Spotprenten

DeletedUser77130

Guest
aebtbvw5wks.png

Bovenstaande is zwaar offtopic.., maar welkom bij Devo!

15hll61.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Barbaar en CF? Haha, dat moet error vooral over gaan beginnen. :rolleyes:

Wie begon er met barbarendorpen te edelen? Dei Medici, Remkoo en nog wat DevoMB gruis aan de grenzen van ERROR. Aktie --> Reactie. :rolleyes:

Hoe gaat het inmiddels met jouw poging met wie dan ook te fuseren om nog wat te kunnen groeien?
 

DeletedUser27722

Guest
Wie begon er met barbarendorpen te edelen? Dei Medici, Remkoo en nog wat DevoMB gruis aan de grenzen van ERROR. Aktie --> Reactie. :rolleyes:

Hoe gaat het inmiddels met jouw poging met wie dan ook te fuseren om nog wat te kunnen groeien?

Haha, dat klopt allemaal niet van die barbs edelen, dat weet je hopelijk zelf ook?

En fuseren, thoh dan weet jij meer dan mij?
 

DeletedUser77130

Guest
Haha, dat klopt allemaal niet van die barbs edelen, dat weet je hopelijk zelf ook?

En fuseren, thoh dan weet jij meer dan mij?

Toch vreemd dat er contacten zijn gelegd vanuit .The Void met een paar spelers van een aanzienlijke grootte (50-100 dorpen) en die jou de deur hebben gewezen. Dat doet pijn zeker?
 

DeletedUser77130

Guest
Hoe kan iets waar ik tot nu nog nooit van gehoord had pijn doen?

Omdat je persoonlijk bent afgewezen en dat best pijn doet. Hoe ik aan de info komt ga je niet te weten komen, maar Devo zelf is zo lek als een mandje qua infoverspreiding, ondanks dat jullie overal spies hebben rondhangen. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Omdat je persoonlijk bent afgewezen en dat best pijn doet. Hoe ik aan de info komt ga je niet te weten komen, maar Devo zelf is zo lek als een mandje qua infoverspreiding, ondanks dat jullie overal spies hebben rondhangen. ;)

Nogmaals ga je de mist in en devo heeft naar mijn weten geen 'spies'.
En als ik daar zelf al niets van weet, hoe zou devo het dan weten?
Ah ah, wat een nonsens.
 

DeletedUser72524

Guest
Naar aanleiding van de radiostilte die Devo zichzelf lijkt opgelegd te hebben:

1zx4ets.jpg


Twee heerlijke spotprenten :D, de eerste vind ik meer op Hora aansluiten dan Devo. Devo is juist de stam die het AF nog levendig houdt, ook al zijn er veel inhoudsloze spammers. De tweede geweldig, ondanks dat er kritiek is dat die gejat is. Het is ook een kunst om ze te vinden en daarbij ook nog te posten in een bijpassende situatie.
 

Deleted User - 1959223

Guest
Wat moeten wij als Hora zijnde posten dan? :)
Er zijn nergens oorlogen, De wereld is aan het wachten op aansluiten Hora VS Devo...

Devo houdt inderdaad het af levendig met zinloos te gaan posten... Maarja hopen kritiek kwam er eerst op de spammers, nu is het plots goed? Overigens zijn merendeels van de serieuzere onderwerpen begonnen door Hora...
 
Bovenaan