The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser71739

Guest
Nee dat is aan het einde van het begin ;)

Voor de zekerheid nog maar een lid aangenomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44403

Guest
Hhahaha wtf gasten :D:D:D
Gaat deze discussie (of wat het ook is?) ooit stoppen?

Post liever keer wat recente stats, dan ben ik ook volledig weer mee met de oorlog :)
 
Reactiescore
661
Hhahaha wtf gasten :D:D:D
Gaat deze discussie (of wat het ook is?) ooit stoppen?

Post liever keer wat recente stats, dan ben ik ook volledig weer mee met de oorlog :)
Jullie staan gigantisch voor.

Ik hoorde wel vertellen dat scalle iemand aanviel, maar dat hij vergat te edelen, ik bedoel, zelf zijn dorpen afgaf. Maar dat moet ik nog ff gaan bekijken in de stats.

EDIT: Ongeveer 110 dorpen, maar hij viel echt wel zelf aan. Rare actie of een stop, geen idee. Gewoon opvallend, dat wel, toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77260

Guest
Wij hebben elkaars voorstel afgewezen herjan, waarom nog moeilijk doen. Nogmaals, laten we gewoon weer gaan spelen.



Klopt ja, mijn excuus. Jij herhaalde wat het antwoord was nadat je overlegd had. Waren inderdaad niet jou woorden.

En ook niet de precieze woorden van de pm, maar dat is mierenneuken, we hebben respect voor elkaar en begrijpen wat we bedoelen denk ik? ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Voor Bloodbad00, de schat!
2940ebc163d88ab67d2d13d0cb1ed0d8.png


en:

e798bdc091fe92fa024888bfc0fae3bc.png
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben elkaars voorstel afgewezen herjan, waarom nog moeilijk doen. Nogmaals, laten we gewoon weer gaan spelen.



Klopt ja, mijn excuus. Jij herhaalde wat het antwoord was nadat je overlegd had. Waren inderdaad niet jou woorden.

Mag ik hierin zeggen dat beide voorstellen van jullie afkomstig waren en wij maar één van deze voorstellen afgewezen hebben omdat het niet bepaald handig zou zijn om via die weg te gaan communiceren. Meer heb ik er niet over te zeggen, gezien we er wel over bezig kunnen blijven.

Vind het alleen spijtig dat jullie zeggen en gesprek te willen aangaan en het dan vervolgens niet met het hele team op durven te pakken. Waar zijn jullie bang voor? Het enige wat besproken zou gaan worden zijn termen omtrent spionnen etc. Oftewel alleen maar zaken die ervoor zorgen dat de oorlog tussen ons een duidelijker spelbeeld krijgt doordat er meer gehamerd wordt op het respect in het spel.
 

DeletedUser76756

Guest
We hadden het eigenlijk ook niet anders kunnen verwachten. Als Sagra eens een keer echt iets moet oppakken, doen ze niks. Dat is het hele beeld van de oorlog al zo geweest. We hadden het kunnen incalculeren. We staan nog steeds ruim 1000 dorpen voor.
 

DeletedUser76756

Guest
Het boeit jullie ook helemaal niks of niet? Ik zal als ik 1000 klanten minder had dan mijn grootste concurrent eens kritisch naar mijn bedrijf kijken. Misschien iets voor jullie om ook te doen.
 

DeletedUser71739

Guest
Feit is gewoon dat jullie voorstaan met 1000 dorpen en ik feliciteer jullie voor deze prestatie.

Voor Bloodbad00, de schat!
2940ebc163d88ab67d2d13d0cb1ed0d8.png

Wij hebben wel meeste verslagen tegenstanders als aanvaller :)
Winnen we geen oorlog mee maar slaan wel terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Ook die van verdediger. Dat zegt dat ook wel weer iets.

Dat jullie met drie stammen, 80 leden op sagra lopen en wij met 1 stam, 30 leden op final, cn1 en Forged. Zoek de verschillen ;)

Daarnaast komt Sagra nog niet echt aan jullie toe omdat jullie nog verschuild gaan achter jullie bg's hier en daar.
 

DeletedUser44403

Guest
Thanks T. voor ze hier te posten!! Gaat lekker zo precies :O Had eigenlijk ondertussen wel een degelijke counter van TBR verwacht maar dat valt tegen haha :c

En ach man, tzijn maar getallen hé :p. (Mr vergeet TBR en dr niet bij jullie ledenaantal op te tellen hé :p)
Maar zoals ik al zei, het zijn maar getallen. Het is de strijdkracht, de samenhorigheid en de mentaliteit die tellen! =)
De oorlog is nog lang niet gedaan en beide kanten krijgen hiervoor credit.
Doe zo voort! ;-)
 

DeletedUser71739

Guest
Ik weet niet hoe er gecommuniceerd word bij jullie maar heb Herjan verteld dat TBR al een tijdje geen bondgenoot meer is van ons. zoals jullie hebben kunnen zien in de stats hebben we zelfs de aanval op hun geopend. Helaas kunnen we tbr niet meer buiten de oorlog zetten.
 

DeletedUser44403

Guest
Ik speel niet meer hé, ben dus niet op de hoogte van bep. zaken :).
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar is wel een beetje sneu voor de oorlog. (Al hebben ze blijkbaar niets uitgespookt op offensief vlak zo te zien :c)
 
Bovenaan