Spotprenten

DeletedUser64230

Guest
Alles ik solo farmde zat ik al tegen de cap aan, een farmbot daarnaast gebruiken zou totaal onlogisch zijn. Tw gaf de hint dat verouderde scripts of verborgen bots die je niet gebruikt maar wel hebt staan ook een ban opleveren. Dit kan in mijn ogen het geval niet zijn omdat dan al mijn werelden, of die van mijn medespelers, op block hadden moeten gaan.

Wij hebben ook te horen gekregen dat wij een beurs-bot hebben vanavond
Schijnbaar geven ze je een ban als je zelf je eigen tijd opoffert om uren lang de beurs te spammen
Dan heb je een bot die automatisch de ververs knop aandrukt en dan pp voor je van de beurs haalt.
Gad, ver, damme tw
Nu ga je echt te ver
Je hebt mijn w45 account verbannen, nu is het zo dat na onderzoek bleek dat een splinternieuwe co een ongewenst script meebracht zonder onze inzeg. Het is geaccepteerd, zijt niet anders.
Maar nu, nu ban je men omdat ze meer hun best hebben gedaan, en beter hebben opgelet dan anderen, weetje volgensmij is er helemaal geen script met pp abuse in omgang, volgensmij heeft tw gewoon andere naast mij verbannen die hetzelfde hebben gedaan en zo leveloos zijn geweest om uren naar het scherm tte staren en nonstop te klikken. Nu merken ze dat het geen script is, maar dat ze dom bezig zijn, er is geen programma dat zo een bot op zou sporen, ze kijken puur naar het gedrag van het account
Momenteel heeft tribalwars een gat in hen waterdichte bot, de "100%" bot, en ze durfen het niet toe te geven.
Misselijkmakend tribalwars, echt walgelijk.

Oh en ja, poo heeft ons letterlijk gezegt dat het om een script gaat waarbij van pp misbruik wordt gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Wij hebben ook te horen gekregen dat wij een beurs-bot hebben vanavond
Schijnbaar geven ze je een ban als je zelf je eigen tijd opoffert om uren lang de beurs te spammen
Dan heb je een bot die automatisch de ververs knop aandrukt en dan pp voor je van de beurs haalt.
Gad, ver, damme tw
Nu ga je echt te ver
Je hebt mijn w45 account verbannen, nu is het zo dat na onderzoek bleek dat een splinternieuwe co een ongewenst script meebracht zonder onze inzeg. Het is geaccepteerd, zijt niet anders.
Maar nu, nu ban je men omdat ze meer hun best hebben gedaan, en beter hebben opgelet dan anderen, weetje volgensmij is er helemaal geen script met pp abuse in omgang, volgensmij heeft tw gewoon andere naast mij verbannen die hetzelfde hebben gedaan en zo leveloos zijn geweest om uren naar het scherm tte staren en nonstop te klikken. Nu merken ze dat het geen script is, maar dat ze dom bezig zijn, er is geen programma dat zo een bot op zou sporen, ze kijken puur naar het gedrag van het account
Momenteel heeft tribalwars een gat in hen waterdichte bot, de "100%" bot, en ze durfen het niet toe te geven.
Misselijkmakend tribalwars, echt walgelijk.

Oh en ja, poo heeft ons letterlijk gezegt dat het om een script gaat waarbij van pp misbruik wordt gemaakt.

Ja, grootste bans zijn op W47 ook door dat PP refresh-bot
 

DeletedUser5114

Guest
Ik had al zo'n idee dat jij Ricardo was ja, kon het alleen niet navragen dankzij mijn IG ban. Mijn post was ditmaal niet aanvallend bedoelt overigens. Het is alleen niet bijster slim om aan mij te vragen wat ik van promo zijn posts vind. Ik ben nog wel iets meer gewend dan zijn postd dus mij zal je niet horen zeuren dat hij teveel spelers beledigd. Daarom ben ik het ook niet met je eens. Ik vind hem politiek correct posten.

Ik had inderdaad vernomen dat je account geband was op W47 jammer maar het zij zo, ik nam jou post ook totaal niet aanvallend hoor, het was niet slim van mij om jou als neutraal te zien aangezien jij een soort gelijke poststijl hanteert als Promo Ranger.

Even terugkomend op wat jij zei over nieuwe AF gebruikers, je hebt gelijk dat het vaak zo is dat de nieuwe personen op het AF totaal verkeerd posten, en ook in zekere zin respectloos overkomen en het is nou niet dat ik vind dat je ze dan schouderklopje moet geven om ze motivatie te geven om op het AF te blijven.
Ik ben ook van mening dat je ze er gewoon op mag wijzen dat hun post rond uit belachelijk is, het gaat mij meer op de manier hoe je dit doet, je kunt hem er op wijzen dat zijn post nergens over gaat zonder een minachtende houding aan te nemen.

Al is hun eerste post nog zo slecht, is er nog altijd potentie dat deze nieuwere AF gebruikers zich ontplooien tot een regulier AF poster die wel degelijk kan posten. Het gaat mij meer om de boodschap die je deze nieuwere AF gebruikers toe brengt, '' Ga weg wij willen geen nieuwe AF gebruikers'' of de boodschap '' Wij willen nieuwe AF gebruikers maar deze moeten zich wel aanpassen aan die manier hoe het er op toe gaat op het AF''
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Iedereen weet toch dat Promo stiekem noob is die van papa Leaving Behind ook af en toe mee mag praten? :D Tot vrijdag heb ik het heel druk, daarna kom ik wel meer klagen, steunen en zeuren :rolleyes:

Hoe weet jij dat David en ik voor David zijn geboorte al een relatie hadden :eek:
9 maanden later was PR geboren. Onze eerste zoon :O

David is wel een goede papa :D

Ik denk dat Merico niet doelt op jullie meer ontwikkelde P&P'ers die nu reageren. Jij en PR dus, maar dat hij meer doelt op zij die nog maar net hun basisschool hebben afgerond. Naar mijn mening overschaduwt de eerste groep die ik benoem de tweede de laatste tijd op het AF voor Devo.

F* Basisschool :D Peuterspeelzaal alles :bijl:
En meestal verlaagd het niveau zich vanzelf omdat niemand elkaar enig gelijk wil geven.
Dan komen mensen zoals ik omdat de discussie dan op een voor ons plezanter niveau is ^^

&

2a9eccbd4c90bce7586afda9ed47dca7.png
 

DeletedUser74396

Guest
Ik heb deze gemaakt voor w47 aangezien de speler in kwestie vlakbij mij ligt. Maar aangezien ik het zonder dit forum niet kon post ik hem ook maar hier zodat jullie mee kunnen genieten.

d030b0f216.jpg


Zijn de mods dit in de praktijk ah uitvoeren geweest met de afgelopen bans?
cc8e631a1a.png


Wij hebben ook te horen gekregen dat wij een beurs-bot hebben vanavond
Schijnbaar geven ze je een ban als je zelf je eigen tijd opoffert om uren lang de beurs te spammen
Dan heb je een bot die automatisch de ververs knop aandrukt en dan pp voor je van de beurs haalt.
Gad, ver, damme tw
Nu ga je echt te ver
Je hebt mijn w45 account verbannen, nu is het zo dat na onderzoek bleek dat een splinternieuwe co een ongewenst script meebracht zonder onze inzeg. Het is geaccepteerd, zijt niet anders.
Maar nu, nu ban je men omdat ze meer hun best hebben gedaan, en beter hebben opgelet dan anderen, weetje volgensmij is er helemaal geen script met pp abuse in omgang, volgensmij heeft tw gewoon andere naast mij verbannen die hetzelfde hebben gedaan en zo leveloos zijn geweest om uren naar het scherm tte staren en nonstop te klikken. Nu merken ze dat het geen script is, maar dat ze dom bezig zijn, er is geen programma dat zo een bot op zou sporen, ze kijken puur naar het gedrag van het account
Momenteel heeft tribalwars een gat in hen waterdichte bot, de "100%" bot, en ze durfen het niet toe te geven.
Misselijkmakend tribalwars, echt walgelijk.

Oh en ja, poo heeft ons letterlijk gezegt dat het om een script gaat waarbij van pp misbruik wordt gemaakt.
 

DeletedUser72524

Guest
@firedrakan Leuke spotprent, jammer genoeg waar. Maar in de kleuterklas leer je om met alinea's te werken, dus nu snap ik het waarom jij het nog niet kan.
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan Leuke spotprent, jammer genoeg waar. Maar in de kleuterklas leer je om met alinea's te werken, dus nu snap ik het waarom jij het nog niet kan.

Aww een compliment <3

Ik was altijd te druk met andere dingen in de kleuterklassen & op de basisschool :rolleyes:
In de zandbak spelen bijvoorbeeld :D En schommelen :eek:
 

DeletedUser17072

Guest
Wij hebben ook te horen gekregen dat wij een beurs-bot hebben vanavond
Schijnbaar geven ze je een ban als je zelf je eigen tijd opoffert om uren lang de beurs te spammen
Dan heb je een bot die automatisch de ververs knop aandrukt en dan pp voor je van de beurs haalt.
Gad, ver, damme tw
Nu ga je echt te ver
Je hebt mijn w45 account verbannen, nu is het zo dat na onderzoek bleek dat een splinternieuwe co een ongewenst script meebracht zonder onze inzeg. Het is geaccepteerd, zijt niet anders.
Maar nu, nu ban je men omdat ze meer hun best hebben gedaan, en beter hebben opgelet dan anderen, weetje volgensmij is er helemaal geen script met pp abuse in omgang, volgensmij heeft tw gewoon andere naast mij verbannen die hetzelfde hebben gedaan en zo leveloos zijn geweest om uren naar het scherm tte staren en nonstop te klikken. Nu merken ze dat het geen script is, maar dat ze dom bezig zijn, er is geen programma dat zo een bot op zou sporen, ze kijken puur naar het gedrag van het account
Momenteel heeft tribalwars een gat in hen waterdichte bot, de "100%" bot, en ze durfen het niet toe te geven.
Misselijkmakend tribalwars, echt walgelijk.

Oh en ja, poo heeft ons letterlijk gezegt dat het om een script gaat waarbij van pp misbruik wordt gemaakt.

Het zal een complot tegen erebos zijn.:rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Ook hier, ik heb het al eerder gezegd, de redenen voor de bans worden niet besproken op het af.

Denk er eens goed over na en je weet ook waarom.
 

DeletedUser65747

Guest
Ook hier, ik heb het al eerder gezegd, de redenen voor de bans worden niet besproken op het af.

Denk er eens goed over na en je weet ook waarom.

Ik heb er eens goed over nagedacht maar begrijp het nog steeds niet. Waarom zou je geen bans van andere spelers mogen bespreken, vooral als die bans een grote inpact hebben op de wereld.
 

DeletedUser17072

Guest
Ik heb er eens goed over nagedacht maar begrijp het nog steeds niet. Waarom zou je geen bans van andere spelers mogen bespreken, vooral als die bans een grote inpact hebben op de wereld.
Laat ze die bans lekker bespreken met support. Al dat gejank hier.:p
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb er eens goed over nagedacht maar begrijp het nog steeds niet. Waarom zou je geen bans van andere spelers mogen bespreken, vooral als die bans een grote inpact hebben op de wereld.

De redenen niet, de gevolgen wel.

De redenen maken ook niet echt uit voor de impact op de wereld :p
 

DeletedUser65747

Guest
Laat ze die bans lekker bespreken met support. Al dat gejank hier.:p

Als support dan ook een keer duidelijk is gebeurt dat misschien ook ja. Vraag me af hoelang het duurt voor ze doorhebben dat dit oorzaak-gevolg reacties zijn
 

DeletedUser17072

Guest
Als support dan ook een keer duidelijk is gebeurt dat misschien ook ja. Vraag me af hoelang het duurt voor ze doorhebben dat dit oorzaak-gevolg reacties zijn
Ben ik het je eens, dat support wel opener kan zijn in wat voor script/bot het zou gaan. Aan de andere kant de mensen die hier het hardst roepen, proberen nu alleen maar hun eigen hachje te redden. Zoals botje davey van Mirage.:p

Zoenen & dan de filmpjes uploaden op youtube is veel meer van deze tijd :rolleyes:

Dumpert*:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Gelieve on-topic te blijven kinders, anders volgen er maatregelen.
 

DeletedUser64230

Guest
De redenen niet, de gevolgen wel.

De redenen maken ook niet echt uit voor de impact op de wereld :p

Ik ga je vanmiddag als ik een pc heb laten zien waarom bans wel bespreekbaar moeten worden.
Ik ga je voor de volle 100% overtuigen dat ik gelijk heb en meerdere zullen die mening oppakken.
Of mods er wat aan doen betwijfel ik, maar hen fouten inzien mogen ze.

Ja gaat nu over w47 en niet 45 dus keep your eyes open richting de avondklokn
 
Bovenaan