A man needs no Kitty

Reactiescore
298
Holy shit, jij bent zo ongelofelijk dom dat ik gewoon medelijden heb met je stamgenoten. Echt wat een idioot ben jij, ik heb al gezegd dat ik de acties van SOTR ook niet goed praat, zou ik dat wel doen, dan zou het fucking hypocriet zijn. Is hier sprake van? Totaal niet. Ik gaf bij m'n vorige post al de tip om gebruik te gaan maken van een woordenboek, dan kun je eerst kijken of de term die je gebruikt ook daadwerkelijk van toepassing is.

Oké, even heel kort mijn mening (spreek dus niet namens mijn medespelers) om eens over deze onzin klaar te zijn:

Ik heb geen probleem met clusterfucken door dorpen te nemen van DU/MB's. Immers, je hebt de lusten (clears/def), dus dan ook de lasten. CF'en via bb's vind ik al wat minder tof, maar goed: je kan het ons verwijten dat wij dat dorpje niet eerder pakten (liepen toevallig wel net edels op :p)

Waar ik echter wel een probleem mee heb, is met een mb/vv-accountje een klein bb pakken, dit dorpje uitbouwen en het daarna overnemen en volproppen met def. Dit vind ik gewoon laf spel, en als je als stam voor fair-play bent, doe je dat soort shit niet. Dat Peanut hier zich dus wel mee bezig houdt, getuigt voor mij gewoon van weinig klasse.
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=village&mode=conquers&id=27586
 

DeletedUser76902

Guest
Holy shit, jij bent zo ongelofelijk dom dat ik gewoon medelijden heb met je stamgenoten. Echt wat een idioot ben jij, ik heb al gezegd dat ik de acties van SOTR ook niet goed praat, zou ik dat wel doen, dan zou het fucking hypocriet zijn. Is hier sprake van? Totaal niet. Ik gaf bij m'n vorige post al de tip om gebruik te gaan maken van een woordenboek, dan kun je eerst kijken of de term die je gebruikt ook daadwerkelijk van toepassing is.

Het gaat erom dat je de hele tijd blijft doorzagen erover tegen ons kom eens met een nieuw argument dan hierover door te zagen. Je keurt het niet goed van hun maar zaag je ook zoveel tegen? Nee? Daar durf je geen grote mond op te zetten?

Oké, even heel kort mijn mening (spreek dus niet namens mijn medespelers) om eens over deze onzin klaar te zijn:

Ik heb geen probleem met clusterfucken door dorpen te nemen van DU/MB's. Immers, je hebt de lusten (clears/def), dus dan ook de lasten. CF'en via bb's vind ik al wat minder tof, maar goed: je kan het ons verwijten dat wij dat dorpje niet eerder pakten (liepen toevallig wel net edels op :p)

Waar ik echter wel een probleem mee heb, is met een mb/vv-accountje een klein bb pakken, dit dorpje uitbouwen en het daarna overnemen en volproppen met def. Dit vind ik gewoon laf spel, en als je als stam voor fair-play bent, doe je dat soort shit niet. Dat Peanut hier zich dus wel mee bezig houdt, getuigt voor mij gewoon van weinig klasse.
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=village&mode=conquers&id=27586

Deze pm kregen we binnen van lucifer https://gyazo.com/4f94f9db6f1307b31011c9f1403452c9 dus we hebben nooit bb dorpen met dat account laten overnemen, dit was allemaal hijzelf. Overigens heb ik een doorgestuurd bericht doorgekregen waarin te zien is dat hij een maand eerder zijn dorpen aan jullie wou geven en hij bereid was om mee te werken.

"(liepen toevallig wel net edels op :p)"
De nacht van de 22e op de 23e gingen mijn edels normaal aankomen en ik wou ook de aanliggende ook dorpen pakken & toen was er nog geen sprake van CF want hij had zelf een clustertje waar jij in een > figuur rond lag. Jij was toen wat zuid westelijker hiervan aan het edelen maar in deze mooie nacht zijn niet al mijn edels naar dat clustertje van lucifer kunnen lopen want mijn off troepen & edels hadden andere plannen zoals je wel weet :p
 

DeletedUser74358

Guest
Jezus wanneer iemand zichzelf niet kan verdedigen gaat die maar een fout verbeteren optyfen met jou soort

Jouw* (chuckle) En btw voor LGW, Het is Eisbär.

Maar das wel interessant, nog nooit een edel gestuurd hebben op die kerel, maar wel volledig aan hem grenzen. Tevens ook de persoon die zoals gisteren weer dorpjes pakt, maar dan geen edels terug sturen?
 

DeletedUser75737

Guest
Jouw* (chuckle) En btw voor LGW, Het is Eisbär.

Maar das wel interessant, nog nooit een edel gestuurd hebben op die kerel, maar wel volledig aan hem grenzen. Tevens ook de persoon die zoals gisteren weer dorpjes pakt, maar dan geen edels terug sturen?

Oh nee ik bedoel op de 4e en 5e linie van Eisbar , en optyfen met taalfouten
 

DeletedUser76902

Guest
Jij edelt überhaupt niet iets externs, behalve CF's dan. :eek:

Inderdaad ja! Alles is internen van ons!

En jullie (+ je mini leger) hebben echt super hard moeten knokken voor jullie eerst 500 dorpen zeker!

ps ook wel grappig dat deze reactie van jou komt, de intern koning van w45 :x
 

DeletedUser77130

Guest
Inderdaad ja! Alles is internen van ons!

En jullie (+ je mini leger) hebben echt super hard moeten knokken voor jullie eerst 500 dorpen zeker!

ps ook wel grappig dat deze reactie van jou komt, de intern koning van w45 :x

Kom maar met voorbeelden van acca's op w45. DevoMB, Season, Devo, Yolo, Hora, Tlv, Rofl. ten val gebracht door vaak vooraan te gaan en staan in de aanval.
 

DeletedUser74358

Guest
Inderdaad ja! Alles is internen van ons!

En jullie (+ je mini leger) hebben echt super hard moeten knokken voor jullie eerst 500 dorpen zeker!

ps ook wel grappig dat deze reactie van jou komt, de intern koning van w45 :x

31 Dorpen van (ex) K28 leden (TWstats)
3 dorpen van Opnieuwproberen (Oud intern)
5 dorpen van Kiektjai( Eigenlijk niet eens een echte intern te noemen, maar we rekenen hem wel mee)
+- 35 dorpen van Eisbar (vielen niet onder de 500 dorpen als ik het mij goed herinner)

Kom je uit op een totaal van 74 interns, op een hoeveelheid van 659 dorpen.

Mits je kijkt naar eerste 500, en je rekent voor de zekerheid Eisbar hierin mee, kom je uit op 14,8%. Dus de referentie naar 'interner' met Krondor klopt volgens mij niet helemaal, tenzij je 14,8% al een heleboel vindt.
 

DeletedUser76902

Guest
31 Dorpen van (ex) K28 leden (TWstats)
3 dorpen van Opnieuwproberen (Oud intern)
5 dorpen van Kiektjai( Eigenlijk niet eens een echte intern te noemen, maar we rekenen hem wel mee)
+- 35 dorpen van Eisbar (vielen niet onder de 500 dorpen als ik het mij goed herinner)

Kom je uit op een totaal van 74 interns, op een hoeveelheid van 659 dorpen.

Mits je kijkt naar eerste 500, en je rekent voor de zekerheid Eisbar hierin mee, kom je uit op 14,8%. Dus de referentie naar 'interner' met Krondor klopt volgens mij niet helemaal, tenzij je 14,8% al een heleboel vindt.


Ik heb het hier niet over interns maar over de spelers, dat het niets voorstelde al die kleine spelers die nog geen 10% van jullie puntenaantal.
Daarom zei ik sarcastisch dat jullie zo hard moesten knokken voor dorpen.

LGW weet ook niet wat onze interns zijn, hij gaat verder op zijn hypothese die niet correct is. Hij snapt het niet dat toen peanut in meow zat, E.baw vijandelijk was ook al zat hij ervoren in die stam.
 
Reactiescore
660
Zijn er eigenlijk statistieken beschikbaar van de strijd?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
aae8bf1cebb03a494b284b84465e9adb.gif

2cc326678fbe622dd1a16f417b920d18.gif

7994be25eb19a0d7cde6793d73f354d5.gif

2505b46c978bad9932c5a19135f345f3.gif
 
Bovenaan