Spotprenten

DeletedUser27049

Guest
Dat ik één van de laatste recruits was is al onzin, bekijk de stats maar.
Dat jij toen de doorslaggevende stem was is ook onzin, dit was Expensive Brains aangezien ik in hun edelrichting zou komen te liggen. Jammer dat je nu alle feiten verdraait.
Dat rekruteren van leden in de RIM is onzin, althans dat was in de periode dat ik de leiderschap had overgedragen aan Luuk aangezien ik het sowieso toen erg druk had met school.
Was de leiding niet de reden dat jij wegging? Waren de invites en daarna kicks van de accounts depri en one erection niet aan de leiding te danken die jij net als goed omschreef? Was dat niet iets waar jullie als SiQ later over begonnen te klagen? Dat was de reden dat ik daarna heb gevraagd om de staf over te dragen. Het ging helemaal niet goed met SDM toen der tijd dus kom nu geen onzin verkondigen.

Trouwens puur omdat wij ETA zijn kwijtgeraakt ben ik een slechte leider? Geloof me, ik wil me niet profileren als de beste leider maar dit trekt op niks. Omdat je een lid verliest ben je meteen een slechte leider?

Och wat waren de leden goed op elkaar ingespeeld toen ik nog geen leider was, vandaar dat bijvoorbeeld een Team Pasta toen altijd overhoop lag met Expensive.. Man man man wat ben jij naïef.

Welke mede-leider is trouwens zijn account verloren? :confused:

Om één ding te noemen wat SDM heeft bereikt is dat jullie marstyles en breaksite moesten rekruteren zodat je een niet te groot front had. Want als SDM dan zo slecht was, wat maakte dat kleine stukje extra front dan uit?

Hoe kan jij in godsnaam denken dat je beter weet wie een belangrijke stem had in je rekrutering? Je zat niet eens in de stam. Ik deel altijd mijn kijk op een recruit uitgebreid op het forum, zeker in SDM omdat de leden de neiging hadden nogal snel ja te stemmen. Als ik mijn uitleg deed volgden de meeste spelers ook wat ik zei. Wij hebben slechts heel kort samen in de stam gezeten dus je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt, ik wel. Dat je zegt dat ik de feiten verdraai is een goede grap aangezien jij deze feiten niet eens kent. Ik denk dat je gewoon graag 'de feiten verdraaien' gebruikt zonder werkelijk te weten wat dit betekent.

Je was een van de laatste recruits van NewBs, het fundament van SDM waar nog enkele leden zijn bijgekomen. Bijna alle noemenswaardige leden van SDM komen voort uit NewBs. Die leden zijn voornamelijk samengebracht door Quantro en daar hoef jij dus geen eer voor op te strijken.

Ah dus zelfs de rimrecruits (laten we er vanuit gaan dat het een goede zet was, vriendelijk als ik ben) zijn niet eens aan jou te danken? Wat heb jij dan wél gedaan in SDM? Want ik zie je regelmatig met de eer gaan lopen en jezelf profileren als de voornaamste leider binnen SDM.

De leiding was niet de reden dat ik weg ging. Ik was best tevreden en ik had vrij grote invloed op wat er beslist werd. De rede was dat ik in SDM niet genoeg kwaliteiten zag, in de spelers zelf. Ik wist ook dat SDM nooit het lef zou hebben om op ons aan te vallen ook al verlieten we de stam. Ze stonden allemaal te springen om vriendjes te blijven.

De recruits van Depri & One Erection gebeurde toen Pasta leider was geloof ik? Toen de normale leiding weg was (Dennis) en ik zelf de recruits niet kon tegen houden. Ik vond het best grappig om te zien dat SDM meteen na onze leave de mist in ging en die spelers ging rekruteren (voor mij illustreert dit heel goed de invloed die Chef had op de beslissingen binnen SDM/NewBs). Dat de leiding toen niet goed was is correct, dat was ook geen echte leiding, dat was een idioot die tijdelijk aan de macht kwam omdat de echte leiding afwezig was.

SDM had naar mijn mening zijn hoogtijd voor jij er was.

De redenen waarom je ETA kwijtraakte maken je een slechte leider, niet simpelweg het feit dat je hem kwijtraakte, dat zou kortzichtig zijn en het leek me logisch dat ik het niet zo bedoelde, echter overschatte ik weer je vermogen tot interpreteren.

Verder moet je eens opzoeken wat naïef betekent en het juiste gebruik ervan. Als ik jou op je woord zou geloven zou ik bv. naïef zijn. Hilarisch hoe je hier (niet eens zo'n) grote woorden gaat schrijven en ze nog niet eens correct kan gebruiken. Vermijd ze dan! Team Pasta moest op zijn plaats gezet worden, niet meer, niet minder.

De medeleider is Castiel. of was dat de functie van 'adviseur' want dat soort bullshit functies gooi ik gewoon op één hoop met leiding.

Ik lees pas net je uitleg omtrent Marstyle & Breaksite, als ik in jou plaats was zou ik gaan nadenken over een carrière als komiek. Ik zou je in ieder geval boeken. Marstyle en Breaksite rekruteren had niets te maken met SDM, wij kregen een sollicitatie binnen en beide spelers komen over als erg vriendelijk, behulpzaam etc., verder kende ik beide spelers al langer. Een belangrijk deel van TW zijn diplomatische contacten. Ik ben niet zo van het met iedereen vriendjes maken, maar spelers kennen en weten wie vijand is van wie helpt je ver binnen TW. Dat ik hen kende heb je trouwens voornamelijk te danken aan Team Pasta en de persoonlijke vete tussen mij en hem, ik zocht iemand in de buurt om hem op te ruimen gezien ik er zelf niet bij kon op dat ogenblik. Daarmee heb ik je trouwens nog een dienst bewezen, dat is al een noob uit SDM gefilterd in een vrij onbelangrijk stadium.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77128

Guest
hij wijst mij niet op mijn fout, hij probeert zijn gelijk te halen terwijl overduidelijk is dat hij fout zit en iets verkeerd leest of het te moeilijk voor hem is om te begrijpen. Daar ben ik niet zo van gediend en met zulke mensen ben ik dan ook gauw klaar :)

Ik wijs je wel degelijk op je fout. LEER LEZEN. Overigens zit ik niet fout maar jij, en dit keer toevallig in je taalgebruik. Dus wat de heren hierboven zeggen is helemaal correct. Ik wijs jou op je taalgebruik en jij valt mij persoonlijk aan. Het zegt meer over jou dan over mij in ieder geval.

Lees al je posts anders nog even 7x door, maar probeer mij niet de les te lezen als het gaat over de Nederlandse taal.
Je zult na die 7x hopelijk doorhebben dat jou taalgebruik fout was, als dit niet het geval is raad ik je aan om een een bijspijker cursus Nederlands te gaan volgen.
 

DeletedUser76132

Guest
Ik wijs je wel degelijk op je fout. LEER LEZEN. Overigens zit ik niet fout maar jij, en dit keer toevallig in je taalgebruik. Dus wat de heren hierboven zeggen is helemaal correct. Ik wijs jou op je taalgebruik en jij valt mij persoonlijk aan. Het zegt meer over jou dan over mij in ieder geval.

Lees al je posts anders nog even 7x door, maar probeer mij niet de les te lezen als het gaat over de Nederlandse taal.
Je zult na die 7x hopelijk doorhebben dat jou taalgebruik fout was, als dit niet het geval is raad ik je aan om een een bijspijker cursus Nederlands te gaan volgen.

ja als je maar lang genoeg blijft zeggen dat de aarde plat is dan is het zo!, toppertje jij maar o zo dom :p

ik zit niet fout en je kan mooi mee lullen en andere erbij betrekken (zieltjes winnen), maar ik gebruikte de correcte worden in de betreffende post.
 

DeletedUser77128

Guest
ja als je maar lang genoeg blijft zeggen dat de aarde plat is dan is het zo!, toppertje jij maar o zo dom :p

ik zit niet fout en je kan mooi mee lullen en andere erbij betrekken (zieltjes winnen), maar ik gebruikte de correcte worden in de betreffende post.

Nope, iets wat 'was' is verleden tijd. iets wat 'is' is het heden.
Dat jij 'denkt' dat SiQ over SDM heen gaat rollen is in het heden, het is namelijk nog niet gebeurd, het was dus geen kwestie van tijd.

Als je met jou post wilde zeggen dat het een kwestie van tijd was dat SDM ging vallen, dan is het een ander verhaal, maar helaas voor jou staat dat er niet.

Als je probeerde te zeggen dat het door SiQ kwam dat SDM is gevallen, dan heb je dat ook fout.

Ik kan niet veel andere dingen verzinnen die goed zouden zijn, maar als je je eigen post nog eens doorleest, dan zal je zien dat je hebt geschreven dat SiQ al over SDM heen gerold is, als je dat niet ziet dan ben jij de gene die 'o zo dom' is, aangezien dat er wel staat ;)!
 

DeletedUser

Guest
ja als je maar lang genoeg blijft zeggen dat de aarde plat is dan is het zo!, toppertje jij maar o zo dom :p

ik zit niet fout en je kan mooi mee lullen en andere erbij betrekken (zieltjes winnen), maar ik gebruikte de correcte worden in de betreffende post.

iGlass komt met wat onzin, maar omdat jij zo verschrikkelijk slecht bent in propaganda voeren valt die onzin in het niet van jouw posts.

Buiten dat ze gewoonweg onleesbaar zijn, neemt niemand posts met uitspraken als: "jij bent zo dom", "je moet je hersenpan laten nakijken", "je doet echt behoorlijk debiel" ooit serieus.

En @Mentally Ill, het hoeft zeker geen Tribal Hugs te worden. En uitspraken als: "vecht het uit in het spel", daar hou ik ook niet van. Maar posts die alleen bestaan om persoonlijke aanvallen te doen. Of posts met uitspraken die op het randje zitten van uitschelden (Ragnar had daar een handje van), hoeven van mij niet.
 

DeletedUser

Guest
Is het Top/Flop stammen topic niet wat gepaster voor deze discussie? :rolleyes:
 

DeletedUser76132

Guest
Nope, iets wat 'was' is verleden tijd. iets wat 'is' is het heden.
Dat jij 'denkt' dat SiQ over SDM heen gaat rollen is in het heden, het is namelijk nog niet gebeurd, het was dus geen kwestie van tijd.

Als je met jou post wilde zeggen dat het een kwestie van tijd was dat SDM ging vallen, dan is het een ander verhaal, maar helaas voor jou staat dat er niet.

Als je probeerde te zeggen dat het door SiQ kwam dat SDM is gevallen, dan heb je dat ook fout.

Ik kan niet veel andere dingen verzinnen die goed zouden zijn, maar als je je eigen post nog eens doorleest, dan zal je zien dat je hebt geschreven dat SiQ al over SDM heen gerold is, als je dat niet ziet dan ben jij de gene die 'o zo dom' is, aangezien dat er wel staat ;)!

citeer het maar want gerold is volgens mij gebeurd? en ik heb gezegd dat het zou gaan gebeuren maar nogmaals SDM bestaat niet, wat snap je niet? waar heb je moeite mee?
 

DeletedUser76669

Guest
Spotprenten jongens...

shut_up_here_is_a_cookie_4_25x5_5_paper_invitation_card-ra6d1c0624fbd41be9253e83252abd1eb_zk91q_1024.jpg
 
Reactiescore
90
Laat ik er dan meteen een paar posten.

ffa001c2927377fccb34fa9b28944e9c.jpg

Last but not least: Ik denk dat het algemeen geweten is dat er strubbelingen waren bij SDM en daarom Deca. besloten heeft SDM bij hun te nemen - uit angst om een PBG te verliezen. Hier alvast de SDM leiding:

fdswe.jpg

Ik ben me er van bewust dat ik deze niet zelf gemaakt heb, maar hier heb ik geen tijd voor.


@Mods: Hooker is een term als een andere voor prostituee, wat op zich een beroep is als een ander. Als jullie dit niet inzien, dan ligt de fout enkel bij jullie. Want dan vermarginaliseren jullie zelf deze groep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Hahahaha prachtig :)
 

DeletedUser77128

Guest
bovendien is de stekker er nu uit en was het een kwestie van tijd tot SiQ er overheen zou rollen. Uiteraard zul je dit gaan ontkennen of het er niet mee eens zijn maar dat ter zijde.

Hier heb jij je quote.

Ik kan het blijven herhalen, maar hier heb jij je quote, lees je die nog even een paar keer door :)! Daar zeg je dus wel degelijk dat het gebeurd is, aangezien je de verleden tijd gebruikt ;)!


Verder ga ik er niet op in, laat het topic maar weer waar het voor was.


Laat ik er dan meteen een paar posten.

ffa001c2927377fccb34fa9b28944e9c.jpg
decaffeinated-coffee-is-like-a-hooker-who-only-wants-3533-640x640.jpg
Last but not least: Ik denk dat het algemeen geweten is dat er strubbelingen waren bij SDM en daarom Deca. besloten heeft SDM bij hun te nemen - uit angst om een PBG te verliezen. Hier alvast de SDM leiding:

fdswe.jpg

Ik ben me er van bewust dat ik deze niet zelf gemaakt heb, maar hier heb ik geen tijd voor.


@Mods: Hooker is een term als een andere voor prostituee, wat op zich een beroep is als een ander. Als jullie dit niet inzien, dan ligt de fout enkel bij jullie. Want dan vermarginaliseren jullie zelf deze groep.

Haha, leuk gevonden ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76132

Guest
Hier heb jij je quote.

Ik kan het blijven herhalen, maar hier heb jij je quote, lees je die nog even een paar keer door :)! Daar zeg je dus wel degelijk dat het gebeurd is, aangezien je de verleden tijd gebruikt ;)!


Verder ga ik er niet op in, laat het topic maar weer waar het voor was.




Haha, leuk gevonden ^^

Quote Origineel geplaatst door Squirtle The Turtle Bekijk berichten
bovendien is de stekker er nu uit en was het een kwestie van tijd tot SiQ er overheen zou rollen. Uiteraard zul je dit gaan ontkennen of het er niet mee eens zijn maar dat ter zijde.

Origineel geplaatst door iGlass Bekijk berichten
Nope, iets wat 'was' is verleden tijd. iets wat 'is' is het heden.
Dat jij 'denkt' dat SiQ over SDM heen gaat rollen is in het heden, het is namelijk nog niet gebeurd, het was dus geen kwestie van tijd.

Als je met jou post wilde zeggen dat het een kwestie van tijd was dat SDM ging vallen, dan is het een ander verhaal, maar helaas voor jou staat dat er niet.

Als je probeerde te zeggen dat het door SiQ kwam dat SDM is gevallen, dan heb je dat ook fout.

Ik kan niet veel andere dingen verzinnen die goed zouden zijn, maar als je je eigen post nog eens doorleest, dan zal je zien dat je hebt geschreven dat SiQ al over SDM heen gerold is, als je dat niet ziet dan ben jij de gene die 'o zo dom' is, aangezien dat er wel staat !

Logisch dat je er niet op in gaat, want er staat namelijk was en in bovenstaande quote is dat verleden tijd, wat dus perfect toepasselijk is u SDM niet meer bestaat, bovendien kunnen plannen ook zijn veranderd?

je bent een dwaas die iets brult zonder iets goed te lezen, je zegt het verdomme in je eigen quote nog?

dus nogmaals, als je maar lang genoeg beweert dat de aarde plat is dan is dat ook zo. (althans dat denk jij).

Nerd
 

DeletedUser

Guest
Logisch dat je er niet op in gaat, want er staat namelijk was en in bovenstaande quote is dat verleden tijd, wat dus perfect toepasselijk is u SDM niet meer bestaat, bovendien kunnen plannen ook zijn veranderd?

je bent een dwaas die iets brult zonder iets goed te lezen, je zegt het verdomme in je eigen quote nog?

dus nogmaals, als je maar lang genoeg beweert dat de aarde plat is dan is dat ook zo. (althans dat denk jij).

Nerd

Welles, nietes, welles, nietes. Ik kijk vooralsnog uit naar een post met inhoud Squirtle.

Hier is mijn bijdrage aan het topic:

uLMtNPo.jpg
 
Bovenaan