[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ben geen wolf nee, waarom zou Noralie mij in leven houden als ik 3 dagen niet heb gestemd. Het spel was anders gedaan gisteren. Had dag 2 om vervanging gevraagd maar ja dat is niet echt makkelijk te vinden.

Gijs, Kenneth en Frisbee dan. Met Felicia.
Of nee, Gijs (geïnfecteerd), Felicia, beginwolf. Frisbee, beginwolf.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Reactiescore
167
Hij had gewoon van begin mee moeten doen, niet eerste dagen inactief zijn.

Ik kan moeilijk mijn voetbal afzeggen voor dit he... maar ik weet dat ik dag 1 (en deels dag2) veel te inactief ben geweest, maar als er nou geen 300 man helemaal inactief waren dan had ik dit de komende dagen nog goed kunnen maken. Nu tellen die 1.5 dag van inactviteit (helaas) wel wat zwaarder mee ja als het potje maar 4 dagen duurt.
 
Reactiescore
2.196
Ik kan moeilijk mijn voetbal afzeggen voor dit he... maar ik weet dat ik dag 1 (en deels dag2) veel te inactief ben geweest, maar als er nou geen 300 man helemaal inactief waren dan had ik dit de komende dagen nog goed kunnen maken. Nu tellen die 1.5 dag van inactviteit (helaas) wel wat zwaarder mee ja als het potje maar 4 dagen duurt.

Ik ben ook boos op alle inactieve maar bij jou voelt t gewoon naai omdat je kwa rol wel goed gedaan hebt maar niet kwa posten.
 

DeletedUser77103

Guest
Hai mensen, excuses voor het er niet zijn vandaag.. er heerste nogal paniek hier ivm gezondheid dus heb helemaal niet meer stilgestaan bij wvw. Ben ik doodgevallen? Anders ga ik beginnen met teruglezen
 
Reactiescore
167
Hai mensen, excuses voor het er niet zijn vandaag.. er heerste nogal paniek hier ivm gezondheid dus heb helemaal niet meer stilgestaan bij wvw. Ben ik doodgevallen? Anders ga ik beginnen met teruglezen

Nee je leeft in principe nog gewoon ;)
 

DeletedUser77103

Guest
Thanks, dan ga ik gauw bijlezen want aan de laatste pagina te zien heb ik een hoop gemist vandaag. Straks volgt mijn reactie dan
 

DeletedUser77103

Guest
Helaas voor je Sander, maar dat ben ik niet :p

@Blue, ik had al gelezen toen ik die reactie typte :x
 

DeletedUser74005

Guest
Geweldig gespeeld slechtjes. Jullie hebben ons flink op het verkeerde been gezet xd
 
Bovenaan