Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser32240

Guest
ae61415461b9bfa8511bc68ef7f24d03.png


zie je de flow die tegenwerkt? :)
 

DeletedUser60895

Guest
Hier dan even een collab met een andere member van RotN op GFXR -> Entember

Ik heb heel het achtergrond gedaan + render en hij heeft daar C4D's e.d bij geplaatst.

v1_by_entemberdesigns-d9vaclz.png

Hard :)


Dit is ongeveer 30% van een tag, maak hem af

ff hard aanpakken ^^
De render past er niet bij.
Ook is de smudge niet strak genoeg, het is alsof je kleine duwtjes gaf om te smudgen.
Ook is de flow verkeerd (daarom past de render er ook niet bij) -> je smudge gaat van links onder naar rechts boven terwijl de render tegengesteld is.
Probeer dan ook shapes te maken in je smudge: Curves, whirlpools, haakjes, beans,...
En ook goed opletten dat je een S en C smudge behoudt.
Hier dan ook even een smudge tutorial op YT dat redelijk uitgebreid is

[video=youtube_share;ms10D0Z_Dzo]https://youtu.be/ms10D0Z_Dzo[/video]

Die kil heeft wel gekke smudges man, kende die tuto helemaal niet
 

DeletedUser32240

Guest
Entember heeft wel chille smudges maar doet ook andere dingen daarnaast zoals caricature en ook kan hij wat C4D gebruiken en digipaints.
Natuurlijk geen pro maar ook niet zo slecht :)
 

DeletedUser63918

Guest
De smudge ziet er nog niet af uit. Het mist een beetje de afronding om de vooral roze en zwarte stukjes er beter uit te laten komen.
De smudge in de background werkt niet helemaal mee met de smudge op de voorgrond.

De kleuren zijn redelijk mono, alleen maar roze/paarse tinten met zwart. Er mist een beetje variatie/contrast in de kleur.

Als je de smudge wat verder uitwerkt denk ik dat het een Low/solid Novice is. KIU!
 

DeletedUser77435

Guest
avond, ik ben opzoek naar een soort van plaatje, voor profiel, alleen ik krijg maar niet de inspiratie over wat wel met mijn naam gaat, en hoe ik er zelf toch wel een soort van uitdrukking bij krijg, van die wauw effect :/

tgaat over Electro-Sniper zie gewoon niet in welke vorm het voorgesteld kan worden.
zelfdacht ik meer iets met felle kleuren, maar voor de rest beetje lastig
als jullie verder ideen hebben, of kleine tips laat maar horen.

mvg richard.
 

DeletedUser63918

Guest
Wat was je oude account hier? Die smudge (1&2) herken ik ergens van. Kom echter niet op de naam. :c
 
Bovenaan