Bij welke 10?!

DeletedUser5148

Guest
Wat was ik blij toen je stopte na onze Mirage ban!:mad:
Altijd jij weer met je farmbot, timebot, groeibot, skypebot, stamleiderbot, fulloffbot, volgens mij ben jij 1 grote bot!

Godnondeju, mag een young G on the grind niet eens meer zonder externe druk zijn lijstje zelf maken ?!

Nice bait stomme visser.
Ik denk maar dat ik sollicitatie ga indienen bij OW/Error, dan kan ik jouw troepaccount eens in elkaar bashen met mij "fulloffbot"!!
Wie in Error/OW heeft een co nodig?!

PS: mooi verwoord. De vergelijking tussen een bot en mij is liefffff
PPS: Ik verwacht 1 naam in je lijst, je hebt tien plaatsen. Je hebt dus veel opties young G-owan, choose carefully! :ram::ram::ram::ram::ram:
 

DeletedUser64230

Guest
Wel spelen en niet spammen? Wie is deze kayo...

Spelen? Emile lult ik zorg alleen dat ik het acc in mn handtekening kan zetten straks als we van de wereld geboot worden door tw hahaha

Mn pilot is af en mn zomervakantie is begonnen
Je zal me wel weer zien spammen binnenkort <3 moet je me alleen ffies in de chat doen :3

Enneh, waar is uwe lijstje dan kut vries sietse.
 

DeletedUser27722

Guest
Spelen? Emile lult ik zorg alleen dat ik het acc in mn handtekening kan zetten straks als we van de wereld geboot worden door tw hahaha

Mn pilot is af en mn zomervakantie is begonnen
Je zal me wel weer zien spammen binnenkort <3 moet je me alleen ffies in de chat doen :3

Enneh, waar is uwe lijstje dan kut vries sietse.

Hij heeft zijn lijst al gepost 3 pagina's geleden? :p
Spoiler alert, allemaal Memo/Au stamgenoten.
 

DeletedUser64230

Guest
Hij heeft zijn lijst al gepost 3 pagina's geleden? :p
Spoiler alert, allemaal Memo/Au stamgenoten.

Ik zie alleen jonathan zn lijst daar staan?
Sietse heeft nog niks geposst en hij zei eergister ddat ie zou doen :eek:

MAAR ik moet wel zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik er niet in sta aangezien ze weekje geleden vroegen of ik mee wilde doen bij ze dan gingen ze acc zoeken :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Ik zie alleen jonathan zn lijst daar staan?
Sietse heeft nog niks geposst en hij zei eergister ddat ie zou doen :eek:

MAAR ik moet wel zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik er niet in sta aangezien ze weekje geleden vroegen of ik mee wilde doen bij ze dan gingen ze acc zoeken :rolleyes:

Die koekwous Sietse is aan het fappen
 

DeletedUser61651

Guest
Ik zie alleen jonathan zn lijst daar staan?
Sietse heeft nog niks geposst en hij zei eergister ddat ie zou doen :eek:

MAAR ik moet wel zeggen dat ik teleurgesteld ben dat ik er niet in sta aangezien ze weekje geleden vroegen of ik mee wilde doen bij ze dan gingen ze acc zoeken :rolleyes:

beter blijf je gewoon gestopt mate :cool:
 

DeletedUser77130

Guest
Nice bait stomme visser.
Ik denk maar dat ik sollicitatie ga indienen bij OW/Error, dan kan ik jouw troepaccount eens in elkaar bashen met mij "fulloffbot"!!
Wie in Error/OW heeft een co nodig?!

PS: mooi verwoord. De vergelijking tussen een bot en mij is liefffff
PPS: Ik verwacht 1 naam in je lijst, je hebt tien plaatsen. Je hebt dus veel opties young G-owan, choose carefully! :ram::ram::ram::ram::ram:

Daarom dat de afgelopen 3 maand op Skype al 3-4 opties heb gekregen koekwous

Wij krijgen veel sollicitaties voor ERROR tegenwoordig, maar zijn al volbezet. :D
 

DeletedUser76545

Guest
Jammer dat ik in geen lijstje te vinden ben :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
Speciaal voor jou schat.

Mensen waarbij ik niet mee in een stam wil.
1. AiGotThis
2. AiGotThis
3. AiGotThis
4. AiGotThis
5. AiGotThis
6. AiGotThis
7. AiGotThis
8. AiGotThis
9. AiGotThis
10. AiGotThis
 
Reactiescore
2.508
- The Minions (Aldo) Als ik zie hoeveel werk deze kerel in de stam steekt dat is niet normaal. Van iedereen heeft die volgens mij wel een x VV gedraait. Als iedereen aan de bier zit in de kroeg zit Aldo aan de bier met een laptop op schoot en 4 tabbladen geopend met 4 verschillende acc's. Aldo is intern en extern een goede en duidelijke leider. Hij weet precies wat er allemaal speelt en haakt hier goed op in. Hij is wel erg streng en geilt op protocollen, maar dat leren we hem misschien nog wel af... Als je advies nodig hebt voor je acc dan kun je altijd bij Aldo terrecht hij helpt je altijd. Nu krijg ik die bonuspunten sws Aldo.

Voor deze lijst krijg je de volledige punten William:cool:

Tegenwoordig zijn bekwaamheid en activiteit synoniemen, een VV"er laat soms steken vallen, tenzij je Fabian hebt..

Enkel Hora leden? Ik wacht wel op mijn invite, tel m'n punten alvast op. ;)

Zo werkt het natuurlijk niet :mad: Eerst moet je een solli sturen :rolleyes::p
 
Reactiescore
2.508
Dan lees je heel wat anders dan ik
 

DeletedUser5148

Guest
1. Team Minions: Ze zijn de onbetwistbare nummers één hier op w35. Hora heeft veel te danken aan deze boys. Zowel in-game als op skype verloopt de samenwerking perfect. Communicatie goed, skills goed, inzicht goed, actief genoeg, compleet.
2. Crag Hack: Team DefHack doet aardige dingen hier. De YOLO-variant van Minions. Spelers met verstand, altijd fijn chatten met D.
3. Donn40: Deze boys doen het goed aan het YOLO-front, ondanks de beperkte collectieve steun. Zéér bekwame spelers.
4. Priest of Purgery: TWstats deze boy elke dag. Dit team is draaiende en maakt brandhout van OW en aanhangsels.
5. YourNext: De partner in crime van PoP. Met deze offensieve gedachtegang ben je welkom in m'n team.
6. Cheshire: ik ken deze boys van vroeger, tot nu toe zijn ze redelijk stil. Zodra het donkerrood weg is in de rim verwacht ik dat ze daar naar de top 5 gaan springen. Niemand van huidig MILF zal Cheshire stoppen in het oosten.
7. Reality: Deze guy doet die pieken soms. Wel te weinig pieken maar verder wel respect voor hem.
8. Naevius: Dit team komt aardig opzetten en pakt nu ook de caps op Nuru. Mooi werk.
9. CustomGrown: Account staat steady nu, zo hoort het. Met Crag en Donn als buren zal dit account zeker winst gaan maken binnenkort.
10. Brigitte: Naast Aldo zeer goede werker in Hora. Pakt altijd een deel van de cake aan het front.
 
Bovenaan