Spotprenten

DeletedUser57788

Guest
Ik heb je gehele tekst gelezen en ben tot het besluit gekomen dat er werkelijk niets, maar dan ook niets zinnigs in staat.

Ik snap inderdaad dat de verwachtingen wat hoger liggen en er nu minder spanningen zijn dan voordien. Ik denk dat dat bij zo goed als alle stammen zou zijn, als ze 10% van de wereld domineren na 3 maanden tijd en al over 3 van de 6 continenten beslagen liggen.

Als leider kan je je niet bewijzen als je nog nooit onder vuur hebt gelegen. voorlopig heeft Deca. een vrij stabiele koers gevaren, simpelweg omdat ze nog nooit in moeilijke papieren gekomen zijn. Natuurlijk is het makkelijk voor een leider als je (alweer) de halve wereld beslaat EN dan nog een NAP hebt met Mythe (ontken het gerust - ik weet wel beter)

Op je laatste stukje ga ik gewoon niet ingaan. Ik drukte mijzelf niet verkeerd uit, jij verstond me gewoonweg alweer eens niet. Verder is het zo slecht geschreven dat ik het tot drie maal toe moest herlezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het grappig vind dat je je aangesproken voelt. Ik heb nooit 'Deca.' vermeld, enkel 'hormonale tieners'.

Hahahahaha ik lig nu eigenlijk echt wel helemaal plat van het lachen.
Deca. heeft helemaal geen NAP met mythe. , er zijn wel spelers van deca. dat een persoonlijke nap hebben met wat mensen van daar, maar van een NAP tussen beide stammen is helemaal geen sprake. Ik vraag me echt af wie je bron is, want dit is echt lachwekkend.
 
Reactiescore
90
Hahahahaha ik lig nu eigenlijk echt wel helemaal plat van het lachen.
Deca. heeft helemaal geen NAP met mythe. , er zijn wel spelers van deca. dat een persoonlijke nap hebben met wat mensen van daar, maar van een NAP tussen beide stammen is helemaal geen sprake. Ik vraag me echt af wie je bron is, want dit is echt lachwekkend.

Leuk dat ik er alweer kan zorgen dat iemand van Deca. met de slappe lach zit - lach de lach der dwazen, daar zijn jullie blijkbaar uitermate goed in. Mijn bronnen geef ik niet vrij, het kan best zijn dat jullie niet met iedereen een NAP hebben van Mythe, toch zegt het al veel over jullie dat jullie zelfs met 1/2e van de wereld in jullie pocket nog steeds NAP's willen aangaan. Blijkbaar toch niet zo zeker van jullie stuk?

Heerlijk hoe selectief er geantwoord wordt op posts.
 

DeletedUser57788

Guest
Leuk dat ik er alweer kan zorgen dat iemand van Deca. met de slappe lach zit - lach de lach der dwazen, daar zijn jullie blijkbaar uitermate goed in. Mijn bronnen geef ik niet vrij, het kan best zijn dat jullie niet met iedereen een NAP hebben van Mythe, toch zegt het al veel over jullie dat jullie zelfs met 1/2e van de wereld in jullie pocket nog steeds NAP's willen aangaan. Blijkbaar toch niet zo zeker van jullie stuk?

Heerlijk hoe selectief er geantwoord wordt op posts.

Waarom moet ik gaan antwoorden op dat ene feit over de 10% dominantie, gelijk wel argument dat ik zou aanbrengen , zou toch niet goed genoeg zijn.
Wat die NAP's betreft, die worden door de spelers zelf gemaakt, daar heb ik niks mee te maken & daar heeft deca. opzich ook niks mee te maken.
Het is ook niet aan SiQ. om zo'n claims te maken, aangezien ze zelf met heel wat mensen een samenwerking opzetten (dit al dan niet kortstondig)
Het was ook SiQ. dat steeds met het excuus afkwam , dat dit niet als stam werd gemaakt , maar dat dit afspraken waren die individueel ontstaan zijn. Oja dit was uiteraard nog in de tijd van ForQuo, want toen is daar ook een heel drama rond ontstaan & toen was het ForQuo dat verdedigend uit de hoek moest komen.
Wel hetzelfde geldt bij ons, die NAP's bestaan al weken & die worden onderling afgesloten tussen de individuele spelers, waarom loop je deca. hier aan te koppelen?
 
Reactiescore
90
Waarom moet ik gaan antwoorden op dat ene feit over de 10% dominantie, gelijk wel argument dat ik zou aanbrengen , zou toch niet goed genoeg zijn.
Wat die NAP's betreft, die worden door de spelers zelf gemaakt, daar heb ik niks mee te maken & daar heeft deca. opzich ook niks mee te maken.
Het is ook niet aan SiQ. om zo'n claims te maken, aangezien ze zelf met heel wat mensen een samenwerking opzetten (dit al dan niet kortstondig)
Het was ook SiQ. dat steeds met het excuus afkwam , dat dit niet als stam werd gemaakt , maar dat dit afspraken waren die individueel ontstaan zijn. Oja dit was uiteraard nog in de tijd van ForQuo, want toen is daar ook een heel drama rond ontstaan & toen was het ForQuo dat verdedigend uit de hoek moest komen.
Wel hetzelfde geldt bij ons, die NAP's bestaan al weken & die worden onderling afgesloten tussen de individuele spelers, waarom loop je deca. hier aan te koppelen?

Deca heeft niets te maken met persoonlijke NAP's PBG's? Dat is nieuw? Een stam heeft dus volgens jouw redenering geen inspraak in de persoonlijke PBG's/NAP's die een speler aanmaakt? Maw - als ik morgen een PBG sluit met iLoveTrains en Expensive, dan kan de stam enkel ja-knikken.

Ik snap uiteraard je visie hieromtrent, maar vind het 'nogmaals' spijtig dat je ondanks dat je 1/2e van de wereld rekruteert toch nog zo'n afspraken aangaat. Vandaar alweer mijn verwijzing naar Tribalhugs. Ik denk dat jullie gewoon zo snel mogelijk aan w48 willen beginnen.

Frappant ook hoe je telkens ForQuo er bijhaalt, terwijl SiQ ≠ ForQuo. - SiQ. is een geheel nieuwe stam.
 
Reactiescore
1.893
Ik heb je gehele tekst gelezen en ben tot het besluit gekomen dat er werkelijk niets, maar dan ook niets zinnigs in staat.

Blijkbaar zinnig genoeg dat jij er weer op ingaat. :rolleyes:

Ik snap inderdaad dat de verwachtingen wat hoger liggen en er nu minder spanningen zijn dan voordien. Ik denk dat dat bij zo goed als alle stammen zou zijn, als ze 10% van de wereld domineren na 3 maanden tijd en al over 3 van de 6 continenten beslagen liggen.
Verwachtingen zijn inderdaad hoger, minder spanningen ook maar wat hebben die te maken met het feit dat ze 10% van de wereld domineren en over 3 continenten verspreid liggen? Waarom haal je dit überhaupt aan? :confused:

Als leider kan je je niet bewijzen als je nog nooit onder vuur hebt gelegen. voorlopig heeft Deca. een vrij stabiele koers gevaren, simpelweg omdat ze nog nooit in moeilijke papieren gekomen zijn. Natuurlijk is het makkelijk voor een leider als je (alweer) de halve wereld beslaat EN dan nog een NAP hebt met Mythe (ontken het gerust - ik weet wel beter)
Was jij niet juist er op tegen dat mensen loze uitspraken deden zonder onderbouwing? Je roept nu al meerdere keren dat Deca een BG heeft (gehad) met Mythe. maar ik zie nergens bewijzen.. Zelfs niet wanneer daarom gevraagd wordt.. Graag zouden we deze nog even willen zien voor je het nog een keer roept.

Op je laatste stukje ga ik gewoon niet ingaan. Ik drukte mijzelf niet verkeerd uit, jij verstond me gewoonweg alweer eens niet. Verder is het zo slecht geschreven dat ik het tot drie maal toe moest herlezen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het grappig vind dat je je aangesproken voelt. Ik heb nooit 'Deca.' vermeld, enkel 'hormonale tieners'.
En ookal zou je Deca. vermelden, dan wat? Ik zit niet eens in Deca. Ik speel op Fallen remember, die is stamloos:boer:
 

DeletedUser27049

Guest
Er is nog niets gebeurd hoor? Zo erg rolt SiQ er nou ook niet overheen.

In plaats van al dat gebekvecht op het AF, wil ik wel eens daden zien, het is alleen maar blaten over hoe slecht iedereen is, en hoe slecht iedereen kan argumenteren.. ga een keer de strijd met elkaar aan, in plaats van oorlog voeren op het AF.

Ik ben benieuwd wie deze wereld gaat winnen, en omdat ik toch gestopt ben op deze wereld, maakt het mij echt niet uit wie hem gaat winnen, maar stop nou eens met elkaar zwart maken en speel dat verdomde spelletje.

Om de zoveel tijd heb je wel een noobspeler die niet begrijpt waar het AF rond draait en hier een groot vriendjesforum van wilt maken.

Je post draagt niet bij, vermijd dat.

Dus omdat jij jezelf verkeerd uitdrukt , en dat nu zit goed te praten en af te schuiven op ons met argumenten die helemaal niks toe voegen aan het feit dat jij jezelf koppelt aan de waarde wederzijds respect puur om het feit dat jij Ragnar niet bent, zitten wij fout en zijn wij hormonale tieners die zich onorthodox gedragen ? Het wordt er alleen maar schever op, ik vraag me af of je het zelf ook doorhebt.. Wel mogen we concluderen dat het propaganderen van SiQ weer een nieuw level heeft bereikt. :D

AK heeft hier zelf al op gereageerd maar dit is te hilarisch om zo maar te laten schieten. Je hebt al meer bizarre uitspraken en hopeloze misinterpretaties op je naam staan maar dit is toch wel het toppunt (voor nu).

Als je een post niet begrijpt is het niet bepaald flatterend om je misinterpretatie te gaan delen met de rest van het forum, zo toon je namelijk dat je werkelijk geen idee hebt van wat er nu eigenlijk gezegd wordt, ook al is het niet eens zo moeilijk. Ik moedig je dus aan te zwijgen als je niet begrijpt wat er gezegd wordt. Dit is al helemaal van toepassing als je reageert op een post die helemaal niet naar jou gericht is.

Verder is het enige succes van SDM het feit dat ze zo lang hebben bestaan en dat is niet aan jou te danken. Je lijkt krediet te willen nemen voor het bestaan van SDM? Wel, jij werd leider, de banwave kwam, SDM werd inactief. Jullie verloren Team Pasta, Princeofdarknes, Dream Team, Independent Contractor. Wat deed jij al leider om de situatie op te lossen? Je rekruteerde enkele leden in de RIM. Anders gezegd, gedurende je hele leidingsperiode kwam en bleef SDM in een neerwaartse spiraal. Ik denk dat je nog steeds verblind bent door de 3 GA lijstjes waarin SDM als beste stam staat of jij als beste leider want je lijkt de indruk te hebben dat SDM een topstam was.

Je lijkt onnoemelijk veel krediet te willen nemen voor een stam waar je weinig tot niets aan hebt gedaan. Je was zelf een van de laatste recruits van SDM, ik heb je sollicitatie zelfs nog gepromoot, in die tijd had ik zelf nog een belangrijke stem binnen het rekruteerbeleid van SDM. Als SDM al iets noemenswaardig was dan viel dit toe te schrijven aan je voorgangers. Die de juiste spelers hebben gerekruteerd en hen hebben geleid naar een later stadium waarin alle leden zo'n voorsprong hadden op hun omgeving dat het moeilijkste aan het leiden van SDM het uittekenen van edellijnen was en zelfs dat lukte je niet aangezien je om voornamelijk die reden ETA bent kwijtgeraakt. Of ga je nu zeggen dat het moeilijk was om SDM te leiden gedurende de banwave? Waarbij je je eigen account ook bent verloren, net zoals je medeleider zijn account is verloren? Want in mijn ogen verdiend zoiets allesbehalve respect. Toen jij leider werd waren trouwens alle SDM leden al zodanig op elkaar ingespeeld dat interne strubbeling al bijna niet meer konden gebeuren,op dat vlak heb je dus heel waarschijnlijk ook niets moeten doen. Ik kan dit zeggen door mijn eigen ervaringen binnen SDM.

Maar vertel mij eens, wat heeft SDM dan wel bereikt?
 

DeletedUser57788

Guest
Deca heeft niets te maken met persoonlijke NAP's PBG's? Dat is nieuw? Een stam heeft dus volgens jouw redenering geen inspraak in de persoonlijke PBG's/NAP's die een speler aanmaakt? Maw - als ik morgen een PBG sluit met iLoveTrains en Expensive, dan kan de stam enkel ja-knikken.

Ik snap uiteraard je visie hieromtrent, maar vind het 'nogmaals' spijtig dat je ondanks dat je 1/2e van de wereld rekruteert toch nog zo'n afspraken aangaat. Vandaar alweer mijn verwijzing naar Tribalhugs. Ik denk dat jullie gewoon zo snel mogelijk aan w48 willen beginnen.

Frappant ook hoe je telkens ForQuo er bijhaalt, terwijl SiQ ≠ ForQuo. - SiQ. is een geheel nieuwe stam.

De afspraken waren al van toepassing, lang voor de fusie. Als je nu nog zou zeggen dat die afspraken in afgelopen nacht ontstaan zijn, dan heb je misschien nog een punt.
Is het de bedoeling omdat wij nieuwe leden accepteren, dat ik als leiding ga lopen eisen van de andere stamleden dat ze hun persoonlijke nap's moeten opgeven? Je gaat naar mijn mening toch wel kort door de bocht hier.
 

DeletedUser76132

Guest
Dat heeft er alles mee te maken, FQ is/was namelijk de definitie van een blunder dus zal je al vrij snel opmerken dat dit niet op SDM van toepassing is. :)



Wauw, zou jij misschien voor mij kunnen citeren waar ik heb gezegd dat ik dacht dat jij je twijfels had over de capaciteiten van Jurgen als speler? Precies, nergens dus ik snap niet helemaal waarom je dit zegt.
Dat jij überhaupt nog de woorden dom, ondoordacht en posts in één zin durft te noemen zonder dat dit betrekking heeft op jezelf.. Of ben je alle kritiek op jouw posts vergeten die mensen op je gaven.. (En dan tel ik mezelf niet eens mee.)

Na alle bans is SDM inderdaad niet meer wat het was, dat zijn de feiten nu eenmaal en dat zal ik niet ontkennen. Echter daarom zet jij SDM neer als een blunder? Erg lachwekkend.
SDM heeft de laatste tijd inderdaad mindere tijden gekend maar dat is echt niet voldoende om hem neer te zetten als een blunder. Althans niet in mijn ogen, misschien is de definitie van een blunder in jouw ogen een stuk minder erg.

Omdat ik over FQ begin haal ik gelijk het niveau omlaag? En waarom? Hebben jullie het er niet zelf naar gemaakt dat bijna elke context waarin FQ ter sprake komt negatief is?
Er wordt op het AF van W47 zelfs over die faal gesproken zonder dat iemand hierover begon;
e44c257ac40e886a0eff10d3edb29c67.png

Wauw, zou jij misschien voor mij kunnen citeren waar ik heb gezegd dat ik dacht dat jij je twijfels had over de capaciteiten van Jurgen als speler? Precies, nergens dus ik snap niet helemaal waarom je dit zegt.

Hier, en daar hebben we het weer mijn beste jonathan, jij verdraaid woorden (zoals je altijd doet) en als iemand dat weerlegt ga je zeggen dat jij het niet gezegd hebt, of er niet over begon. Waarom weerleggen we het dan? :confused::confused::confused: man man man, je bent geen denker he? Ik heb namelijk dit gezegd: Ik heb vertrouwen in de capaciteiten van Jurgen als speler, maar zijn kwaliteiten als leider moet hij nog bewijzen. wat kom jij in eens met rare dingen aanzetten, ik ga me zorgen om je maken?

Wat betreft de kritiek die andere spelers of posters op mij hebben zal mij niet veel uitmaken, er zijn meerdere kampen en zonder kritiek want ja onderbouwing is ook kritiek, krijgen we ook geen redelijke discussie op gang he.

Na alle bans is SDM inderdaad niet meer wat het was, dat zijn de feiten nu eenmaal en dat zal ik niet ontkennen. Echter daarom zet jij SDM neer als een blunder? Erg lachwekkend.

Dit is pas lachwekkend, ik heb het niet over bans gehad? en ik heb het voor je dikgedrukt neergezet, zodat je er misschien een keer niet overheen leest, of eens kan zien met wat voor creatieve verzinsels jij dit keer meebrengt. jij beweert nu of vult voor mij in dat, omdat SDM bans had ik ze afschilder als een blunder, terwijl ik de post hiervoor onderbouw waarom ik het vind en daar waren die bans niet bij inbegrepen of onderdeel van? :confused::confused::confused:

daarom zet jij SDM neer als een blunder? Erg lachwekkend.
SDM heeft de laatste tijd inderdaad mindere tijden gekend maar dat is echt niet voldoende om hem neer te zetten als een blunder. Althans niet in mijn ogen, misschien is de definitie van een blunder in jouw ogen een stuk minder erg.

Een stam is een Haar gozert, maar hoe dan ook even over bovenstaande quote, Je vind het lachwekkend omdat ik SDM neerzet als een blunder, maar feit is dat het ook klopt. Het is namelijk gebaseerd op mijn mening, of ga je nu met nieuwe verzinsels komen om mijn mening te weerleggen? :confused::confused::confused:

Omdat ik over FQ begin haal ik gelijk het niveau omlaag? En waarom? Hebben jullie het er niet zelf naar gemaakt dat bijna elke context waarin FQ ter sprake komt negatief is?
Er wordt op het AF van W47 zelfs over die faal gesproken zonder dat iemand hierover begon;

Op W47 wordt er over gesproken, maar niemand begon erover? mijn beste hoe kan het dan in hemelsnaam aan bod komen? (rofl). :confused::confused::confused::confused::confused:

FQ was grotendeels Deca, SiQ is nog steeds FQ en heeft wel een doorstart gemaakt, als je klachten hebt over hoe het er aan toe ging bij FQ kan je beter tegen je nieuwe (mijn oude) stamgenoten gaan zeuren :), want die kraak je bij het afkraken van FQ nu ook indirect af, Wederom zet je jouzelf voor het blok, en je neemt Deca mee, way to go! :p
 

DeletedUser77128

Guest
Om de zoveel tijd heb je wel een noobspeler die niet begrijpt waar het AF rond draait en hier een groot vriendjesforum van wilt maken.

Je post draagt niet bij, vermijd dat.

Niet mee eens, enkel post jij heel de dag door posts om SDM zwart te maken om je zelf maar in een goed daglicht te zetten, en verdedig je jezelf met nonsense door om dingen heen te draaien, daarmee doel ik op de post van wat SDM leden een paar pagina's terug over je aanvallen op Fallen, dit sloeg werkelijk nergens op.

Daar komt bij dat je de eerste zin in mijn vorige post blijkbaar niet opmerkt, maar ik wil wel eens bewijzen zien in wat voor opzicht SiQ over SDM heen rolt, want daar is nog helemaal niets van waar. Fallen is dorpen verloren aan Rayret, niet aan jou, dit komt omdat Fallen inactief is geworden en er dus niet gedefd is het afgelopen weekend (mijn fout ik had de VV voor het weekend af moeten geven), daar is echt helemaal niet veel bijzonders bij komen kijken ;)!
 
Reactiescore
1.893
AK heeft hier zelf al op gereageerd maar dit is te hilarisch om zo maar te laten schieten. Je hebt al meer bizarre uitspraken en hopeloze misinterpretaties op je naam staan maar dit is toch wel het toppunt (voor nu).

Als je een post niet begrijpt is het niet bepaald flatterend om je misinterpretatie te gaan delen met de rest van het forum, zo toon je namelijk dat je werkelijk geen idee hebt van wat er nu eigenlijk gezegd wordt, ook al is het niet eens zo moeilijk. Ik moedig je dus aan te zwijgen als je niet begrijpt wat er gezegd wordt. Dit is al helemaal van toepassing als je reageert op een post die helemaal niet naar jou gericht is.

Verder is het enige succes van SDM het feit dat ze zo lang hebben bestaan en dat is niet aan jou te danken. Je lijkt krediet te willen nemen voor het bestaan van SDM? Wel, jij werd leider, de banwave kwam, SDM werd inactief. Jullie verloren Team Pasta, Princeofdarknes, Dream Team, Independent Contractor. Wat deed jij al leider om de situatie op te lossen? Je rekruteerde enkele leden in de RIM. Anders gezegd, gedurende je hele leidingsperiode kwam en bleef SDM in een neerwaartse spiraal. Ik denk dat je nog steeds verblind bent door de 3 GA lijstjes waarin SDM als beste stam staat of jij als beste leider want je lijkt de indruk te hebben dat SDM een topstam was.

Je lijkt onnoemelijk veel krediet te willen nemen voor een stam waar je weinig tot niets aan hebt gedaan. Je was zelf een van de laatste recruits van SDM, ik heb je sollicitatie zelfs nog gepromoot, in die tijd had ik zelf nog een belangrijke stem binnen het rekruteerbeleid van SDM. Als SDM al iets noemenswaardig was dan viel dit toe te schrijven aan je voorgangers. Die de juiste spelers hebben gerekruteerd en hen hebben geleid naar een later stadium waarin alle leden zo'n voorsprong hadden op hun omgeving dat het moeilijkste aan het leiden van SDM het uittekenen van edellijnen was en zelfs dat lukte je niet aangezien je om voornamelijk die reden ETA bent kwijtgeraakt. Of ga je nu zeggen dat het moeilijk was om SDM te leiden gedurende de banwave? Waarbij je je eigen account ook bent verloren, net zoals je medeleider zijn account is verloren? Want in mijn ogen verdiend zoiets allesbehalve respect. Toen jij leider werd waren trouwens alle SDM leden al zodanig op elkaar ingespeeld dat interne strubbeling al bijna niet meer konden gebeuren,op dat vlak heb je dus heel waarschijnlijk ook niets moeten doen. Ik kan dit zeggen door mijn eigen ervaringen binnen SDM.

Maar vertel mij eens, wat heeft SDM dan wel bereikt?

Dat ik één van de laatste recruits was is al onzin, bekijk de stats maar.
Dat jij toen de doorslaggevende stem was is ook onzin, dit was Expensive Brains aangezien ik in hun edelrichting zou komen te liggen. Jammer dat je nu alle feiten verdraait.
Dat rekruteren van leden in de RIM is onzin, althans dat was in de periode dat ik de leiderschap had overgedragen aan Luuk aangezien ik het sowieso toen erg druk had met school.
Was de leiding niet de reden dat jij wegging? Waren de invites en daarna kicks van de accounts depri en one erection niet aan de leiding te danken die jij net als goed omschreef? Was dat niet iets waar jullie als SiQ later over begonnen te klagen? Dat was de reden dat ik daarna heb gevraagd om de staf over te dragen. Het ging helemaal niet goed met SDM toen der tijd dus kom nu geen onzin verkondigen.

Trouwens puur omdat wij ETA zijn kwijtgeraakt ben ik een slechte leider? Geloof me, ik wil me niet profileren als de beste leider maar dit trekt op niks. Omdat je een lid verliest ben je meteen een slechte leider?

Och wat waren de leden goed op elkaar ingespeeld toen ik nog geen leider was, vandaar dat bijvoorbeeld een Team Pasta toen altijd overhoop lag met Expensive.. Man man man wat ben jij naïef.

Welke mede-leider is trouwens zijn account verloren? :confused:

Om één ding te noemen wat SDM heeft bereikt is dat jullie marstyles en breaksite moesten rekruteren zodat je een niet te groot front had. Want als SDM dan zo slecht was, wat maakte dat kleine stukje extra front dan uit?
 

DeletedUser76132

Guest
Niet mee eens, enkel post jij heel de dag door posts om SDM zwart te maken om je zelf maar in een goed daglicht te zetten, en verdedig je jezelf met nonsense door om dingen heen te draaien, daarmee doel ik op de post van wat SDM leden een paar pagina's terug over je aanvallen op Fallen, dit sloeg werkelijk nergens op.

Daar komt bij dat je de eerste zin in mijn vorige post blijkbaar niet opmerkt, maar ik wil wel eens bewijzen zien in wat voor opzicht SiQ over SDM heen rolt, want daar is nog helemaal niets van waar. Fallen is dorpen verloren aan Rayret, niet aan jou, dit komt omdat Fallen inactief is geworden en er dus niet gedefd is het afgelopen weekend (mijn fout ik had de VV voor het weekend af moeten geven), daar is echt helemaal niet veel bijzonders bij komen kijken ;)!

beste, dan heb ik een tip voor jou, leer eens lezen!

Er is nergens gezegd (in ieder geval door mij niet, daar kwam jou post op) dat wij momenteel over SDM aan het rollen waren, feit is dat ik zij dat het een kwestie van tijd was en dat was het zeker, ik heb namelijk nog geen front wat het huidige front beperkt tot 2-3 spelers.
 

DeletedUser64057

Guest
beste, dan heb ik een tip voor jou, leer eens lezen!

Er is nergens gezegd (in ieder geval door mij niet, daar kwam jou post op) dat wij momenteel over SDM aan het rollen waren, feit is dat ik zij dat het een kwestie van tijd was en dat was het zeker, ik heb namelijk nog geen front wat het huidige front beperkt tot 2-3 spelers.

Of de rollen zouden omgedraaid zijn en wij zouden over siq heen lopen, ik heb anmelijk nog geen front en wat het huidige front beperkt tot 2-3 spelers;)

Maar ik denk dat er weinig veranderd toch?
Jij gaat nu toch niet ineens een andere richting heen edelen?
 

DeletedUser77128

Guest
beste, dan heb ik een tip voor jou, leer eens lezen!

Er is nergens gezegd (in ieder geval door mij niet, daar kwam jou post op) dat wij momenteel over SDM aan het rollen waren, feit is dat ik zij (zei)dat het een kwestie van tijd was en dat was het zeker, ik heb namelijk nog geen front wat het huidige front beperkt tot 2-3 spelers.

'WAS' ?? Het IS een kwestie van tijd bedoel je... dat is waar ik op doelde met mijn reactie, er is namelijk nog niets gebeurd. Het WAS dus geen kwestie van tijd, vraag me dus af wie er beter moet leren lezen, maar op dit moment ben jij dat.
We zullen nog zien of je daar gelijk in hebt, dat jullie over SDM heen gaan rollen ;)!
Tot nu toe hebben jullie nog niets bewezen, en daarmee doel ik vooral op Chef, die de afgelopen maand alleen nog maar geflopt heeft met zijn aanvallen op Fallen en Expensive bijna alle dorpen zijn gewoon weer gerecapt. Dus of er in de toekomst over SDM heen wordt gerold vraag ik me ook af ;)! Maar de tijd zal het ons leren. Ik zal het in ieder geval blijven volgen, en moge de beste winnen eh!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27049

Guest
Niet mee eens, enkel post jij heel de dag door posts om SDM zwart te maken om je zelf maar in een goed daglicht te zetten, en verdedig je jezelf met nonsense door om dingen heen te draaien, daarmee doel ik op de post van wat SDM leden een paar pagina's terug over je aanvallen op Fallen, dit sloeg werkelijk nergens op.

Daar komt bij dat je de eerste zin in mijn vorige post blijkbaar niet opmerkt, maar ik wil wel eens bewijzen zien in wat voor opzicht SiQ over SDM heen rolt, want daar is nog helemaal niets van waar. Fallen is dorpen verloren aan Rayret, niet aan jou, dit komt omdat Fallen inactief is geworden en er dus niet gedefd is het afgelopen weekend (mijn fout ik had de VV voor het weekend af moeten geven), daar is echt helemaal niet veel bijzonders bij komen kijken ;)!

Goed opgemerkt, dit noemen we propaganda. Zal ik een AF voor Beginners guide schrijven?

Dit soort dingen doen we hier om de vijandelijke stam in een slecht daglicht te plaatsen. Het spijt me dat ik mijn tijd hier niet doorbreng met het complimenteren van Jurgens leuke fusie zodat die mij dan op zijn beurt kan complimenteren met mijn gezellige stam waarna we dan hand in hand de horizon in huppelen. Ik betwijfel dat het forum dan veel gelezen zou worden.

Iedereen in deze huidige maatschappij is zo soft en bang van kritiek geworden of een gemeen woord. Kijk maar naar de verontwaardiging omtrent de posts van Ragnar. Ronduit belachelijk naar mijn mening maar goed.

Mijn uitleg omtrent de aanvallen op Fallen was waarheidsgetrouw, dat jij dat niet kan appreciëren is niet mijn probleem. Ik deelde met jullie dat ik in een TW dipje zat en dus niet teveel moeite deed en mijn gedachten daar rond. Niemand verplicht je te lezen.

Wat betreft rolt over SDM heen. Chef roadkill is het enige account dat front had met 2 accounts van SDM (AK reken ik niet mee door de grootte van het account). Dat alleen al is een groot voordeel voor SDM waar ze geen gebruik van hebben gemaakt. SDM heeft geen enkele tegenactie gedaan. Chef moest het tot nu toe doen met enkel zijn eigen clears. Bij Expensive was dit al erg pijnlijk (vergelijk vvdd maar eens met avdd en reken daarbij dat de verdediger van de dag dan nog deels bestaat uit aanvallen van Breaksite). En dit met de safezone die het account expensive heeft? De hele ligging van SDM was vrij safe, naar mijn mening hadden jullie in die situatie geen enkel dorp mogen verliezen.
 

DeletedUser76132

Guest
'WAS' ?? Het IS een kwestie van tijd bedoel je... dat is waar ik op doelde met mijn reactie, er is namelijk nog niets gebeurd. Het WAS dus geen kwestie van tijd, vraag me dus af wie er beter moet leren lezen, maar op dit moment ben jij dat.
We zullen nog zien of je daar gelijk in hebt, dat jullie over SDM heen gaan rollen ;)!
Tot nu toe hebben jullie nog niets bewezen, en daarmee doel ik vooral op Chef, die de afgelopen maand alleen nog maar geflopt heeft met zijn aanvallen op Fallen en Expensive bijna alle dorpen zijn gewoon weer gerecapt. Dus of er in de toekomst over SDM heen wordt gerold vraag ik me ook af ;)! Maar de tijd zal het ons leren. Ik zal het in ieder geval blijven volgen, en moge de beste winnen eh!

kerel, SDM bestaat niet meer wat mijn woordkeuze was <--- (geeft intentie aan in verleden tijd naar SDM toe) correct maakt.

je bent een grap, wie moet er nou lezen?
 

DeletedUser77128

Guest
kerel, SDM bestaat niet meer wat mijn woordkeuze was <--- (geeft intentie aan in verleden tijd naar SDM toe) correct maakt.

je bent een grap, wie moet er nou lezen?

Jij, dat SDM er niet meer is betekent niet dat het een kwestie van tijd WAS dat jullie over 'SDM' heen rollen.
Of SDM nou wel of niet bestaat, het is en blijft nog steeds een kwestie van tijd... nogmaals, als het een kwestie van tijd was dan hadden jullie al gerold, tot nu toe gebeurd er nog helemaal niets met jou rollen.

Je moet iets aan je Nederlandse taal gaan doen in ieder geval :), op het moment ben jij een grap namelijk.
 

DeletedUser76132

Guest
Het was een kwestie van tijd voordat we over SDM gingen rollen, nu zal Deca op de proef gesteld worden, je doet echt behoorlijk debiel voor iemand die alles maar half mee krijgt.

Ik moet dan misschien wat aan mijn nederlands doen, jij moet je hersenpan is eens laten nakijken haha, wat een lachwekkende vertoning van jou op het AF, je kunt beter weg blijven want je schijnt het nog niet hellemaal te snappen.
 

DeletedUser64057

Guest
Het was een kwestie van tijd voordat we over SDM gingen rollen, nu zal Deca op de proef gesteld worden, je doet echt behoorlijk debiel voor iemand die alles maar half mee krijgt.

Ik moet dan misschien wat aan mijn nederlands doen, jij moet je hersenpan is eens laten nakijken haha, wat een lachwekkende vertoning van jou op het AF, je kunt beter weg blijven want je schijnt het nog niet hellemaal te snappen.

deze snap ik niet helemaal, je begint gelijk weer met persoonlijke aanvallen terwijl hij jou gewoon wijst op een fout in je taalgebruik, achja we hebben dit wel vaker van jou gezien.
 

DeletedUser76132

Guest
hij wijst mij niet op mijn fout, hij probeert zijn gelijk te halen terwijl overduidelijk is dat hij fout zit en iets verkeerd leest of het te moeilijk voor hem is om te begrijpen. Daar ben ik niet zo van gediend en met zulke mensen ben ik dan ook gauw klaar :)
 
Bovenaan