Top/Flop stammen

DeletedUser77122

Guest
Ik heb m´n reactie verwijderd en ga verder ook niet meer reageren.

Ik zie namelijk dat dit toch geen zin heeft.

Als je verteld dat het per ongeluk gebeurde en dat je je fout wilde herstellen dan wordt je toch niet geloofd en ben je een sukkel/onrespectvolle zak/en een onmenselijk walgelijk persoon. (Al denk ik eerder dat de personen die dit zeggen dat zelf zijn) Op die manier is een discussie nooit mogelijk. Je kunt zeggen wat je wilt, alles wordt toch in twijfel getrokken en niemand geloofd je.

Tot ziens jongens, ik speel m’n spelletje wel IG en probeer dat naar mijn inzicht zo eerlijk en leuk mogelijk te doen.
Meet you in the game! ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Naar mijn mening, en gezien de dorpen die hij aanvalt, zal dit inderdaad eerder neigen naar een vergissing?
Voor het ongeluk was DoD nu eenmaal bezig extra front tegen OW aan te maken door dorpen van Yournext te edelen, die dorpen zullen logischer wijze dan dicht bij yournext liggen, dus bijgevolg een mogelijke vergissing.

Er wordt nogal rap naar het AF gegaan met emotionele uitlatingen ipv dit IG eerst aan te kaarten of daar te vragen wat er aan de hand is?
Een AF dient eerder als laatste redding om zo'n gevallen aan te kaarten, indien het de bedoeling was om DoD aan te vallen en hij na gesprek daar niet zou mee willen ophouden. Dan kan je wél je gal op het AF spuwen om dat aan de overige spelers van deze wereld aan te kaarten.

Zeker begrip voor heel de situatie en als je zo iets ziet, zonder nadenken meteen oordelen, wel menselijk maar niet meteen correct.

Nu even over een andere boeg, die 'Vrede', voor Jordi kunnen ze dat niet doen, onmogelijk volgens de mods, maar voor een aanslag totaal niet tw gerelateerd kan dit wél? Een beetje 2 maten en 2 gewichten, de dood van Jordi speelt veel meer mee in deze wereld dan de aanslagen in Brussel die volledig tw-ongerelateerd zijn. Mijn geheugen kan me in de steek laten, maar voor Parijs werd dit ook niet gedaan, waarom nu wel? Wat heeft dat met TW te maken? Dan had ik het liever gezien dat ze het opdragen aan Jordi + een artikel over ipv een vrede door de aanslagen in Brussel..

Dat de aankomst van de massa van Devo op Error hier toevallig op die dag toekomt, speelt weliswaar mee, daar ben ik eerlijk over..
 

DeletedUser5114

Guest
Deze discussie heeft jammer genoeg geen zin, wordt toch wel gecensureerd, het is zo krom als het maar zijn kan dat er wel een ''vrede dag'' voor dit komt.
En niet voor zoiets als Jordy, MH17,Aanslag Parijs, Aanslag Turkije
 

DeletedUser27722

Guest
Nu ja, omdat het dichter bij de deur is, enerzijds verstaanbaar anderzijds, doe het dan voor Jordi dat is dan TW-gerelateerd..
 

DeletedUser5114

Guest
Ik begrijp dat het dichter bij deur is, maar dat is MH17 toch ook?
En ik ben het inderdaad mee eens dat ik het liever voor Jordi zou zien dan voor dit.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gedeeltelijk er mee eens dat ze een stop houden, maar bij de andere aanslagen heb ik niks gezien. En bijvoorbeeld de MH17 hebben veel Nederlanders er mee te maken gehad, dus ze moesten toch dit wat slimmer aanpakken.
 

DeletedUser17072

Guest
van support wordt je ook niks wijzer, reageren op 1/10 van je post.:eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Tja een massa van een week planning op error komt net die woensdag toe, heel jammer dit.
 

DeletedUser59942

Guest
Voor Parijs en Ankara waren vredestijden op de tw's van Frankrijk en Turkije geloof ik.

Echter is het inderdaad wel lastig om een onderscheid te maken tussen Brussel en MH17.
Het nadeel met MH17 is dat je dan elke keer als er Nederlanders of Belgen om het leven komen een vredestijd moet houden. Als je kijkt hoeveel kritiek er vandaag al komt op deze vredestijd, terwijl deze aanslagen nog behoorlijk dichtbij staan, dan gaat het helemaal los als er een vredestijd voor MH17 komt.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat de vredestijd onzin is of juist wel beide keren moest gebeuren, daar ga ik geen uitspraak over doen. Maar ik snap dat dit een lastige beslissing is en dat ze daarom in verschillende situaties verschillende keuzes kunnen maken.

Overigens, hoewel deze vredesperiode wellicht niet ingesteld is voor/vanwege Jordy, kan hij wel herdacht worden tijdens deze vredesperiode, zoals hier eerder door verscheidene spelers geopperd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Tja een massa van een week planning op error komt net die woensdag toe, heel jammer dit.

Heel jammer dit, zegt de internetheld die 2 á 5 minuten na de stop meerdere aanvallen aan laat komen die hij eind van de middag/begin van de avond verstuurde...

Internetheld. :rolleyes:

dmrzie.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Heel jammer dit, zegt de internetheld die 2 á 5 minuten na de stop meerdere aanvallen aan laat komen die hij eind van de middag/begin van de avond verstuurde...

Internetheld. :rolleyes:

dmrzie.png

Er spelen nog anderen op die held zijn account. ;)
En wat is verder het nut van de post? Kon allemaal al eerder verstuurd zijn? :eek:
 

DeletedUser77130

Guest
Er spelen nog anderen op die held zijn account. ;)
En wat is verder het nut van de post? Kon allemaal al eerder verstuurd zijn? :eek:

Kijk de looptijden maar na. Hoe wil je dat ik dit ga snipen/dodgen als ik niet mag wegsturen? Lekker vv-en dit. :(
 

DeletedUser64081

Guest
Wat jammer dit :( Een beetje ruzie maken over de rug van Jordy. Laten we vooral geen vervelende dingen over en weer gaan gooien. Daar heb ik helemaal geen zin in. Die hele massa van O.W. kan me eigenlijk geen reet schelen. Het kan me ook niet schelen of ze er onmenselijk van worden of dat het terecht is. Mijn boze stamgenoten begrijp ik heel goed, ik kan niet zeggen dat ik de O.W. leden begrijp. Maar het is gewoon zwaar klote wat er is gebeurd. Ruzie is wel het laatste waar we zin in moeten hebben..
 

DeletedUser

Guest
Denk dat we het er wel over het algemeen kunnen eens zijn dat 1 massa meer of minder (of ze gewoon wat uitstellen) uiteindelijk niet het verschil zal maken, wel is het een mooie gelegenheid om eens stil te staan bij de jammerlijke feiten die de voorbij dagen hebben plaatsgevonden.
 
Bovenaan