Golden Awards

DeletedUser

Guest
Farmen heeft helemaal NIKS uit te staan met de skills van een speler. Dus je post slaat echt nergens op.

het gaat vooral om wat een speler te besteden heeft
met 5miljoen kan je sneller je dorpen en troepen uitbouwen als dat je een half miljoen farmt
kwa skils heeft het niks te maken. Maar dorpen veroveren heb je veel GS voor nodig en dats wat marks zeker wel heeft
 

DeletedUser

Guest
als je eens heel reel gaat kijken en de prestaties van farmer van de dag erbij gaat pakken en dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me togniet een speler die heel slecht is. Dus zou ik niet zeggen dat hij overschat wordt eerder onderschat door spelers die het zelfde denken.

het gaat vooral om wat een speler te besteden heeft
met 5miljoen kan je sneller je dorpen en troepen uitbouwen als dat je een half miljoen farmt
kwa skils heeft het niks te maken. Maar dorpen veroveren heb je veel GS voor nodig en dats wat marks zeker wel heeft

lol
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt daar niks contradictorisch hoor.
Skills en goed zijn als speler zijn niet per se causaal verbonden.

bwa, skills heb je wel nog om een goede speler te zijn. in ieder geval de basis skills. Daarnaast is goede speler zijn en kunnen farmen ook niet echt verbonden. Iedereen kan op paar knoppen rammen en kijken hoe gs binnenstroomt
 

DeletedUser77159

Guest
Ik dacht dat een goede speler bestond uit basis skills, strategisch inzicht, tijd en motivatie.
 

DeletedUser

Guest
strategisch inzicht reken ik bij skills. Motivatie en tijd tjah, je mag zoveel tijd en motivatie hebben als je wilt maar als je verkeerd aanvalt/deft geraak je niet ver ermee tenzij je volledig in rim ligt.
 

DeletedUser77159

Guest
I'm talking about the whole package. Je hebt niks aan skills als je geen tijd en motivatie hebt. Je hebt niks aan tijd en motivatie als je geen skills hebt.
 

DeletedUser61161

Guest
I'm talking about the whole package. Je hebt niks aan skills als je geen tijd en motivatie hebt. Je hebt niks aan tijd en motivatie als je geen skills hebt.

Ben ik het niet mee eens, hoop dat je dit zelf ook inziet als je er over na gaat denken.
 
Reactiescore
1.893
het gaat vooral om wat een speler te besteden heeft
met 5miljoen kan je sneller je dorpen en troepen uitbouwen als dat je een half miljoen farmt
kwa skils heeft het niks te maken. Maar dorpen veroveren heb je veel GS voor nodig en dats wat marks zeker wel heeft
Ook wat een speler te besteden heeft zegt niks over de kwaliteiten van een speler. De manier waarop hij deze gs uit geeft zou je er eerder onder kunnen rekenen. Maar dat is niet aan de orde in deze kwestie.

Voor dorpen veroveren heb je veel gs nodig, ofwel op een trage wereld als deze moet je daar veel voor farmen. En jij gaf dat als argument waarop Marks niet slecht zou zijn. Nog steeds bullshit dus.

Ik dacht dat een goede speler bestond uit basis skills, strategisch inzicht, tijd en motivatie.
Strategisch inzicht valt gewoon onder skills zoals Absent al zegt. Mocht je die niet onder die categorie laten vallen vergeet je een belangrijke factor; is diegene sociaal en communicatief capabel genoeg. Want dan kan je strategisch inzicht hebben met betrekking tot diplomatiek vlak, maar als je op communicatief vlak al faalt heb je er weinig aan.

I'm talking about the whole package. Je hebt niks aan skills als je geen tijd en motivatie hebt. Je hebt niks aan tijd en motivatie als je geen skills hebt.
Onjuist. Als jij in de rim ligt en je hebt de juiste stam zal je aan tijd en motivatie voldoende hebben. Een voorbeeldje; Zolang alle eventuele aanvallen goed getagged zijn en je actief genoeg bent om een vv'er te zoeken heb je voldoende aan bovenstaande punten. Voor de rest kan iedereen noobs edelen en dorpen uitbouwen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5071

Guest
bwa, skills heb je wel nog om een goede speler te zijn. in ieder geval de basis skills. Daarnaast is goede speler zijn en kunnen farmen ook niet echt verbonden. Iedereen kan op paar knoppen rammen en kijken hoe gs binnenstroomt

Ik dacht dat een goede speler bestond uit basis skills, strategisch inzicht, tijd en motivatie.

Revenge zegt dat farmen niet per se zegt dat je skills bezit. Maar dat het wel laat weten dat je tijd hebt en dat je wat meer weet dan de gemiddelde noob hoe het spel werkt, wat impliceert dat je een goede speler bent.

Revenge zegt niet dat het sowieso goede spelers zijn.

In mijn ogen heeft hij dus niets verkeerds gezegd.
Je kan ook niet weten of een speler goed is of niet als hij veel farmt. Wel dat hij actief is en dus tijd heeft om skills aan te leren... waardoor hij goed kan worden.
 

DeletedUser77159

Guest
Nou goed dan. Strategisch inzicht is inderdaad een vaardigheid. Vond hem alleen belangrijk om te noemen buiten de basis vaardigheden. Kan het hiermee niet met je oneens zijn.

En het is niet onjuist, want ik heb het over een goede speler te zijn. Niet of je een groot account hebt. Geen idee hoe je daar bij komt.
Beetje een gevalletje van zeggen dat je het oneens met me bent en dan iets heel anders benoemen dan waar ik het over heb.
 
Reactiescore
1.893
Revenge zegt dat farmen niet per se zegt dat je skills bezit. Maar dat het wel laat weten dat je tijd hebt en dat je wat meer weet dan de gemiddelde noob hoe het spel werkt, wat impliceert dat je een goede speler bent.

Revenge zegt niet dat het sowieso goede spelers zijn.

In mijn ogen heeft hij dus niets verkeerds gezegd.
Je kan ook niet weten of een speler goed is of niet als hij veel farmt. Wel dat hij actief is en dus tijd heeft om skills aan te leren... waardoor hij goed kan worden.
Misschien moet je zijn post dan nog maar eens beter lezen
dan ook is kijken hoeveel marks gemiddeld farmt dan lijkt hij me tog niet een speler die heel slecht is.
Hiermee geeft hij aan dat gebaseerd op zijn farmstats het hem geen slechte speler lijkt. Ofwel als hij minder zou hebben gefarmd zou hij het met de nominatie van Jokersbrain eens zijn. Hij zegt dus wel iets verkeerd in mijn ogen.

Nou goed dan. Strategisch inzicht is inderdaad een vaardigheid. Vond hem alleen belangrijk om te noemen buiten de basis vaardigheden. Kan het hiermee niet met je oneens zijn.

En het is niet onjuist, want ik heb het over een goede speler te zijn. Niet of je een groot account hebt. Geen idee hoe je daar bij komt.
Beetje een gevalletje van zeggen dat je het oneens met me bent en dan iets heel anders benoemen dan waar ik het over heb.
Als je die belangrijk voldoende vond om hem apart te noemen ben je imo nog wel een paar vergeten.

Waar heb ik het dan over een groot account?
 

DeletedUser77159

Guest
Als je die belangrijk voldoende vond om hem apart te noemen ben je imo nog wel een paar vergeten.

Waar heb ik het dan over een groot account?

Ja klopt missen nog wel een paar. Jij had ook een hele belangrijke opgenoemd met sociale skills.

Jij hebt het niet letterlijk over een groot account, maar je lijkt wel sterk die kant op te willen door dingen te noemen als rimmen achter je stam en daar noobjes te edelen en dorpjes uit te bouwen. terwijl ik het specifiek over een goede speler heb.

Is een beetje appels met peren vergelijken.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.893
Ja klopt missen nog wel een paar. Jij had ook een hele belangrijke opgenoemd met sociale skills.

Jij hebt het niet letterlijk over een groot account, maar je lijkt wel sterk die kant op te willen door dingen te noemen als rimmen achter je stam en daar noobjes te edelen en dorpjes uit te bouwen. terwijl ik het specifiek over een goede speler heb.

Is een beetje appels met peren vergelijken.
Nee, die conclusie trek je onterecht. Het gaat mij daar niet om een groot account. Maar om aan te tonen dat je uitspraak in mijn optiek niet juist was; "Je hebt niks aan skills als je geen tijd en motivatie hebt." Door middel van dat voorbeeld probeerde ik je dat duidelijk te maken.

Indirect staat een groot account overigens wel in verband met bovengenoemde factoren. Een groot account bereik je toch daardoor?

Ik een wannabe? Hoe durf je!:bijl:
Hij had je inderdaad beter bij; 'Meest overschatte speler' neer kunnen zetten.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Nee, die conclusie trek je onterecht. Het gaat mij daar niet om een groot account. Maar om aan te tonen dat je uitspraak in mijn optiek niet juist was; "Je hebt niks aan skills als je geen tijd en motivatie hebt." Door middel van dat voorbeeld probeerde ik je dat duidelijk te maken.

Indirect staat een groot account overigens wel in verband met bovengenoemde factoren. Een groot account bereik je toch daardoor?


Hij had je inderdaad beter bij; 'Meest overschatte speler' neer kunnen zetten.

Tel ik nog als speler dan? Kgeloof dat ik gestopt ben namelijk :confused:
 
Reactiescore
1.367
Niet, ze is een wannababe :D
 
Bovenaan