Golden Awards

DeletedUser7025

Guest
Je vergelijking stelt wel niet bepaald veel voor hoor? Hij haalde aan dat de ligging heerlijk is. Nu goed dat kan de paus ook zeggen maar waarom is dat zo? Ik heb het uitgelegd en hij niet verder haalde ik ook nog andere elementen aan die hij dan ook weer niet deed. Ig geen belangrijke elementen, dat het een hechte stam is ja oke elke stam wel denk ik zo? :eek:

Zie post boven mij :) Lachwekkend.
 
Reactiescore
206
Beste speler: Ineffable, ik ben altijd een fan geweest van Jorn :p Ik heb zelf een tijdje bij hem actief en nauw in de stam gezeten en mits hij actief blijft en goed omringt word door zijn stam waar het momenteel wel op lijkt kan hij zeker op deze wereld uitgroeien tot de beste speler. Hij is heel goed in zowel aanvallend als verdedigend opzicht + heeft een TOP mentaliteit!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ineffable(Jorn), Fichtme (Timon), Muraviev(geheel het team).

Voor wie heb je nu echt respect: Ineffable(Jorn/Charisma) niet omdat hij mij hier ook neer heeft gezet maar het is een zeer mooi figuur om mee samen te werken!

Nog bedankt voor de nominaties bink! :D
 

DeletedUser77248

Guest
Beste speler:
Stankok : Tot nu toe heb ik de beste indruk van deze speler! Als er 1 ding is dat ik geleerd heb is dat hij enorm sterk is hij heeft nu mss niet het meeste aantal punten van de wereld maar ik zie hem snel naar de top gaan!
Beste stam:
Guard - Super georganiseert en hechte groep!
War lijkt me ook een pracht stam!
De beste stam speler:
gehaktbal: deze speler geeft constant vv en is hele tijd bezig met anderen te helpen! Hij verdient dit.
Beste leider:
Joris (Nanake): gewoonweg de beste leider dat ik ooit ben tegen gekomen!
Slechtste leider:
Bloodyhell in den tijd... Was leider van Calo en liet zijn stam 2 keer vallen tot ze nu echt allemaal de kaart van zijn.Niemand kent hem maar een slechtere leider kan je je niet inbeelden...
Meest overschatte stam:
LoC: zie deze stam niet bereiken in deze wereld...
Meest onderschatte stam:
Guard: deze stam heeft een goede indruk maar velen kijken tog nog iets te laag naar deze stam
Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:
0v3rl0rd: Deze speler haalt het wss niet maar is zeker niet te onderschatten zijn aanvallen waren goed! Niet goed genoeg maar wel zeer goed...
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
0v3rl0rd: Spijtig dat het zo gelopen is maar lijkt me een toffe kerel en een goede speler!
De andere spelers zitten al in mijn stam!

Mooiste spelers naam:
Art Of Abstraction
Mooiste stam naam:
Losers on Crusade : ik hou van namen die zelf beledigend zijn...

Mooiste profiel foto van stammen:
Vanguard plaatje
Mooiste actie van de wereld:
De stacking op redplanet: Prachtige actie die Forza dan ook liet breken! Massas clears gedood en amper losses dat is teamwork!
Meest belovende speler voor de toekomst:
Stankok
Meest belovende stam voor de toekomst:
Guard

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Nanake , stankok: beide spelers geven mij advies en vullen het gat in ervaring dat ik heb...
 
Reactiescore
3.586
Zo kan hij ook beginnen over jouw onderbouwing.

Waarom toont de leiding potentie? De paus kan dat ook zeggen maar waarom is het zo.

Jokersbrain je kan vitten en je kan echt overdreven vitten op post. Jammer genoeg ben je nu vooral het laatste aan het doen.

Zie post boven mij :) Lachwekkend.

Mooie inhoudelijke reactie. Zoals ik aanhaalde ken ik de leider niet, echter is zijn accnaam mij wel bekend van een eerdere wereld. Verder was dit ook maar een klein puntje van de dingen die ik heb aangehaald. Mijn hoofdredenen waren de ligging en ik heb daarbij uitgelegd waarom ik dit zo zie. Jullie stamgenoot gaf eerst geen onderbouwing en toen ik erom vroeg zei hij slechts 'de goede ligging' maar ook daar hebben we weinig aan. Dat jullie een hechte stam zijn kan zeker zo zijn neemt niet weg dat zowat elke stam dit wel is (anders zit je er immers niet in). Hij geeft dus eigenlijk totaal geen reden waarom Guard een betere stam zou zijn als een andere stam in tegenstelling tot wat ik deed natuurlijk. Als je dat verschil niet kon opmerken heeft dat niet zozeer met mijn 'lachwekkende opmerkingen' te maken zoals gehaktbal het verwoorde maar eerder aan de subjectiviteit van medestamgenoten of een tekort aan lezend vermogen, wellicht beide.

Ik gaf echter maar mijn mening op zijn lijstje en de dingen die hij zei. 2 posten of zo als sk8charlie dit 'vitten' wilt noemen mag dat natuurlijk. Het AF is om te discussiëren en als je daar niet mee overweg kan is het beter van gewoon te zwijgen. Vitten is eerder zoals jullie momenteel aan het doen zijn namelijk overdreven aan het reageren op normale AF posten zonder ook maar iets relevants erbij aan te voegen.

Nog bedankt voor de nominaties bink! :D

Np :D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:

Het is misschien cliché, maar ik ga hier toch twee stamgenoten nomineren. Dit is puur omdat ik geen flauw idee heb wie waar speelt etc.

Baby Dragon: Ik weet dat er een super goed team opzit en zij zullen het ook zeker een heel eind schoppen. Ze hebben nog niet veel laten zien, maar dat zal zeker nog wel komen. Daar ben ik zeker van.

Son Of Azuma: Ook hier zitten leuke spelers op die veel kunnen laten zien. Ik ken accounts waar ze op hebben gespeeld en ook die kwamen ver.

Sjondeertrekker: Ook al ken ik deze spelers niet, wil ik ze toch graag nomineren voor deze award. Ik hoor overal dat het simpelweg toppers zijn. Zelfs in me eigen stam. Ik herinner nog dat iemand zei: 'Sjondeertrekker is echt een beest. Je zou echt niet met hem willen fronten'. Ik baseer deze award dan ook op de verhalen en meningen van andere.

Beste stam:

In mijn ogen zijn er op dit moment 3 stammen waarvan ik zelf nog wel wat verwacht. Dit zijn de stammen Guard, .I. en Grande. Hierbij heb ik vooral gekeken naar de ligging. Deze 3 stammen hebben allen een mooie ligging. Ze liggen niet in de core, maar in de rim. Dit geeft deze stammen een heleboel voordelen. Één daarvan is bijvoorbeeld safezone creëren. Ook hebben ze een mooie cluster. .I. Heeft bijvoorbeeld een mooie compacte cluster wat ze voordelen kan hebben, terwijl Guard en grande een lang gestrekte cluster hebben, wat ook weer voordelen met zich mee brengt. Ook lijken mij de spelers in de eerder genoemde stammen gewoon prima.

De beste stam speler:

Op deze wereld ben ik er nog niet echt achter gekomen. Op dit moment zou ik baby dragon nomineren. Waarom? Nou puur omdat ze lekker vv'tjes opzich nemen en leden helpen met wat ze nodig hebben.

Beste leider:

De leiding in Grande doet het heel goed. Maar aangezien ik de leiding binnen andere stammen niet ken, nomineer ik toch liever geen een stam.

Slechtste leider:

Spuit 11. Ik snap gewoon niet waarom je zou fuseren met een andere core stam om alleen maar een groter front te creëren met andere stammen.

Meest overschatte stam:

Guard. Het hele AF staat vol met Guard. Ja, ze hebben een mooie ligging en een aantal leuke spelers, maar ze hebben nog niets laten zien. Ik ben dus benieuwd :D

Meest onderschatte stam:

LoC. Op het AF wordt vrijwel niets over hem gezegd. Ook hebben ze imo wel leuke spelers en lekker punten gemiddelde. Ik denk dat ze wel voor een rare twist kunnen zorgen.

Meest onderschatte speler:

Team Rocket. Het hele AF staat er vol mee. Team Rocket Noobs etc. Ik denk persoonlijk dat ze niet zo slecht zullen zijn als mensen nu denken. Ze weliswaar nog niets hoeven laten zien, maar dat zal misschien nog wel komen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Nanake, sjondeertrekker (zien of het echt zo'n beest is). En natuurlijk de rest van me stammies.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Iedereen die niet lief is.

Mooiste spelers naam:

Art of Abstraction

Mooiste stam naam:

grande

Het tofste topic:

Golden awards en oorlog verklaringen.

Het domste topic:

Te veel om op te noemen.

Favoriete forum poster:

Hammer brah

Minst favoriete forum poster:

Irritant mannetje

Mooiste profiel foto van stammen:

Grande

Meest belovende speler voor de toekomst:

Baby Dragon

Meest belovende stam voor de toekomst:

Geen een. De meeste zullen toch wel uit elkaar vallen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn eigen co's
 

DeletedUser58625

Guest
Al die nominaties voor mooiste spelersnaam, die 500 PP toch wel waard dan :D
 
Reactiescore
6
Mooie inhoudelijke reactie. Zoals ik aanhaalde ken ik de leider niet, echter is zijn accnaam mij wel bekend van een eerdere wereld. Verder was dit ook maar een klein puntje van de dingen die ik heb aangehaald. Mijn hoofdredenen waren de ligging en ik heb daarbij uitgelegd waarom ik dit zo zie. Jullie stamgenoot gaf eerst geen onderbouwing en toen ik erom vroeg zei hij slechts 'de goede ligging' maar ook daar hebben we weinig aan. Dat jullie een hechte stam zijn kan zeker zo zijn neemt niet weg dat zowat elke stam dit wel is (anders zit je er immers niet in). Hij geeft dus eigenlijk totaal geen reden waarom Guard een betere stam zou zijn als een andere stam in tegenstelling tot wat ik deed natuurlijk. Als je dat verschil niet kon opmerken heeft dat niet zozeer met mijn 'lachwekkende opmerkingen' te maken zoals gehaktbal het verwoorde maar eerder aan de subjectiviteit van medestamgenoten of een tekort aan lezend vermogen, wellicht beide.

Ik gaf echter maar mijn mening op zijn lijstje en de dingen die hij zei. 2 posten of zo als sk8charlie dit 'vitten' wilt noemen mag dat natuurlijk. Het AF is om te discussiëren en als je daar niet mee overweg kan is het beter van gewoon te zwijgen. Vitten is eerder zoals jullie momenteel aan het doen zijn namelijk overdreven aan het reageren op normale AF posten zonder ook maar iets relevants erbij aan te voegen.



Np :D

Ah man, ik versta zelf niet waarom je überhaupt deze discussie wil voeren, in een ander topic heb je geen tijd om gewoon eens 2 pagina's terug te lezen zodat je zou kunnen zien dat de discussie over Enthalpy ging. Maar hier heb je wel tijd voor?

En hoezo is mijn reactie niet inhoudelijk? Ik vroeg naar je onderbouwing waarom je vindt dat die speler potentie heeft als leider, ik kon niet ruiken dat zijn accnaam jou bekend is van andere werelden? Ik dit gewoon hetzelfde als jou, vitten. Maar bij mij is het plots niet meer inhoudelijk? Over subjectiviteit of een tekort aan leesvermogen gesproken...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Nanake, sjondeertrekker (zien of het echt zo'n beest is). En natuurlijk de rest van me stammies.

Goed zo Tim :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.893
Beste speler:
Baby Dragon: Ik weet dat er een super goed team opzit en zij zullen het ook zeker een heel eind schoppen. Ze hebben nog niet veel laten zien, maar dat zal zeker nog wel komen. Daar ben ik zeker van.

De beste stam speler:
Op deze wereld ben ik er nog niet echt achter gekomen. Op dit moment zou ik baby dragon nomineren. Waarom? Nou puur omdat ze lekker vv'tjes opzich nemen en leden helpen met wat ze nodig hebben.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Baby Dragon
:boer:
 
Reactiescore
1.893
Danku.

Haha yuhh, als je overigens goed had opgelet in onze PM wisseling, had je gezien dat onze quote achter onze voorletter overeenkomen met die uit onze AF sign :D

Maar goed, Tsjen had toch al gespoiled...
 
Reactiescore
1.367
Wow, nu zitten dr noobs in de top 25...
 
Reactiescore
3.586
Ah man, ik versta zelf niet waarom je überhaupt deze discussie wil voeren, in een ander topic heb je geen tijd om gewoon eens 2 pagina's terug te lezen zodat je zou kunnen zien dat de discussie over Enthalpy ging. Maar hier heb je wel tijd voor?

Tijd/goesting, ik heb tijd voor de dingen waarvoor ik tijd wil spenderen. Sorry dat ik geen interesse had in jullie noob discussie. Zoals ik in die post vermelde kende ik de accnamen en stamnamen niet en waren de post's te onduidelijk. Het was geen kwestie van het opnieuw te lezen maar om het te gaan analyseren wilde ik daar iets uit opmaken. Een simpele vraag stellen was veel makkelijker zoals ik ook deed. Ik heb hier tijd voor omdat het mij wel interesseert als ik een GA lijstje zie wil ik bij de belangrijke punten wel een onderbouwing zien en liefst nog 1 die ergens op slaat.

En hoezo is mijn reactie niet inhoudelijk? Ik vroeg naar je onderbouwing waarom je vindt dat die speler potentie heeft als leider, ik kon niet ruiken dat zijn accnaam jou bekend is van andere werelden? Ik dit gewoon hetzelfde als jou, vitten. Maar bij mij is het plots niet meer inhoudelijk? Over subjectiviteit of een tekort aan leesvermogen gesproken...

Dat kon je inderdaad niet ruiken maar simpelweg mijn GA onderbouwing vergelijken met die van je stamgenoot is totaal verkeerd. Tuurlijk is jouw post niet inhoudelijk jij begint over vitten ipv te zeggen en aan te tonen wat er fout is aan mijn post. Dit heb ik niet gezien dus ik kan het moeilijk een inhoudelijk reactie noemen.

Het is heel leuk dat je u beginnende stamgenootjes wilt ondersteunen in hun eerste AF posten maar als je zelf niet inziet dat hun lijstjes totaal subjectief zijn en jij deze komt verdedigen is het wederom een terechte opmerking om jouw objectiviteit in twijfel te trekken.

Alsnog heb ik geen 1 argument gelezen waarom Guard een betere stam zou zijn dan de andere stammen wat in tegenstelling tot mijn GA lijstje waarmee jij het graag wilt vergelijken niet het geval is. Vervolgens komt een andere stamgenoot van jouw reageren met: Zie post hier boven 'lachwekkend' Ik moet zeggen dat Guard behoorlijk faalt om een deftige discussie mee te voeren. Probeer al eens met wat inhoudelijks te reageren en wees aub eens reëel geen enkel GA lijstje van eender welk Guard lid trekt op iets. Moest ik nu echt zin hebben om te vitten, ik nam de lijstje bij me en ontlede alles waarmee ik het niet eens ben. Maar ik had niet meteen de intentie om deze nieuwere spelers af te kraken daarmee nam ik ook in eerste instantie genoegen met zijn uitleg waarbij hij aangaf waarom hij Guard de beste stam vond. Als iemand anders dan gaat reageren dat hij het ook geen goede uitleg vond en Guard in de verdediging gaat dat er een uitleg staat had ik toch de noodzaak het te verhelderen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ineffable, ik ben altijd een fan geweest van Jorn :p Ik heb zelf een tijdje bij hem actief en nauw in de stam gezeten en mits hij actief blijft en goed omringt word door zijn stam waar het momenteel wel op lijkt kan hij zeker op deze wereld uitgroeien tot de beste speler. Hij is heel goed in zowel aanvallend als verdedigend opzicht + heeft een TOP mentaliteit!

Jorn, lekkere bink! :eek:
 
Bovenaan