Godfalles tn vs Aedis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
misschien was dat nieuw "plan", gewoon om de informant te zoeken
 

DeletedUser

Guest
idd ook niet zo slim van (.RB.) om het hier te zetten...
nu weet Aedis dat er een informant in hun stam zit, en als ik hun was zou ik die gaan zoeken.:rolleyes:
Ze hadden het beter voor zich gehouden tot er echt belangrijke informatie was.

Dit is juist heel slim van ze !! Het staat ook niet voor niks in de rubriek politiek en propaganda.. Met topics als deze breng je Aedis in discridiet wat voordelen heeft in een later stadium van het spel dwz dat de support richting Aedis nul zal zijn wanneer ze in echte problemen komen. Ik denk wanneer je snel ff op telt Aedis in iedergeval al 3x sinds de start van W3 negatief in deze rubriek is besproken.. Dit zegt iets over hun (dwz onbetrouwbaar clubje?) en tevens dat hun "populairiteit" nul is..

Dus mijn idee.. slimme zet.. negatief voor Aedis qua imago en tevens kan RB direct zien welke stammen liever "heulen" met RB dan Aedis (of andersom).

Ze weten al 2 weken dat er een informant in hun stam zit. Schijnbaar hebben ze hem nog niet gevonden :p

Mwah.. denk dat ze de hint niet hebben begrepen de vorige keer... Of ze hebben een oproepje geplaatst op hun interne forum in de trend van:

Gezocht m/v die informatie lekt, graag melden bij onze geweldige leider darksin..
 

DeletedUser2313

Guest
dus zoals erjuist al gezegd door Silenth, dit is idd een poging...
want ik vind hier niks om ons in discrediet te brengen.
ff een nutteloos deel uit ons forum posten...
we zitten dan wel met informant/spion, maar die gaat wrs ook niet lang overleven, die valt wel door de mand (als het al niet is gebeurt...)

en bij deze trek ik mij terug uit de discussie, kvind ze vrij nutteloos.
het beste nog
 

DeletedUser

Guest
een poging die toch redelijk goed gelukt is in sommige mensen hun ogen. Ik gaan hier geen uitspraken doen dat het een stomme zet was of niet, maar het is een taktiek zoals een ander...

'k vind het ook wel een beetje raar dat die informant er nogsteeds zit, als het er niet meerdere zijn. Maar langs de andere kant heb ik er geen flauw idee van hoe je die informant zou kunnen vinden ( maar dat kan ook zijn omdat ik newb ben ... )
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog niet alles gelzen maar een paar post waaronder die van mijn broer die even dom zijn als die van Aedis ik heb recentere dingen maar die ga ik niet vertellen omdat die belangrijk zijn..

Dit was totaal van geen nut ze wisten dit toch al maar probeer je 1ste beter te informeren vorr je stomme dingen gaat uitkramen shados warrior
 

DeletedUser

Guest
En ze zijn zo geiirriteerd door godfalles dat ze hem wel moeten aanvallen.
Want zo kunnen ze gewoon niet deftig verder spelen door hem, dat is hun probleem.

Ik ga nooit iemand zwartmaken wat hebben wij daar baat bij??
Ik zou nooit zo laag vallen jullie blijkbaar wel dat jullie zelf maar aan zoiets denken terwijl jullie mij niet eens kennen, en jullie geloven al die bullshit die men broer(shadows warrior) hier aan het verkopen is gewoon om zichzelf populair te maken.

Gebruik eens je verstand!
 

DeletedUser1864

Guest
Ik heb nog niet alles gelzen maar een paar post waaronder die van mijn broer die even dom zijn als die van Aedis ik heb recentere dingen maar die ga ik niet vertellen omdat die belangrijk zijn..

Dit was totaal van geen nut ze wisten dit toch al maar probeer je 1ste beter te informeren vorr je stomme dingen gaat uitkramen shados warrior

haha, toen je deze topic starte dacht ik dat je een goede reden had...
maar met jouw "bewijzen" kom je niet ver. en de andere dingen wil je niet zeggen.

Dus conclusie een speler van Aedis doet een uitspraak en (.RB.) roept op het forum dat Aedis een grootschalige aanval tegen godfalles aan het plannen is...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook nog geen bewijzen getoont die zijn gewoon dingen die al langer speelden in hun stam de echte bewijzen houden we bij daar kunnen we beter gebruik van maken als de noobs zoals jij het niet weten.
Maar ja zoiets begrijp je natuurlijk niet.

En stop met dat gespam van je want je weet toch niet wat er aan de hand is en je weet ook niks van RB of de informatie die wij hebben.
 

DeletedUser

Guest
dus zoals erjuist al gezegd door Silenth, dit is idd een poging...
want ik vind hier niks om ons in discrediet te brengen.
ff een nutteloos deel uit ons forum posten...
we zitten dan wel met informant/spion, maar die gaat wrs ook niet lang overleven, die valt wel door de mand (als het al niet is gebeurt...)

en bij deze trek ik mij terug uit de discussie, kvind ze vrij nutteloos.
het beste nog

Dit is geen poging!!
Aan die uitleg proberen jullie je nu aan vast te klampen jullie enige uitweg in deze dicussie maar er zijn maar 2 echte waarheden die nog openstaan:


Of je stam heeft totaal geeen structuur en niet alle leden zelfs de leiders weten wat er echt gebeurd/speelt bij hun leden en hebben hier geen controle op, dus kan het zijn dat je hier geen weet van hebt.

Of je bent gewoon de hele boel bij elkaar aan het liegen omdat je wel afwist van deze aanval.
 

DeletedUser

Guest
dus zoals erjuist al gezegd door Silenth, dit is idd een poging...
want ik vind hier niks om ons in discrediet te brengen.
ff een nutteloos deel uit ons forum posten...
we zitten dan wel met informant/spion, maar die gaat wrs ook niet lang overleven, die valt wel door de mand (als het al niet is gebeurt...)

en bij deze trek ik mij terug uit de discussie, kvind ze vrij nutteloos.
het beste nog

Dit is geen poging aan die uitleg proberen jullie je nu aan vast te klampen, jullie enige uitweg in deze dicussie maar er zijn maar 2 echte waarheden die nog openstaan:


Of je stam heeft totaal geeen structuur en niet alle leden zelfs de leiders weten wat er echt gebeurd/speelt bij hun leden en hebben hier geen controle op, dus kan het zijn dat je hier geen weet van hebt.

Of je bent gewoon de hele boel bij elkaar aan het liegen omdat je wel afwist van deze aanval.
 

DeletedUser

Guest
@Ironclaw
Maak je niet te druk om Aedis of beschudligingen/beweringen van ze.. die gasten brengen zichzelf iedere keer weer in het nieuw met "domme" zetten.

@knoof
Ik ben erg benieuwd of en wanneer je die informant te pakken krijgt, ik denk nml zelf dat het normale spelers zijn die informatie doorspelen omdat ze er niet mee eens zijn, die heb je in iedere stam. Er hoeft maar een te zijn die een vriend of vriendin heeft in RB of Axis en je hebt al een lek qua informatie. In onze stam zitten ook spelers met connecties in andere stammen, dat weet ik dus daarom zal ik ook nooit discussies over wel of niet aanval op het publieke forum zetten, eerst bespreken in de leiding.
 

DeletedUser2313

Guest
1 keer is genoeg trouwens.

maar misschien is er nog iets mogelijk...
er was geen aanval gepland, doemper uitte zijn frustratie, en that's it?

niet mogelijk?
 

DeletedUser

Guest
ten eerste :
Ironclaw , wat is eigenlijk het nut van deze post ?
Als hier elke keer een post moet gemaakt worden op het forum omdat iemand vermoed dat hij zal worden aangevallen of overgenomen vind ik TW echt de slechte kant op gaan .
Ik weet ondertussen dat er mails gestuurd zijn door doemper naar stamleden om een aanval op godfalles te doen .
Ik kan hem dit niet kwalijk nemen aangezien godfalles overal zelf gaat verkondigen dat hij/zij 2 nobles staan heeft om 2 AEDIS leden over te nemen .
Hij voelt zich inderdaad bedreigd . ( hou zou jij reageren in die situatie ? ) onterecht ?


ten tweede :
Na het voorval met syrnia heb ik een mail rondgestuurd in de stam waarin staat dat ALLES via mij gaat . m.a.w. Als die aanval er al zou komen , moest die dus eerst toestemming krijgen van mij .

ten derde :

Dit is juist heel slim van ze !! Het staat ook niet voor niks in de rubriek politiek en propaganda.. Met topics als deze breng je Aedis in discridiet wat voordelen heeft in een later stadium van het spel dwz dat de support richting Aedis nul zal zijn wanneer ze in echte problemen komen. Ik denk wanneer je snel ff op telt Aedis in iedergeval al 3x sinds de start van W3 negatief in deze rubriek is besproken.. Dit zegt iets over hun (dwz onbetrouwbaar clubje?) en tevens dat hun "populairiteit" nul is..

Dus mijn idee.. slimme zet.. negatief voor Aedis qua imago en tevens kan RB direct zien welke stammen liever "heulen" met RB dan Aedis (of andersom).
Wat jij zegt klopt niet.' T feit dat dit al de tweede post is op een week tijd toont juist dat AXIS en RB ons toch wel als rechtstreekse concurrent zien en ons op deze manier idd willen slecht maken en de rest gaf je zelf al aan e .
Terwijl zij ons niet als concurrent moeten zien want ik ben altijd bereid om rond de tafel te gaan en een bondgenootschap of NAP te bespreken .
Het is niet de bedoeling dat wij RB en/of AXIS als vijanden krijgen .
Maar ik vind het wel normaal als er dreiging is dat mijn leden zich willen verdedigen .
 

DeletedUser

Guest
Wat het nut? Ervoor zorgen dat leden zoals is doemper en companen een stammen oorlog uitlokken in het begin van een wereld want dat zou alleen maar dom zijn.

Voor de rest valt er niet veel te vertellen, dat zijn de anderen waaronder mijn broer die proberen sensatie te creëren en gaan dingen aanhalen waar het eigenlijk niet om draait.

Daarenboven weten ze er ook niks van dus zij zouden hierbuiten moeten blijven tenzij ze te terechte opmerkingen hebben met wat er gezegd wordt wat ik totdusver nog niet gehoord heb.
 

DeletedUser

Guest
Die kerels van Aedis blijven maar onrust stoken. Ik vind het wel grappig.
 

DeletedUser2313

Guest
onrust stoken is niet echt de juiste omschrijving.
wij proberen een beetje duidelijkheid te scheppen...

het onrust moeten we niet voor zorgen, dat komt automtisch na het starten van zulke topics...

ik heb ook geen topic gestart toen ik werd genobled door syrnia, maar het heb kunnen afslaan....
waarom?
omdat dat toch volkomen onnodig is.

dat was dan nog een echte dreiging, nu is het maar een licht vermoeden, en meteen paginas vol reacties...
 

DeletedUser

Guest
ja maar syrnia is 1 speler die aanvalt als jullie met meerdere spelers ons dreigen aante vallen en die aanval gaat door gaan wij niet ff zitten niks doen.
Dan komen er ook reacties van onze kant en zo krijgen we dus een stammenoorlog.

Dit topic dient om dit in het begin van een wereld te voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan