Top/Flopstammen

DeletedUser67517

Guest
Ach, jullie Snurk spelers komen hier met zo'n air alsof jullie de enigen zijn die TW kunnen, en als ze erin slagen een aanval van jullie te stoppen is alles lucky of zijn het noobs...
Hoezo met een air? Ik zeg alleen dat die snipe maar net gelukt was. Heb nooit gezegd dat het noobs zijn, en ik heb al helemaal niks gezegd over de defkunsten van Cookie. Ik snap jouw opmerking dan ook niet zo.
 
Reactiescore
1.094
Ga naar het classick forum noobs.

Gezien het een eenzelfde actie is van de stam van dezelfde spelers (verschil zit m dan in de werelden & account), vind ik het nog wel relevant.

Lucky snipe betekent in mijn ogen anders ook gewoon dat er maar een paar ms tussen zitten, en niet de aantallen def dat de snipe wel of niet lukt.

Nah ook niet. Als je genoeg kansen hebt...
Eerder een combinatie van dat allemaal, terwijl je nog bijv. een clear hebt lopen zo rond de tijd dat de snipe verstuurd moest worden.
 

DeletedUser

Guest
Ach, jullie Snurk spelers komen hier met zo'n air alsof jullie de enigen zijn die TW kunnen, en als ze erin slagen een aanval van jullie te stoppen is alles lucky of zijn het noobs...

Tim, wat lul jij nou weer. Cona word verweten met zijn edels te smijten en hij verdedigt zich, zoals op een AF verwacht mag worden. Wat jouw reactie hierboven dan te betekenen heeft heb ik geen idee van. Maar die air is hier niet van toepassing, als deze al bestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4771

Guest
Greengang toch was het? Dat jij en je vriendjes heel graag in LULE wilden, maar ik weigerde omdat we eigenlijk beetje random waren gestart ( 3 van ons startte individueel maar we lagen pardoes naast elkaar, 4e werd uitgenodigd via email). en we eerst wilde kijken hoe actief we werden en waar t schip zou stranden. Vervolgens werden jullie heel boos en salt ook omdat werd gedacht dat men een target was, en voila nog geen 2 uur later zaten jullie al in een andere stam. En volgde inderdaad dat niet-strategische en domme speler beledigingen aan mijn adres wat ik herkende aan wat itzpapi zei.

Ik heb het al door. Je bent een 'speciale' jongen. Allereerst is de gehele situatie omtrent Doppler ontkracht in dit zelfde topic:p. Wat kom je hier doen vraag ik me af..

En ja, ik heb even op GreenGang. gezeten op de classic. Het ging toen alleen over een toetreding van ons account en ja.. Het was vrij dom dat je ons toen niet gewoon aannam. Zeker gezien het drama wat het over je stam uitroepte en praktisch iedereen opnieuw mocht gaan bouwen aan zn clear na al die backtimes. Hoe vroeg was jij weggespeeld?;)

Ga ergens anders blaten. Schapen hebben we hier al genoeg..
 

DeletedUser73696

Guest
Bespaar je de afgang. Twee edels doodgelopen. Waarvan eentje echt met een lucky snipe.

https://nl50.tribalwars.nl/public_report/5a4454a6ab64da5d93e81442f0b82008

Maar jij zal het wel weer beter weten natuurlijk, want jij bent natuurlijk Super Mike.

images.jpg

Hahaha, heeft meneertje een kut aanval achter de rug? Vraag anders aan Yoeri hoe je moet timen, want gaat je nog niet echt lekker af man.. Volgensmij sprak ik je er alleen maar op aan over leugens, hmmm en wat deed je? Liegen!
 

DeletedUser73696

Guest
Tim, wat lul jij nou weer. Cona word verweten met zijn edels te smijten en hij verdedigt zich, zoals op een AF verwacht mag worden. Wat jouw reactie hierboven dan te betekenen heeft heb ik geen idee van. Maar die air is hier niet van toepassing, als deze al bestaat.

Waar wordt hem verweten dat er met edels gestrooid wordt dan?
 

DeletedUser67517

Guest
Hahaha, heeft meneertje een kut aanval achter de rug? Vraag anders aan Yoeri hoe je moet timen, want gaat je nog niet echt lekker af man.. Volgensmij sprak ik je er alleen maar op aan over leugens, hmmm en wat deed je? Liegen!
Mij ontgaat het even waar ik gelogen hebt. Maar goed, moet jouw redenatievermogen is wel vaker wat mis gebleken. Times waren binnen 150/200ms. Heb ze jou slechter zien doen. Maar ik gun je dit keer je pleziertje.

Waar wordt hem verweten dat er met edels gestrooid wordt dan?
Weet je uberhaupt zelf wel wat je zegt?
Ik ben benieuwd hoe lang BonitaCona doet over het terugfarmen van al zijn verloren edels.
 

DeletedUser

Guest
Mike, ik heb ondertussen alleen vandaag al misschien 12 edels gezien die niet gedodged waren samen met full clears. 12k def weggeveegd wordt etc. Als jij daar echt aan het deffen bent, dan kan je je best stil houden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Natuurlijk niet! Mike is "allang gestopt"!
 

DeletedUser66265

Guest
Sterk argument.





Dus dit was je laatste post?

Gelukkig zijn jouw posts werkelijk waar formidabel. Ze staan als een huis en voegen bijzonder veel toe. Mocht je niet doorhebben dat dit sarcastisch is meld ik het bij deze maar vast.

Ik snap ook niet wat je hier komt doen. Je bekritiseert anderen op hun posts terwijl je zelf nog veel droeviger post. Ik heb nog geen enkele zinnige post van jou voorbij zien komen. Verder dan wat treiteren kom je niet. Ik denk dat je beter definitief met tw pensioen kan gaan dan je zielige 'pesterijen' voort te zetten. Blijkbaar noemen ze je niet voor niks 'opa', je bent aan het aftakelen.
 

DeletedUser

Guest
We hebben hier te maken met een Mike fan volgens mij. Nooit geweten dat dit überhaupt mogelijk was, maar vind het wel mooi om eens te aanschouwen. Kijken hoe lang dit duurt.
 

DeletedUser73696

Guest
Mike, ik heb ondertussen alleen vandaag al misschien 12 edels gezien die niet gedodged waren samen met full clears. 12k def weggeveegd wordt etc. Als jij daar echt aan het deffen bent, dan kan je je best stil houden.

Nee, ik heb maar een uurtje VV gedaan. Alleen volgens de meerderheid zal ik wel weer een runner zijn, dat is natuurlijk hoe ze het zeggen.

Verder zie ik dat Snurk een nieuw lid heeft aangenomen. Lekker hoor, Shithappens... is de grootste stabber van heel W45. Deff van je hele stam vragen al frontaccount, al je treinen in de nacht op je eigen stamgenoot gooien! Staat uitgebreid op het forum. Lekker hoor Snurk, stammetje van stabbers opbouwen, neit verwacht van Martijn trouwens, onze moraalridder.
 

DeletedUser66265

Guest
We hebben hier te maken met een Mike fan volgens mij. Nooit geweten dat dit überhaupt mogelijk was, maar vind het wel mooi om eens te aanschouwen. Kijken hoe lang dit duurt.

Ben je nou te dom om te poepen of is je begrijpend lezen zo slecht? Je hebt geen idee waar je over praat, of wel? Ik kan ome krepox wel even vragen een mooie kleurentekening voor je te maken mocht je het dan wel snappen? De volgende keer mag je trouwens gerust vragen waar een discussie over gaat waarbij je mee wilt spelen. Dan hoef je geen random onzin op het forum te gooien om wat aandacht te trekken. Het ging momenteel namelijk niet over Mike.
 

DeletedUser71227

Guest
Nee, ik heb maar een uurtje VV gedaan. Alleen volgens de meerderheid zal ik wel weer een runner zijn, dat is natuurlijk hoe ze het zeggen.

Verder zie ik dat Snurk een nieuw lid heeft aangenomen. Lekker hoor, Shithappens... is de grootste stabber van heel W45. Deff van je hele stam vragen al frontaccount, al je treinen in de nacht op je eigen stamgenoot gooien! Staat uitgebreid op het forum. Lekker hoor Snurk, stammetje van stabbers opbouwen, neit verwacht van Martijn trouwens, onze moraalridder.

Ze hadden versterking nodig nu ze omissis kwijt zijn dus dan halen ze maar een stabber binnen :eek:
 
Reactiescore
1.075
wel grappig om SH.. en stokje dan in 1 stam te zien, wetende dat SH stokje stabde op w45 :p
 

DeletedUser67517

Guest
Ik heb Wereld 45 niet gevolgd. Maar de rekruut is duidelijk besproken binnen de stam. Maar Stokje Satedrakan was positief en ShitHappends schreef dit in zijn sollicitatie:

Wij zijn nu een tijdje bezig, en tot onze vreugd zagen wij onze grote vriendjes van Stokje Satédrakan?, hiermee hebben wij goed contact. Zij hebben ons aangeraden om de sollicitatie te schrijven voor de stam Snurk! want laten we eerlijk zijn, qua ligging de perfecte stam voor ons en volgens mij qua spelers ook goed op weg.

Waar dit dan vandaan komt, snap ik niet helemaal. Iemand een linkje, ben wel benieuwd.
 

DeletedUser39679

Guest
Hahaha, heeft meneertje een kut aanval achter de rug? Vraag anders aan Yoeri hoe je moet timen, want gaat je nog niet echt lekker af man.. Volgensmij sprak ik je er alleen maar op aan over leugens, hmmm en wat deed je? Liegen!

Is er een fake Yoeri in Snurk of wat heb ik er ineens mee te maken? Of snap ik het weer is niet :D
 
Bovenaan