Jouw favoriete wereld-instellingen?

DeletedUser69389

Guest
Geen onzin verkondigen aub. Boerlimiet is nergens nog mogelijk op classics na. Gelieve eerst je dingen te controleren voordat je een onwaarheid de wereld in stuurt. Die zijn zo gevoelig aan misbegrepen te worden.

Indien je het niet gelooft nodig ik je uit om op eender welke server een boerlimiet wereld te vinden die geen classic of speed is.
Doe dit als je je verveelt want het zijn.zo'n 750 werelden en je zal er geen één vinden.

Veel succes!


Verder is het onnodig de discussie te hebben hierover. Boerlimiet bestaat niet meer en er is (hoe graag we dit zelf ook zouden willen) geen intentie om dit terug in te voeren.

Zoals zovaak draaien jullie er omheen. Dus voor de 976.873e keer. Waarom is het niet mogelijk? Kom met een duidelijke uitleg al is deze technisch.
 
Reactiescore
976
Technisch onmogelijk? Bullshit. Zoiets kan altijd worden opgelost en is dus bijgevolg niet onmogelijk. Een PP functie zal nooit technisch onmogelijk worden gok ik.
 
Reactiescore
2.493
Bepaalde Wereldinstellingen zijn technisch gedeactiveerd en enkel
nog mogelijk voor classics of speeds. Dit omdat deze wereldinstellingen technisch te moeilijk te begrijpen zijn voor nieuwe spelers en dus niet geschikt voor een normale wereld. Omdat cms dit nogal eens probeerden en er zo ook in bepaalde situaties technische wereldproblemen volgden is het dus zo gemaakt dat dit niet ingesteld kan worden. Dat kan dus niet verandert worden, ook niet voor ons. (Maar we vragen het zeker nog eens ;))

Zo zijn er nog dingen (zoals slaapmodus of de koop een edel
Functie(pa)) niet meer mogelijk voor normale werelden, weinig dat we eraan kunnen doen.
 
Reactiescore
1.039
Oke lang verhaal kort. Jullie verwachten dat nieuwe spelers te dom zijn om boerlimiet te begrijpen terwijl dit met 1 a 2 zinnen uitgelegd kan worden?

Ik heb zelf voor classic 11 nog nooit een boerlimiet wereld gespeeld en had het binnen een dag door, en ondanks dat ik mezelf niet dom vind schaar ik mezelf ook bij lange na niet onder de 'tw-genien'
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
De eerste wereld met een boerlimiet (en een fameuze ook nog) was wereld5. Toen die wereld gelanceerd werd, waren er véél meer spelers die nieuw waren op het spel, toen waren er geen spelers met 5+ jaar ervaring. Volgens mij zijn er de afgelopen twee jaren ook maar weinig nieuwe spelers bijgekomen, zeker weer in vergelijking met de eerste werelden. Die redenering begrijp ik dus niet volledig.
 

DeletedUser72071

Guest
Het is natuurlijk ook geheel logisch dat elke toekomstige wereld ooit geen boerlimiet heeft vanwege de zogenaamde moeilijkheidsgraad tegenover nieuwe spelers...

Trouwens, toen ik net tw begon te spelen snapte ik nooit wat van de kerk. Kunnen jullie die in elke toekomstige wereld weglaten? Bedankt
 
Reactiescore
976
(Maar we vragen het zeker nog eens ;))

Dit is het enige wat ze kunnen doen en ze doen het blijkbaar, dus bedankt duck. Zolang ze dit regelmatig doen is het goed voor mij. Na lang zeuren zullen ze wel toegeven.

Trouwens, toen ik net tw begon te spelen snapte ik nooit wat van de kerk. Kunnen jullie die in elke toekomstige wereld weglaten? Bedankt

ketter, tribalwars is katholiek dus je past je aan of je vertrekt
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Als de vraag zo groot is voor boerlimietwerelden. Waarom dan geen een starten. Als ik worteltaart wil bij de bakker, dan verkoopt hij worteltaart. M.a.w. slechte sales bij Innogames.
 
Reactiescore
1.094
Dat is wel echt een hele spijtige zaak. Zou het inderdaad ontzettend tof vinden als jullie dat weer kunnen aanvragen.
 
Reactiescore
1.075
Als de vraag zo groot is voor boerlimietwerelden. Waarom dan geen een starten. Als ik worteltaart wil bij de bakker, dan verkoopt hij worteltaart. M.a.w. slechte sales bij Innogames.

het is echt wel eenvoudig hoor, de vraag naar een boerlimiet is groot bij de gevorderde speler, met een beetje logica weet je dat een nieuwe boer limiet wereld een hele blunder zeg maar flop zou worden, zeker de start zou desastreus zijn wetende dat je GS kan kopen voor de boer levels te uppen, waarna andere niet PP boosters geen schijn van kans hebben aangezien er gewoonweg niet gestacked kan worden.

je mag blij zijn als deze er niet komt.

1. omdat je 1528364920010 PP nodig zal hebben om de start te overleven
2. omdat dit zo'n vieze kata wereld zal worden zodra noobjes de boer regels vatten.

enige nog mogelijkheid is dit te doen op een wereld 50 waar geen PP functies zouden zijn, oja maar boer limiet is niet gericht naar nieuwe spelers dus daar kunnen we ook al naar fluiten :D
 

DeletedUser70435

Guest
Dat is wel echt een hele spijtige zaak. Zou het inderdaad ontzettend tof vinden als jullie dat weer kunnen aanvragen.

Hij geeft dan ook aan het nog eens aan te kaarten bij Inno, de kans blijft echter klein dat het doorgevoerd wordt, jammer genoeg. Zou zelf ook graag boerlimiet zien, maar meer dan navragen kan er helaas niet gedaan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Bepaalde Wereldinstellingen zijn technisch gedeactiveerd en enkel
nog mogelijk voor classics of speeds. Dit omdat deze wereldinstellingen technisch te moeilijk te begrijpen zijn voor nieuwe spelers en dus niet geschikt voor een normale wereld. Omdat cms dit nogal eens probeerden en er zo ook in bepaalde situaties technische wereldproblemen volgden is het dus zo gemaakt dat dit niet ingesteld kan worden. Dat kan dus niet verandert worden, ook niet voor ons. (Maar we vragen het zeker nog eens ;))

Zo zijn er nog dingen (zoals slaapmodus of de koop een edel
Functie(pa)) niet meer mogelijk voor normale werelden, weinig dat we eraan kunnen doen.

het s ng steeds jammer om te horen, maar dit is een uitleg, waarvoor dank :)
 
Reactiescore
1.094
Hij geeft dan ook aan het nog eens aan te kaarten bij Inno, de kans blijft echter klein dat het doorgevoerd wordt, jammer genoeg. Zou zelf ook graag boerlimiet zien, maar weer dan navragen kan er helaas niet gedaan worden.

Dat weet ik, dat stond heel duidelijk in zijn post, en daar reageerde ik dan ook op...

Zou het inderdaad ontzettend tof vinden


het is echt wel eenvoudig hoor, de vraag naar een boerlimiet is groot bij de gevorderde speler, met een beetje logica weet je dat een nieuwe boer limiet wereld een hele blunder zeg maar flop zou worden, zeker de start zou desastreus zijn wetende dat je GS kan kopen voor de boer levels te uppen, waarna andere niet PP boosters geen schijn van kans hebben aangezien er gewoonweg niet gestacked kan worden.

je mag blij zijn als deze er niet komt.

1. omdat je 1528364920010 PP nodig zal hebben om de start te overleven
2. omdat dit zo'n vieze kata wereld zal worden zodra noobjes de boer regels vatten.

enige nog mogelijkheid is dit te doen op een wereld 50 waar geen PP functies zouden zijn, oja maar boer limiet is niet gericht naar nieuwe spelers dus daar kunnen we ook al naar fluiten :D

Behalve dat ik dit echt een onzin redenatie vind, is je post ook een hele grote tegenstelling. Je zegt eerst noobjes komen de startfase niet door omdat ze PP nodig hebben. Dan zeg je ze kunnen niet stacken, maar tegen de tijd dat ze zouden kunnen stacken zijn ze allang door de startfase heen. En zeg je dat ze ook nog eens gaan katapulteren, terwijl dat hetzelfde is of het gebeurd op kleine schaal maar dan is de impact op het boer limiet nog zeer gering.

Overigens zijn er ook nog wat goeie argumenten aangehaald door EagleEye.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72071

Guest
het is echt wel eenvoudig hoor, de vraag naar een boerlimiet is groot bij de gevorderde speler, met een beetje logica weet je dat een nieuwe boer limiet wereld een hele blunder zeg maar flop zou worden, zeker de start zou desastreus zijn wetende dat je GS kan kopen voor de boer levels te uppen, waarna andere niet PP boosters geen schijn van kans hebben aangezien er gewoonweg niet gestacked kan worden.

je mag blij zijn als deze er niet komt.

1. omdat je 1528364920010 PP nodig zal hebben om de start te overleven
2. omdat dit zo'n vieze kata wereld zal worden zodra noobjes de boer regels vatten.

enige nog mogelijkheid is dit te doen op een wereld 50 waar geen PP functies zouden zijn, oja maar boer limiet is niet gericht naar nieuwe spelers dus daar kunnen we ook al naar fluiten :D
Volgens mij snap jij niet wat een boerlimiet inhoudt als ik dit zo lees.
 
Reactiescore
1.075
gaat de boerlimiet niet omhoog naargelang de boerlevel? W5 is al best lang geleden dus excuus als het niet klopt:p
 

DeletedUser70435

Guest
gaat de boerlimiet niet omhoog naargelang de boerlevel? W5 is al best lang geleden dus excuus als het niet klopt:p
TribalWars Wiki zei:
Boerderijlimietregel
De boerderijlimietregel beperkt het aantal eenheden dat een dorp kan verzorgen. Wanneer er teveel troepen in een dorp staan, zal de troepensterkte van deze dalen. In de boerderij kan je nakijken hoeveel bewoners je momenteel in je dorp hebt en hoe hoog hun troepensterkte is.
De troepensterkte wordt als volgt berekend:

Code:
(Boerderij level) x constante / (Bewoners in het dorp)

De constante is afhankelijk van de wereldinstellingen.
Wanneer de uitkomst hoger is dan 1, zullen de troepen op hun volle sterkte vechten. Bij een waarde lager dan 1, wordt de troepensterkte verminderd met die factor.
De hoeveelheid bewoners in een dorp wordt berekend door alle boerderijplaatsen, die al de eenheden in dat dorp innemen, op te tellen. Lichte cavalerie zou dus bijvoorbeeld 4 boerderijplaatsen innemen.

https://help.tribalwars.nl/wiki/Verdedigen#Boerderijlimietregel
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Volgens mij snap jij niet wat een boerlimiet inhoudt als ik dit zo lees.

Bovendien staan de PP functies uit voor w50, dus daarmee is het sowieso al bullshit. We vragen die instelling aan voor w50.
 
Bovenaan