Godfalles tn vs Aedis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste spelers van w3.


Wij weten uit goede bron dat meedere leden van Aedis een grote aanval aan het voorbereiden zijn op een van onze leden namelijk: godfalles tn.


Quote synria(syrnia vs aedis):
Zijn ze dan echt zo laf om het niet alleen aan te kunnen?
Hebben ze in deze fase van het spel al grootschalige acties nodig om iemand kapot te maken?
Correctie, proberen iemand kapot te maken?
Wat is het nut ervan, zo vroeg in het spel?
Wie heeft er baat bij?

Wij danken zij die ons deze informatie hebben toegespeeld.


Zoals syrnia zei have fun :D



@ Aedis: (Ps :RB heeft de nodige maatregelen genomen.)
 

DeletedUser

Guest
lol wat is dat toch bij aedis:p

De helft van de leden maken grootschalige plannen tegen grote spelers en de andere helft gaan klikken :D
 

DeletedUser

Guest
ik weet het nu 100% zeker, Aedis zijn een stelletje kamikaze piloten... alleen hebben ze nog niet 100% zeker wie nu het doel is.. stuurloze kamikaze piloten ??
 

DeletedUser

Guest
oh zeker wel iets... dat ze naast Axis nu ook RB tot "vijanden" mogen rekenen naast al een paar kleinere stammen.. kwestie van tijd ?
 

DeletedUser

Guest
Grappemaker:p al is het idd niet so slim dat iedereen het nu al weet van jullie
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet gezegd dat iedereen van Aedis meedoet maar alleen al voor 1 speler van ons een topic open op jullie forum .....

En hij irriteerd nogal veel leden vanjullie maak ik uit dat topic op.

En het heeft weinig zin te liegen, ook al probeer je dan nog zo je best te doen.;)


Vraag maar eens aan doemper die zal je vast wel meer kunnen vertellen over deze aanvalsplannen op godfalles.
 

DeletedUser

Guest
hoe weet jij nou wat op hun forum staat
zit je in deze fase van het spel al met spionen
 

DeletedUser

Guest
Cobalt,

Wakker worden :D zo wist Syrnia ook dat Aedis een aanval op haar aan het plannen was.. wat ze blijkbaar bij Aedis niet beseffen is dat Axis/RB een spion(nen) in hun team hebben... T's heel simpel ik verwacht dat de grotere stammen in meerdere "middel" grote stammen spionnen hebben.. zeker als je te maken hebt met stammen als Aedis die blijkbaar houden van zelfmoord acties.
 

DeletedUser

Guest
Cobalt,

Wakker worden :D zo wist Syrnia ook dat Aedis een aanval op haar aan het plannen was.. wat ze blijkbaar bij Aedis niet beseffen is dat Axis/RB een spion(nen) in hun team hebben... T's heel simpel ik verwacht dat de grotere stammen in meerdere "middel" grote stammen spionnen hebben.. zeker als je te maken hebt met stammen als Aedis die blijkbaar houden van zelfmoord acties.

zoals eerder al is gezegd, axis heeft GEEN spionen
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben die OOK niet.

Volgens mij zijn er gewoon veel leden die niet akkoord gaan met de mannier waarop Aedis geleid wordt.

En dit is mss hun reactie hierop.

Schiet me niet af als ik fout ben maar hier lijkt het toch wel naar.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zoals eerder al is gezegd, axis heeft GEEN spionen
inderdaad:

Wat wij bedoelen met 'informant' en 'spion'

Spion
: Iemand moedwillig in een stam plaatsen, met voorbedachte rade.

Informant: Een speler die denkt baat te hebben met het doorspelen van informatie, echter zonder dat de stam die informatie krijgt op voorhand contact had met die speler

Das een groot verschil.
 

DeletedUser

Guest
Goh Aedis.
Misschien toch eens op zoek gaan naar ontrouwe leden?

Zo kom je niet veel verder natuurlijk.
 

DeletedUser1864

Guest
lol!

waarom blijven ze het proberen na de eerste geheime? aanval, doen ze het nu toch weer :p weer zo geheim als iets :D Voor de rest weet ik niets van aedis en hun leiding, maar ik weet toch dat er ergens iets los zit. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Go Aedis,
Go Aedis,
Go Aedis,
Go Aedis, jullie zijn de slimste!
35.gif


Anyway, waarom nu weer op 1 speler en ontkennen jullie weer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan