A man needs no Kitty

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind Richard persoonlijk veel meer leiding materiaal dan jou, no offense.

& omdat ik meerdere dorpen wou edelen van lucifer te beginnen van buiten naar binnen, net zoals er toen gebeurd was met CR7.
Maar wegens onze blitz op sotr was het op die moment maar bij 1 dorp gebleven en heeft hij er rondom geëdelt en toen werd het een CF.
De strijd die hij kan spelen met mijn DU kan ik ook met zijn intern (ook mijn intern want lucifer was een vrijgevige gast) edeltje en def erachter, het enige verschil is dat Maarten een baasje is en het verliezen van 6 dorpen voorkwam.

Dat is niet moeilijk, zelfs jouw debiele co is beter in leiding geven dan ik. Als je denkt dat dat me een bal interesseert, denk je behoorlijk fout. Richard is prima speler etc, maar hij is geen leider. Je hebt het, of je hebt het niet.

Uhm, hiervoor werd al bewezen dat Sotr die dorpen al had voor jij die cf had genobeld of er überhaupt aanvallen op lopen. En waarom begon je niet gewoon met lucifer bij jouw cluster? Dat is toch echt onlogisch, wees nou eerlijk.
 

DeletedUser75236

Guest
Ik haat het gebruik van Kata's ,ik vind het een minderwaardige manier van spelen, ik zal zelf dus ook nooit een kata oorlog uitlokken, nog mijn tegenstanders dat leed aandoen omdat ik op een andere manier niet kan winnen,maar lieve katjes, denk niet dat ik of mijn mede stamleden er bang voor zijn, dan maken jullie een grove inschattingsfout.

Ik word al bang..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nou, als ik mijn W5 clears bovenhaal, is het wel tijd om bang te worden ja. :D
 

DeletedUser33115

Guest
Raar dat we W47 zitten..



Dat jullie van een kata actie op een los staand figuur maken dat jullie 24/7 kunnen blijven dreigen over een kata-oorlog is dat nog steeds jullie ding. Zou zeggen begin eraan.
Nu begin je weer dom te praten, ik zeg dat ik ertegen ben en hem nooit zal beginnen, dat zegt toch genoeg?
 

DeletedUser66129

Guest
Dat is niet moeilijk, zelfs jouw debiele co is beter in leiding geven dan ik. Als je denkt dat dat me een bal interesseert, denk je behoorlijk fout. Richard is prima speler etc, maar hij is geen leider. Je hebt het, of je hebt het niet.

Uhm, hiervoor werd al bewezen dat Sotr die dorpen al had voor jij die cf had genobeld of er überhaupt aanvallen op lopen. En waarom begon je niet gewoon met lucifer bij jouw cluster? Dat is toch echt onlogisch, wees nou eerlijk.

Hé hypocrietje, moet ik je eraan herinneren wat jij met Noire (of althans jou account) deed. Oh juist ja, jullie edelden dorpen van 20 velden ver om Fluffy dwars te zitten. Waarom begon jij niet gewoon bij jou cluster? :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hé hypocrietje, moet ik je eraan herinneren wat jij met Noire (of althans jou account) deed. Oh juist ja, jullie edelden dorpen van 20 velden ver om Fluffy dwars te zitten. Waarom begon jij niet gewoon bij jou cluster? :rolleyes:

Uhm, Vitalise was onze vijand. Lucifer is jullie vijand niet, met die MB geen probleem.

Maar jullie edelen bbtjes en bgs van jullie in iemands anders cluster, wat is er dan hypocriet aan mijn post?
 

Deleted User - 24028

Guest
Grappig. Waarom zit je nou te janken?
Heb je mij hier al ooit horen janken over slopen, cf'en,... ? Nee dat ben jij en je vriendjes ;)

Op elke wereld zijn er kata-afspraken, en elke wereld verloopt goed. Meow veegt zijn voeten aan afspraken en wij mogen jullie daar niet op wijzen? Kom toch eens uit je fantasie Warre. Ben je nou echt mentaal zo beperkt dat je niet snapt dat jullie de fout in gaan? Cfen via bbs, kata'en, cfen via spelers, noem maar op.
Op elke wereld zijn kata afspraken -> neen totaal niet. Elke wereld verloopt goed omdat niet elke wereld vol zit met huilebalken zoals jullie ja. Die krijgen kattas die deffen ze en ze vallen terug aan zoals het zou moeten. Meow veegt zijn voeten aan afspraken ? Er zijn nog geen afspraken ? Hoe kan je je voeten vegen aan iets dat er niet is... Alles wat je daar opnoemt is part of the game, aan meer dan de helft maken jullie je zelf ook schuldig meneer de heilige (hypocriet #1).

Het is sneu dat de leiding van Meow dit steeds blijft toelaten. Nu ook ons cfen via een account dat bij jullie hoort maar niet gerecruit is (lucifer). Het lijkt echt alsof jullie de zieligste stam van de laatste werelden willen zijn, baart me zorgen. Maar goed, ga gerust verder met jouw kortzichtige gezeik en met het stellen van geen waarden en normen. Meow wordt er toch de dupe van, aangezien jij toch stopt binnen dit en een #maanden.
Bij ons hoort ? Een account dat zijn dorpen ook aan Fire beloofde hoort bij ons ? En je bedoelt vast zoals jullie kimer en al die andere vv'tjes die jullie hadden en internde in Fire hebben gelaten ;) (hypocriet #2).

En voor dat laatste moet ik je teleurstellen, zo snel geraak je niet van me af.. ;)

Jammer dat je niet echt vertrokken bent, het niveau op dit AF zou er enorm mee gestegen zijn.

Nadelen slikken prima, maar enkel als je DU ook aan je front ligt. Als je aan het front niks kan bereiken ga je maar over op het edelen van een DU midden in iemands cluster. Je bent toch niet volslagen idioot dat je niet inziet dat dit gewoon triest is.
Wat voor iets belachelijks is dat nu weer. Spelers kiezen er voor om DU's te nemen en daar de voordelen van te gebruiken. Dan moet je de nadelen er van er ook bij nemen, ik weet dat Fire daar niet zo goed in is en hun inzicht niet ver genoeg komt om te zien wanneer iets een nadeel zou kunnen opleveren.

Ach kom jij nou niet praten, je zou zelf ook jankend op delete gaan. Bovendien is het iets waar niemand zin in heeft omdat het een hele wereld verneukt. Maar goed, jullie zijn natuurlijk in het voordeel door Warre en zijn SloopApp. Zal me dus niks verbazen als jullie ook dat zullen gaan uitbuiten.
1. SloopAP
2. De 2 vorige punten (cf's en kata's) zijn nog niet van tafel en men heeft al een 3de iets gevonden dat we niet zouden mogen gebruiken omdat jullie er niet tegen op kunnen

Zoals ik eerder al zei, wat is het volgende, geen bijl meer in onze clears ? Moeten wij ook eens met een lijstje afkomen van dingen die jullie niet meer zouden mogen omdat wij het niet aankunnen ? Hadden wij jullie moeten verbieden om verder aan te vallen op CM, de spelers waren er namelijk niet en dat is toch niet eerlijk zeker. Alsjeblieft seg...

Tuurlijk valt er tegen te verdedigen, het is altijd hetzelfde patroon bij Warre. En wat zijn die skills dan precies? Kapotte dorpen nobelen, blitzen? Sorry, dat kan elke Meow speler.
Altijd hetzelfde patroon :eek: En na dat zo vaak gebruikt te hebben kan je er nog niks tegen doen, hoe laag zijn jullie (anticipeer) def skills dan wel niet. En ze zeggen dan nog altijd dat jou off skills nog lager zijn, ajajajajajajjaj

En elke meow speler kan dat ja, die van Fire duidelijk niet :D #nubs

Edit: hoe komt dat de helft van me post opeens weg was?
Wrs verwijderd omdat er te veel bullshit in stond.. Ik herinner mij dat er 1 bij was waar je aangaf "ontwaak toch uit je droomwereld warre" of iets dergelijks. Hier leek je wel een psychopathische serie moordenaar die tegen de rest van de wereld zegt "wordt wakker, moorden is de normaalste zaak van de wereld !". En dan verbaasd het je dat je antwoorden krijgt die jou aanduiden als een gestoorde, wereldvreemde zot lol...

De TW wereld is opgericht met kata's, met cf'en, zonder regels en om oorlog te voeren. Jij wilt dat zo graag anders zien, dus jij bevind je in je droomwereld. Niet ik.
Jij denkt ook dat de verhouding tussen mensen die tegen zijn en voor zijn 90 / 10 ofzo is, ook dat is enkel maar waar in jou droomwereldje. Want als dat werkelijk zo zou zijn had jij (of iemand anders) al lang naar innogames gestapt om te zeggen "wij willen werelden zonder kata's of we stoppen met spelen". Als je dan ook nog vasthoud aan je dreigement heb je 13200 accounts waarvan 90% = 11800 accounts die tegen zijn en zouden stoppen = een inkomst van 4.7mil PP = 44.200 euro dat innogames verliest. Je zal ze nogal zien springen als je daarmee afkomt... helaas, jou fantasie wereld en geen realiteit !

En waarom begon je niet gewoon met lucifer bij jouw cluster? Dat is toch echt onlogisch, wees nou eerlijk.
Je bedoelt zoals Candice en TE beginnen te internen van LKK aan hun zijde ? Zoals jij in het verleden hebt gedaan bij je intern ?

strike hypocriet #3 op 3 pagina's en dan is de helft van je post zelfs nog verwijderd :$ Denk dat we de grootste hypocriet alweer hebben gevonden van w47 :)
 

DeletedUser66129

Guest
Uhm, Vitalise was onze vijand. Lucifer is jullie vijand niet, met die MB geen probleem.

Maar jullie edelen bbtjes en bgs van jullie in iemands anders cluster, wat is er dan hypocriet aan mijn post?

Je laatste zin, om te edelen vanaf eigen front. Heb je zelf namelijk ook niet gedaan.

Maar wat maakt het verschil dan tussen een intern edelen of een vijand edelen op grote afstand? Moet je de intern dan laten liggen en daarheen edelen voordat je dat dorp mag internen? :s
 
Reactiescore
2.303
Moraalbreker
 

Deleted User - 487936070

Guest
Je laatste zin, om te edelen vanaf eigen front. Heb je zelf namelijk ook niet gedaan.

Maar wat maakt het verschil dan tussen een intern edelen of een vijand edelen op grote afstand? Moet je de intern dan laten liggen en daarheen edelen voordat je dat dorp mag internen? :s

Ik vind een intern edelen in het cluster van een vijand wel iets anders dan een vijand edelen in het cluster van een vijand.
 

Deleted User - 24028

Guest
Moet niet hoor. Er is geen antwoord dat je kan geven dat je minder hypocriet maakt. Tenzij je wilt antwoorden natuurlijk dat je volledig verkeerd was en je hebt gedragen zoals een hypocriete zot, dan mag het.
 
Bovenaan