Golden awards

DeletedUser6532

Guest
Het is maar wat je een vriendschap kunt noemen, ik ben blij dat ik niet meer in die hopeloze stam zit van je.
Daarbij denk jij serieus dat jij mij aan kan? Nee, je weet zelf ook dondersgoed dat je dit niet kan.
Zeggen dat je me 1 op 1 wel aandurft maar wel eerst 11 man laten langskomen xD
Stoere vent ben je...
Je was niks, je bent niks en zult ook nooit wat worden ook.
Je bent nog minder waard dan de stront onder me schoen wanneer ik door het park loop man.
Stront, iets waar jij wel bekend mee bent aangezien je maatje van Bufangs gaatje bent.
Ben trouwens wel benieuwd hoe ver je komt met je clears inzamelen als meer dan helft wat binnen is gekomen al dood is gelopen ;)
Leer je stamleden trouwens eens dat ze niet constant 10 uur tussen hun clears en edels moeten laten zitten.
Een lesje deffen kunnen ze ook wel gebruiken, dan hoef je niet al je stamdeff naar leden te sturen die vluchten zodra ze aanvallen binnenkrijgen.

Er is maar 1 manier hoe jij SHIP kan breken en dat is door ons dood te laten lachen, iets waar je momenteel goed mee bezig bent.
Ga jij je maar weer bezig houden met de b*tch spelen van P en F, ben je schijnbaar ook erg goed in.

Ik wil je nogmaals even duidelijk maken dat je in het verkeerde forum loopt te posten.
Je kansloze berichten horen thuis in het P&P forum, niet hier.



Ik neem dit ten minste niet persoonlijk op, jij duidelijk wel :p (vandaar de 'vriendschap' tussen aanhalingstekens)

Jou 'lieve woorden' wil ik graag met onderstaande afbeelding beantwoorden :)

a4516e12d7e4abbf35e52bb2a3bd7ef3.png
 

DeletedUser71298

Guest
oh wow, kijk ze trots zijn met hun winst op tjap en de afgegeven dorpen xD
tel je ook even de dorpen mee die rawsmoker en giganta hebben ik kunnen leveren xD
Dat veranderd de zaak namelijk behoorlijk.

Hou je ook rekening met de terugslag die gaat komen?
Of dacht je nou serieus dat wij niks terug zouden doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71121

Guest
owja dat waren we even vergeten.
dus 4 stammen en daarnaast nog elke speler die stamloos is.
daarnaast nog elke speler die ship gezind is dreigen met aanvallen.
jup, jullie zijn de eerlijkheid zelve.
God (als hij bestaat) zal jullie vast en zeker met open armen ontvangen en peterus (of hoe die gast ook heet) draagt jullie door zijn hemelpoort.
Jullie hebben veel meer stamloze spelers dan wij hoor. En stammen van 1 of 2 leden vallen onder de categorie stamloos voor mij. En probeer vooral niet te overdrijven met smeken :rolleyes: Ik heb even getest aan welke kant mazzelventje en bosbassie staan en dat weet ik missie geslaagd denk ik dus ;)

Ben jij toevallig zo een klein kindje dat gaat wenen als het even niet gaat zoals hij zou willen en dan maar gaat zeggen dat het niet eerlijk is omdat hij niks anders kan verzinnen :eek:

Vergeet niet dat ze dan nog elke stamloze speler moeten gaan smeken mee te doen ;)
Zoals ik dus al zei jullie hebben meer stamloze spelers maar die durven jullie niet te recruiten want dan gaan die stats wel snel nog veel slechter worden. Waar wacht je op? Recruit mazzelventje, sudden, unstoppable, black cop en bossbassie dat zijn dan nog maar de spelers die ik weet :rolleyes:

Just Relax is joining the party. En met alle respect hoor, maar die titel United masters vs casual slaat toch op minder dan ik dacht, of jullie moeten eens een volledige definitie geven van United Masters. Want het zijn er meer dan de 4 stammen die in onze oorlogs verklaring staan.
Ga je nu echt al wenen voor 100 aanvalletjes op je achterland dan nog :rolleyes:
 

DeletedUser71298

Guest
Jullie hebben veel meer stamloze spelers dan wij hoor. En stammen van 1 of 2 leden vallen onder de categorie stamloos voor mij. En probeer vooral niet te overdrijven met smeken :rolleyes: Ik heb even getest aan welke kant mazzelventje en bosbassie staan en dat weet ik missie geslaagd denk ik dus ;)

Ben jij toevallig zo een klein kindje dat gaat wenen als het even niet gaat zoals hij zou willen en dan maar gaat zeggen dat het niet eerlijk is omdat hij niks anders kan verzinnen :eek:

Dat zijn jou waanbeeldige feiten, niet mijn probleem dus :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ja en je slaagt er weer eens in compleet naast mijn kwestie te praten.

Ik heb het over alle spelertjes die je komt smeken om met je mee te doen omdat je overmacht nog niet groot genoeg is om iets deftigs te presteren.

Niet over spelers die altijd al vrienden geweest zijn en dan ook hulp aanbieden tegen jullie.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet alle spelers die inzien hoe laag jullie bezig zijn horen daarom direct bij ons hé Ronald ;)
Anders zouden wij de overmacht hebben :D

Je hebt al genoeg spelers bijeen gekregen, als het met die nog niet lukt kun je beter jezelf de afgang besparen en op delete gaan
 

DeletedUser71298

Guest
Casual AF, de enige plek waar het niet uitmaakt waar je P&P plaatst xD
 
Reactiescore
60
Zoals ik dus al zei jullie hebben meer stamloze spelers maar die durven jullie niet te recruiten want dan gaan die stats wel snel nog veel slechter worden. Waar wacht je op? Recruit mazzelventje, sudden, unstoppable, black cop en bossbassie dat zijn dan nog maar de spelers die ik weet :rolleyes:
Dat zou ik wel willen overwegen, als jullie zero-T, K. JuRe, .- enzo toevoegen. Zodat dan tenminste echt duidelijk is hoeveel jullie nodig hebben om tegen ons te willen spelen :p


Ga je nu echt al wenen voor 100 aanvalletjes op je achterland dan nog :rolleyes:
Nah, zo ver ga ik niet. Maar het is gewoon niet logisch dat jullie zoveel stammen hierbij betrekken.
 

DeletedUser17616

Guest
Even iets recht zetten: K. is en blijft volstrekt neutraal in deze oorlog.
 

DeletedUser71121

Guest
Ja en je slaagt er weer eens in compleet naast mijn kwestie te praten.

Ik heb het over alle spelertjes die je komt smeken om met je mee te doen omdat je overmacht nog niet groot genoeg is om iets deftigs te presteren.

Niet over spelers die altijd al vrienden geweest zijn en dan ook hulp aanbieden tegen jullie.

Overmacht? Volgens mij werken we met ongeveer dezelfde nummers hoor. Toen ik een speler van AZTEC een PM stuurde had die een vrij interessant antwoord :eek:

Dat zou ik wel willen overwegen, als jullie zero-T, K. JuRe, .- enzo toevoegen. Zodat dan tenminste echt duidelijk is hoeveel jullie nodig hebben om tegen ons te willen spelen :p



Nah, zo ver ga ik niet. Maar het is gewoon niet logisch dat jullie zoveel stammen hierbij betrekken.
Ik denk dat jullie dan eerst wat stammen gaan moeten toevoegen :rolleyes:
 
Reactiescore
60
Overmacht? Volgens mij werken we met ongeveer dezelfde nummers hoor. Toen ik een speler van AZTEC een PM stuurde had die een vrij interessant antwoord :eek:


Ik denk dat jullie dan eerst wat stammen gaan moeten toevoegen :rolleyes:

Hooguit 1, en een deel van de spelers die je eerder noemde. Hoe dan ook, zelfs al voegen wij iedereen toe die ons ook maar een klein beetje helpt blijven jullie met vier stammen al ver boven ons, en dan nog andere stammen erbij gebruiken is gewoon onzin.
 
Reactiescore
60
Update vanuit Just Relax: het account stond onder VV in F. en dus heeft F. maar besloten de clears op mij te gooien, ondanks dat ik gewoon goed contact heb met de eigenaar van het account en dus lichtelijk verbaasd was. Anyway, weten we direct weer hoe wanhopig F. aan clears probeert te komen.

(en ja ik weet ook wie ze gestuurd heeft, ben gewoon zo vriendelijk diegene niet verder te benoemen)
 

DeletedUser6532

Guest
oh wow, kijk ze trots zijn met hun winst op tjap en de afgegeven dorpen xD
tel je ook even de dorpen mee die rawsmoker en giganta hebben ik kunnen leveren xD
Dat veranderd de zaak namelijk behoorlijk.

Hou je ook rekening met de terugslag die gaat komen?
Of dacht je nou serieus dat wij niks terug zouden doen?

En altijd maar weer alles willen verbloemen :)

Succes
 

DeletedUser71121

Guest
Hooguit 1, en een deel van de spelers die je eerder noemde. Hoe dan ook, zelfs al voegen wij iedereen toe die ons ook maar een klein beetje helpt blijven jullie met vier stammen al ver boven ons, en dan nog andere stammen erbij gebruiken is gewoon onzin.
Wij gebruiken geen andere stammen we hebben het hier echt over 1 account hoor :rolleyes:

Update vanuit Just Relax: het account stond onder VV in F. en dus heeft F. maar besloten de clears op mij te gooien, ondanks dat ik gewoon goed contact heb met de eigenaar van het account en dus lichtelijk verbaasd was. Anyway, weten we direct weer hoe wanhopig F. aan clears probeert te komen.

(en ja ik weet ook wie ze gestuurd heeft, ben gewoon zo vriendelijk diegene niet verder te benoemen)

Ik ben blij dat je erover begint want heb jammer genoeg begin deze week mijn skype lijst opgeruimd dus kan geen gesprekken posten tussen mij en bosbassie of mazzelventje. Jullie proberen het te laten lijken alsof ik iedereen tegen jullie opzet. Laten we eens naar het gesprek kijken tussen mij en de eigenaar van Japanse tafeleend:
http://prnt.sc/b3x0a8
Nu mag je mij eens vertellen waar ik om clears vraag of waar ik uit zou moeten afleiden dat ik die niet naar jou mag sturen.

Voor de rest wel een mooie poging.
 

DeletedUser71298

Guest
En altijd maar weer alles willen verbloemen :)

Succes

Nee jongen, is gewoon de realiteit :)
Waarom ging je me eigenlijk weer triest pm's sturen?

Moeten jullie niet een nieuwe aanvraag maken bij support zodat ze kunnen bannen vanwege dorpsnamen xD
 
Reactiescore
60
Wij gebruiken geen andere stammen we hebben het hier echt over 1 account hoor :rolleyes:
Zero-T valt mij aan, .- wordt gebruikt welliswaar niet door F. gebruikt maar wel door United masters. K. heb ik mij in vergist dan, en JuRe doet enkel mee omdat jij VV had


Ik ben blij dat je erover begint want heb jammer genoeg begin deze week mijn skype lijst opgeruimd dus kan geen gesprekken posten tussen mij en bosbassie of mazzelventje. Jullie proberen het te laten lijken alsof ik iedereen tegen jullie opzet. Laten we eens naar het gesprek kijken tussen mij en de eigenaar van Japanse tafeleend:
http://prnt.sc/b3x0a8
Nu mag je mij eens vertellen waar ik om clears vraag of waar ik uit zou moeten afleiden dat ik die niet naar jou mag sturen.

Oke je krijgt ze aangeboden, dat kon ik niet weten dus ging er voor het gemak vanuit dat je ze gevraagd had. Wat je met gesprekken met mazzelventje en bosbassie wilt weet ik niet, boeit me ook niet echt. Terugkomend op tafeleend:
0b8ecbbf5f.jpg

Het was dus redelijk duidelijk niet zijn bedoeling dat die clears naar mij zouden komen. Iets wat jij niet kon weten overigens dus ik kan het je moeilijk kwalijk nemen, maar ik mag er toch op zn minst even verbaasd over zijn.
 

DeletedUser72420

Guest
Dankje :)
Mijn lijst volgt één dezer dagen wel.
Ik hoop dat ik er dan ook eens bij zit, aangezien ik hier net speel:)
Nee jongen, is gewoon de realiteit :)
Waarom ging je me eigenlijk weer triest pm's sturen?

Moeten jullie niet een nieuwe aanvraag maken bij support zodat ze kunnen bannen vanwege dorpsnamen xD

Moet jij niet wereldspeler weghalen uit je bio? Het enige wat je daar gedaan hebt is zorgen dat wereldspeler de oude stam gestabt heeft en pink gejoint is (end game).
 

DeletedUser77103

Guest
Ik hoop dat ik er dan ook eens bij zit, aangezien ik hier net speel:)


Moet jij niet wereldspeler weghalen uit je bio? Het enige wat je daar gedaan hebt is zorgen dat wereldspeler de oude stam gestabt heeft en pink gejoint is (end game).
Tof dat jij bijna een jaar voor het einde al endgame noemt. Daarbij stond wereldspeler al aan pink zijde toen de vorige speler er nog op zat. Get your facts straight ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Ik hoop dat ik er dan ook eens bij zit, aangezien ik hier net speel:)


Moet jij niet wereldspeler weghalen uit je bio? Het enige wat je daar gedaan hebt is zorgen dat wereldspeler de oude stam gestabt heeft en pink gejoint is (end game).
Is dat zo?
Volgens mij heb jij geen idee tegen wie je praat.
Kruip terug onder de steen waar je vandaan komt joh
 
Bovenaan