gewoon random joinen aangezien die stam gewoon tijdelijk voor de grap was. Niemand heeft voor ons ooit 1 dorp gecleard, dus grappig nikki dat jij meer weet als mij haha. Devil speelde ook op zn eentje, maar is 2x gecleard geweest door iemand in de ochtend en is toen gestopt. 2 interns van I Keep en 1 van Devil.

Grappig dat je je eigen onkunde (elke wereld word je binnen de maand weggespeeld, in ieder geval waar ik ook speelde) moet verbloemen door de focus op Saté te leggen, maar ik ben heel blij dat ik Saté samen met de rest heb opgebouwd op eigen kracht (stonden ook sinds het begin dik 1ste ODA) en niet zoals meerdere accounts in de top meerdere boostsaccounts had en dus ondertussen aan 70%+ intern zitten.

Ik las dit en ik dacht meteen: wow, die mj is dom. Je vind jezelf een zwakke speler begrijp ik dus? Je redenatievermogen is in ieder geval wel zwak. Verder probeer ik helemaal niet de discussie te verplaatsen door naar jouw account te wijzen. Ik laat alleen zien hoe ongelofelijk hypocriet jij bent. Verder snap ik je 'haat' jegens mij wel omdat 'iedere' wereld die wij samen gespeeld hebben ik jouw aan de schandpaal heb genageld. Ach ja, dat krijg je met pp-abusers.
 

DeletedUser

Guest
Ik las dit en ik dacht meteen: wow, die mj is dom. Je vind jezelf een zwakke speler begrijp ik dus? Je redenatievermogen is in ieder geval wel zwak. Verder probeer ik helemaal niet de discussie te verplaatsen door naar jouw account te wijzen. Ik laat alleen zien hoe ongelofelijk hypocriet jij bent. Verder snap ik je 'haat' jegens mij wel omdat 'iedere' wereld die wij samen gespeeld hebben ik jouw aan de schandpaal heb genageld. Ach ja, dat krijg je met pp-abusers.
Iedereen die samen met mij speelt/heeft gespeeld weet hoe ongelofelijk hard ik tegen interns ben. Daar is al meermaals ruzie over geweest (vooral op W45) aangezien sommige spelers maar al te snel de internweg op willen in mijn ogen.

Ik heb trouwens totaal geen 'haat' tegenover jou, omwille van een spelletje?? Schandpaal? Als dat al zo zou zijn (wat niet is want jij was na 3 weken al weggespeeld of inactief), zou me dat nog geen zak interesseren. :D
 
Reactiescore
1.015
Nee hoor. Op w42 was ik de enige van de 5 spelers die nog actief was. Iedereen in mijn stam had ruzie met elkaar en stopte er mee. Ik heb geen incomings gehad op het moment dat ik stopte, en ook niet 2 weken daarvoor of dergelijk. Je kan niet runnen als je niet wordt aangevallen.

Bewijs je weer eens wat voor een hypocriet je bent. Klasse!
 
Reactiescore
1.015
Je noemt me door w50 ook een runner, maar als we jouw definitie gaan volgen kan ik dat niet zijn. Je lult jezelf weer klem, maar tot beter ben je dan ook niet in staat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66265

Guest
Je noemt me door w50 ook een runner, maar als we jou definitie gaan volgen kan ik dat niet zijn. Je lult jezelf weer klem, maar tot beter ben je dan ook niet in staat.

Ach, die matroos heeft dan ook geen idee waar hij het over heeft. Hij lult net hoe het hem uitkomt en loopt daardoor al snel vast. Je moet die gast met een flinke korrel zout nemen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Pardon, ik een runner? Dat lijkt me niet. Ik heb verdomme op W47, 2,5 week vakantie opgegeven met het mooie weer mijn account te defenden en heb in die tijd ook niet een keer verzaakt, terwijl mijn medespelers voor een groot deel op vakantie waren. Dat account stond er na die tijd ook gewoon nog

Anne, is dit het bewijs voor ''niet runnen''? Je account heeft nooit front gehad met ook maar één noemenswaardige speler, dat is onbetwistbaar. Ofwel breng je dit een stuk mooier dan het is, ofwel interpreteer ik je hierin verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Ga je nu Laurens zijn 'koosnaampje' overnemen, Matroos? Ik heb liever niet dat je dat doet man, want ik heb niets met jou. Noem me maar gewoon Anne of sweehx. Of beter, noem me gewoon maar niet. Je bent echt irritant en een beetje een kansloos figuur dat niet eens de basics van het spel kan maximaliseren in de start. Zegt eigenlijk al wel genoeg.

En als dat niet zo is Gilles, dan ben je niet een renner op W50. :) Maar volgens mij kwamen er wel degelijk al scoutrondes op je dorpjes van Boxem.. Dus als jij je er goed bij voelt dat je dan niet rent, dan vind ik het prima. Houd ik dat voortaan ook aan, maar ik kan het wel begrijpen als mensen je wel een renner zouden noemen dan, he. Op mijn werelden was er niet eens meer sprake van incomings op welke manier dan ook, dus dat is een andere situatie in zijn geheel.

Anne, is dit het bewijs voor ''niet runnen''? Je account heeft nooit front gehad met ook maar één noemenswaardige speler, dat is onbetwistbaar. Ofwel breng je dit een stuk mooier dan het is, ofwel interpreteer ik je hierin verkeerd.

Klopt, dit waren rimmers. Maar het was wel een 4 accounts tegen 1 meerdere weken lang in de vakantie periode. Spelers die geen enkele morele waarden kenden en vanuit oneerlijk verkregen CF's uit barbarendorpen druk konden zetten. Even niet online en je kon een dorp kwijt zijn. Dit kon gebeuren doordat onze DU op delete ging. Een NAP met iemand anders werd gebroken en voegde zich bij de vijand wat een nog verschrikkelijker front opleverde dan we al hadden. Allemaal in deze korte tijd. Dus ik ga niet beweren dat ik een geweldig defwerk heb geleverd of dergelijk. Maar ik mag daardoor zeker wel beweren dat ik niet een runner ben ja. Dat laat ik me echt niet zeggen. Ik had met 30 graden buiten genoeg andere dingen met mijn leven kunnen doen. Ik heb ook dingen opgegeven RL waar ik later echt spijt van heb gehad en nog, dus als mensen mij dan voor runner gaan uitmaken kan ik dit echt niet horen. Ik heb dat gewoon gedeft en ben een maand later, of meer, gestopt. En wel gestopt, omdat ik niet meer tegen de VV aanvraag op kon VV'en. Dus ik ben wellicht gaan rennen voor de VV's. Als je het zo wil spelen kan ik er in komen.
 
Reactiescore
1.015
Tgoh, wat je scoutrondjes noemt. Om de zoveel nachten dorpje of 3, maar ik heb er eveneens wat gestuurd. Zegt niet veel als er geen echte inc komt en als ik dan wou rennen deed ik dat wel net voor die 1ste scouts. Het gaat hier dan ook helemaal niet over goed voelen, maar ik die inspeel op jouw definitie van rennen. Als je die trouwens toepast op w42 ben ik ook niet gaan rennen, aangezien ik ging na de 2de mass.
 

DeletedUser

Guest
Nee Gilles dat is niet waar. Op W42 ben je wel degelijk voor de incomings gaan rennen en heb je destijds Luuk en Jorn flink benadeeld. De anderen massa's was je namelijk op vakantie en kon je alleen Mike uitschelden op het AF. Wij als WAO helemaal blij dat je terug was om te deffen, maar dat bleek valse hoop.

Ik vind het overigens jammer dat Mike nu zo'n klein accountje heeft hier. Hij heeft op W42 toen echt wel getoond aanvallend inzicht te hebben samen met Benji. We haten vaak op hem, maar dat heeft ie toch ook wel goed gedaan toentertijd. Mag ook wel eens vermeld worden. ;)
 
Bovenaan