Jouw favoriete wereld-instellingen?

Reactiescore
7.942
Als de vraag zo groot is voor boerlimietwerelden. Waarom dan geen een starten. Als ik worteltaart wil bij de bakker, dan verkoopt hij worteltaart. M.a.w. slechte sales bij Innogames.

De actieve spelers op het AF vertegenwoordigen bij lange na de actieve community niet he. Van het totaal aantal spelers zullen er mogelijk 5% actief posten hier gok ik.
 
Reactiescore
276
Bepaalde Wereldinstellingen zijn technisch gedeactiveerd en enkel
nog mogelijk voor classics of speeds. (...)

Zo zijn er nog dingen (zoals slaapmodus of de koop een edel
Functie(pa)) niet meer mogelijk voor normale werelden, weinig dat we eraan kunnen doen.

Zat ik er toch niet zo ver vanaf uiteindelijk. Logisch verhaal, zou handig zijn als dit voortaan meteen uitkomt en niet na lang gezemel. Maar toch bedankt.

De actieve spelers op het AF vertegenwoordigen bij lange na de actieve community niet he. Van het totaal aantal spelers zullen er mogelijk 5% actief posten hier gok ik.

Ik denk dat dit zelfs een stuk minder dan 1% is.

Bovendien staan de PP functies uit voor w50, dus daarmee is het sowieso al bullshit. We vragen die instelling aan voor w50.

[citation needed]
 
Reactiescore
30
Als zulke, toch ook weer niet al te moeilijke, wereldinstellingen uitblijven omdat het voor beginnende spelers te moeilijk te begrijpen is, kun je TW2 beter opdoeken. Als bedrijf zijnde zou ik dáár de nieuwe spelers willen hebben, en op TW1 de oude spelers zo lang mogelijk tevreden houden.
 

DeletedUser61042

Guest
Dan moet je toch juist die begginende spelers de regel leren uit te leggen waardoor die misschien blijven spelen en er weer geld binnenkomt voor innogames? Iets uitschakelen lijkt mij dan weer niet goed maar dan nog als iets uitgeschakeld is kan het toch ook weer ingeschakeld worden lijkt mij iets van een knop omzetten of denk ik te moeilijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
gaat de boerlimiet niet omhoog naargelang de boerlevel? W5 is al best lang geleden dus excuus als het niet klopt:p

Ja, maar zie jij een startfase waarin iemand met een boerderij van level 10 het al voor elkaar zou krijgen 20K eenheden te stacken? Dat zou namelijk ongeveer de limiet zijn dan :D

In de startfase is het amper van belang sowieso. Dat komt pas wat verder in de game.
 
Reactiescore
1.094
Ja, maar zie jij een startfase waarin iemand met een boerderij van level 10 het al voor elkaar zou krijgen 20K eenheden te stacken? Dat zou namelijk ongeveer de limiet zijn dan :D

In de startfase is het amper van belang sowieso. Dat komt pas wat verder in de game.

Precies dat
 
Reactiescore
30
@TW-team, is er een mogelijkheid dat de start van W50, waar veel mensen op wachten, uitgesteld wordt tot na de zomervakantie (of op zijn minst aan het einde van de vakantie)? Het zou zonde zijn als veel mensen niet kunnen starten doordat zij op vakantie zijn, terwijl een wereld als deze er waarschijnlijk nooit meer komt. Plus de laatste twee werelden zijn relatief kort na elkaar gestart.
 

DeletedUser61042

Guest
Dan moet je toch juist die begginende spelers de regel leren uit te leggen waardoor die misschien blijven spelen en er weer geld binnenkomt voor innogames? Iets uitschakelen lijkt mij dan weer niet goed maar dan nog als iets uitgeschakeld is kan het toch ook weer ingeschakeld worden lijkt mij iets van een knop omzetten of denk ik te moeilijk?

Bump inmiddels 9 dagen later.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Mja er zijn ook mensen zoals ik die hem juist graag in de vakantie hebben.
Waar ik wel op zou letten is dat ie niet te dicht op de start van de nieuwe classic zit.

Ja oke maar voor jou zou het verschil dan zijn OF overactief spelen OF redelijk actief spelen waarschijnlijk, terwijl het voor de rest het verschil is tussen wel of helemaal niet spelen zal zijn :p
 

DeletedUser74005

Guest
Ik speel alleen als de werels voor de vakantie begint, daarna geen tijd ivm studie om te starten
 

DeletedUser5114

Guest
Wanneer kom dat W50 discussie topic dan?
W49 is er al, en CL12 discussie topic is ook al geopend.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
In het CL12 topic staat echter dat de instellingen van CL12 de instellingen van W50 zullen beïnvloeden. Denk dat je nog even moet wachten dus. ;)

Sowieso nog veels te vroeg. CL12 zal zeer spoedig starten: W50 nog niet de komende 2 maanden.
 

DeletedUser73972

Guest
ik hoop idd dat hij niet zo snel volgt op w49 als w49 op w48 , dan zou de wereld starten pal in het midden van de examens of het drukke begin van de festivalzomer.
 

DeletedUser61042

Guest
Dan moet je toch juist die begginende spelers de regel leren uit te leggen waardoor die misschien blijven spelen en er weer geld binnenkomt voor innogames? Iets uitschakelen lijkt mij dan weer niet goed maar dan nog als iets uitgeschakeld is kan het toch ook weer ingeschakeld worden lijkt mij iets van een knop omzetten of denk ik te moeilijk?

Bump nummer 2 Mods Duckje Poo.?
 

DeletedUser5114

Guest
In het CL12 topic staat echter dat de instellingen van CL12 de instellingen van W50 zullen beïnvloeden. Denk dat je nog even moet wachten dus. ;)

Sowieso nog veels te vroeg. CL12 zal zeer spoedig starten: W50 nog niet de komende 2 maanden.

Heb dat topic niet gelezen, jammer genoeg geen tijd om cl12 ook nog te gaan spelen.
En mee eens dat het vroeg is om dat discussie topic al te starten, maja beter te vroeg dan te laat.
hopelijk start w50 wel pas na de zomer vakantie
 
Reactiescore
746
@TW-team, is er een mogelijkheid dat de start van W50, waar veel mensen op wachten, uitgesteld wordt tot na de zomervakantie (of op zijn minst aan het einde van de vakantie)? Het zou zonde zijn als veel mensen niet kunnen starten doordat zij op vakantie zijn, terwijl een wereld als deze er waarschijnlijk nooit meer komt. Plus de laatste twee werelden zijn relatief kort na elkaar gestart.

De kans hierop is vrij klein. Gezien dit voornamelijk een non PA wereld wordt moet deze wel goed ingepland worden tussen andere werelden, en dit zal niet tegen het einde van de vakantie zijn, maar eerder aan het begin ervan.
 
Bovenaan