The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser71575

Guest
Oh, mensen, geen nood! Het was helemaal géén fusie! Sagra heeft gewooon hun oude rekruteringsbeleid aangepast.
En als ik het zo hoor hebben ze ratten binnen gepakt...

En jij bent zeker de minst intelligente van het stel? Lezen is lastig he.
 

DeletedUser73650

Guest
En jij bent zeker de minst intelligente van het stel? Lezen is lastig he.

Sarcasme, Steenzot! En ik met ratten bedoel ik de leider van Select omdat hij niet al zijn leden heeft ingelicht en de zwakkere heeft laten vallen. Zo maak je dus vijanden :)
 

DeletedUser71575

Guest
Sarcasme, Steenzot! En ik met ratten bedoel ik de leider van Select omdat hij niet al zijn leden heeft ingelicht en de zwakkere heeft laten vallen. Zo maak je dus vijanden :)

Er is als het goed is zelfs n poll geweest over het feit dat er 6 naar Sagra gingen en de rest bij DR geplaatst werd. Daar is door de meerderheid een overduidelijke ja op gestemd
 

DeletedUser73650

Guest
Er is als het goed is zelfs n poll geweest over het feit dat er 6 naar Sagra gingen en de rest bij DR geplaatst werd. Daar is door de meerderheid een overduidelijke ja op gestemd

Dat is logisch ja, ze zaten met 9 in Select dacht ik. Als 6 van de 9 JA-stemmen, dan is er een grote meerderheid. De JA-stemmers zullen de mensen wel geweest zijn dat naar Sagra zouden gaan.
 
Reactiescore
2.196
Er is als het goed is zelfs n poll geweest over het feit dat er 6 naar Sagra gingen en de rest bij DR geplaatst werd. Daar is door de meerderheid een overduidelijke ja op gestemd

Dus de grote spelers laten de kleine spelers vallen ;) Zolang je maar punten binnenkrijgt niet?
 

DeletedUser74557

Guest
hahaha, vind de reacties hier weer om te gieren xD blijft toch leuk hé dat P&P en een hoop onzin uitkramen :)
 

DeletedUser71575

Guest
Dus de grote spelers laten de kleine spelers vallen ;) Zolang je maar punten binnenkrijgt niet?

Goh, snap je het nog steeds niet? Dan ben je echt nog dommer dan je al leek.
Er wordt duidelijk gezegd dat de leden die achter zijn gebleven uiteraard op steun van Sagra kunnen rekenen.

Ben jij nou zo dom, of ben ik zo slim???
 
Reactiescore
2.196
Goh, snap je het nog steeds niet? Dan ben je echt nog dommer dan je al leek.
Er wordt duidelijk gezegd dat de leden die achter zijn gebleven uiteraard op steun van Sagra kunnen rekenen.

Ben jij nou zo dom, of ben ik zo slim???

Makkelijk gezegd nu :)

Slim? Dus steeds hetzelfde roepen met als statement dat ze nog steeds jullie hulp kunnen verwachten maakt je slim?

Vergeleken met stereotype Amerikaan ben je idd slim ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Allereerst: Deadops chapeau dat je je fout toegeeft en excuus aanbied!


En dan even P&P:

Sagra had groei nodig, ze hadden vorige week een groei van - 1m.

Een zinkend schip met meer gewicht laden is altijd een goed idee!

En zelfs nu hebben ze de 'begeerde' eerste plek nog niet.
 

DeletedUser74557

Guest
Allereerst: Deadops chapeau dat je je fout toegeeft en excuus aanbied!


En dan even P&P:

Sagra had groei nodig, ze hadden vorige week een groei van - 1m.

Een zinkend schip met meer gewicht laden is altijd een goed idee!

En zelfs nu hebben ze de 'begeerde' eerste plek nog niet.

whaha, blijft hilarisch, Sagra is alles behalve zinkende maar goed daar gaan jullie dan ook nog wel achter komen ;)
 

DeletedUser71575

Guest
Sagra liep een tijdje niet 100%, eerlijk is eerlijk. Maar we zijn weer op de weg terug, wacht maar af
 

DeletedUser

Guest
Kyro. 27.08.16 08:52
Beste,

Ik was even benieuwd in hoeverre jullie op de hoogte zijn gebracht van de fusie?

Max.

Psst 27.08.16 09:47
G morgen Max,

Zoals ik bij [player]Zebbe.[/player] al aangaf kreeg ik om 20.33 uur een PM.

Qoboqob. 26.08.16 20:33
Stamgenoten,

Zoals je ziet zijn er veel stamgenoten overgestapt naar Sagra. Het is dan nu ook tijd voor mij om de overstap te maken. Select wordt nu opgeheven en ik wens jullie nog veel succes op deze wereld :)

Jorn

Ik was even aan het werk geweest bij mijn zoon thuis en kwam 20.45 uur thuis en de stam was opgeheven.
De laatste keer daarvoor was het 18.30 uur dat ik was ingelogd.
Voor de rest heb ik nog nooit iets gelezen van een op handen zijnde fusie.
Ik was nog niet zolang bij Select en schijnbaar waren [player]TaBBy[/player] en ik geen meerwaarde behalve de punten die we mee brachten.

In ieder geval bedankt voor het opvolgen van de PM.

Peter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72576

Guest
Jullie waren geen meerwaarde door het gebrek aan participatie in de stam, niet vanwege jullie punten of iets dergelijks. Leden die niet reageren op mijn pms of die niet eens een post op het stamforum zetten, ga ik niet op de hoogte brengen van de fusie.
 

DeletedUser71575

Guest

Dat is dan niet iets wat volgens de afspraken gegaan is. Nogmaals, wij hebben leiding Select gevraagd wie een meerwaarde zijn. Wij gingen er vanuit dat zij hun leden goed genoeg kenden...

Maar dit is een strijd die niet op het AF gevoerd moet worden.
 
Reactiescore
661
Iedereen maakt fouten, als ik me eigen posts terug lees kom ik ook achterlijke dingen tegen waar ik niet trots op ben.
En ja voor de grappenmakers onder ons, ik heb het idd over al mijn posts ooit...
Ik vond deze leuk. Even melden voor als het niet onder de post zelf terug kon vinden.

Vind je het trouwens leuk dat herrjan net na uw postjes altijd nog eens hetzelfde post. Ben jij gewoon sneller in tikken of is hij trager van begrip?

Grapje hoor herrjan, je bent een brave jongen.
 
Bovenaan