Jouw favoriete wereld-instellingen?

Reactiescore
1.094
Re: Wereld 49 feedbacktopic

Misschien iets voor InnoTV, of moeten we Grepolis en Elvenar nog voorrang geven?
 

DeletedUser73244

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2.0)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Geactiveerd
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.000 punten
- Edelmanproductie: Munten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20 - 35
- Technologieën: geen
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: milliseconden (50)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 75% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 25
- Vlaggen: Actief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd, 2500 troepen per boerderij level, of geen
- Limited haul: NEE

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Gegeven mijn inside kennis en het feit dat de Classic, wereld 10, en wereld 49 momenteel op exact dezelfde systeemversie draaien kan ik enkel concluderen dat Duckje Poo complete onzin verkondigen. Waarschijnlijk komt het dus neer op het feit dat dit een befehl is van InnoGames, en dan is het dus mogelijk voor Duckje en Poo om met een sterk verhaal (eventueel met een paar geveinsde traantjes) het misschien toch voor elkaar te krijgen? Aan de slag, heren!

Je inside informatie is gedateerd en fout. Of je dacht echt dat er achter de schermen niets verandert is in de afgelopen 8 jaar...

We halen bij elke wereldinstellingen de optie tot boerderijlimiet technisch mogelijk te maken weer aan omdat wij Zelf de instelling echt leuk vinden, echter gaat het echt niet, ook niet voor wereld 50. DUs series hou ermee op dat te vragen want dat zal niet gebeuren. Buiten voor classics ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2.0)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Geactiveerd
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.000 punten
- Edelmanproductie: Munten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20 - 35
- Technologieën: geen
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: milliseconden (50)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 75% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 25
- Vlaggen: Actief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd, 2500 troepen per boerderij level, of geen
- Limited haul: NEE

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Vlaggen, nee toch :p
 

DeletedUser

Guest
Ben jij ooit nog van plan om te spelen dan?


Gezien het blijkbaar tegenwoordig de gewoonte is dat alles met scripts en bots gedaan wordt, is de kans klein dat ik weer ga spelen.
Toen ik ooit begon kwam alles aan op eigen inzicht en arbeid, nu is het gewoon scriptje draaien om aanvallen te verzenden, en degene op wie ze komen doet hetzelfde om te taggen.
Ik mis het element "spel" in dat luie gedoe.

Sws al niet op een "gewone" wereld, gezien die me veel te lang duren, en PA farmen is nuja, niet echt mijn ding om het mild te zeggen.

Laat overigens zelf eens weten wat je er van vindt of wat je zou willen zien. Gezien jij een echte tribalwars-opa bent, ben ik wel benieuwd naar wat jij zou willen zien.

Wat ik zou willen zien is iets totaal anders.
Zoals bv klessik 3 settings had die nooit eerder in die combi gedaan was, en het dus voor iedereen efkes aftasten was in het begin.
Nu is dat voor mij een makkelijk voorbeeld, omdat zowel "mijn" account als de stam daar absoluut kick ass waren.
Maar zover ik het begrijp is elke wereld zowat het zelfde, en zijn zelfs de klessiks tegenwoordig retesaai.

Mijn toevoeging in mijn vorige post over een eventueel meelezende Duckje, was dan ook in de hoop dat hij op genoemde of bestaande/bekende settings wat kon uitweiden en eventueel afwijkende settings kon opperen.
Maar sinds ik een maandje terug ofzo skype terug installeerde en binnen een uur weer "terug" in een tw chat zat en dus ook af en toe op het forum, doet hij alle moeite om vooral nergens inhoudelijk op te reageren.
 
Reactiescore
276
Je inside informatie is gedateerd

Triggered

Dat kan ik niet ontkennen. Maar het is zo'n onlogisch verhaal, ook vanuit een technisch oogpunt, dat ik het maar moeilijk geloven kan. Aangezien we niet zo veel hebben aan een welles/nietes verhaal zal ik er dan over ophouden; de settings die ik voorgesteld heb werken ook wel zonder boerderijlimiet of, gezien de korte duur, op de classic server.

Gezien het blijkbaar tegenwoordig de gewoonte is dat alles met scripts en bots gedaan wordt, is de kans klein dat ik weer ga spelen.

Op zich valt dit wel mee, ik ben recent uit een .net-wereld weggenobled (~100 dorpen) en hoewel ik niet kan ontkennen dat daar wel wat scripts voor gebruikt werden kan ik niet zeggen dat dit gamebreaking was. Zelf heb ik daar consistent top 10 gespeeld zonder scripts. Of er bots gebruikt worden, weet ik niet.

In mijn beleving zijn scripts vooral het lelijke neefje van fakes. De makkelijkste manier om hun effectiviteit te bestrijden is dus om fakes te bestrijden. Dit kan vrij eenvoudig in de huidige infrastructuur (minimumtroepenregel 15%+) maar aangezien fakes ook een belangrijk deel van het spel uitmaken is het de vraag hoe wenselijk zo'n maatregel is. Heb jij daar zelf een idee voor?

Zoals bv klessik 3 settings had die nooit eerder in die combi gedaan was, en het dus voor iedereen efkes aftasten was in het begin.

Referentie. Enige dat me uit die settings echt aanspreekt is die willekeurige bijtelling, dat die wereld maar 4 maanden duurde, en de lage snelheid. (Ik neem overigens aan dat aanvallen annuleren uitgeschakeld was?) Ik vind de early-game erg leuk, dus dat 3-dorpen gedoe die al halfklaar zijn lijkt mij niets. Dan heb ik liever een wereld die 5-6 maanden duurt met een "gewone" early game.
 

DeletedUser

Guest
Op zich valt dit wel mee

Tgoh, op de huidige klessik was een account waar echt noch op w1 niveau gedeffed werd, werkelijk niks van hoe te deffen snapte men daar, maar de hoeveelheid gesnipte adels en vooral de speling die er nog was om te snipen qua resterende MS was verbazingwekkend.

Hoewel het tw team na meerdere supports niet verder kwam dan "bedankt voor je melding" wat dus betekend we kunnen niks vinden, dus zal we niet zo zijn, was het uiteraard gewoon een timebot.

Valt wel mee zeg je?


Je misinterpreteert overigens mijn klessik 3 insteek, ik hoef zon wereld ook niet nog een keer, ik heb immers al gewonnen met die settings.
Ik gebruikte die enkel als voorbeeld omdat dat de eerste echt afwijkende wereld was qua settings.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
276
Tgoh, op de huidige klessik was een account waar echt noch op w1 niveau gedeffed werd, werkelijk niks van hoe te deffen snapte men daar, maar de hoeveelheid gesnipte adels en vooral de speling die er nog was om te snipen qua resterende MS was verbazingwekkend.

Van een "tw timebot" heb ik werkelijk nog nooit gehoord, maar ik speelde verder niet op jouw wereld dus het zou kunnen. Kan opgelost worden met een gehele seconde wereld, een setting waar ik ook niet negatief tegenover sta.
 

DeletedUser70435

Guest
Krijgen we nog antwoord van Poo. of Duckje?

Die is al gegeven en kan je hier vinden:

Je inside informatie is gedateerd en fout. Of je dacht echt dat er achter de schermen niets verandert is in de afgelopen 8 jaar...

We halen bij elke wereldinstellingen de optie tot boerderijlimiet technisch mogelijk te maken weer aan omdat wij Zelf de instelling echt leuk vinden, echter gaat het echt niet, ook niet voor wereld 50. DUs series hou ermee op dat te vragen want dat zal niet gebeuren. Buiten voor classics ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus Inno is boos op boerlimiet en dus mag TW.nl het niet meer invoeren? Behalve op classics dan nog!
Ik zou graag de redenering daarachter te weten krijgen: waarom wil Inno het niet "technisch mogelijk" maken voor TW.nl?
Ik ga er namelijk vanuit dat die redenering toch wel meegedeeld wordt aan de CMs en dat er geen reden is om deze niet door te geven aan de Community zelf.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Normale reactie krijg je toch niet :D
 

DeletedUser61042

Guest
Die is al gegeven en kan je hier vinden:

Dat was de vraag niet de vraag was waarom het niet kan. En dan niet een simpel antwoord dat het technisch niet mogelijk is want zo moeilijk is het toch niet om dat aan te passen lijkt mij als het eerder wel mogelijk was. Volgens mij zijn Poo. of Duckje ons wel een beter antwoord verontschuldigt. En anders moeten we maar eens daadwerkelijk brieven schrijven naar het hoofdkantoor waarom het op een andere taalversie wel kan en bij ons niet.
 

DeletedUser73972

Guest
Andere servers hebben wel nog boerderijlimieten hoorde ik, het is dus enkel een probleem op tw.nl en sterker nog enkel o pde normale werelden

zonder dat hier een deftige uitleg over komt vermoed ik dat het tw.nl team ergens zwaar geblunderd heeft en dat nu wegmoffelt.
Ik weet het, hoe kan je nu boerlimiet verflappen? Geen idee... Maar het klinkt logischer dan dat ze de vraag zonder reden negeren :p

als er een degelijke uitleg komt trek ik natuurlijk alles terug, maar gezien er al lang naar een uitleg gevraagd word weet ik niet of die nog gaat komen.
 
Reactiescore
746
Geen onzin verkondigen aub. Boerlimiet is nergens nog mogelijk op classics na. Gelieve eerst je dingen te controleren voordat je een onwaarheid de wereld in stuurt. Die zijn zo gevoelig aan misbegrepen te worden.

Indien je het niet gelooft nodig ik je uit om op eender welke server een boerlimiet wereld te vinden die geen classic of speed is.
Doe dit als je je verveelt want het zijn.zo'n 750 werelden en je zal er geen één vinden.

Veel succes!


Verder is het onnodig de discussie te hebben hierover. Boerlimiet bestaat niet meer en er is (hoe graag we dit zelf ook zouden willen) geen intentie om dit terug in te voeren.
 

DeletedUser72071

Guest
Verder is het onnodig de discussie te hebben hierover. Boerlimiet bestaat niet meer en er is (hoe graag we dit zelf ook zouden willen) geen intentie om dit terug in te voeren.
Een vraag om meer duidelijkheid is wat anders dan een discussie.
 

DeletedUser

Guest
Indien je het niet gelooft nodig ik je uit om op eender welke server een boerlimiet wereld te vinden die geen classic of speed is.
Doe dit als je je verveelt want het zijn.zo'n 750 werelden en je zal er geen één vinden.

Buiten w10 op de TW.nl server is er inderdaad geen met een boerlimiet, heb het net gecheckt.
Alsnog vind ik het een rare uitleg dat het opeens technisch niet meer mogelijk is op normale werelden, schijnbaar zonder echte reden, of een reden die jullie om een of andere manier niet willen vertellen?
 
Bovenaan