Golden Awards

Reactiescore
511
Beste speler:
Defensief vlak moet ik zeggen Kabouter plop daar werd goed gedeffed. Helaas kon dat met woke niet worden gehandhaafd, en daar wil ik niet persee het huidige dorpenverlies aan bestempelen, ik weet nog de vorige echte massa op woke, dat er werd overgestackt op muur 0 (mede dankzij IB deff). Helaas waren toen de meeste clears dood, dus het was in die zin wel effectief, het verlies aan deff was wel echt enorm.
Verder zijn het in mijn ogen niet de beste deffers, maar hun kracht van terugkomen is wel echt enorm Gig Graham


Ondanks dat de stam veel heeft geholpen, voel ik me ook wel wat aangesproken. Thanks martijn!
 

DeletedUser20611

Guest
Nog mensen die nieuwe awards zien door de update?

lve1VKM.png
 

DeletedUser22439

Guest
Toch nog iemand die een ludieke post kan plaatsen, zonder arrogant te wezen. :D
 
Reactiescore
511
Haha, vind hem leuk gevonden :)
 

DeletedUser20611

Guest
Allereerst even vermelden dat ik een groot deel van de classic afwezig of inactief was en dus daardoor bepaalde zaken anders zie.

Beste speler: Hansgretel heeft volgens mij een mooie classic achter de rug op één afwezige ochtend nagenoeg perfect parcour afgelegd. Christo heeft ook wel leuke dingen laten zien want die hadden net als Tragic niet de gemakkelijkste ligging.
Beste stam: Church
Finally, let understand that when we stand together,
we will always win. When men and women stand together
for justice, we win. When black, white and Hispanic
people stand together for justice, we win.

De beste stam speler: Jop en Dorine hebben in mijn ogen enorm veel gedaan in moeilijke omstandigheden. Er werd niet optimaal gedeft en er werd niet optimaal voorbereid op een massa maar je moet in je achterhoofd houden dat deze twee het enkele weken heel zwaar hadden en gewoon doorgebeten hebben ondanks tegenslagen. (Dit is deels mijn schuld ja :p )
Het grootste ego: Die oproepcoo was wel een lachertje :D
Beste leider: Yoeri heeft weer zijn capaciteiten getoond.
Slechtste leider: The Fault in our Stars / Minister van Justitie of wie er ook maar leiding was van dat hoopje ongeregeld. Weinig tot geen grote stamacties gedaan, laat staan eentje met succes. Clears werden gebruikt om rimnoobjes te pakken ipv oorlog te voeren. Bij de eerste grote massa al meteen kraken en uit elkaar vallen. Leek niet veel collectiviteit in die stam te zitten.
Meest overschatte stam: Nogmaals, IB
Meest onderschatte stam: Church, ik denk dat velen twijfels hadden of deze wereld wel gewonnen ging worden. De situatie is uiteindelijk goed onder controle gehouden en het resultaat is er. De twijfels waren wel te begrijpen door het sterke Dust: uiteindelijk toch niet door een enorm zwaar front voor Gig geraakt. Na 'de val' heel hoffelijk gebleven en niet op oneerbare voorstellen van IB ingegaan. Respect voor die keuzes.
Meest overschatte speler: The Fault in Our Stars: lachertje
Meest onderschatte speler: Azertje, hadden deze beer beter mogen behandelen in de startfase van de classic :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Enkele Dust-leden komen wel in aanmerking. Azertje en Robin zijn altijd leuk :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rupelsoldaten en de andere IB-sterren
Mooiste spelers naam: De minister van justitie heb ik wel eens om gelachen :D
Mooiste stam naam: IB, de naam - los van de film - is heel toepasselijk gebleken.
Het tofste topic: Ik vind dit topic wel interessant
Het domste topic: Ask the mods
Favoriete forum poster: Amokro
Minst favoriete forum poster: Die met dat drolletje als avatar.
Dikste wannabe op het forum: EagleEye. :cool:
Dikste wannabe in het spel: The fault krijgt nog een nominatietje
Mooiste profiel foto van spelers: DMVJ vroeger met Koen Geens, maar nu mag
Mooiste profiel foto van stammen: Smurf, leuke stam gebleken achteraf. Toekomst voor dit spel daar! :boer:
Mooiste actie van de wereld: De massa op Woke was heel leuk, Fault die weggevaagd werd door Church of 0 dorpen verliezen bij een massa. Allemaal leuke dingen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Jop wordt vast een TW-legende op W69. Laurens zit potentieel in :D
Meest belovende stam voor de toekomst: Dust
Grootste blunder: Mijn motivatie / spelplezier van anderen laten afhangen terwijl het initieel gaat om het spel waar ik ook plezier uit kan halen. :)
Voor wie heb je nu echt respect: Jop, Dorine, Bjarne, Martijn, Yoeri, Azertje, Laurens, Mats, Ed, Thomas en nog een groot aantal Church-spelers. Zou een te lange lijst worden :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bjarne zo blijkt, de zoveelste die me kwam motiveren om weer te spelen heeft me toch weten te triggeren. En dat was toch een aantal dagen voor de wereld kantelde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
supermooi! (sarcasme druipt er niet vanaf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Slechtste leider: Minister van Justitie
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rupelsoldaten en de andere IB-sterren
Mooiste spelers naam: De minister van justitie heb ik wel eens om gelachen :D
Mooiste stam naam: IB, de naam - los van de film - is heel toepasselijk gebleken.
Mooiste profiel foto van spelers: DMVJ vroeger met Koen Geens, maar nu mag

Thanks, mss even ter verdediging dat dat ib geen zooitje ongeregeld was toen ik nog leiding was ( waarom je me nomineert lijkt me ) met aparte chats per account + leiding voor snel contact op te nemen, duidelijke stamregels & edellijnen als ook duidelijke plannen. kortom, de stam was op orde. dit was tot eind januari waar ik stopte en er jammer genoeg geen opvolging kwam. ook de mentaliteit om van church weg te lopen kwam niet van mij, kan daar nog logjes over opzoeken dat we daarover discussieerden :p maarja als je hele stam anders zegt... zo hebben we als dmvj ook nooit een du gehad waar elk ander ib lid er 1000 heeft gehad.

Btw Koen Geens is echt een toppertje, hij was de originele anzet tot dit account :cool2:
 

DeletedUser69389

Guest
Allereerst even vermelden dat ik een groot deel van de classic afwezig of inactief was en dus daardoor bepaalde zaken anders zie.


Meest onderschatte stam: Church, ik denk dat velen twijfels hadden of deze wereld wel gewonnen ging worden. De situatie is uiteindelijk goed onder controle gehouden en het resultaat is er. De twijfels waren wel te begrijpen door het sterke Dust: uiteindelijk toch niet door een enorm zwaar front voor Gig geraakt. Na 'de val' heel hoffelijk gebleven en niet op oneerbare voorstellen van IB ingegaan. Respect voor die keuzes.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Enkele Dust-leden komen wel in aanmerking. Azertje en Robin zijn altijd leuk :)
Meest belovende stam voor de toekomst: Dust
.

Leuk lijstje en merci voor de credits richting Dust, maar ik vind die van meest belovende stam een beetje raar als je kijkt voor deze classic.:p
 

DeletedUser

Guest
Allereerst even vermelden dat ik een groot deel van de classic afwezig of inactief was en dus daardoor bepaalde zaken anders zie.

Beste speler: Hansgretel heeft volgens mij een mooie classic achter de rug op één afwezige ochtend nagenoeg perfect parcour afgelegd. Christo heeft ook wel leuke dingen laten zien want die hadden net als Tragic niet de gemakkelijkste ligging.
Beste stam: Church
Finally, let understand that when we stand together,
we will always win. When men and women stand together
for justice, we win. When black, white and Hispanic
people stand together for justice, we win.

De beste stam speler: Jop en Dorine hebben in mijn ogen enorm veel gedaan in moeilijke omstandigheden. Er werd niet optimaal gedeft en er werd niet optimaal voorbereid op een massa maar je moet in je achterhoofd houden dat deze twee het enkele weken heel zwaar hadden en gewoon doorgebeten hebben ondanks tegenslagen. (Dit is deels mijn schuld ja :p )
Het grootste ego: Die oproepcoo was wel een lachertje :D
Beste leider: Yoeri heeft weer zijn capaciteiten getoond.
Slechtste leider: The Fault in our Stars / Minister van Justitie of wie er ook maar leiding was van dat hoopje ongeregeld. Weinig tot geen grote stamacties gedaan, laat staan eentje met succes. Clears werden gebruikt om rimnoobjes te pakken ipv oorlog te voeren. Bij de eerste grote massa al meteen kraken en uit elkaar vallen. Leek niet veel collectiviteit in die stam te zitten.
Meest overschatte stam: Nogmaals, IB
Meest onderschatte stam: Church, ik denk dat velen twijfels hadden of deze wereld wel gewonnen ging worden. De situatie is uiteindelijk goed onder controle gehouden en het resultaat is er. De twijfels waren wel te begrijpen door het sterke Dust: uiteindelijk toch niet door een enorm zwaar front voor Gig geraakt. Na 'de val' heel hoffelijk gebleven en niet op oneerbare voorstellen van IB ingegaan. Respect voor die keuzes.
Meest overschatte speler: The Fault in Our Stars: lachertje
Meest onderschatte speler: Azertje, hadden deze beer beter mogen behandelen in de startfase van de classic :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Enkele Dust-leden komen wel in aanmerking. Azertje en Robin zijn altijd leuk :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rupelsoldaten en de andere IB-sterren
Mooiste spelers naam: De minister van justitie heb ik wel eens om gelachen :D
Mooiste stam naam: IB, de naam - los van de film - is heel toepasselijk gebleken.
Het tofste topic: Ik vind dit topic wel interessant
Het domste topic: Ask the mods
Favoriete forum poster: Amokro
Minst favoriete forum poster: Die met dat drolletje als avatar.
Dikste wannabe op het forum: EagleEye. :cool:
Dikste wannabe in het spel: The fault krijgt nog een nominatietje
Mooiste profiel foto van spelers: DMVJ vroeger met Koen Geens, maar nu mag
Mooiste profiel foto van stammen: Smurf, leuke stam gebleken achteraf. Toekomst voor dit spel daar! :boer:
Mooiste actie van de wereld: De massa op Woke was heel leuk, Fault die weggevaagd werd door Church of 0 dorpen verliezen bij een massa. Allemaal leuke dingen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Jop wordt vast een TW-legende op W69. Laurens zit potentieel in :D
Meest belovende stam voor de toekomst: Dust
Grootste blunder: Mijn motivatie / spelplezier van anderen laten afhangen terwijl het initieel gaat om het spel waar ik ook plezier uit kan halen. :)
Voor wie heb je nu echt respect: Jop, Dorine, Bjarne, Martijn, Yoeri, Azertje, Laurens, Mats, Ed, Thomas en nog een groot aantal Church-spelers. Zou een te lange lijst worden :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bjarne zo blijkt, de zoveelste die me kwam motiveren om weer te spelen heeft me toch weten te triggeren. En dat was toch een aantal dagen voor de wereld kantelde.

Apart, dat zowat alles wat je daar neerzet mijn gedachtengang bij deze klessiks is/was.
Ik ben dan wel pas een maandje ofzo geleden als mascotte beëdigd, maar van wat ik tot nu toe gezien heb komt het wel akelig dicht bij wat jij perfect voor mij omschrijft.

Oh ja, buiten dat " Yoeri en capaciteiten" uiteraard.

Oh ja 2, Azertje, aka Deep Frozen is trouwens gewoon een ouderwetse ekte pro.
Een zonder scriptjes en school roept smoesjes figuur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Apart, dat zowat alles wat je daar neerzet mijn gedachtengang bij deze klessiks is/was.
Ik ben dan wel pas een maandje ofzo geleden als mascotte beëdigd, maar van wat ik tot nu toe gezien heb komt het wel akelig dicht bij wat jij perfect voor mij omschrijft.

Oh ja, buiten dat " Yoeri en capaciteiten" uiteraard.

Oh ja 2, Azertje, aka Deep Frozen is trouwens gewoon een ouderwetse ekte pro.
Een zonder scriptjes en school roept smoesjes figuur.

Meneer ziet weer ergens zijn naam staan en is er als de kippen bij om te reageren .. en natuurlijk om ook in deze post weer een steek onder water te geven. Chapeau!;)
 
Reactiescore
2.064
dust gaat classic nog winnen
 

DeletedUser

Guest
Meneer ziet weer ergens zijn naam staan en is er als de kippen bij om te reageren .. en natuurlijk om ook in deze post weer een steek onder water te geven. Chapeau!;)

Wie mij nog noemt als favoriet forumposter is ook niet goed snik, gezien ik hier amper ben.
Maar gezien ik wist dat je ging lopen pacmannen op die post, was het de moeite weeral waard.:D
 

DeletedUser20611

Guest
Wie mij nog noemt als favoriet forumposter is ook niet goed snik, gezien ik hier amper ben.
Maar gezien ik wist dat je ging lopen pacmannen op die post, was het de moeite weeral waard.:D

Je bent zelf niet goed snik! Ik kan regelmatig eens lachen om je posts dus ik noem je als favoriet :catapult:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Beste speler: A Tragic Ending is voor mij altijd kwalitatief het beste account geweest. Zijn af en toe problemen geweest met activiteit, maar zijn weer te boven gekomen. Met name Yoeri is gewoon een steengoede speler.
Beste stam: Church. We hebben toch meer problemen gekend dan van buitenaf misschien leek, maar goed standgehouden. Groepje spelers die goed met elkaar samenwerken en de gemiddelde kwaliteit lag ook een stuk hoger dan bij de andere stammen.
De beste stam speler: Charlie Chaplin. Zette altijd de stam op 1, en als dit account dat niet had gedaan was de kans groot geweest dat Church het niet had gehaald.
Het grootste ego: Mike. Uitleg nog nodig?
Beste leider: Yoeri met afstand. In mijn ogen veruit de meest invloedrijke speler geweest deze classic, in positieve zin. Heeft altijd goed weten te bemiddelen en ervoor gezorgd dat Church op het juiste pad bleef.
Slechtste leider: IB leiding, ik walg sowieso al van de tactiek van front ontwijken en proberen zo aan de overwinningsvoorwaarden te raken. Verder slechte recruits gedaan, stam niet bij elkaar kunnen houden.
Meest overschatte stam: Ib zet ik hier niet neer, momenteel weet iedereen wat voor een zooitje ongeregeld dat was. Dus dan Church. Zoals ik al zei, we hebben moeilijke tijden gekend. Tragic en Gig hebben op het randje van de afgrond gestaan en wie weet wat voor impact dat zou hebben op het wereldverloop. Kracht is dan wel weer dat we het wel overleefd hebben ondanks het numerieke overtal van de tegenstanders.
Meest onderschatte stam: Dust. Zitten ook persoonlijkheden in waar ik geen fan van ben, maar onderling leek het te werken. Zonder de bans had Dust ook een veel grotere invloed gehad op deze wereld. Dit is natuurlijk hun eigen schuld, maar ik zou ze kwalitatief onderschat noemen, er vanuit gaande dat de beweringen dat er niet echt bots zijn gebruikt kloppen.
Meest overschatte speler: Alexander-The-Great. Manmanman wat is die slecht zeg. Stacks in het achterland, 150k stacks etc. Zelden zo gelachen bij het aanvallen&deffen. Dat deze speler voorbij de 10k gekomen is mag een wonder genoemd worden.
Meest onderschatte speler: The Fault in Our Stars. Ik persoonlijk had verwacht dat ze meteen de handdoek in de ring zouden gooien. Hebben uiteindelijk toch nog redelijk gedeft, zeker als je bekijkt hoe enorm het front was. Is uiteindelijk na een tijdje toch helemaal mis gegaan, maar hebben een betere poging gedaan dan ikzelf in ieder geval verwacht had.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Oude klessik groepje
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Van deze classic steekt Mike er weer met kop en schouders bovenuit.
Mooiste spelers naam: Christo et Ecclesiae, past ook mooi in het stamthema.
Mooiste stam naam: Our Lady of Perpetual Exemption
Het tofste topic: Valt de laatste tijd wel wat tegen, maar normaalgesproken dit topic en de top/flop topics
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: de joey, sseg, TheCountofMonteChristo
Minst favoriete forum poster: Mike
Dikste wannabe op het forum: ^
Dikste wannabe in het spel: Jop
Mooiste profiel foto van spelers: HansGretel
Mooiste profiel foto van stammen: Church
Mooiste actie van de wereld: Toch de banwave denk ik. Ook al zou er door bepaalde accounts niet gebot zijn, je moet gewoon ver weg blijven van bots en ze niet op je pc hebben staan. Geweldig dat tw er eindelijk wat mee deed. Ofc ook mooi dat cheaters als fluffy eindelijk op hun plaats werden gezet.

Meest belovende speler voor de toekomst: Meneer de Voorzitter
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder: Toen plop banned was meteen een trein doodlopen op een gestacked dorp. :D
Voor wie heb je nu echt respect: Yoeri
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Angela, Jordi en Martijn zijn een enorme steun geweest voor mij deze wereld. Verder de mensen die écht willen winnen en om de stam geven. Hierdoor blijf ik ook vol voor de stam gaan.
Moet ook zeggen dat Christo en Meneer de Voorzitter op de achtergrond ook een zeer grote steun zijn geweest voor de stam. Hadden niet altijd het moeilijkste front, maar altijd werd er winst gepakt en nooit werden er dikke verliezen geleden. Gewoon twee frontaccounts die stabiel staan en er voor zorgen dat de stam zich op andere problemen kan focussen, omdat t daar toch wel goed komt.
 
Bovenaan