Top/Flopstammen

DeletedUser66265

Guest
Het is makkelijk te ontkrachten omdat ik net zelf zeg dat ik fout zat. Dus heel goed van je dat je ontkracht, wat ik zelf zojuist al ontkrachtte. Verder maak je die denigrerende er toch echt zelf naar door gewoon totale onzin uit te kramen, zoals nu weer met je verhaal over autoriteit gebasseerd op niets. Over dat studenten zichzelf geweldig vinden. Ga eens in het studenten leven meedraaien en doe daar maar de echte waarheid uit op, want dit slaat nergens op. ''Ik heb het idee,'' dat jij geen idee hebt wat je nu daadwerkelijk allemaal opschrijft. We zijn hier niet allemaal raketgeleerden. Uit het feit dat je totaal niet de zaak relativeren kan, mag ik wel opmaken dat jouw niveau niet zo bar hoog is ja.

Je hele post is gebaseerd op dat je mijn post onzin vind maar je gebruikt geen enkel echt bewijsstuk. Je gebruikt weliswaar veel woorden maar die zijn helaas nietszeggend.. Jouw post is dan ook het perfecte voorbeeld van een inhoudsloze post. Opnieuw komt je denigrerende toont omhoog. Je weet dat het gevaarlijk is om dergelijke uitingen openbaar te maken terwijl je geen idee hebt tegen wie je post? Je weet niet wat mijn niveau is en al helemaal niet wat ik van het studentenleven afweet. Puur op basis van het feit dat ik van mening ben dat de gemiddelde student zichzelf overschat ga je er maar vanuit dat ik niet tot die groep behoor en dus niet weet waar ik over praat. Even voor de duidelijkheid, ik begin nu mijn vierde jaar als student.

Je laatste opmerking zal ik maar even links laten liggen. Jij weet net zo goed als ik dat dat complete onzin is. Neem gerust wat tijd voor jezelf mocht ik te snel voor je gaan, sommigen zijn wat trager van begrip. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.
 

DeletedUser

Guest
Je hele post is gebaseerd op dat je mijn post onzin vind maar je gebruikt geen enkel echt bewijsstuk. Je gebruikt weliswaar veel woorden maar die zijn helaas nietszeggend.. Jouw post is dan ook het perfecte voorbeeld van een inhoudsloze post. Opnieuw komt je denigrerende toont omhoog. Je weet dat het gevaarlijk is om dergelijke uitingen openbaar te maken terwijl je geen idee hebt tegen wie je post? Je weet niet wat mijn niveau is en al helemaal niet wat ik van het studentenleven afweet. Puur op basis van het feit dat ik van mening ben dat de gemiddelde student zichzelf overschat ga je er maar vanuit dat ik niet tot die groep behoor en dus niet weet waar ik over praat. Even voor de duidelijkheid, ik begin nu mijn vierde jaar als student.

Je laatste opmerking zal ik maar even links laten liggen. Jij weet net zo goed als ik dat dat complete onzin is. Neem gerust wat tijd voor jezelf mocht ik te snel voor je gaan, sommigen zijn wat trager van begrip. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Hoe kun je mij nu verwijten maken over een inhoudsloze post, als je mijn post gaat ontkrachten waarbij ontkrachting al niet meer nodig was, omdat ik dat zelf al had gedaan. Werk jij toevallig in het circus naast je studie?
 

DeletedUser61134

Guest
Davey had een fulltime job aan het bemiddelen tussen mij en Thijs ^^
 

DeletedUser66265

Guest
Hoe kun je mij nu verwijten maken over een inhoudsloze post, als je mijn post gaat ontkrachten waarbij ontkrachting al niet meer nodig was, omdat ik dat zelf al had gedaan. Werk jij toevallig in het circus naast je studie?
Als ik in het circus had gewerkt was ik jou vast allang tegengekomen als collega. Typerend dat je slechts dit stuk uit mijn post haalt. Eerst verleg je de discussie naar een ander onderwerp en nu begin je met selectief quoten. Heel sterk man.
 

DeletedUser

Guest
Als ik in het circus had gewerkt was ik jou vast allang tegengekomen als collega. Typerend dat je slechts dit stuk uit mijn post haalt. Eerst verleg je de discussie naar een ander onderwerp en nu begin je met selectief quoten. Heel sterk man.

Nu weet ik het echt zeker. Je bent een clown. Ik verleg helemaal niets, jij gaat zelf door op het gedeelte van mijn post hier even verder terug, waar je dacht dat je wat stoers over kon zeggen. Maar de kern had ik zelf al ontkracht, dus dan is het mijn fout dat ik een ander onderwerp aansnijd? Je grappen zijn niet echt zo grappig voor een circus, zit je in de horrorbusiness?
 

DeletedUser61174

Guest
Nog een intern :eek:, dan weet je meer dan ik

faf6764f10134c18c438724d5bd78636.png
 

DeletedUser66265

Guest
Nu weet ik het echt zeker. Je bent een clown. Ik verleg helemaal niets, jij gaat zelf door op het gedeelte van mijn post hier even verder terug, waar je dacht dat je wat stoers over kon zeggen. Maar de kern had ik zelf al ontkracht, dus dan is het mijn fout dat ik een ander onderwerp aansnijd? Je grappen zijn niet echt zo grappig voor een circus, zit je in de horrorbusiness?

Ik begin ondertussen te begrijpen waar die negatieve verhalen over jou vandaan komen. Of je wilt het niet begrijpen of je bent te dom om het te begrijpen. Keer op keer maak je een aanvallende post en keer op keer krijg je de deksel hard op je neus. Door jouw fout aan te halen wilde ik je in laten zien dat, ondanks dat je in de volste overtuiging was dat je goed zat, je het mis had. Ik hoopte dat je hierdoor in zou zien dat je continu fouten aan het maken was. Maar niet dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin ondertussen te begrijpen waar die negatieve verhalen over jou vandaan komen. Of je wilt het niet begrijpen of je bent te dom om het te begrijpen. Keer op keer maak je een aanvallende post en keer op keer krijg je de deksel hard op je neus. Door jouw fout aan te halen wilde ik je in laten zien dat, ondanks dat je in de volste overtuiging was dat je goed zat, je het mis had. Ik hoopte dat je hierdoor in zou zien dat je continu fouten aan het maken was. Maar niet dus.

Daar zijn de meningen over verdeeld, net als over jouw kunsten vertoont op w50. Maar ik vind je echt, maar dan ook echt, veel te vermoeiend om nog op te reageren. Je hebt echt een soort plaat voor je kop. Een post om mijn eigen correctie aan te vallen, het klinkt alleen al debiel.
 

DeletedUser61174

Guest
Is maar 1 dorpje gezien die strategisch gezien beter voor mij ligt, heb tevens ook dat dorp toen het nog van omissis was wel zelf gecleard. Dus nee, dont worry niet nog een intern ;)

Dus je hebt dat dorp niet geëdeld van een stamgenoot?
 

DeletedUser3435

Guest
Daar zijn de meningen over verdeeld, net als over jouw kunsten vertoont op w50. Maar ik vind je echt, maar dan ook echt, veel te vermoeiend om nog op te reageren. Je hebt echt een soort plaat voor je kop. Een post om mijn eigen correctie aan te vallen, het klinkt alleen al debiel.
Vertoond.. Als je dan toch zo een intellectuele discussie wilt voeren. :rolleyes: Bovendien heb jij nog nergens je kunsten vertoond, aangezien je overal gewoon stopt voor de prijzen uitgedeeld worden.
 

DeletedUser4771

Guest
Je hele post is gebaseerd op dat je mijn post onzin vind maar je gebruikt geen enkel echt bewijsstuk. Je gebruikt weliswaar veel woorden maar die zijn helaas nietszeggend.. Jouw post is dan ook het perfecte voorbeeld van een inhoudsloze post. Opnieuw komt je denigrerende toont omhoog. Je weet dat het gevaarlijk is om dergelijke uitingen openbaar te maken terwijl je geen idee hebt tegen wie je post? Je weet niet wat mijn niveau is en al helemaal niet wat ik van het studentenleven afweet. Puur op basis van het feit dat ik van mening ben dat de gemiddelde student zichzelf overschat ga je er maar vanuit dat ik niet tot die groep behoor en dus niet weet waar ik over praat. Even voor de duidelijkheid, ik begin nu mijn vierde jaar als student.

Je laatste opmerking zal ik maar even links laten liggen. Jij weet net zo goed als ik dat dat complete onzin is. Neem gerust wat tijd voor jezelf mocht ik te snel voor je gaan, sommigen zijn wat trager van begrip. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Neem het Anne niet kwalijk. Ik kwam er net in pm contact met hem achter dat ze het stuk beargumenteren niet behandelen bij zijn opleiding communicatie. Negeren is het beste, al is dat natuurlijk wel moeilijk met iemand die zo graag interessant wilt doen.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig zijn jouw posts werkelijk waar formidabel. Ze staan als een huis en voegen bijzonder veel toe. Mocht je niet doorhebben dat dit sarcastisch is meld ik het bij deze maar vast.

Ik snap ook niet wat je hier komt doen. Je bekritiseert anderen op hun posts terwijl je zelf nog veel droeviger post. Ik heb nog geen enkele zinnige post van jou voorbij zien komen. Verder dan wat treiteren kom je niet. Ik denk dat je beter definitief met tw pensioen kan gaan dan je zielige 'pesterijen' voort te zetten. Blijkbaar noemen ze je niet voor niks 'opa', je bent aan het aftakelen.

Dus je hebt vraagtekens bij mijn posts, om vervolgens 1 te maken met dezelfde strekking?

Ik snap dat je wilt opkomen voor je tw maatjes, maar kan je dat ook zonder een hypocriet te zijn?
 

DeletedUser66265

Guest
Dus je hebt vraagtekens bij mijn posts, om vervolgens 1 te maken met dezelfde strekking?

Ik snap dat je wilt opkomen voor je tw maatjes, maar kan je dat ook zonder een hypocriet te zijn?

Ik had al verwacht dat je met dat argument aan zou komen. Dat ik mijn vriendje aan het verdedigen ben. Dat is een enorm simpel doch effectief argument. Helaas voor jou sla je de bal flink mis. Als je je een klein beetje had verdiept in plaats van zomaar wat te roepen had je dit kunnen voorkomen. Dan had je geweten dat ik die speler, waarvan jij nu roept dat het mijn maatje is,niet mag. Ik hoef absoluut niet met die gast in een stam. Ik heb hem in het verleden meegemaakt en dat is mij niet bevallen.

Van hypocrisie is verder ook geen spraken. Ik vind het prima als men af en toe een dergelijk denigrerend antwoord op het af plaatst. Dat houd de boel in leven. Maar als men verder niks zinnigs kan posten, zoals in jou geval, hoeft het niet zo van mij. Je vertoont een beetje schoothondjes gedrag, pas als een zwart schaap in een discussie ten onder gaat kom jij ook wat mekkeren. Heel sterk.:rolleyes:
 
Bovenaan