A man needs no Kitty

DeletedUser6110

Guest
Gaan jullie nog eens echt het spel spelen? Of zeuren jullie liever op het AF?

Anders heb ik een voorstel voor de zeikerds van FIRE --> Zet jullie dorpen op bb en koop een doos lego-blokjes. Zullen jullie meer plezier aan hebben ;)
 
Reactiescore
246
Gaan jullie nog eens echt het spel spelen? Of zeuren jullie liever op het AF?

Anders heb ik een voorstel voor de zeikerds van FIRE --> Zet jullie dorpen op bb en koop een doos lego-blokjes. Zullen jullie meer plezier aan hebben ;)

Deze post was zo een grote meerwaarde aan de discussie.

Als je niet kan discussiëren blijf je beter van het AF.
 
Reactiescore
981
Gaan jullie nog eens echt het spel spelen? Of zeuren jullie liever op het AF?

Anders heb ik een voorstel voor de zeikerds van FIRE --> Zet jullie dorpen op bb en koop een doos lego-blokjes. Zullen jullie meer plezier aan hebben ;)

Oh, dus jij bent die retard op Snuit die om half 5 een online check PM stuurde en vervolgens een bb clusterfuck zette. Ik zou aanraden dat je zelf op delete gaat, immers als je incapabel bent om na te denken verpest je het spel alleen maar voor andere.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus jij stelt jouw soort aanval gelijk aan een kwalitatieve goeie aanval? Je kan praktische een bot maken die hetzelfde aanvalt als wat hier beschreven stond. Heeft niks met kwaliteit te maken. Dat iets effectief en efficiënt werkt, wil alles behalve zeggen dat het kwalitatief goed is. Een hele aanval via zo'n 1command of andere tool staat pure op kwantiteit en hopen dat de verdediger moet van de aanvallen wordt ofwel geen tijd meer kan vrijmaken voor de hoeveelheid aanvallen die in een paar minuten zijn gestuurd. Maakt dat jou beter als je iemand verslaat door op een tooltje te drukken en hopen dat de verdediger er geen zin meer in heeft, achter gaat lopen met het verwerken en vervolgens het overzicht verliest?

Aan je laatste zin over kata's merk ik ook direct wat voor soort speler je bent, het doel heiligt de middelen. Het boeit je niet op wat voor manier je wint, zolang je maar wint. Naar mijn mening (ja mening, en ja subjectief sinds een mening niet objectief kan zijn) ben je als je zo'n filosofie aanhoudt een waardeloze speler die niet in de buurt komt van een echte topper op tw. Als je alleen al denkt dat een kwalitatieve aanval pure aanvallen timen is, ben je überhaupt niet bekend met wat nu precies kwalitatief aanvallen is.

Sinds het nogal lastig te begrijpen is voor de natuurlijke toolgamer en katafanaat. Random knoppen indrukken op een vecht game, win je vaak mee. Maakt dat je de betere in dat spel? Een hogere plek zoeken op skyrim waar je elke vijand vanuit kan neerschieten zonder dat ze bij je kunnen komen, maakt dat je de betere skyrim speler dan iemand die niet gebruikt maakt van dat soort trucs? in CoD bunkeren op een spot waar niemand ooit komt en daarmee een hoge killrate haal door te snipen, maakt dat je de betere CoD speler? De manier waarop je het spel speelt zegt veel meer over iemand zijn kwaliteiten dan of diegene wint of verliest.

Je maakt de typische fout dat resultaat gelijk staat aan de betere te zijn, dat op tw in de meeste gevallen maar een zeldzaam voorval is hoe de meeste oude werelden eindigde. De meeste oude topstammen van vroeger zijn allemaal gevallen voor de wereld over was doordat ze het spel speelde dat veel meer kwalitatief, inzet en uitdaging kostte. Jij bent overduidelijk in voor de makkelijke weg, wat je uiteraard in veel gevallen lekker zelf mag weten, stel je slechtst dan niet boven andere die wel de uitdaging opzoeken door niet hun speelstijl aan te passen aan de makkelijkste weg. Want laten we eerlijk zijn, hoe jij aanvalt kan je bijna volledig programmeren in een bot. En als zo'n soort aanval dan een prestatie vindt, zit je een beetje teveel in de wolken. ;)

Kort samengevat zitten volgende 2 elementen in je verhaal:
1. Wat is kwalitatief goed en staat dit wel / niet in verband met het behalen van winsten
Is een aanval waarmee winsten worden geboekt per definitie kwalitatief geniaal ? Nee. Is het kwalitatief goed of in elk geval beter dan de verdediger zijn def kwaliteit ? Ja.
Dus was mijn aanval toen kwalitatief goed ? Ja. Kan het beter ? Altijd. Is het nodig om het beter te doen als dit volstaat ? Nee.

2. Is het terecht om het gebruik van kata's te associëren met noobs ?
Simpel antwoord: Neen.
Mijn mening over kata gebruik: https://forum.tribalwars.nl/index.p...een-verboden-wapen.196354/page-2#post-6045887
Alsook vind je in dat zelfde topic een discussie omtrent of kata gebruik te associëren valt met noob zijn.

Speciaal voor jou ga ik eens wat logica op tafel gooien en een sport (basketbal, want voetbal is zo standaard) vergelijk maken:
Wat is een goede TW speler ? In mijn ogen in eerste instantie iemand die de basis van het spel zeer goed begrijpt. Iemand die aanvallend verschillende tactieken kan hanteren en uitwerken. Die aanvallende plannen kan opstellen en daarvoor het tactisch inzicht heeft. Iemand die ook defensief overweg kan tegenover een speler die eender welke aanvalstactiek gebruikt. Iemand die zijn eigen sterkten kan inschatten maar vooral ook die van zijn tegenstander. (dat is min of meer de basis, er is natuurlijk meer, zeker als we op stam niveau gaan kijken).

Wat is een goede basketbal speler ? Iemand die inzicht heeft in het spel, die zowel aanvallend punten kan maken als weet wanneer en naar wie hij een goede pas kan geven zodat die persoon punten kan maken (assist). Iemand die defensief zijn aanvaller kan stoppen maar tegelijkertijd ook zijn teamgenoten kan helpen wanneer nodig. Iemand die inzet toont en een goede conditie heeft waardoor die op volle kracht mee kan doen.

Iemand die enkel punten kan maken aanvallend in het basketbal maar verdedigend zwak staat en enkel aan zijn eigen puntjes denkt wordt niet gezien als een goed basketter. Dit is te vergelijken met een speler op TW die aanvallend dorpen kan pakken maar verdedigend ze terug kwijt speelt en verder zijn stam niet helpt. Is dat een goede TW speler ? Nee dat is een goede aanvaller.

Een echte top basketter beheerst al die kwaliteiten (komt amper tot niet voor hoor magoed :p), een goed TW speler beheerst ook al die kwaliteiten.
Je zou dus kunnen stellen dat als we nemen dat er 3 aanvalstechnieken zijn (blitzen, bashen, slopen) en 3 verdedigingstechnieken (schuiven, stacken, fakeblocken) en je die alle 6 op en top beheerst je een goed TW speler bent (ja er zijn meer aanvals / verdediging technieken en ook nog andere zaken die er toe doen, maar als voorbeeld is dit ruim genoeg).

Iemand die dus alle 6 beheerste is volgens de logica een (zeer) goed TW speler. Maar jullie vinden iemand die 4 van die 6 beheerst een beter TW speler dan iemand die er 6 van de 6 beheerst. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat totaal onlogisch. Slopen is een soort van aanvallen, en als je daar als verdediger op kan anticiperen maakt je dat alleen maar een beter TW speler. Als je het niet kan verdedigen of het zelf niet aanvallend kunt kan je natuurlijk maar best gaan roepen dat het voor noobs is, want zo verberg je dat je er eigenlijk niet tegen opgewassen bent. Maar zijn het de personen die een daarvoor voorzien iets gebruiken de noobs of zijn de personen die er niet tegen opgewassen zijn de noobs...

Om je vergelijk met andere games even in dezelfde proporties te zetten (vetgedrukte COD vergelijk): Maakt dat uitvoeren je een top speler ? Neen. Maakt die persoon die het doet uitmaken voor noob en dergelijke terwijl je jezelf telkens weer laat afknallen je een goede speler ? Neen. Maar een speler die anticipeert op die sniper en door slim en snel spel in de rug van die sniper geraakt om een mes tussen zijn ribben te steken terwijl die de persoon niet heeft uitgemaakt voor noob en dergelijke, dat is een goede COD speler se.

"Als je alleen al denkt dat een kwalitatieve aanval pure aanvallen timen is, ben je überhaupt niet bekend met wat nu precies kwalitatief aanvallen is. "
Dat heb ik nergens gezegd, dus geen idee waar je dat vandaan haalt ;)

Kortom jou mening over dit alles is zeer leuk, maar nergens op gebaseerd en daarmee volg je gewoon in het rijtje met die 2 anderen... Als je veder wilt gaan over het kata gebruik kan je je wenden tot het andere topic, als je het verder wilt hebben over wat een goede TW speler is start je bij discussie maar een topic en als je het verder persoonlijk over mij wilt hebben spreek je me maar prive aan ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Stuur mij dan eens de link op vorige pagina's waarmee je mijn post ontkracht?
Vorige pagina's...
  • "waarmee moeit fire zich, het is meow vs bier"
  • Discussie tussen (ex?)leiding meow en eigen leden die aantoont dat hun stam een ongeregeld zooitje is geworden.
... En dan hebben we werkelijk alles gehad. Ik heb dan ook geen behoefte om me hierin te mengen aangezien deze discussies mij ook niet interesseren.
Feit is dat deze actie een orgelpunt is voor w47, aangezien er nog nooit kata's op grote schaal/dergelijke targets gebruikt werden.
De reden dat ik me hier mee moei is aangezien jullie gaan spreken over afspraken en gebeurtenissen tussen meow en bier indertijd om jullie recente actie te rechtvaardigen,

Ik zie jullie met allerhande uitspraken komen over bier (herrkniep/adels kata'n/bier die kata-afspraken zou geschonden hebben), welke voor geen meter kloppen en ik ook weerlegd heb hierboven met bewijzen.

Afkomen met tldr is dan ook het verstandigste wat je kan doen, aangezien je zelf merkt dat je van afspraken tussen bier/meow amper wat weet. Vreemd overigens dat je de inhoud van m'n posten weet als je aangeeft ze niet te lezen ;)

Ik heb het idd in eerste instantie niet gelezen omdat ik met wat anders bezig was. Uiteindelijk heb ik hem nog wel even gelezen en zoals verwacht vastgesteld dat de post eigenlijk geen antwoord nodig had omdat alles al beantwoord was (op paar details na miss). Wij gebruiken volledig terecht schendingen van Bier om onze aanval te verantwoorden idd. Dat samen met het beleid dat Fire voert en de gevolgen daarvan. Maar het was meer een statement dan het effectief ontketenen van een kata oorlog, dus die komt er ook gewoon niet ^^

Je eerste zin zit al volledig verkeerd btw: Ik heb nergens gezegd dat IK ze al ontkracht heb. Ik heb nergens gezegd dat ze per definitie ontkracht zijn (soms ook gewoon op gereageerd) en ik heb al zeker niet gezegd dat het enkel in de laatste paar pagina's was. Meer als in heel dit topic en andere topics en al veel langer geleden.

Ik wou zelf antwoorden op je post als teken van goede wil, maar dat heeft ondertussen Rupel al gedaan op een zeer mooie manier (waarvoor dank rupel, bespaart mij weer tijd hehe). Ik zal daarom nog juist inpikken op een paar puntjes om daarin meer inzicht te geven (zaken die rupel niet kan weten gezien die niet meer bij ons speelt):

Rupel zei:
De uitleg waarom er kata's op pp vliegen weet iedereen hier al ondertussen op jou na blijkbaar? Martijn stond kata's op smederij toe, andere(n) hebben hier misbruik van gemaakt en HQ/boer mee gekata'd, wat moet je voor de rest nog 'uitgelegd' krijgen?
Dit is niet helemaal correct. Martijn is onduidelijk geweest in zijn keuze / beslissing en veranderde steeds van gedacht (in chronologische volgorde):
- we slopen alle gebouwen
- we slopen enkel smederij
- goed zo warre je hebt alles gesloopt lachheeu
- stout john je hebt warre niet tegengehouden om andere gebouwen te slopen dan smederij terwijl ik enkel smederij had gezegd
- enkel smederij 2 levels had gesloopt morgen worden zoals bier bij ons deed

Dus over "misbruik" valt er niet echt te spreken, over onduidelijkheid / miscommunicatie / gebrek aan communicatie daarintegen...

Rupel zei:
Hier ben ik het met je akkoord, de NAP had langer moeten zijn, welke NAP kreeg TO2 echter toen jullie beleid van AH kata'en veranderde naar enkel vz/muur? Geen, jullie gingen door met het edelen van dorpen waar de AH's platgekata'd waren zonder pauze.
Hier ben ik niet akkoord (tenzij die "NAP had langer moeten zijn" sarcastisch was). Er had nooit een NAP aangeboden moeten worden gezien het een terechte actie was als statement die helemaal niet buiten proportie was. Nja ok ik had me beetje kunnen inhouden met aantal aanvallen :$

Binckey zei:
Wat is er in godsnaam gebeurd in de 2 maand dat ik hier niet meer speelde dat jullie ineens zo laag gaan spelen, jullie leiding die dit toelaat, helft van jullie stam die blind kata's op de boeren stuurt "omdat iemand dit aangeeft" terwijl men weet dat er nog nooit kata's op de boer/hq/smid gestuurd zijn op deze wereld tussen de stammen bier/fire/meow?
Op die 2 maanden tijd is Meow gestopt met naar de pijpen te dansen van Fire (en bier)... Snap dat velen dat niet leuk vinden, maar trek er je lesje uit zou ik zo zeggen.

Dus iemand kan een clusterfuck maken en dan zeggen, normaal had ik dat dorp al een maand geleden geedeld en toen was het geen clusterfuck. Juist ja.
40730faf682f126adc3e37e4e75b5d4c.png



Ik vraag me letterlijk af hoe dit überhaupt kan omschrijven als een normale overname. Je moet wel echt blind zijn als je niet ziet dat het letterlijk in me cluster ligt. Nog niet te spreken over dit dorp dat gewoon letterlijk zonder enig ander in me cluster ligt, een barbaar is. Ik snap uberhaupt niet waarom Meow dat dorp nog niet heeft afgegeven, lastig is een dorp leeg zetten niet. Als jullie geen afspraken of iets willen hebben betreft fair game, meld het lekker en ga geen smoezen/reacties plaatsen.

Een clusterfuck geedelt van een intern in het cluster van Fire. Toen ik dat even als samenvatting zag moest ik meteen denken aan de dorpen die Noire heeft geedelt achter het front van Fluffy. Dat mag wel, maar dit, wat een schande. Weer een typisch voorbeeld waarop de zelfgenoemde hoge morele waarden van Fire met de wind meedraaien, of beter gezegd met hoe het hun het beste uitkomt. Hypocriet tot en met.

Zet dorp nou maar gewoon leeg. Als de afspraken er zijn omtrent cf's mag je er toch niks mee doen.
Oh komen er eindelijk afspraken, dat is nou eens een goed idee zeg ! Ik ben benieuwd ;) Maar dit gaat meer nadelen hebben voor jullie dan voor ons gok ik, gedaan met de wind die draait...

Tis nu niet dat dat een uitzondering is. Er zijn al meer van die gevallen geweest, en hier is nooit iets aan gedaan. Het lijkt me wel duidelijk wat Meow's beleid is.
Toen ik de eerste 2 zinnen las dacht ik: eindelijk een objectieve poster die aanhaalt dat het al vaker gebeurt is. En toen las ik die laatste zin en wordt er weer naar Meow gewezen met de vinger terwijl Fire zich er even schuldig aan maakt (in dit geval met dat allumeur ding)

Is niet de eerste keer dat het gebeurd. Onlangs bij ons ook al 2 dorpen. De ene is netjes opgelost, de ander weigeren ze af te staan.

469|408
467|404

1 is opgelost (de onderste neem ik aan) en is terecht. De andere weigeren we terecht om af te staan gezien die geedelt is van een account met banden met Fire. (zie post John). Dus thx om te bevestigen dat wanneer het terecht is Meow er geen probleem mee heeft om spijtige gebeurtenissen recht te zetten.

Sjonge sjonge, het gaat er allemaal niet om dat er gekatad wordt en dat er gecfd wordt,
Meow stond altijd voorop in hun kat policy en fair play. Ook omtrent cfs van BB dorpen en random spelers..

Maar de laatste weken zie je niks terug van al dit, stop dan met zeggen dat je er zo over denkt he!
Kom dan af van ja wij stappen af van ons eigen kata policy en verneuk de wereld :) in plaats van jullie continu achter fake excuses plaatsen.
Van zodra dat het ging over kata's en cf'en heb ik meegedeeld dat er richtlijnen in onze stam waren maar geen echt bindende afspraken (of zo was dat toch bij mij overgekomen / werd dat gehanteerd). En nu ineens zouden wij altijd gedaan hebben alsof wij perfect onze richtlijnen gevolgd hebben en ons daar 100% aan vast houden? Ik heb sindsdien al geroepen dat afspraken gewoon nodig waren omdat het op dit moment onduidelijk en grijs gebied is overal.

Als wij werkelijk een kata oorlog / wereld zouden willen starten zou je dat wel geweten hebben, wees gerust ;)
 

DeletedUser77686

Guest
Kort samengevat zitten volgende 2 elementen in je verhaal:
1. Wat is kwalitatief goed en staat dit wel / niet in verband met het behalen van winsten
Is een aanval waarmee winsten worden geboekt per definitie kwalitatief geniaal ? Nee. Is het kwalitatief goed of in elk geval beter dan de verdediger zijn def kwaliteit ? Ja.
Dus was mijn aanval toen kwalitatief goed ? Ja. Kan het beter ? Altijd. Is het nodig om het beter te doen als dit volstaat ? Nee.

Dus volgens deze standaarden is 50 spelers die 1 speler stamloze speler aanvaller, elke van de 50 individuele spelers beter dan de eenling? Zelfde met aanvallen, als jij iemand wil uitputten pure omdat je niet anders van hem kan winnen met 100en attacks gestuurd met een aanvalstooltje, moet je zelf weten. Maar dat maakt je verreweg een goeie speler, slecht een efficiënte speler.

2. Is het terecht om het gebruik van kata's te associëren met noobs ?
Simpel antwoord: Neen.
Mijn mening over kata gebruik: https://forum.tribalwars.nl/index.p...een-verboden-wapen.196354/page-2#post-6045887
Alsook vind je in dat zelfde topic een discussie omtrent of kata gebruik te associëren valt met noob zijn.

Alsdus, het doel heiligt de middelen. Perfect samengevat in die post, en dat die hele fiolsofie hoef ik niks van te weten. Ik ga liever eervol ten onder dan te verlagen tot kata gebruik, niet juiste cf's, online checken via pm en dat soort zaken. Dat jij graag kata's hebt sinds het het spelletje voor jou en je tools makkelijker maakt, prima dat dat je mening nogmaals is. Maar het is verreweg een eervolle tacktiek die veel skills vereist, simpelweg weer een 1command of ander soort sloop script dat alle aanvalletjes voor je verstuurd in paar minuten terwijl je toekijkt. Je kan het praktisch een aap aanleren.

Speciaal voor jou ga ik eens wat logica op tafel gooien en een sport (basketbal, want voetbal is zo standaard) vergelijk maken:
Wat is een goede TW speler ? In mijn ogen in eerste instantie iemand die de basis van het spel zeer goed begrijpt. Iemand die aanvallend verschillende tactieken kan hanteren en uitwerken. Die aanvallende plannen kan opstellen en daarvoor het tactisch inzicht heeft. Iemand die ook defensief overweg kan tegenover een speler die eender welke aanvalstactiek gebruikt. Iemand die zijn eigen sterkten kan inschatten maar vooral ook die van zijn tegenstander. (dat is min of meer de basis, er is natuurlijk meer, zeker als we op stam niveau gaan kijken).

Wat is een goede basketbal speler ? Iemand die inzicht heeft in het spel, die zowel aanvallend punten kan maken als weet wanneer en naar wie hij een goede pas kan geven zodat die persoon punten kan maken (assist). Iemand die defensief zijn aanvaller kan stoppen maar tegelijkertijd ook zijn teamgenoten kan helpen wanneer nodig. Iemand die inzet toont en een goede conditie heeft waardoor die op volle kracht mee kan doen.

Iemand die enkel punten kan maken aanvallend in het basketbal maar verdedigend zwak staat en enkel aan zijn eigen puntjes denkt wordt niet gezien als een goed basketter. Dit is te vergelijken met een speler op TW die aanvallend dorpen kan pakken maar verdedigend ze terug kwijt speelt en verder zijn stam niet helpt. Is dat een goede TW speler ? Nee dat is een goede aanvaller.

Een echte top basketter beheerst al die kwaliteiten (komt amper tot niet voor hoor magoed :p), een goed TW speler beheerst ook al die kwaliteiten.
Je zou dus kunnen stellen dat als we nemen dat er 3 aanvalstechnieken zijn (blitzen, bashen, slopen) en 3 verdedigingstechnieken (schuiven, stacken, fakeblocken) en je die alle 6 op en top beheerst je een goed TW speler bent (ja er zijn meer aanvals / verdediging technieken en ook nog andere zaken die er toe doen, maar als voorbeeld is dit ruim genoeg).

Iemand die dus alle 6 beheerste is volgens de logica een (zeer) goed TW speler. Maar jullie vinden iemand die 4 van die 6 beheerst een beter TW speler dan iemand die er 6 van de 6 beheerst. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat totaal onlogisch. Slopen is een soort van aanvallen, en als je daar als verdediger op kan anticiperen maakt je dat alleen maar een beter TW speler. Als je het niet kan verdedigen of het zelf niet aanvallend kunt kan je natuurlijk maar best gaan roepen dat het voor noobs is, want zo verberg je dat je er eigenlijk niet tegen opgewassen bent. Maar zijn het de personen die een daarvoor voorzien iets gebruiken de noobs of zijn de personen die er niet tegen opgewassen zijn de noobs...

Laat dat stukje logica maar weg, komt niet in de buurt. Heel leuk verhaaltje, maar het slaat werkelijk nergens op. Kwalitatief aanvallen is de vijand uitspelen met het liefst zo min mogelijk aanvallen, als je daar te dom voor bent verlaag je tot technieken die minder skill en kwaliteit vereisen. Kijk naar het Nederlandse elftal ten tijden van het WK, te slecht team en dus alles achterin zetten. Erg knap van de coach om te te bepalen dat je te slecht bent, en dus kwalitatief spel moet veranderen naar de opstelling met zijn allen achterin en 1 lange bal naar Robben voorin.

Anticiperen tegen kata's? Ik heb zovaak in een situatie waarin er een overmacht van 4x zo groot was. Enige dat je tegen kata clears op het achterveld kan doen is stacken, dat in zo'n situatie met 4x zo weinig middelen als de andere stam(men) geen mogelijkheid is. En dus krijg je een tacktiek tegen je waar je letterlijk een sitting duck bent, ook al ben je de beste speler van tw, er niks tegen kan doen. Dat is de hele logica tegen kata's, en die is al zo oud als w1 Opus.

Buiten dat je doet alsof slopen echt zo'n lastige techniek is. Het enige dat je omschrijft is clears zenden alleen, clears zenden met de stam, clears zenden met kata's. Hoe ver verwijderd van realiteit ben je als je dat als standaarden van een goeie speler gaat nemen. Alle drie de situaties zeggen niks hoe goed iemand aanvalt. Slopen is niks meer dan nodig dan kata's juist instellen op het achterveld, met dan vaak nog een tooltje... Zo wat een goeie speler ben je dan als je dat kan.... Ik kan me buurmeisje dat in 15 minuten leren hoe aanvallen te sturen, te blitzen en kata's te sturen en dan zou ze volgens jou dus een goeie tw'er zijn in aanvallend perspectief?

Oh en dan de keuze welke te kiezen. Je begint met een blitz, bent te slecht. Je begint met een stammassa, bent nog steeds te slecht. Je gaat alles kata'en cause je bent te slecht met de vorige twee soorten "aanvalstechnieken".. Juist ja, jij begrijpt het helemaal "Kuch".

Om je vergelijk met andere games even in dezelfde proporties te zetten (vetgedrukte COD vergelijk): Maakt dat uitvoeren je een top speler ? Neen. Maakt die persoon die het doet uitmaken voor noob en dergelijke terwijl je jezelf telkens weer laat afknallen je een goede speler ? Neen. Maar een speler die anticipeert op die sniper en door slim en snel spel in de rug van die sniper geraakt om een mes tussen zijn ribben te steken terwijl die de persoon niet heeft uitgemaakt voor noob en dergelijke, dat is een goede COD speler se.

En hoeveel killrates heeft die sniper voor je ook maar in de buurt van hem kan komen? Juist ja. Tevens wordt je eerste gekilled voor je weet waar die is in de meeste situaties, dus de kans dat je tegen zo iemand hoger op de ranglijst eindigt is in veel gevallen klein.

"Als je alleen al denkt dat een kwalitatieve aanval pure aanvallen timen is, ben je überhaupt niet bekend met wat nu precies kwalitatief aanvallen is. "
Dat heb ik nergens gezegd, dus geen idee waar je dat vandaan haalt ;)

Wel indirect met je 1 aanval timen per aantal minuten.

Kortom jou mening over dit alles is zeer leuk, maar nergens op gebaseerd en daarmee volg je gewoon in het rijtje met die 2 anderen... Als je veder wilt gaan over het kata gebruik kan je je wenden tot het andere topic, als je het verder wilt hebben over wat een goede TW speler is start je bij discussie maar een topic en als je het verder persoonlijk over mij wilt hebben spreek je me maar prive aan ;)

Mijn mening is prima ondersteunt, jouw mening leeft enkel in je eigen fantasiewereld waarin je jezelf blijkbaar goed vind door het hanteren van blitzen, slopen, kata'en. Een beetje topspeler op tw lacht zich krom als je dat persoonlijk aan hem komt vertellen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Oei iemand is gefrustreerd omdat ik zijn logica, kuch, weerlegd heb. We hebben misschien een andere mening over katas en dat is prima, maar dat maakt niet dat die van jou juist is en die van mij verkeerd. Ik noem jou geen noob omdat je mijn mening hierin niet volgt, dus waarom zou jij mij noob noemen omdat ik jou mening niet volg ?

Over 1 ding geef ik je gelijk en dat zijn sloopclears. Als je de moeite had genomen om mijn volledige mening over slopen te lezen dan had je geweten dat ik tegen het slopen met sloop clears ben en dit ook nooit doe. De reden daarvoor is dat dit idd gewoon niet te deffen is, het deffen van sloopfakes (met kleine hoeveelheden troepen) is gewoon een kwestie van moeite doen en je account op orde hebben.

Als jij die moeite biet wilt doen dan wordt je achterland gesloopt. Als jij die moeite wel wilt doen dan heb je helemaal geen probleem er mee.

Is hetzelfde alsof je zou zeggen dat nachten voor zwakkelingen is. De verdediger moet er gewoon de moeite doen een vv te regelen voor die nacht of zijn welker zetten. Het is hetzelfde als zeggen dat alles timen op 1 sec niet zou mogen. De deffer moet gewoon de moeite doen er een snipe tussen te zetten. Hetzelfde alsof je zou zeggen dat het zwak is om met 5 1 persoon aan te vallen. De verdediger moet gewoon de moeite doen def van zijn stamgenoten te krijgen en vvs te vragen.

Heel dit spel draait om evenwicht zoeken en aanvallen draait er om dat evenwicht te verbreken. Zo lang er evenwicht is blijft de balans gelijk en moet je op zoek naar een manier of moment om het te breken.

Dus stop aub met posten alsof ik de enige ben die voor katas is en dat iedereen anders er tegen is. Dat is totaal niet waar. Jij vind katas gebruiken noob, ik vind het noob dat je jezelf er niet tegen kan of wilt verdedigen. Dus laten we de kerk maar kn het midden houden en iedereen zijn eigen mening als waarheid laten zien zonder elkaar af te maken en constant te zagen. Dankjewel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Niet tegen kan verdedigen. Nee we vragen allemaal zoveel def aan dat heel het acc vol staat!!!!!!
 

DeletedUser72524

Guest
Tw is net als basketball! Je beste prestatie is een 3 punter!
 

DeletedUser

Guest
Dus, Prins Pils verkent het dorp dat ik edel en nog geen 60sec daarna lopen er 35 clears op van de DU waarvan het dorp komt. Maar contact ofzoiets dergelijk is er totaal niet hoor. Verder is die speler gewoon een clear slaaf voor Fire en edel ik die dus gewoon op.

Als je wilt edel ik hem zelfs mid cluster van je laat me serieus koud. Hoe ik het meegekregen heb is elke speler die een vriend/DU/MB van je vijand is gewoon een vijandige overnamen.

En als je dat anders wilt zien bespreek je dat maar verder in de juiste chat inplaats te blijven zeuren.

Je snapt toch zelf ook wel dat DU's/MB's veel minder actief zijn dan degene voor wie zij spelen en dus niet alles zo 1,2,3 in de gaten hebben. Maar goed, deze discussie is toch zinloos, tegen een baksteen praten heeft nog meer nut.
 

DeletedUser65242

Guest
Je snapt toch zelf ook wel dat DU's/MB's veel minder actief zijn dan degene voor wie zij spelen en dus niet alles zo 1,2,3 in de gaten hebben. Maar goed, deze discussie is toch zinloos, tegen een baksteen praten heeft nog meer nut.

Tjah klopt, aan de andere kant als je voordelen van een DU hebt. Moet je ook de nadelen maar slikken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Niet tegen kan verdedigen. Nee we vragen allemaal zoveel def aan dat heel het acc vol staat!!!!!!
Ja dat doen jullie idd goed:
a13gup.png
a13gup.png

Wat is het volgende dat niet mag ? Bijl in je aanval ? Speel toch gewoon het spel allemaal eens en hang niet zo de huilebalk uit.

Tjah klopt, aan de andere kant als je voordelen van een DU hebt. Moet je ook de nadelen maar slikken.
Dat snappen ze nog niet goed bij fire. Die jongens denken overal de voordelen te kunnen uithalen maar willen de nadelen niet accepteren of zien ze niet aankomen.
 

DeletedUser76151

Guest
Goh wat een verassing dat het acc Mr sniffles weer geassocierd wordt met clusterfucken. Eerst waren het de bb dorpen midden in het cluster van linkmus. Waar de bespelers een leidingsbevel om de dorpen leeg te zetten volkomen negeerde.

Nu dan weer dit voorval met de cfs bij Sotr.. Erg triest allemaal. Meow, en dan vooral Mr sniffles tonen hier wel hun ware gezicht.
Het feit dat Mr sniffles keer op keer de meow regels verbreekt, en het feit dat hier niks tegen wordt gedaan toont maar weer aan dat meow afspraken aan haar laars lapt en de eigen leden niet onder controle heeft.
Om maar niet over de kata's te beginnen.
Wat een zooitje ongeregeld..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja dat doen jullie idd goed:
a13gup.png
a13gup.png

Wat is het volgende dat niet mag ? Bijl in je aanval ? Speel toch gewoon het spel allemaal eens en hang niet zo de huilebalk uit.

Grappig. Waarom zit je nou te janken? Op elke wereld zijn er kata-afspraken, en elke wereld verloopt goed. Meow veegt zijn voeten aan afspraken en wij mogen jullie daar niet op wijzen? Kom toch eens uit je fantasie Warre. Ben je nou echt mentaal zo beperkt dat je niet snapt dat jullie de fout in gaan? Cfen via bbs, kata'en, cfen via spelers, noem maar op.

Het is sneu dat de leiding van Meow dit steeds blijft toelaten. Nu ook ons cfen via een account dat bij jullie hoort maar niet gerecruit is (lucifer). Het lijkt echt alsof jullie de zieligste stam van de laatste werelden willen zijn, baart me zorgen. Maar goed, ga gerust verder met jouw kortzichtige gezeik en met het stellen van geen waarden en normen. Meow wordt er toch de dupe van, aangezien jij toch stopt binnen dit en een #maanden.

Groetjes!
 

DeletedUser

Guest
Tjah klopt, aan de andere kant als je voordelen van een DU hebt. Moet je ook de nadelen maar slikken.

Nadelen slikken prima, maar enkel als je DU ook aan je front ligt. Als je aan het front niks kan bereiken ga je maar over op het edelen van een DU midden in iemands cluster. Je bent toch niet volslagen idioot dat je niet inziet dat dit gewoon triest is.
 
Bovenaan