A man needs no Kitty

DeletedUser62436

Guest
Lol Denk je echt dat er spelers van Fire nog nooit tegen katas gespeeld hebben? :p
Laurens is denkik meer bekend met katas dan jij! Maar jullie snappen het nog steeds niet, het gaat niet over het feit dat je katas gebruikt het gaat erom dat je tegen katas was in meow en er zelf afspraken om gemaakt had en die nu verbreekt.
Ik denk dat er zeker wel spelers in fire zitten die tegen kata's hebben gespeeld.
Er zitten in ieder geval een paar ex w26 spelers, en ik heb daar wel gezorgd dat Quiem wat kata's op bezoek heeft gehad :D
Echter zie ik hier zoveel mensen zo hard zeuren om kata gebruik dat ik bij een aantal wel denk dat die gewoon op bb gaan.

Zulke afspraken ben ik persoonlijk erg tegen, weten ze in meow ook wel. Nu respecteer ik die afspraken echt wel. Ik speel voor mijn stam, dus mij zal je die ook niet zien breken. Wat er gebeurd is met pils en john en warre, etc. Dat is gewoon over en weer gegaan en slaat nergens op. Dat er zolang over gezeikt is is echt nutteloos.
De oplossing is simpel, kap ermee, houd je aan de afspraak en ga verder met tw spelen.
 
Reactiescore
2.303
Ik denk dat er zeker wel spelers in fire zitten die tegen kata's hebben gespeeld.
Er zitten in ieder geval een paar ex w26 spelers, en ik heb daar wel gezorgd dat Quiem wat kata's op bezoek heeft gehad :D
Echter zie ik hier zoveel mensen zo hard zeuren om kata gebruik dat ik bij een aantal wel denk dat die gewoon op bb gaan.

Zulke afspraken ben ik persoonlijk erg tegen, weten ze in meow ook wel. Nu respecteer ik die afspraken echt wel. Ik speel voor mijn stam, dus mij zal je die ook niet zien breken. Wat er gebeurd is met pils en john en warre, etc. Dat is gewoon over en weer gegaan en slaat nergens op. Dat er zolang over gezeikt is is echt nutteloos.
De oplossing is simpel, kap ermee, houd je aan de afspraak en ga verder met tw spelen.
w26 was nog niet het toppunt van katagebruik. Ik alleen al ben op w14/W23/W36 keihard gekatad geweest en dan heb je vele spelers in Fire die nog voor w10/w20 speelden waar grootschalige katas gewoon de enige spelwijze was.
Maarja zoals ik duidelijk verwoorde het gaat om de afspraken niet om de katas zelf :)
Pils heeft voor de veranderingen van katabeleid gekatad en toen vond meow dat nog oke :) want ze deden het terug. Later aangepast en nooit meer gekatad op Pils. (ik weet het, ik speel er...)

Maarja inderdaad er is nu weeral genoeg over gezeikt.
 

DeletedUser73972

Guest
Zoals ik al zei, het zou hypocriet zijn als ik jullie ergens op aanspreek en het in het geval van SOTR goed praat. Is hier sprake van? Totaal niet, in dit geval is het dan ook niet netjes van SOTR. Echter is SOTR niet in het bezit van dit dorp, daar waar jullie de dorpen gewoon houden en als CF gebruiken. Dus nee, totaal niet hypocriet. Pak er voortaan een woordenboek bij, dan weet je zeker dat je de juiste termen gebruikt.

Dus jij beweert dat er een kans had bestaan dat SOTR een du mid cluster peanut aanvalt met edels en wanneer hij het zou hebben het meteen had teruggegeven? Het enige verschil dat je bij beide voorvallen kan benadrukken is dat de du van Meow actief genoeg was / in dit geval voldoende beschermd werd om de laffe aanvallen af te weren en die van Fire niet.
 

DeletedUser62436

Guest
w26 was nog niet het toppunt van katagebruik. Ik alleen al ben op w14/W23/W36 keihard gekatad geweest en dan heb je vele spelers in Fire die nog voor w10/w20 speelden waar grootschalige katas gewoon de enige spelwijze was.
Maarja zoals ik duidelijk verwoorde het gaat om de afspraken niet om de katas zelf :)
Pils heeft voor de veranderingen van katabeleid gekatad en toen vond meow dat nog oke :) want ze deden het terug. Later aangepast en nooit meer gekatad op Pils. (ik weet het, ik speel er...)

Maarja inderdaad er is nu weeral genoeg over gezeikt.
Was w26 ook niet nee. Echter elke wereld waar ik actief gespeeld heb werd het erg veel gebruikt. En op een enkele dus ook echt idioot veel, als voorbeeld 21 en 41.

Er is idd genoeg over gezeikt, pagina's vol :p
 

DeletedUser68252

Guest
Ben wel benieuwd, ik gok dat als er een kata oorlog uitbreekt minstens de helft van Fire huilend op BB springt :D

Gek dat je hierover praat maar zelf wel gequit bent toen het account waar je op W30 kwam spelen ineens in puin geschoten werd. Beetje apart.
 

DeletedUser62436

Guest
Gek dat je hierover praat maar zelf wel gequit bent toen het account waar je op W30 kwam spelen ineens in puin geschoten werd. Beetje apart.
Klopt ben daar inderdaad gequit. Echter omdat ik daar opgekomen ben toen het al in puin lag.
Mij werd beloofd dat de stam altijd deff paraat had. En vv's goed werden opgepakt. Echter kwam ik in een half inactieve stam terecht waar geen van die zaken goed liepen.
Ik heb toen 2 weken gespeeld en werd vanaf de 2e dag aangevallen. Toen heb ik idd besloten mijn tijd niet te verspillen aan een stam die zijn tijd niet in mij wilt steken.
Wellicht geen nette beslissing van mij, maar geen slechte.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Meneer full-time, ik vind jou een rare vogel. Dat wilde ik even met je delen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zomaar een vraag he, maar als je er niks van weet, waarom ga je je er dan wel mee bemoeien? :rolleyes:

Niks van weet? Ik zie het, ik heb ogen. Waarnemen is vragen, aangezien peanut nog altijd geen verklaring heeft gegeven voor het edelen van lucifer en sniffles nog altijd niet voor het edelen van bbtjes in andermans cluster, heb ik het recht om me te bemoeien.

Jij als leiding zou beter een statement geven hier met te zeggen dat die bbs terug moeten en die cf ook, maar dat doe je niet. Je bent een prima gast, maar geen leider Richard.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij beweert dat er een kans had bestaan dat SOTR een du mid cluster peanut aanvalt met edels en wanneer hij het zou hebben het meteen had teruggegeven? Het enige verschil dat je bij beide voorvallen kan benadrukken is dat de du van Meow actief genoeg was / in dit geval voldoende beschermd werd om de laffe aanvallen af te weren en die van Fire niet.

Ik heb vertrouwen in de leiding van Fire! dat dit netjes opgelost zou worden mocht het daadwerkelijk gebeurd zijn. Gelukkig noem je het zelf al laffe aanvallen.. Hoop dan ook dat het hier verder bij blijft.
 

DeletedUser66129

Guest
Niks van weet? Ik zie het, ik heb ogen. Waarnemen is vragen, aangezien peanut nog altijd geen verklaring heeft gegeven voor het edelen van lucifer en sniffles nog altijd niet voor het edelen van bbtjes in andermans cluster, heb ik het recht om me te bemoeien.

Jij als leiding zou beter een statement geven hier met te zeggen dat die bbs terug moeten en die cf ook, maar dat doe je niet. Je bent een prima gast, maar geen leider Richard.

Gelukkig praat je weer over iets waar je weer geen benul van hebt. Anders begon ik over mezelf te twijfelen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wuif je het zo weg dat je hele stam maar doet wat ze willen? Haha. :D
 

DeletedUser66129

Guest
Nee wat je praat over iets waar je dus geen benul van hebt, als je er moeite voor deed ipv mij er persoonlijk op aan te spreken had je het allemaal gewoon kunnen weten. Maar dit is gewoon typisch hoe jij bent, als je maar vijanden belachelijk kan maken op het AF hoef je voor de rest geen moeite te doen he ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Nja Laurens maakt vaak denigrerende post richting zijn vijanden, maar wel enkel en alleen als hij echt vindt dat hun posts op niets trekken en niet zomaar omdat ze van de vijand komen :p Ik geef je natuurlijk wel gelijk richard dat als je zo'n denigrerende opmerkingen maakt je ze best eerst even checkt op correctheid, anders kan je een ferm slippertje maken
 

DeletedUser76902

Guest
Niks van weet? Ik zie het, ik heb ogen. Waarnemen is vragen, aangezien peanut nog altijd geen verklaring heeft gegeven voor het edelen van lucifer en sniffles nog altijd niet voor het edelen van bbtjes in andermans cluster, heb ik het recht om me te bemoeien.

Jij als leiding zou beter een statement geven hier met te zeggen dat die bbs terug moeten en die cf ook, maar dat doe je niet. Je bent een prima gast, maar geen leider Richard.

Ik vind Richard persoonlijk veel meer leiding materiaal dan jou, no offense.

& omdat ik meerdere dorpen wou edelen van lucifer te beginnen van buiten naar binnen, net zoals er toen gebeurd was met CR7.
Maar wegens onze blitz op sotr was het op die moment maar bij 1 dorp gebleven en heeft hij er rondom geëdelt en toen werd het een CF.
De strijd die hij kan spelen met mijn DU kan ik ook met zijn intern (ook mijn intern want lucifer was een vrijgevige gast) edeltje en def erachter, het enige verschil is dat Maarten een baasje is en het verliezen van 6 dorpen voorkwam.
 
Reactiescore
1.167
Lucifer is geen intern?
 

DeletedUser33115

Guest
Ik denk dat er zeker wel spelers in fire zitten die tegen kata's hebben gespeeld.
Er zitten in ieder geval een paar ex w26 spelers, en ik heb daar wel gezorgd dat Quiem wat kata's op bezoek heeft gehad :D
Echter zie ik hier zoveel mensen zo hard zeuren om kata gebruik dat ik bij een aantal wel denk dat die gewoon op bb gaan.

Ik haat het gebruik van Kata's ,ik vind het een minderwaardige manier van spelen, ik zal zelf dus ook nooit een kata oorlog uitlokken, nog mijn tegenstanders dat leed aandoen omdat ik op een andere manier niet kan winnen,maar lieve katjes, denk niet dat ik of mijn mede stamleden er bang voor zijn, dan maken jullie een grove inschattingsfout.
 
Bovenaan