Top/Flop stammen

Reactiescore
7.944
Reactiescore
222
Ik lees een aantal keer dat heeel Milf zielig is.
Nee het gaat allemaal niet erg netjes, maar daar doet lang niet iedereen aan mee.
Dus dat soort uitspraken zijn wel wat kort door de bocht
 

DeletedUser59942

Guest
Hiervoor respect! Je moet wel begrijpen dat w47 een wereld is met wat meer spelers die al in het verleden hebben gepresteerd. De noob marge op w45 is gigantisch (vooral bij Milf), waardoor men winnen boven een leuke strijd zetten. Aangezien ze graag ook ooit een wereld winnen.

Mooi stukje objectiviteit, gelukkig weet jij ook alles van iedereen in Milf.

ik jank niet,ik haal aan dat Milf zijn afspraken niet nakomt.
en blijf net zolang doorgaan totdat er een oplossing komt!

Das dan dom, want dat gaat er zo niet komen.
Het AF is voor ons niet echt een communicatiemiddel om afspraken op te maken.
 
Reactiescore
2.303
Ik lees een aantal keer dat heeel Milf zielig is.
Nee het gaat allemaal niet erg netjes, maar daar doet lang niet iedereen aan mee.
Dus dat soort uitspraken zijn wel wat kort door de bocht

zielige vent :p
 

DeletedUser72524

Guest
Mooi stukje objectiviteit, gelukkig weet jij ook alles van iedereen in Milf.

Ik zit in die w45 chat. Daarbij ken ik groot deel van oud OW en van Arr. zeker. Plus ik maak aannames van wat ik hier op het AF lees.
 
Reactiescore
205
Jij weet dus niks, ik hoor bij Yournext en Priest of Purgery. Zij horen bij Hora. MB van POP en als het kan en nodig is pak ik vv bij beide. Alleen zal nooit iemand anders van hora helpen. Nu is er een situatie waar POP en YN bij betrokken is, waardoor ik me ook een klein beetje betrokken voel.

Hehe, oke mb'ertje. Terug in je mand
 

DeletedUser5148

Guest
Deze wereld is ronduit het dieptepunt uit mijn TW-carrière. Manmanman
Maar soit! We blijven leren niet waar mensen?
 

DeletedUser75778

Guest
Alhoewel de Hora mensen hier hun punt enigszins zwak vertegenwoordigen, hebben ze wel degelijk gelijk. Het is flauw dat MILF op deze manier een spelletje wil spelen.

Dus nee, de oud-leider van Devo staat niet aan MILF's zijde :)
 
Reactiescore
2.303
Alhoewel de Hora mensen hier hun punt enigszins zwak vertegenwoordigen, hebben ze wel degelijk gelijk. Het is flauw dat MILF op deze manier een spelletje wil spelen.

Dus nee, de oud-leider van Devo staat niet aan MILF's zijde :)

Het is dat ik er geen tijd meer wil insteken om te onderhandelen met dit soort mensen.
Als zij de wereld willen eindigen op deze manier so be it.
Maar het is leuk om te weten dat hun oud leider niet aan hun kant staat, respect
 

DeletedUser75778

Guest
Het is dat ik er geen tijd meer wil insteken om te onderhandelen met dit soort mensen.
Als zij de wereld willen eindigen op deze manier so be it.
Maar het is leuk om te weten dat hun oud leider niet aan hun kant staat, respect

Ach, een enkeling uit MILF heeft nog onder mijn vlag gestreden. Ik ben een lang vergeten verhaal. Onder mijn leiding was dit heel anders gegaan, that's for sure.
 

DeletedUser27722

Guest
Ach, een enkeling uit MILF heeft nog onder mijn vlag gestreden. Ik ben een lang vergeten verhaal. Onder mijn leiding was dit heel anders gegaan, that's for sure.

Beetje gratuite om dat nu zo te verkondigen, David.
Wat zou er dan anders zijn gegaan? Devo zou met of zonder jou op het einde niet meer bestaan hebben door het 'no-bg' beleid.. Leider ben je in goede en vooral in slechte tijden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Rare Species & Saté hebben nog geen Cf's gepakt en blijven netjes op front bashen? :p
 

DeletedUser76569

Guest
Doe maar niet alsof wij trots zijn dat we deze wereld winnen... man man kansloos als je dat bedenkt! Ik hoop alleen dat jullie op delete gaan, is eindelijk deze rot wereld voorbij.
Vind het vooral erg zwak dat mensen zich niet bewust zijn hoe het allemaal in het verleden is gegaan en nu in een keer met de vinger naar MILF wijzen.
In mijn wereld is het gewoon de schuld van beide maar als je dat niet ziet? Heb ik wel een gouden tip voor je.
Haal die stront uit je ogen
 

DeletedUser75778

Guest
Beetje gratuite om dat nu zo te verkondigen, David.
Wat zou er dan anders zijn gegaan? Devo zou met of zonder jou op het einde niet meer bestaan hebben door het 'no-bg' beleid.. Leider ben je in goede en vooral in slechte tijden. ;)

Dat is niet het punt waar ik op doel. Het gaat mij hier om normen en waarden en de intentie van een spelletje spelen: concurrentie en plezier. Of Devo nog had bestaan ja of te nee, daar doe ik geen uitspraak over. Ik heb mijn tijd besteed aan de twee punten nastreven die ik net noemde. Wat ik dan bedoel met dat het onder mijn leiding anders was gegaan, is dat als ik MILF was geweest ik kostte wat kost de uitdaging erin had willen houden.

Overigens ben ik niet bij Devo weg gegaan omdat het een zinkend schip was. Als real life ondergesneeuwd raakt vanwege een spel, dan stel ik mijn prioriteiten. Maar dat spreekt voor mij voor zich, ik zou niet zomaar ergens weg gaan vanwege wat onweer in de lucht.
 
Bovenaan