Spotprenten

Reactiescore
241
dan klopt je uitspraak niet, ik heb hun instemming namelijk al meer dan 72u.

Zegt dan genoeg over die spelers, hebben bij ons een sollie lopen en stemmen ook al in bij jullie :eek:
 

DeletedUser27049

Guest
Heeft ook niks te maken met het feit dat SiQ. hem niet aangenomen heeft, was ik zelfs niet van op de hoogte.

[2/28/2016 11:16:23 PM] Joren: toch maar Deca.?:D
[2/28/2016 11:17:05 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Jup hadden daarnet ook pm gekregen van grup
[2/28/2016 11:17:38 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Maar jurgen had het gehoord ivm siq dus heeft hij iets anders bedacht

Iemand zin in een spelletje zoek de verschillen?
 

DeletedUser

Guest
r0bcrk.png
 

DeletedUser57788

Guest
[2/28/2016 11:16:23 PM] Joren: toch maar Deca.?:D
[2/28/2016 11:17:05 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Jup hadden daarnet ook pm gekregen van grup
[2/28/2016 11:17:38 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Maar jurgen had het gehoord ivm siq dus heeft hij iets anders bedacht

Iemand zin in een spelletje zoek de verschillen?

Ik had het gehoord wat SiQ. aan het proberen was met SDM, toen ben ik in actie geschoten. Nog maar eens het bewijs hoe simpel je woorden anders kan gaan interpreteren. En voor de duidelijkheid, mijn actie bestond er niet uit om louter de mensen te gaan inviten, dit kan elk lid afzonderlijk bevestigen.
 

DeletedUser27049

Guest
Ik had het gehoord wat SiQ. aan het proberen was met SDM, toen ben ik in actie geschoten. Nog maar eens het bewijs hoe simpel je woorden anders kan gaan interpreteren.

[2/28/2016 11:16:23 PM] Joren: toch maar Deca.?:D
[2/28/2016 11:17:05 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Jup hadden daarnet ook pm gekregen van grup
[2/28/2016 11:17:38 PM] Frederik - El Terror Amenaza: Maar jurgen had het gehoord ivm siq dus heeft hij iets anders bedacht
[2/28/2016 11:17:48 PM] Joren: hoezo?
[2/28/2016 11:18:01 PM] Frederik - El Terror Amenaza: We werden niet toegelaten


Nu lieg je weer, ik denk dat dit moeilijk fout valt te interpreteren?

Maar weet je wat ik heel vreemd vind? Dit:

Maar jurgen had het gehoord ivm siq dus heeft hij iets anders bedacht

Iets anders bedacht... Wat een vreemde formulering van die zin? Dan was er dus een origineel plan Een plan met ETA die SiQ. joinde? Er staat in ieder geval dat je iets anders bedacht, hiermee doelt ETA dus op dat hij alsnog gewoon naar Deca. kon.
Ik heb meerdere keren gehoord van verschillende mensen, inclusief ETA zelf, dat hij goed bevriend is met jou.

Daarbij de gelijktijdige sollicitaties? Je leugens omtrent het niet weten dat ETA bij ons had gesolliciteerd? Ik ga hier niet zeggen dat je een kijkje binnen SiQ. wou nemen via ETA maar het lijkt er wel op, of ben ik nu de enige die die indruk krijgt? Zeker als ik dan meteen na de leave van ETA uit SDM van hem de vraag kreeg of ik info van binnen SDM wou. Dit heb ik natuurlijk geweigerd maar de morele barrière omtrent het doorspelen van info is dus niet aanwezig bij ETA.
 

DeletedUser57788

Guest
het is zo dat ik ETA had afgewezig voor deca, toen hij vertrok na een interne ruzie. Ik kon hem onmogelijk accepteren, want dit zou een inbreuk zijn op de BG. Enkele dagen later hoorde ik dat SiQ. allerlei dingen aan het proberen was & dat er meer mensen ontevreden waren binnen SDM, dan ik in eerste instantie dacht. Ik ben dus op speurtocht geweest en zo stuitte ik op enkele problemen. Ik heb dus in eerste instantie gezocht naar een oplossing voor die problemen.
Dat jij hier woorden van frederik gaat proberen te gebruiken tegen mij, vind ik echt hilarisch. Iedereen weet dat frederik niet de persoon is dat gaat letten op formulering of wat dan ook, hij besteedt dan ook niet veel aandacht aan communicatie.
 

DeletedUser76669

Guest
Na deze fusie verbaast het me dan ook helemaal niets dat jullie hem er bij nemen, aangezien jullie waarden duidelijk anders zijn dan die van ons.

Schattig, zo'n uitspraak van een speler die zelfs geen wederzijds respect op kon brengen voor z'n stamgenoten in ForQuo. Heeft m'n lachklier zich ook weer geamuseerd eventjes. :)

[2/28/2016 11:16:23 PM]
Maar weet je wat ik heel vreemd vind? Dit:

Maar jurgen had het gehoord ivm siq dus heeft hij iets anders bedacht

Iets anders bedacht... Wat een vreemde formulering van die zin? Dan was er dus een origineel plan Een plan met ETA die SiQ. joinde? Er staat in ieder geval dat je iets anders bedacht, hiermee doelt ETA dus op dat hij alsnog gewoon naar Deca. kon.
Ik heb meerdere keren gehoord van verschillende mensen, inclusief ETA zelf, dat hij goed bevriend is met jou.

Daarbij de gelijktijdige sollicitaties? Je leugens omtrent het niet weten dat ETA bij ons had gesolliciteerd? Ik ga hier niet zeggen dat je een kijkje binnen SiQ. wou nemen via ETA maar het lijkt er wel op, of ben ik nu de enige die die indruk krijgt? Zeker als ik dan meteen na de leave van ETA uit SDM van hem de vraag kreeg of ik info van binnen SDM wou. Dit heb ik natuurlijk geweigerd maar de morele barrière omtrent het doorspelen van info is dus niet aanwezig bij ETA.

Jammer dat je durft te stellen dat Deca. op dergelijke wijze te werk zou gaan. Zonder bewijzen. Vrij laag. ;) Ik betwijfel dat er veel relevants te vinden zou zijn op het SiQ. forum voor ons. Veel meer dan een overzicht van de 'externe' interns en de emotionele uitspatting van de week van Art zal er niet op te vinden zijn. :p
 
Reactiescore
90
Bij deze ontkracht ik je argument, omtrent het feit dat ik geen wederzijds respect kan vertonen tegenover andere spelers, simpelweg omdat je denkt dat ik Ragnar ben, en ik Bram ben. Maar ik ben blij dat ik je toch de nodige endorfine kan bezorgen.
 
Reactiescore
1.893
Bij deze ontkracht ik je argument, omtrent het feit dat ik geen wederzijds respect kan vertonen tegenover andere spelers, simpelweg omdat je denkt dat ik Ragnar ben, en ik Bram ben. Maar ik ben blij dat ik je toch de nodige endorfine kan bezorgen.

Dus omdat je Bram bent en geen Ragnar geldt dan per definitie dat je wel wederzijds respect kan tonen? Interessante gedachtegang :D
 
Reactiescore
90
Helemaal niet, het gaat hem echter om het feit dat Daan me verwarde met een ander persoon. Om die reden kan hij me niet beschuldigen van iets wat ik niet gedaan heb - namelijk geen respect getoond. Nogmaals dit is subjectief en ik sta 100% achter hoe Ragnar zaken aankaart. Spijtig genoeg heerst infantiliteit op w46 EN om die reden lijkt zijn aanpak naar de hormonale tieners toe vaak onorthodox. Dit omdat ze vaak niet weten hoe om te gaan met kritiek, wat tot haantjesgedrag leidt.
 
Reactiescore
1.893
Het lijkt me nochtans nog niet zo lang geleden dat de SDM leiding negatieve uitspraken over ETA aan het maken was en vice versa. Nu zitten ze opnieuw gezellig bij elkaar aangezien SiQ. besloten heeft ETA niet aan te nemen?

Jij hebt goed opgelet, keurig. Er heeft echter een gesprek plaatsgevonden en aan de hand van dit gesprek zijn we tot de conclusie gekomen dat we het opnieuw kunnen gaan proberen en de verwachtingen realistisch zijn dat het gaat slagen. Anders waren we er niet aan begonnen me dunkt.

kijk de nieuwe leider het eens opnemen voor zijn nieuwe leden,

SDM weg, en er blijft een zwakke inactieve speler achter, ook nemen jullie ETA die juist SDM verlaten had wegens het gebrek dat SDM intern had, (en solliciteerde voor SiQ). Nu mag SDM zich mengen in de speeltuin van Deca, ik ben benieuwd wat het zal brengen jurgen, een kans voor jou om te laten zien wat voor leider je bent :), succes gewenst.

Ik denk dat Jurgen zich tot zoverre zich al wel bewezen heeft, of heb je zelf gewoon geen vertrouwen meer in het beleid van sommige topstammen na hetgeen je met ForQuo is overkomen? Misschien dat dat je nog enigszins dwars zit, zou kunnen. ;)

Helemaal niet, het gaat hem echter om het feit dat Daan me verwarde met een ander persoon. Om die reden kan hij me niet beschuldigen van iets wat ik niet gedaan heb - namelijk geen respect getoond. Nogmaals dit is subjectief en ik sta 100% achter hoe Ragnar zaken aankaart. Spijtig genoeg heerst infantiliteit op w46 EN om die reden lijkt zijn aanpak naar de hormonale tieners toe vaak onorthodox. Dit omdat ze vaak niet weten hoe om te gaan met kritiek, wat tot haantjesgedrag leidt.

Dus omdat jij jezelf verkeerd uitdrukt , en dat nu zit goed te praten en af te schuiven op ons met argumenten die helemaal niks toe voegen aan het feit dat jij jezelf koppelt aan de waarde wederzijds respect puur om het feit dat jij Ragnar niet bent, zitten wij fout en zijn wij hormonale tieners die zich onorthodox gedragen ? Het wordt er alleen maar schever op, ik vraag me af of je het zelf ook doorhebt.. Wel mogen we concluderen dat het propaganderen van SiQ weer een nieuw level heeft bereikt. :D
 

DeletedUser76132

Guest
Jij hebt goed opgelet, keurig. Er heeft echter een gesprek plaatsgevonden en aan de hand van dit gesprek zijn we tot de conclusie gekomen dat we het opnieuw kunnen gaan proberen en de verwachtingen realistisch zijn dat het gaat slagen. Anders waren we er niet aan begonnen me dunkt.



Ik denk dat Jurgen zich tot zoverre zich al wel bewezen heeft, of heb je zelf gewoon geen vertrouwen meer in het beleid van sommige topstammen na hetgeen je met ForQuo is overkomen? Misschien dat dat je nog enigszins dwars zit, zou kunnen. ;)



Dus omdat jij jezelf verkeerd uitdrukt , en dat nu zit goed te praten en af te schuiven op ons met argumenten die helemaal niks toe voegen aan het feit dat jij jezelf koppelt aan de waarde wederzijds respect puur om het feit dat jij Ragnar niet bent, zitten wij fout en zijn wij hormonale tieners die zich onorthodox gedragen ? Het wordt er alleen maar schever op, ik vraag me af of je het zelf ook doorhebt.. Wel mogen we concluderen dat het propaganderen van SiQ weer een nieuw level heeft bereikt. :D

je zegt dit:
Er heeft echter een gesprek plaatsgevonden en aan de hand van dit gesprek zijn we tot de conclusie gekomen dat we het opnieuw kunnen gaan proberen en de verwachtingen realistisch zijn dat het gaat slagen.

Wat zijn die realistische verwachtingen die jullie verwachten te gaan bereiken dan? :p

En ja, Jurgen heeft zich zeker bewezen, als speler tenminste. ik kan namelijk niet vanuit hier zien hoe hij zijn stamgenoten behandeld als leider zijnde, dus de tijd zal het uitwijzen. Alhoewel Jurgen iemand is die met tijd en energie veel voor elkaar zal gaan krijgen, en door zijn toewijding richting zijn stam wil ik hem ook zeker een goed verloop hierin toewensen, laten we hopen dat Deca niet net zo blunder wordt als SDM he jonathan :D
 
Reactiescore
1.893
Wat zijn die realistische verwachtingen die jullie verwachten te gaan bereiken dan? :p
Ik heb het niet over resultaten maar over een hernieuwde samenwerking met betrekking tot ETA.

En ja, Jurgen heeft zich zeker bewezen, als speler tenminste. ik kan namelijk niet vanuit hier zien hoe hij zijn stamgenoten behandeld als leider zijnde, dus de tijd zal het uitwijzen. Alhoewel Jurgen iemand is die met tijd en energie veel voor elkaar zal gaan krijgen, en door zijn toewijding richting zijn stam wil ik hem ook zeker een goed verloop hierin toewensen, laten we hopen dat Deca niet net zo blunder wordt als SDM he jonathan :D

Ik heb het meer over hoe Paris destijds en het huidige Deca. geleid worden, niet over zijn resultaten als speler zijnde, dat staat hier tenslotte helemaal los van niet?

Dat je SDM een blunder noemt vind ik best hilarisch :D (Ook weer zo een loze zin zonder onderbouwing trouwens)
Misschien moet je even bij de stats opzoeken wat de verschillen zijn tussen jouw stammen en SDM.

Hoelang bestond FQ ook alweer? En hoelang bestaat SiQ? Misschien moet je weer even wat intomen wat de slechte AF'er komt duidelijk weer in je naar boven terwijl ik dacht dat deze enigszins vervlogen was. ;)

Maar graag zie ik jouw onderbouwing over waarom SDM een blunder was in jouw ogen.
 

DeletedUser76132

Guest
Ik heb het niet over resultaten maar over een hernieuwde samenwerking met betrekking tot ETA.



Ik heb het meer over hoe Paris destijds en het huidige Deca. geleid worden, niet over zijn resultaten als speler zijnde, dat staat hier tenslotte helemaal los van niet?

Dat je SDM een blunder noemt vind ik best hilarisch :D (Ook weer zo een loze zin zonder onderbouwing trouwens)
Misschien moet je even bij de stats opzoeken wat de verschillen zijn tussen jouw stammen en SDM.

Hoelang bestond FQ ook alweer? En hoelang bestaat SiQ? Misschien moet je weer even wat intomen wat de slechte AF'er komt duidelijk weer in je naar boven terwijl ik dacht dat deze enigszins vervlogen was. ;)

Maar graag zie ik jouw onderbouwing over waarom SDM een blunder was in jouw ogen.

Jij bent echt hilarisch, geen wonder dat menig mens zich kapot lacht om jou, grappig dat je steeds over FQ begint maar kan je mij misschien uitleggen wat dat ermee te maken heeft?

bovendien zeg je dit:

Ik denk dat Jurgen zich tot zoverre zich al wel bewezen heeft, of heb je zelf gewoon geen vertrouwen meer in het beleid van sommige topstammen na hetgeen je met ForQuo is overkomen? Misschien dat dat je nog enigszins dwars zit, zou kunnen.

Ik heb het meer over hoe Paris destijds en het huidige Deca. geleid worden, niet over zijn resultaten als speler zijnde, dat staat hier tenslotte helemaal los van niet?

Volgens mij heb ik gezegd dat ik geen twijfels heb over de capaciteiten van Jurgen als speler, maar enkel geen kennis heb over zijn kwaliteiten als leider, ik snap dus niet wat je bedoeld en vind dat je (ja juist jij) met je relatief domme ondoordachte posts Deca als grap neerzet. Ik heb al vaker gehoord dat je andermans woorden zo probeert om te draaien dat je toch nog denkt gelijk te hebben, niet blijkt minder waar, over hilarisch gesproken!

Dan zal ik op verzoek van jou Jonathan een onderbouwing proberen te geven waarom ik SDM flop vind.

SDM, de stam is niet meer en waarom? Zoals meerdere mensen te horen hebben gekregen is er gebreke communicatie, ontevredenheid, en bij sommige inactiviteit. bovendien is de stekker er nu uit en was het een kwestie van tijd tot SiQ er overheen zou rollen. Uiteraard zul je dit gaan ontkennen of het er niet mee eens zijn maar dat ter zijde.

Ook vind ik je een beetje vaag dat je elke keer over FQ begint (in negatieve zin), hiermee haal je gelijk het niveau van jezelf en je stam een stuk omlaag :)
 
Reactiescore
219
Helemaal niet, het gaat hem echter om het feit dat Daan me verwarde met een ander persoon. Om die reden kan hij me niet beschuldigen van iets wat ik niet gedaan heb - namelijk geen respect getoond. Nogmaals dit is subjectief en ik sta 100% achter hoe Ragnar zaken aankaart. Spijtig genoeg heerst infantiliteit op w46 EN om die reden lijkt zijn aanpak naar de hormonale tieners toe vaak onorthodox. Dit omdat ze vaak niet weten hoe om te gaan met kritiek, wat tot haantjesgedrag leidt.

Efe iets anders, speelt fallen/rains/ragnar nog :D?
 

DeletedUser77128

Guest
bovendien is de stekker er nu uit en was het een kwestie van tijd tot SiQ er overheen zou rollen. Uiteraard zul je dit gaan ontkennen of het er niet mee eens zijn maar dat ter zijde.


Er is nog niets gebeurd hoor? Zo erg rolt SiQ er nou ook niet overheen.

In plaats van al dat gebekvecht op het AF, wil ik wel eens daden zien, het is alleen maar blaten over hoe slecht iedereen is, en hoe slecht iedereen kan argumenteren.. ga een keer de strijd met elkaar aan, in plaats van oorlog voeren op het AF.

Ik ben benieuwd wie deze wereld gaat winnen, en omdat ik toch gestopt ben op deze wereld, maakt het mij echt niet uit wie hem gaat winnen, maar stop nou eens met elkaar zwart maken en speel dat verdomde spelletje.
 
Reactiescore
1.893
Jij bent echt hilarisch, geen wonder dat menig mens zich kapot lacht om jou, grappig dat je steeds over FQ begint maar kan je mij misschien uitleggen wat dat ermee te maken heeft?
Dat heeft er alles mee te maken, FQ is/was namelijk de definitie van een blunder dus zal je al vrij snel opmerken dat dit niet op SDM van toepassing is. :)

Volgens mij heb ik gezegd dat ik geen twijfels heb over de capaciteiten van Jurgen als speler, maar enkel geen kennis heb over zijn kwaliteiten als leider, ik snap dus niet wat je bedoeld en vind dat je (ja juist jij) met je relatief domme ondoordachte posts Deca als grap neerzet. Ik heb al vaker gehoord dat je andermans woorden zo probeert om te draaien dat je toch nog denkt gelijk te hebben, niet blijkt minder waar, over hilarisch gesproken!

Dan zal ik op verzoek van jou Jonathan een onderbouwing proberen te geven waarom ik SDM flop vind.

SDM, de stam is niet meer en waarom? Zoals meerdere mensen te horen hebben gekregen is er gebreke communicatie, ontevredenheid, en bij sommige inactiviteit. bovendien is de stekker er nu uit en was het een kwestie van tijd tot SiQ er overheen zou rollen. Uiteraard zul je dit gaan ontkennen of het er niet mee eens zijn maar dat ter zijde.

Ook vind ik je een beetje vaag dat je elke keer over FQ begint (in negatieve zin), hiermee haal je gelijk het niveau van jezelf en je stam een stuk omlaag :)

Wauw, zou jij misschien voor mij kunnen citeren waar ik heb gezegd dat ik dacht dat jij je twijfels had over de capaciteiten van Jurgen als speler? Precies, nergens dus ik snap niet helemaal waarom je dit zegt.
Dat jij überhaupt nog de woorden dom, ondoordacht en posts in één zin durft te noemen zonder dat dit betrekking heeft op jezelf.. Of ben je alle kritiek op jouw posts vergeten die mensen op je gaven.. (En dan tel ik mezelf niet eens mee.)

Na alle bans is SDM inderdaad niet meer wat het was, dat zijn de feiten nu eenmaal en dat zal ik niet ontkennen. Echter daarom zet jij SDM neer als een blunder? Erg lachwekkend.
SDM heeft de laatste tijd inderdaad mindere tijden gekend maar dat is echt niet voldoende om hem neer te zetten als een blunder. Althans niet in mijn ogen, misschien is de definitie van een blunder in jouw ogen een stuk minder erg.

Omdat ik over FQ begin haal ik gelijk het niveau omlaag? En waarom? Hebben jullie het er niet zelf naar gemaakt dat bijna elke context waarin FQ ter sprake komt negatief is?
Er wordt op het AF van W47 zelfs over die faal gesproken zonder dat iemand hierover begon;
e44c257ac40e886a0eff10d3edb29c67.png
 
Reactiescore
90
Jij hebt goed opgelet, keurig. Er heeft echter een gesprek plaatsgevonden en aan de hand van dit gesprek zijn we tot de conclusie gekomen dat we het opnieuw kunnen gaan proberen en de verwachtingen realistisch zijn dat het gaat slagen. Anders waren we er niet aan begonnen me dunkt.



Ik denk dat Jurgen zich tot zoverre zich al wel bewezen heeft, of heb je zelf gewoon geen vertrouwen meer in het beleid van sommige topstammen na hetgeen je met ForQuo is overkomen? Misschien dat dat je nog enigszins dwars zit, zou kunnen. ;)



Dus omdat jij jezelf verkeerd uitdrukt , en dat nu zit goed te praten en af te schuiven op ons met argumenten die helemaal niks toe voegen aan het feit dat jij jezelf koppelt aan de waarde wederzijds respect puur om het feit dat jij Ragnar niet bent, zitten wij fout en zijn wij hormonale tieners die zich onorthodox gedragen ? Het wordt er alleen maar schever op, ik vraag me af of je het zelf ook doorhebt.. Wel mogen we concluderen dat het propaganderen van SiQ weer een nieuw level heeft bereikt. :D


Ik heb je gehele tekst gelezen en ben tot het besluit gekomen dat er werkelijk niets, maar dan ook niets zinnigs in staat.

Ik snap inderdaad dat de verwachtingen wat hoger liggen en er nu minder spanningen zijn dan voordien. Ik denk dat dat bij zo goed als alle stammen zou zijn, als ze 10% van de wereld domineren na 3 maanden tijd en al over 3 van de 6 continenten beslagen liggen.

Als leider kan je je niet bewijzen als je nog nooit onder vuur hebt gelegen. voorlopig heeft Deca. een vrij stabiele koers gevaren, simpelweg omdat ze nog nooit in moeilijke papieren gekomen zijn. Natuurlijk is het makkelijk voor een leider als je (alweer) de halve wereld beslaat EN dan nog een NAP hebt met Mythe (ontken het gerust - ik weet wel beter)

Op je laatste stukje ga ik gewoon niet ingaan. Ik drukte mijzelf niet verkeerd uit, jij verstond me gewoonweg alweer eens niet. Verder is het zo slecht geschreven dat ik het tot drie maal toe moest herlezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het grappig vind dat je je aangesproken voelt. Ik heb nooit 'Deca.' vermeld, enkel 'hormonale tieners'.
 
Bovenaan