Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser76786

Guest
7XV5RLE.png

Lang geleden dat ik eens iets heb gedaan,
ik weet dat ik nog een groentje ben, maar zou graag meningen zien om te kunnen verbeteren :D


inspiratie:
pokemon_electivire_by_sprat622-d3abz9o.png
 

DeletedUser76234

Guest
je hebt inspiratie uit de verkeerde gekozen vrees ik :) , Ik vind die eigenlijk heel slecht , die van jouw is al een stuk beter. Gewoon wat messy.


T/C?

jhHxB16.png


Een paar dingen weet ik al , dat licht op zijn arm is dof tegenover zijn hoed etc. maar dat moet ik nog eens kijken of ik dat kan aanpassen met mijn apply images erover :)
 

DeletedUser76153

Guest
Ik vind de C4D's niet echt passen. De achtergrond die je hebt gebruikt lijkt wat LQ naar mijn mening. Zoals je zei de glow op zijn arm, past niet. Verder even werken aan je renderinwerking. De C4D rechts verdwijnt gewoon achter zen lichaam. Hij is naar mijn mening gewoon nog niet afgewerkt. Keep it up.
 

DeletedUser76786

Guest
je hebt inspiratie uit de verkeerde gekozen vrees ik :) , Ik vind die eigenlijk heel slecht , die van jouw is al een stuk beter. Gewoon wat messy.


T/C?

jhHxB16.png


Een paar dingen weet ik al , dat licht op zijn arm is dof tegenover zijn hoed etc. maar dat moet ik nog eens kijken of ik dat kan aanpassen met mijn apply images erover :)

ik vind die inspiratie best mooi :p
En dankje, en ja ik ga het eens aanpassen haha ;)
 

DeletedUser52046

Guest
tken61thyvgl6.png


Ik heb de tutorial van ([Photoshop]Sprite sig tutorial. (tomen888)) gevolgd. Zijn er nog tips?
 

DeletedUser63918

Guest
Nu wil ik je niet ontmoedigen meer te proberen, want de reden dat het slecht is ligt voor het grootste deel aan het tutorial..

Momenteel is de stijl die 'taggers' gebruiken erg veranderd ten opzichte van vroeger. Er wordt meer gekozen voor een rustigere background, waarna de uitwerking op de voorgrond is. Zodat je een punt hebt om op te focussen, in plaats van dat je ogen over het gehele beeld gaan. Dat laatste zorgt Tomen888 zijn tutorial voor. Het tutorial zelf is ook niet de beste, het maakt gebruik van een drukke achtergrond, gooi er wat effecten over met een spriterender en dan 3 filters -> Done. Je krijgt hierdoor een hele drukke outcome waar je niet veel uit kunt halen.

Vanuit het tutorial kijkende, kan ik je het volgende meegeven.
- De totale tagg hoeft echt geen wallpaperversie te zijn. 400*200 is vaak al groot genoeg.
- Veel verschillende kleuren goed samen laten vallen is moeilijk, vaak is het slimmer om met 2 a 3 kleuren te werken, natuurlijk mogen tinten ook altijd. :)
- Je wil de focus hebben op je render, in dit geval je groene pokémon dus. Al je effecten wil je, in dit geval, naar je render sturen. Echter ligt het punt waar ze naartoe gaan boven haar hoofd, hierdoor worden je ogen niet naar de personage getrokken, maar juist daar iets boven (kijkend vanuit de effecten).

Niet kijkend vanuit het tutorial kan ik nog veel meer aanmerken, maar dat zal erg negatief over komen.. Grootste tip die ik je kan geven is; blijven oefenen! We hebben hier op het forum erg goede taggers gehad, die ons bergen met resources en tutorial gaven. Ik zou je aanraden eens hier te gaan kijken; BeIntelligents Tutorials. Hier zitten zowel moeilijkere, als simpele beginners tutorials tussen. Deze zou ik eens proberen als ik jou was: Meo Signature Tutorial - Tag: Platina en Gengar Signature Tutorial - Tag: Platina

KIU tho!
 

DeletedUser76234

Guest
Ik vind de C4D's niet echt passen. De achtergrond die je hebt gebruikt lijkt wat LQ naar mijn mening. Zoals je zei de glow op zijn arm, past niet. Verder even werken aan je renderinwerking. De C4D rechts verdwijnt gewoon achter zen lichaam. Hij is naar mijn mening gewoon nog niet afgewerkt. Keep it up.

Ik hoop dat je dit niet persoonlijk gaat opvatten. ik neem graag kritiek , maar het moet wel juist zijn (bv die arm)

anyways:
Ik vind de C4D's niet echt passen.
Ik (en anderen) vinden dat wel?
De achtergrond die je hebt gebruikt lijkt wat LQ naar mijn mening.
Is hij niet though?
Verder even werken aan je renderinwerking.
Is weinig mis mee?
De C4D rechts verdwijnt gewoon achter zen lichaam.
Dus? Dit snap ik helemaal niet tenzij je denkt dat die 2 c4d's rechts 1 c4d is.
Hij is naar mijn mening gewoon nog niet afgewerkt.
Hoe zou ik hem dan 'afwerken', hij lijkt me toch vrij af.

Btw , hem bekijken op een donkere achtergrond (rechterklik => afbeelding bekijken) helpt ook.
 

DeletedUser76234

Guest
Lq bg kan misschien lijken door de blur? en Diego , ik kan kritiek genoeg nemen , heb hem al gehad in de designer chat (waar jij dus niet meer in zit).
render inwerking is maar gewoontjes , maar miss past de render gewoon niet bij space background?

(en dan is dat nog maar 2 van de 5 puntjes die hij gemaakt heeft , maarja...)
 

DeletedUser76417

Guest
iahgi4o3pmuyr.png


Ik had al feedback ontvangen van Chaime, en Teun had ook al een mooi stukje geschreven eerder in deze topic.
Maar misschien andere nog met wat feedback? :p
 

DeletedUser76234

Guest
Gooi die tag weg, neem de tips mee, maak een nieuwe tag en doe dit een stuk of 50 keer.

Ah , want dat wist ik nog niet Kappa (Ik design al langer dan jouw PAS OP , dat wil niet zeggen beter , maar ik bedoel maar dat ik heus wel weet hoe het werkt , ik heb in de 6 jaar dat ik design nooit tegengesproken op kritiek buiten nu , omdat ik op het eerste zicht er gewoon niet mee akkoord ging. En ik denk dat ik dat op een beleefde manier heb gedaan.)
 

DeletedUser70476

Guest
Ah , want dat wist ik nog niet Kappa (Ik design al langer dan jouw PAS OP , dat wil niet zeggen beter , maar ik bedoel maar dat ik heus wel weet hoe het werkt , ik heb in de 6 jaar dat ik design nooit tegengesproken op kritiek buiten nu , omdat ik op het eerste zicht er gewoon niet mee akkoord ging. En ik denk dat ik dat op een beleefde manier heb gedaan.)
Als je al 6 jaar aan het designen bent en nog steeds met zo een tags afkomt dan ben je echt iets heel verkeerds aan het doen. just saying.
 

DeletedUser76234

Guest
Als je al 6 jaar aan het designen bent en nog steeds met zo een tags afkomt dan ben je echt iets heel verkeerds aan het doen. just saying.

Ik denk niet dat er in die hele 6 jaar een tijd is geweest dat ik langer dan 1 maand actief ben though, ik ben gewoon 'begonnen' in 2010 ; dus dat is 6 jaar geleden , maar ik neem letterlijk na elke maand designen een jaar 'pauze' ofzo omdat ik te lui ben :p. Maar ik bedoel maar dat ik wel weet hoe T/C werkt en dat jij me dat zeker niet moet vertellen.
 
Bovenaan