Spotprenten

DeletedUser69459

Guest
Voor zover ik zie spreek ik mezelf niet tegen, ik zeg zelfs bijvoorbeeld, als in, 'kijk dit is een voorbeeld van een situatie waarin het niet bepaald voordelig is os te sturen naar een dorp'. Dat wilt niet zeggen dat alle dorpen die worden geëdeld buiten mijn kerkradius liggen, dat zou belachelijk zijn.
Ik zeg ook: 'of als een dorp wat te ver ligt' bij die dorpen raakt dan ook enkel frontdef op tijd, waarom die opofferen voor een dorp dat niet goed ligt als ik dat kan afgeven en desnoods de daaropvolgende dag met 2 edels terug pak als ik bv. wat clears van de vijand heb kunnen wegspelen of er andere, belangrijkere dorpen gelijktijdig worden geëdeld zodat mijn tegenstander moet gaan kiezen welke hij probeert te recappen?

@ de sukke: Jij bent gewoon nog steeds boos dat je destijds geen grondstoffen kreeg :p

Ik dacht dat je wel door had dat ik het had over die situatie specifiek, ik weet ook wel dat je altijd buiten je kerkradius edelt...
 
Reactiescore
241
Prentjes!!!
 
Reactiescore
241
Heb niks te spotten atm :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat al wat je uit mijn voorgaande post haalt zogenaamde frustraties zijn. Dat merk je verkeerd op, ik ben best tevreden met hoe het liep. SDM heeft nu nog enkel het account Fallen Angels waar ze mee kunnen aanvallen komende tijd en dat is een account van 200k.

Je hebt wat clears en wat def gemold van Brains en ineens is het hele front van SDM onschadelijk gemaakt :confused:. Volgens mij moet jij het front eens wat beter gaan bekijken :').
 
Reactiescore
90
Je hebt wat clears en wat def gemold van Brains en ineens is het hele front van SDM onschadelijk gemaakt :confused:. Volgens mij moet jij het front eens wat beter gaan bekijken :').

Volgens mij maakt SiQ. voorlopig meer terreinwinst op SDM dan omgekeerd aan het front. Ik denk dat het dus aan jou is het nog eens te herbekijken Luuk.
 

DeletedUser76669

Guest
Vrij verzuurd, die Mentally Ill. Heeft vast wat te maken met de vrije val in de ranglijst waar hij stilaan aan begonnen is. :eek:

Anyways, prentjes! #DoeEensMoeiteWieze
 
Reactiescore
1.893
Vrij verzuurd, die Mentally Ill. Heeft vast wat te maken met de vrije val in de ranglijst waar hij stilaan aan begonnen is. :eek:

Anyways, prentjes! #DoeEensMoeiteWieze

Dat is opzich wel logisch toch? Want zeg nu eens eerlijk. SDM is de grootste vijand/bedreiging voor Mentally en zijn stam. En dan ga je daar maar ongetimede aanvallen op versturen? Gaat er dan iets niet heel erg fout? Als je dit nu op een speler in je cluster doet die 50k ofzo heeft prima, maar in dit geval kan je dan reacties als bovenstaande verwachten.
En als ze dan maar ineens overgaan op totaal andere zaken zoals terreinwinst, geboekt op een ander account dan het account in kwestie, dan kan je daaruit wel opmaken dat ze zelf ook doorhebben dat ze niet heel slim bezig zijn.
 

DeletedUser27049

Guest
Dat is opzich wel logisch toch? Want zeg nu eens eerlijk. SDM is de grootste vijand/bedreiging voor Mentally en zijn stam. En dan ga je daar maar ongetimede aanvallen op versturen? Gaat er dan iets niet heel erg fout? Als je dit nu op een speler in je cluster doet die 50k ofzo heeft prima, maar in dit geval kan je dan reacties als bovenstaande verwachten.
En als ze dan maar ineens overgaan op totaal andere zaken zoals terreinwinst, geboekt op een ander account dan het account in kwestie, dan kan je daaruit wel opmaken dat ze zelf ook doorhebben dat ze niet heel slim bezig zijn.

Je stamgenoot zei zelf net dat de aanvallen wel getimed waren? Wat een belachelijke pogingen tot propaganda hier.

En andere zaken zoals tereinwinst op een ander account? Er zijn 2 accounts met front met SDM. Zelfs indien er in afgelopen 2 maanden 1 dorp van SDM genomen zou zijn zou dat meer tereinwinst zijn dan dat SDM heeft geboekt. Het wordt me stillaan duidelijk dat jou propaganda meer bestaat uit antwoorden op dingen die er niet staan en het verkeerd interpreteren van posts.
 

DeletedUser64057

Guest
Je stamgenoot zei zelf net dat de aanvallen wel getimed waren? Wat een belachelijke pogingen tot propaganda hier.

En andere zaken zoals tereinwinst op een ander account? Er zijn 2 accounts met front met SDM. Zelfs indien er in afgelopen 2 maanden 1 dorp van SDM genomen zou zijn zou dat meer tereinwinst zijn dan dat SDM heeft geboekt. Het wordt me stillaan duidelijk dat jou propaganda meer bestaat uit antwoorden op dingen die er niet staan en het verkeerd interpreteren van posts.



ja jouw maar als je terreinwinst 3 dorpen is per massa zal je niet heel snel groeien terwijl bijv expensive de rim in kan edelen en ook doet wat hem uiteindelijk waarschijnlijk toch groter gaat maken als jouw 3 dorpen per massa
 

DeletedUser74650

Guest
3 Sanctum of Imperceivable Quality 8,32 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-20 21:09:28
5 Decaffeinato Intenso 6,96 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-12 23:08:51

Hij zal vast dit bedoelen.
 

DeletedUser75970

Guest
3 Sanctum of Imperceivable Quality 8,32 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-20 21:09:28
5 Decaffeinato Intenso 6,96 Mil. -> Gecreërd: 2016-01-12 23:08:51

Hij zal vast dit bedoelen.

Best komisch inderdaad dat er zo wordt/werd gehamerd op het lage ODA van SiQ. leden. :eek:
Al waren het geloof ik vooral SDM leden die hierover spraken.
Grappig dat SDM ook een lagere ODA rang heeft en dat terwijl ze +-3 weken langer bestaan dan SiQ.
 

DeletedUser64057

Guest
Best komisch inderdaad dat er zo wordt/werd gehamerd op het lage ODA van SiQ. leden. :eek:
Al waren het geloof ik vooral SDM leden die hierover spraken.
Grappig dat SDM ook een lagere ODA rang heeft en dat terwijl ze +-3 weken langer bestaan dan SiQ.

Ja dude dit komt omdat jullie de laatste dagen juist veel oda hebben gekregen haha daarvoor spraken de cijfers jullie gewoon tegen
 
Reactiescore
241
Ze proberen gewoon anderen de grond in te boren en op de manier hen eigen zwaktes uit de aandacht te houden, hele goede strategie, maar het werkt helaas niet :)
 
Bovenaan