Godfalles tn vs Aedis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ja maar syrnia is 1 speler die aanvalt als jullie met meerdere spelers ons dreigen aante vallen en die aanval gaat door gaan wij niet ff zitten niks doen.
Dan komen er ook reacties van onze kant en zo krijgen we dus een stammenoorlog.

Dit topic dient om dit in het begin van een wereld te voorkomen.

Denk dat Ironclaw hier een terechte opmerking maakt Syrnia v.s. Knoof is heel iets anders dan onrust zaaien binnen een stam en proberen mensen op te roepen om uit wraak of angst massaal aan te vallen.

Wat ik aldoor een beetje mis in deze situaties is diplomatie tussen de stamleider van b.v. Aedis en RB voordat er ook maar een oproep tot aanvallen plaats vind. Zo snel er bij ons iemand word aangevallen probeer ik het eerst met diplomatie op te lossen omdat dit vaak de beste weg is zonder twee stammen in ongeluk te storten...
 

DeletedUser

Guest
ja maar syrnia is 1 speler die aanvalt als jullie met meerdere spelers ons dreigen aante vallen en die aanval gaat door gaan wij niet ff zitten niks doen.
Dan komen er ook reacties van onze kant en zo krijgen we dus een stammenoorlog.

Dit topic dient om dit in het begin van een wereld te voorkomen.

Voorkomen? juist..
Jullie doen geweldig werk door dit hier op het forum te zetten, ik versta dat jullie ons willen zwart maken, jullie willen ons weg door andere stammen zodat jullie geen last meer van ons hebben, wij hebben last met jullie, jullie hebben last met ons..
Dit kan op een eerlijke manier afgehandeld worden, maar niet zoals we nu bezig zijn..
Niemand wilt een oorlog, maar als we zo kinderachtig blijven doen komt er één onverwacht en wat we wellicht allebij nog niet willen..
i.p.v. in het vervolg zo héél snel dit op het forum te posten, neem contact op met mij of een ander leidinggevend lid van Aedis, zodat dit op een deftige manier kan afgehandeld worden, lukt dit niet, doe je ermee wat je wilt..
Zoals iedereen kan ik ook op een vredige manier tewerk gaan, en dan moet je niet onmiddelijk in de aanval gaan..
Ik wil maar zeggen we zijn allemaal mensen, iedereen heeft een andere aanpak van leven én spelen..
We moeten dit respecteren voor de één is dit moeilijker dan vor de ander maar doe je best..
ik weet het dit is geen simcity, maar TW..
Maar als je iedereen probeert zwart te maken om hun weg te krijgen, krijg je ze ooit wel eens allemaal tegen je eigen.;)
Dus, wie nog vragen heeft, stel ze maar..
Mvg darksin11
 

DeletedUser

Guest
Dit was ook niet de bedoeling jullie zwart te maken zoals ik al meermaals heb gezegd.

Hoewel jullie mss die indruk geven maar daar gaat dit topic niet over en het is ook niet geplaatst met die reden.

Ik wil gerust praten maar i heb nog altijd geen igm ontvangen van Aedis kant die hier over wou spreken.
 

DeletedUser

Guest
Hello Darksin11

herinner je me nog ;) en herinner je je nog Reveng in W2 ???
Wel als je zo door blijft gaan zal je mt Aedis net hetzelfde doen in W3 :D
 

DeletedUser2313

Guest
Niet waar en dat komt door 1 simpele reden:

Nu ben ik er :cool: ;)
 

DeletedUser

Guest
even off-topic
St. jimmy kan me niet schelen of je me in w2 adelt met je 60+- dorpen (waarvan je in 1 maand ongeveer er 40 bij had) ik durf te wedden als ik je laat aanvallen dat binnen 2 dagen al je dorpen bij andere spelers zijn, zo snel adelen :O
 

DeletedUser

Guest
als jij het zegt :d
ik kan je verzeker dat elk dorp optimaal verdedigd is :p

mja dit kan iedereen zeggen natuurlijk :D maar je mag me altijd eens aanvallen hoor darksin !!!! met alle plezier
 

DeletedUser2313

Guest
terug on-topic graag.
doe gerust verder op W2 forum, of via PM.
 

DeletedUser

Guest
Fok man straks ben ik aan de beurt :eek:
Want ze zijn mijn buren namelijk hier :p
Dus als ik opeens op de kamikaze lijst kom informeer mij dan ook maar want ik heb geen spionnen of degelijke die mij daarvoor kunnen waarschuwen.
 

DeletedUser

Guest
lol over wat dat jullie 4 pagina's langen kunnen zagen =p

Groot gelijk.
Het is het begin van een nieuwe wereld.
de gebruikelijke stammen staan weer aan de leiding en een paar andere stammen proberen om ook aan de top van de ranglijst te staan/blijven.

Logisch dat er dan een aantal spanningen zijn.
 

DeletedUser

Guest
even off-topic
St. jimmy kan me niet schelen of je me in w2 adelt met je 60+- dorpen (waarvan je in 1 maand ongeveer er 40 bij had) ik durf te wedden als ik je laat aanvallen dat binnen 2 dagen al je dorpen bij andere spelers zijn, zo snel adelen :O

Zou een mooie weddenschap zijn. Van mij krijg je tot volgende week zaterdag de tijd. Als hij tegen dan al zijn dorpen kwijt is heb je gewonnen. (en heel wat nieuwe dorpen)
 

DeletedUser

Guest
Zou een mooie weddenschap zijn. Van mij krijg je tot volgende week zaterdag de tijd. Als hij tegen dan al zijn dorpen kwijt is heb je gewonnen. (en heel wat nieuwe dorpen)

jah idd :p
zoals ik al zei: probeer gerust ;)
 

DeletedUser1874

Guest
Dank jullie wel voor deze 4 pagina's leesplezier!
Ik dacht dat ik hard opging in een spel, maar jullie zijn blijkbaar nog erger :D

Toch fijn om te weten dat je niet alleen bent op de wereld.
 

DeletedUser

Guest
looooooooool @ darkraven, tis echt erg =p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan