W37 Awards & Achievements

Reactiescore
1.367
IK!!

Tenminste, als je interne oorlog niet mee telt... 90% van mijn odd kwam door mezelf aan te vallen :p
 
Reactiescore
1.367
genocide
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): niemand, w37 is gesloten dus bestaat er geen account meer :3
Beste Gestopte Speler: ik zou dan nijgen om rumpel te noemen (glenn & carsten), deden toch veel vv's waar mogelijk was, en deden uiteraard alles wat ze konden om story recht te houden, ook triador, sint-pieter & llllleeeevvvviiiii horen zeker in dit lijstje!
Beste Stamspeler: fichtme, cabbie en vestri lijken me de grootste stamspelers van Mental, vanuit de tegenstand zou ik nijgen naar videx, rumpel & rokade.
Gezeligste speler: ikzelf, uiteraard.
Beste Stam (Buiten Mental): Beun :Embarrassment:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: niemand, ik heb genoeg tijd verspilt met jullie :mad:
De meest Faire Speler: fistme
De Beste / leukste actie: een trollstam oprichten en uiteindelijk nog meedoen voor wereldwinst.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: het plat kata'en van casimodo, geen gebouw werd gespaard.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Lars (heraclesgek), Fabian & Shar (ex Videx), PJ (bmk) & kevin (damacon)
De beste aanvaller: twijfelgevalletje cabbie of biervertier, cabbie liet op zijn fronten zijn aanvallende weelde zien, maar dit kwam ook voornamelijk door het grote verschil in aantallen, terwijl biervertier toch wel altijd bovenaan de ODA lijst stond wat er op wijst dat hij nooit zijn clears zou thuishouden.
De beste verdediger: ik twijfel tussen SLET of rokade, SLET heeft hier toch wel meerdere massa's succesvol afgeslagen.
De beste vv'er: cabbie
De grootste noob / faler: paul uiteraard, hoeveel accouts is die afgegaan en op hoeveel heeft die gefaald, klein sommetje.
Grootste Faalstam: #JSCHA :D
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): basboy, een noobje die het tot de top heeft gemaakt! ook lllllleeeeevvvviii was beter dan verwacht!
De beste leider: geen idee, story bleek instabiel, legend zwijgen we maar over, beun had geen leiding & mental was ik te inactief in om te kunnen beoordelen, het voorkeur gaat dan uiteindelijk toch naar de leiding van mental, wie dat ook moge wezen.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: henkie, timon, sander, steven, glenn, fabian, lars, enz enz enz
De grootste spammer: ikzelf?
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: niets. Ook zonder mij of Beun zou Mental gewonnen hebben.
Wat is mijn mening over Mental: gezellige groep, geen absolute top, maar qua sfeer behoort deze stam allensinds tot de top 3 waar ik tot noch toe in zat.
 

DeletedUser72420

Guest
De grootste noob / faler: paul uiteraard, hoeveel accouts is die afgegaan en op hoeveel heeft die gefaald, klein sommetje.

Lol jij bent echt helemaal niets wist je dat? Jij stelt echt zo weinig voor. Ik own jou 100% zeker met een hand op mijn rug. De ego is real hier ja, maar hij is wel terecht:rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Lol jij bent echt helemaal niets wist je dat? Jij stelt echt zo weinig voor. Ik own jou 100% zeker met een hand op mijn rug. De ego is real hier ja, maar hij is wel terecht:rolleyes:

paula, heb je al 1 wereld gewonnen dan?
 
Reactiescore
1.075
Een wereld winnen betekend ook zoveel:rolleyes: Zijn zat goede spelers die nog geen wereld gewonnen hebben, maar dat maakt hen niet slechter dan een rimnoob die wel heeft gewonnen.

een wereld winnen betekent vaak dat je uithoudingsvermogen hebt, en dat is zowat het enige wat je nodig hebt om dit spelletje te spelen tegenwoordig. Als je niet gewonnen hebt, betekent dit ook wel dat je gepownt bent door dat rimnoobje die wel wint;p
 

DeletedUser69459

Guest
een wereld winnen betekent vaak dat je uithoudingsvermogen hebt, en dat is zowat het enige wat je nodig hebt om dit spelletje te spelen tegenwoordig. Als je niet gewonnen hebt, betekent dit ook wel dat je gepownt bent door dat rimnoobje die wel wint;p

Stef, stabber.
 
Reactiescore
1.075
ja stef, stabber!
 
Reactiescore
1.367
stefaan stabber
 
Bovenaan