Godfalles tn vs Aedis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ten eerste vind ik het spijtig dat er weer zulke dingen als dit op het forum moeten komen .
Er staat op ons forum idd een topic over godfalles .
Dat topic is er gekomen na de eindeloze pogingen van godfalles om mijn stamleden af te persen . Ze werden als het ware gestalkt . Ik heb meermaals gezegd om op de mededelingen niet te reageren en ook om niet te bezwijken onder de bedreigingen .Afpersingen die blijkbaar verplicht zijn volgens hem/ haar als je bij (.RB.) zit .
In dat topic staat geen informatie over een aanval op hem/ haar .
 

DeletedUser

Guest
Een stuk van het forum van Aedis:

doemper heeft het volgende geschreven:
dus laat iedereen zijn verdediging maar staan er komt een aanval binnen binnen
...uur

jempie op 10.06. om 12:41 uur Citeren
block die eens gewoon jong ...
trouwens hoe weet die dat weeral dat ge een plan had om die aan te vallen ??8I!!!
doemper op 10.06. om 11:05 uur Citeren
kwn
doemper op 10.06. om 11:05 uur Citeren
we moeten hem aanvallen en tmoet binnen een paar dagen zijn
 

DeletedUser2313

Guest
ff voor de goeie orde.

er was een topic op ons forum over Godfalles, enkel omdat die ene speler beetje geërgerd werd door haar.
hij heeft idd eens vermeld om haar aan te vallen, maar er werd niet veel aandacht aan besteed, het topic staat er ondertussen al 2 weken...
er was geen intentie om effectief tot een aanval over te gaan.

Ik begrijp niet goed waarom hier weer zoveel heisa rond gemaakt wordt, in elke stam wordt toch overlegd om tot aanval over te gaan?

enfin ja, dit moest ik gewoon ff vermelden, jullie zien zelf maar verder wat jullie ermee doen.

Knoof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2313

Guest
net zoals dat deel uit ons forum.
is gelijk al van een week geleden?
 

DeletedUser2313

Guest
iets waarop duidelijk is dat we effectief gingen aanvallen?
en dat het niet gwoon gaat om een uitspatting van 1 (één) lid die zijn mening uitte?
 

DeletedUser

Guest
iets waarop duidelijk is dat we effectief gingen aanvallen?
en dat het niet gwoon gaat om een uitspatting van 1 (één) lid die zijn mening uitte?

Uitspatting of niet.. je moet gewoon zorgvuldig omgaan met dit soort zaken, als je het niet van plan was had je het direct van het forum af moeten gooien. Iets wat bij ons een uitspatting/frustratie is van een lid verdwijnt z.s.m. omdat het alleen een stemming kweekt......
 

DeletedUser

Guest
Het intern forum dient ervoor om de leden dingen te laten zeggen die ze willen zeggen .Wat is anders het nut van een forum ?
Het s gewoon niet de bedoeling dat er overal spionnen /informanten .
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een goed teken voor jullie dat de grote stammen spionnen hebben in jullie stam, dat betekent toch dat ze belang hechten aan jullie...
 

DeletedUser1864

Guest
Een stuk van het forum van Aedis:

doemper heeft het volgende geschreven:
dus laat iedereen zijn verdediging maar staan er komt een aanval binnen binnen
...uur

jempie op 10.06. om 12:41 uur Citeren
block die eens gewoon jong ...
trouwens hoe weet die dat weeral dat ge een plan had om die aan te vallen ??8I!!!
doemper op 10.06. om 11:05 uur Citeren
kwn
doemper op 10.06. om 11:05 uur Citeren
we moeten hem aanvallen en tmoet binnen een paar dagen zijn



Dit is eerder doemper vs godfalles tn en NIET heel Aedis...
Ik zie niet veel andere spelers meedoen aan dit gesprek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2313

Guest
wat ik dan weer zo raar vind is dat jullie er gewoon een topic over starten op het nationale forum?
Dit is dan wel toegelaten?

op het interne kunnen zaken besproken worden en worden ze verwacht in de stam te blijven...
hier toon je het aan de hele wereld...
 

DeletedUser1864

Guest
hmm

misschien willen ze gewoon de wereld tegen Aedis op zetten...:confused:
terwijl ze stukken van het forum tonen waar maar 1 speler iets zegt...
 

DeletedUser

Guest
Dat vind ik nu ook eigenlijk wel. Het is een intern forum. Dus met de bedoeling om interne voorstellen / afspraken te maken. Als je nu te weten komt dat er 6 dagen geleden gezegd werd dat iemand een van jouw leden zo snel mogelijk wilt aanvallen en er is nog niks gebeurd lijkt me het wel duidelijk dat het gewoon een 'uitspatting' is van iemand. Tot zover ik weet is het wel toegelaten om dat te doen op een intern forum.

Wat ik dan weer wel raar vind is dat er direct een hele heisa rond wordt gemaakt op het nationale forum, was die post dan ZO belangrijk dat iedereen het moet weten ? Of is dit gewoon een poging om Aedis in een slecht daglicht te stellen ...
 

DeletedUser1864

Guest
idd

idd ook niet zo slim van (.RB.) om het hier te zetten...
nu weet Aedis dat er een informant in hun stam zit, en als ik hun was zou ik die gaan zoeken.:rolleyes:
Ze hadden het beter voor zich gehouden tot er echt belangrijke informatie was.
 

DeletedUser

Guest
idd ook niet zo slim van (.RB.) om het hier te zetten...
nu weet Aedis dat er een informant in hun stam zit, en als ik hun was zou ik die gaan zoeken.:rolleyes:
Ze hadden het beter voor zich gehouden tot er echt belangrijke informatie was.

Ze weten al 2 weken dat er een informant in hun stam zit.
Schijnbaar hebben ze hem nog niet gevonden :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan