Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser71075

Guest
KCQM3I9.png


Nieuwe smudge gamaakt. T/c?
 

DeletedUser63918

Guest
Render
- Inwerking: De render zelf lijkt niet echt in de background te zitten. Dit komt mede door kleur keuze/render keuze
- Render: De render heeft een totaal andere flow lopen dan de smudge


Smudge
- De smudge is niet af, het is een begin van de meerdere lagen die een smudge vergt. Het is nu 30% af. Probeer de smudge beter in elkaar over te laten gaan; nu zijn het 2 losse delen, zwart paars en blauw.
- Kleur: Zorg dat de kleuren passen bij je render..
 

DeletedUser71075

Guest
Render
- Inwerking: De render zelf lijkt niet echt in de background te zitten. Dit komt mede door kleur keuze/render keuze
- Render: De render heeft een totaal andere flow lopen dan de smudge


Smudge
- De smudge is niet af, het is een begin van de meerdere lagen die een smudge vergt. Het is nu 30% af. Probeer de smudge beter in elkaar over te laten gaan; nu zijn het 2 losse delen, zwart paars en blauw.
- Kleur: Zorg dat de kleuren passen bij je render..

Hier heb ik wat aan, thanks!
 

DeletedUser32240

Guest
Ik heb 2 of 3 pagina's geleden ook een tut gezien met een redelijk uitgebreide uitleg van een vriend van mij.
Ik denk dat je daar ook wat aan heb, daarna maakt hij ook een versnelde tag die ook vrij interessant is.
 

DeletedUser71075

Guest
Nogmaals wat geprobeerd.
Is dit beter qua inwerking van de smudge en de render?

vD6GGAU.png
 

DeletedUser63918

Guest
Smudge is beter, maar het geheel is verre van af. Als je me de psd kunt sturen wil ik er wel wat mee aanklooien komende weken. :)
 

DeletedUser

Guest
Er werd niet gereageerd op de andere topic waar ik dit plaatste en ik zag dat hier ook gewoon profielplaatjes werden geplaatst voor t/c.

Dus bij deze:

z9btpvfodabwe.png


o8lzh9ydh0m75.jpg
 

DeletedUser63918

Guest
Forum is maandag dicht geweest, waarschijnlijk de reden dat je geen reactie kreeg. ;)
Dat andere topic is speciaal bedoelt voor profiel/stam plaatjes, omdat er in dit topic niet naar gekeken wordt.
 
Bovenaan