Golden Awards

DeletedUser7025

Guest
Nieuw en een iets aangepast lijstje:

Beste speler:
- Subscriber --> Goed team van uitstekende spelers, farmen als beesten en bezitten alle skills om "het" top account van deze wereld te worden.

Over spelers buiten de stam kan ik niet oordelen, maar namen waarvan ik denk dat die hier ook hadden kunnen staan:
- Fairscript
- ItzFalco
- Sjondeertrekker

Beste stam:
- Guard

De beste stam speler:
- GodParticle. --> Doet heel erg veel voor de stam, verdient hier zeker een nominatie.
- Stankok --> Zie reden hierboven.

Beste leider:
- Nanake --> Uitstekend leider (Heel team nanake overigens)

Meest onderschatte stam:
- Only! --> Verwacht best veel van die stam

Meest onderschatte speler:
- Nanake --> Iedereen denkt dat ze noobs zijn, maar dat is alleen Ides van dat account :D

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
- Sjondeertrekker
- Fairscript
- Smashingone

Meest belovende speler voor de toekomst:
- Smashingone --> Goed duo, erg actief. Verwacht veel van ze.

Meest belovende stam voor de toekomst:
- Guard
 

DeletedUser7025

Guest
Ik er niet bepaald wijzer ben uit geworden. 'Beste stam' Guard. Waarom? Omdat ze een mooi stamplaatje hebben, omdat de naam mooi is?? Enige uitleg mag wel bij zulke lijstjes :s

Ah sorry dat ik bij Guard de onderbouwing ben vergeten.

Guard bestaat uit een hechte groep spelers, wie het spelletje beheersen. Ligging is heerlijk, zie ons momenteel als de beste stam op deze wereld. Maar goed, er zullen nog meer goede stammen zijn echter kan ik daar niet over oordelen omdat ik er te weinig vanaf weet.
 
Reactiescore
1.367
Ja jij werd gerekt op W46 en kwam toen aan mij vroegen of ik binnen SDM nog spelers nodig had. Wat overigens niet het geval was.

Ik had 1 dorpje, mijn stamgenoten werden geedeld en toen lag ik alleen. Kan het dus moeilijk "gerekt" noemen :p

Dikke scrub dat je bent

Nvm, dat was 47... Ik weet het al dikke dropl*l!
 
Reactiescore
3.584
Ah sorry dat ik bij Guard de onderbouwing ben vergeten.

Guard bestaat uit een hechte groep spelers, wie het spelletje beheersen. Ligging is heerlijk, zie ons momenteel als de beste stam op deze wereld. Maar goed, er zullen nog meer goede stammen zijn echter kan ik daar niet over oordelen omdat ik er te weinig vanaf weet.

Beter :D Wat niet wilt zeggen dat ik het ermee eens ben ofc :s

Omdat ik in Guard zit :eek:

Goed argument!
 
Reactiescore
6
Hoezo zie je Guard als de beste stam?

Guard bestaat uit een hechte groep spelers, wie het spelletje beheersen. Ligging is heerlijk, zie ons momenteel als de beste stam op deze wereld. Maar goed, er zullen nog meer goede stammen zijn echter kan ik daar niet over oordelen omdat ik er te weinig vanaf weet.

Zie zijn onderbouwing aub.
 

DeletedUser7025

Guest
Onderbouwing 1:
Beste stam: Een moeilijke, alle stammen zien er nog behoorlijk matig uit, ik twijfelde tussen 3 stammen, .I., LoC en Grande. Ik vind ze alle 3 niet bepaald top maar ze ogen atm wel het beste. Als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor .I.. Compact stamcluster, semi rim waar je later een enorm voordeel kan uithalen en bovenal enkele capabele spelers. Ook de leider die ik totaal niet ken oogt wel potentieel.

Onderbouwing 2:
Guard bestaat uit een hechte groep spelers, wie het spelletje beheersen. Ligging is heerlijk, zie ons momenteel als de beste stam op deze wereld. Maar goed, er zullen nog meer goede stammen zijn echter kan ik daar niet over oordelen omdat ik er te weinig vanaf weet.



DT doelde er meer op dat zijn onderbouwing ook op niet veel trekt :p Ik nam er ook maar enkel genoegen mee omdat ik wist dat er niets beter meer ging uitkomen :D

Deze man :D:D
 
Reactiescore
3.584

Je vergelijking stelt wel niet bepaald veel voor hoor? Hij haalde aan dat de ligging heerlijk is. Nu goed dat kan de paus ook zeggen maar waarom is dat zo? Ik heb het uitgelegd en hij niet verder haalde ik ook nog andere elementen aan die hij dan ook weer niet deed. Ig geen belangrijke elementen, dat het een hechte stam is ja oke elke stam wel denk ik zo? :eek:
 
Bovenaan