Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Zal vast niet alleen devo zijn maar wat ik vandaag heb mee gemaakt Heb ik in alle jaren tw nog niet gezien

Wen er maar aan dan, ook bij andere stammen. Zeker nu er op w48 pp gefarmd kan worden, gaat ge dat nog veel zien.
 

DeletedUser77130

Guest
Zal vast niet alleen devo zijn maar wat ik vandaag heb mee gemaakt Heb ik in alle jaren tw nog niet gezien

Wacht maar, vanavond een plannetje bedacht. :D

Maar serieus, hoe bezopen valt Devo aan... meerdere spelers krijgen 25-30 clears per dorp incl. allerlei soorten patches (vlaggen, event boosters etc.). Willen we het nog een beetje leuk houden of maken we er een speeltuin van? :p
 

DeletedUser61134

Guest
Wacht maar, vanavond een plannetje bedacht. :D

Maar serieus, hoe bezopen valt Devo aan... meerdere spelers krijgen 25-30 clears per dorp incl. allerlei soorten patches (vlaggen, event boosters etc.). Willen we het nog een beetje leuk houden of maken we er een speeltuin van? :p

Komt omdat we de enige stam zijn die tegen kata gebruik is.
Moeten toch ergens op compenseren ;)
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar, vanavond een plannetje bedacht. :D

Maar serieus, hoe bezopen valt Devo aan... meerdere spelers krijgen 25-30 clears per dorp incl. allerlei soorten patches (vlaggen, event boosters etc.). Willen we het nog een beetje leuk houden of maken we er een speeltuin van? :p

Het is weekend voor iets? :confused: Dan drink je voor, stuur je de clears eruit en ga je door op stap. :p
 

DeletedUser77130

Guest
Komt omdat we de enige stam zijn die tegen kata gebruik is.
Moeten toch ergens op compenseren ;)

Ik mik tegenwoordig niet meer op de boerderijen, maar puur op de verzamelplaats of muur. Maar zie een mafkees van een .The Void mikken op een smederij, kazerne etc. van meerdere stamgenoten. Wil Axel dat we at random even zijn achterland aan puinpoeier schieten? Kan, hoor doneren we wel ff 500 clears voor binnen 2 weken. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Spookvriendje, doe maar ff rustig :p Wat kan hij eraan doen dat hij het verschil tussen de gebouwen niet weet? :p
 

DeletedUser77130

Guest
Spookvriendje, doe maar ff rustig :p Wat kan hij eraan doen dat hij het verschil tussen de gebouwen niet weet? :p

Hij kan op zijn minst doen alsof hij een heer in het spel is in plaat van een hork. Dat hebben wij twee ook gedaan ingame met onze recapbattle. :)

Respect voor dat gevecht btw, nog nooit zo vaak moeten recappen om twee dorpen te saven. :D
 

DeletedUser75798

Guest
Welk gevecht? Ben paar dagen geleden gestopt op Medici, ben beetje pissed geweest door bepaalde gebeurtenissen :p
 

DeletedUser5148

Guest
Altijd al gezegd dat m'n boys toppers zijn.
Sacha ga maar buigen vriend, stop ermee.
Zodra ik kan kom ik het wel eens afmaken.
Mooi werk YOLO, TWstats'ing you boys all day
 

DeletedUser77130

Guest
Welk gevecht? Ben paar dagen geleden gestopt op Medici, ben beetje pissed geweest door bepaalde gebeurtenissen :p

We hebben een leuk gesprek gehad. :)

Maar serieus... 1 dorp wat 11x is overgenomen in 18 uur, 1 die 12 keer is overgenomen in 24 uur en één die 14 (!) keer is overgenomen in 17 uur. Ik amuseer me hier wel met die vv. :D

Ik vond hem ook wel grappig :p je mag die vv ook stoppen hoor, dan kunnen we weer gratis snoepen :D

Deze :D
 

DeletedUser59942

Guest
Komt omdat we de enige stam zijn die tegen kata gebruik is.
Moeten toch ergens op compenseren ;)

Ik denk dat je beter uit naam van individuele spelers kunt spreken, want sommige Devo-leden schieten toch wel degelijk op boerderijen;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ik mik tegenwoordig niet meer op de boerderijen, maar puur op de verzamelplaats of muur. Maar zie een mafkees van een .The Void mikken op een smederij, kazerne etc. van meerdere stamgenoten. Wil Axel dat we at random even zijn achterland aan puinpoeier schieten? Kan, hoor doneren we wel ff 500 clears voor binnen 2 weken. :rolleyes:

Er zitten nog anderen op .The Void, dus niet alles is meteen Axel geweest?
Ik heb door thesiswerk al een dag of 4-5 niet meer zo actief gelogd dus zijn de clears niet van mijn hand.
Zie zelf het nut niet van op Smid aan te vallen, maar ja.
 

DeletedUser77130

Guest
Er zitten nog anderen op .The Void, dus niet alles is meteen Axel geweest?
Ik heb door thesiswerk al een dag of 4-5 niet meer zo actief gelogd dus zijn de clears niet van mijn hand.
Zie zelf het nut niet van op Smid aan te vallen, maar ja.

Je spreekt zoiets af met jouw co's of je doet het gewoon niet.

Wees een heer of een hork, aan jou de keuze. ;)

JIJ bent medeverantwoordelijk voor wat er op jouw acca gebeurd.
 

DeletedUser42600

Guest
Devo heeft een zwaar weekend yolo en error edelen aardig wat dorpen weg
 

DeletedUser5148

Guest
Devo heeft een zwaar weekend yolo en error edelen aardig wat dorpen weg

Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.
 

DeletedUser73749

Guest
Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.

Kan je wel over gaan lachen, maar ik heb dat ook altijd precies als ik word aangevallen en ik kan je vertellen dat dat niet leuk is
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.

Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Yolo ook de vakantievervanging-aanvraag knop gekatapult heeft :eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.

Pas als een account aangevallen wordt weet je wie dit spel aankan en wie duidelijk niet.
Vooral als je het moet redden met een os-aantal die door de vele fronten niet op het niveau van Hora/yolo/error/ow zit die alleen 1 front hebben.

Niet houdbaar.

Je spreekt zoiets af met jouw co's of je doet het gewoon niet.

Wees een heer of een hork, aan jou de keuze. ;)

JIJ bent medeverantwoordelijk voor wat er op jouw acca gebeurd.

Mijn co weet zelf wel genoeg hoe spelen hoor en zoiets spreken we meestal af, ofja, ik zeg het niet altijd maar neem aan dat katas standaard op boerderij gezet worden, het enige dat nut geeft.

Medeverantwoordelijk? Je doet alsof het gaat om mega-stabs, zijn maar een paar katas, nu niet het einde van de wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan