Spotprenten

DeletedUser66265

Guest
Kwestie was Devo als topstam vanwege noemenswaardige actie, voor zover ik weet doet Justmerico niet echt zijn best om te laten zien dat Memo wel een topstam is en is het daarom niet relevant om Memo erbij te pakken.

Toch lijkt het mij dan een kwestie van de pot verwijt de ketel, of misschien zelfs jaloezie? Jouw redenering zou TW nogal krom maken. Een stabber kan simpelweg roepen dat jij nooit hebt gestabt dus hem er niet van zou mogen beschuldigen, om jouw redenatie maar eens door te trekken.

Ik vind het persoonlijk dus vreemd dat iemand een andere stam aanspreekt op haar gedrag en hierin benoemt dat de stam nog niet veel gepresteerd heeft terwijl die persoon zelf ook nog niks gepresteerd heeft. Merkwaardig vind ik dat altijd.

Ik denk dat Merico niet doelt op jullie meer ontwikkelde P&P'ers die nu reageren. Jij en PR dus, maar dat hij meer doelt op zij die nog maar net hun basisschool hebben afgerond. Naar mijn mening overschaduwt de eerste groep die ik benoem de tweede de laatste tijd op het AF voor Devo.

Als we het over een van de duivels hebben, jij bent dus het perfecte voorbeeld over pauwengedrag.
Alleen om dat jij/jullie niet letterlijk gezegd hebben dat Devo winnen, of al gewonnen hebben.
Betekend niet dat je zo niet overkomt ;)

Ik zeg ook totaal niet dat Memo heel wat gedaan heeft, ik kom ook nooit over alsof ik vind dat Memo de beste stam is of wat dan ook, zo kom jij wel over.
Laat me een gokje doen? Jij komt nu aan dat ik dit gewoon fout interpreteer of dat het mijn mening is dat jij/jullie zo overkomen.
Dus ik zal daar maar gewoon gelijk op ingaan scheelt me toch weer wat tijd om niet op het af te zitten.

Ja zeker is dit een mening van mij, maar als ik dit verkeerd interpreteer nee hoor, ik denk eerder dat dit een gevalletje is dat je zelf niet door hebt hoe je over komt, en dat is geen enkel probleem als het je ook totaal niet boeit, als het je wel boeit is het misschien verstandig om en eens over na te denken je postwijze aan te passen.

Gezien deze reactie van merico denk ik wel degelijk dat hij op promo doelt. Nochtans vind ikzelf promo een plesante poster en snap dan ook niet goed waar die opmerking van merico vandaan komt.
 

DeletedUser5114

Guest
Toch lijkt het mij dan een kwestie van de pot verwijt de ketel, of misschien zelfs jaloezie? Jouw redenering zou TW nogal krom maken. Een stabber kan simpelweg roepen dat jij nooit hebt gestabt dus hem er niet van zou mogen beschuldigen, om jouw redenatie maar eens door te trekken.

Ik vind het persoonlijk dus vreemd dat iemand een andere stam aanspreekt op haar gedrag en hierin benoemt dat de stam nog niet veel gepresteerd heeft terwijl die persoon zelf ook nog niks gepresteerd heeft. Merkwaardig vind ik dat altijd.





Gezien deze reactie van merico denk ik wel degelijk dat hij op promo doelt. Nochtans vind ikzelf promo een plesante poster en snap dan ook niet goed waar die opmerking van merico vandaan komt.

Ik vond Promo ranger ook altijd een plesante poster geheel mee eens, vind het gewoon jammer dat hij de laatste tijd zo denigrerend over komt.
Een hoog zelfbeeld is nooit verkeerd, maar het is nergens voor nodig om continue op de man te spelen, en continue na trappertjes te geven.

Aangezien jij een neutrale kijk hebt op deze situatie aangezien jij niet speelt op W45 ben ik wel benieuwd wat jij van zijn posts vind van de laatste weken.
 

DeletedUser27722

Guest
Als we het over een van de duivels hebben, jij bent dus het perfecte voorbeeld over pauwengedrag.
Alleen om dat jij/jullie niet letterlijk gezegd hebben dat Devo winnen, of al gewonnen hebben.
Betekend niet dat je zo niet overkomt ;)

Ik zeg ook totaal niet dat Memo heel wat gedaan heeft, ik kom ook nooit over alsof ik vind dat Memo de beste stam is of wat dan ook, zo kom jij wel over.
Laat me een gokje doen? Jij komt nu aan dat ik dit gewoon fout interpreteer of dat het mijn mening is dat jij/jullie zo overkomen.
Dus ik zal daar maar gewoon gelijk op ingaan scheelt me toch weer wat tijd om niet op het af te zitten.

Ja zeker is dit een mening van mij, maar als ik dit verkeerd interpreteer nee hoor, ik denk eerder dat dit een gevalletje is dat je zelf niet door hebt hoe je over komt, en dat is geen enkel probleem als het je ook totaal niet boeit, als het je wel boeit is het misschien verstandig om en eens over na te denken je postwijze aan te passen.

Jongen, je mag me altijd quoten waar ik het ook maar een seconden over de wereldwinst van Devo heb? Ik zeg net dat ik dat altijd ontken en dat het een typisch voorbeeld is van anderen die woorden in onze mond leggen door herhaling. Het is niet omdat je het 10x zegt dat het plots waarheid wordt.

Sorry, ik vind in mijn ogen Devo de beste op dit moment? Dat is gewoon subjectief, jij mag niet van die mening toegediend zijn, en jouw goed recht, maar ik hanteer het principe van 'mijn kind, schoon kind'. Zou niet weten waarom ik mijn eigen stam niet de beste zou vinden? Toch mijn recht en redelijk logisch, had Season misschien 2-3 maanden de nummer 1 positie gedomineerd of wat dergelijks dan had ik heel misschien mijn mening verandert, maar dat gebeurde dus niet. Er is wel een verschil tussen de beste achten en al zeggen dat we gewonnen zijn? Kan rap veranderen, hadden we nu zelf bans gehad zoals Season dan was dat meteen al veranderd. Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik Devo de beste vind? Mag je altijd weerleggen waarom je dan een andere beter vind hoor, maar zijn nog altijd meningen en die van mij ga je niet snel kunnen veranderen, ik blijf namelijk toegewijd (Devoted, heb je hem?) tot de eigen stam voor zolang deze bestaat.

Je zou misschien best eens je eigen postgedrag onder de loep nemen, ik weet allang dat ik met mijn manier geen vriendjes maak in andere stammen die niet genegen zijn tov Devo, dat is ook niet mijn bedoeling. Ik kan gerust elke dag wat schouderklopjes uitdelen, maar maakt het dat dan interessant? Dan zit in een week niemand meer naar dit forum te kijken.

Ik vond Promo ranger ook altijd een plesante poster geheel mee eens, vind het gewoon jammer dat hij de laatste tijd zo denigrerend over komt.
Een hoog zelfbeeld is nooit verkeerd, maar het is nergens voor nodig om continue op de man te spelen, en continue na trappertjes te geven.

Aangezien jij een neutrale kijk hebt op deze situatie aangezien jij niet speelt op W45 ben ik wel benieuwd wat jij van zijn posts vind van de laatste weken.

Ik ben al altijd zo geweest hoor? Alleen nu erger je je aan omdat je in Memo zit en ik vaak tegen de kar van Memo rijdt en dat dan minder leuk is dan toen je nog bij de vijand zat, want dan was het wél lachen, gieren en brullen geblazen.

En de laatste tijd ben ik juist veel minder denigrerend dan vroeger, heb het juist al opgenomen voor mensen die Mirage en Erebos ("vijanden') zouden aanvallen, toevallig Memo, dus vandaar dat JOUW invalshoek en JOUW zienswijze veranderd is, niet de mijne.

Zoek eens op wat op de man spelen betekend? Je herhaalt gewoon wat Pingu een tijd geleden over mij zei bij ego, terwijl het in dit geval niet eens van toepassing is. Vorm je eigen mening en blijft erbij. ;)

En niemand is neutraal, neutraliteit is een mythe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Toch lijkt het mij dan een kwestie van de pot verwijt de ketel, of misschien zelfs jaloezie? Jouw redenering zou TW nogal krom maken. Een stabber kan simpelweg roepen dat jij nooit hebt gestabt dus hem er niet van zou mogen beschuldigen, om jouw redenatie maar eens door te trekken.

Ik vind het persoonlijk dus vreemd dat iemand een andere stam aanspreekt op haar gedrag en hierin benoemt dat de stam nog niet veel gepresteerd heeft terwijl die persoon zelf ook nog niks gepresteerd heeft. Merkwaardig vind ik dat altijd.

Hoi Nikki, welkom terug! Ik heb je gemist.

Ik vind PR ook een toffe poster en dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Daarbij wil ik wel nog is benadrukken dat er ook veel Devo posters zijn die beter hun mond kunnen houden, of juist veel moeten zeggen omdat ze een bepaalde ergernis bij mij kweken. Dan reagerend op jouw quote. Het punt is dat Merico van mening was dat DeVo zichzelf als top stam bestempelde zonder een dergelijke stamactie. Er werd gereageerd op ja nou Memo ook niet. Maar Merico heeft dit nooit beweerd dus was het onterecht om dit te benoemen. Een juiste respons op Merico's stelling zou zijn geweest: Wij zijn wel een topstam, omdat ... of wij hebben nooit aangegeven dat wij een topstam zijn.
 

DeletedUser27722

Guest
Hoi Nikki, welkom terug! Ik heb je gemist.

Ik vind PR ook een toffe poster en dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Daarbij wil ik wel nog is benadrukken dat er ook veel Devo posters zijn die beter hun mond kunnen houden, of juist veel moeten zeggen omdat ze een bepaalde ergernis bij mij kweken. Dan reagerend op jouw quote. Het punt is dat Merico van mening was dat DeVo zichzelf als top stam bestempelde zonder een dergelijke stamactie. Er werd gereageerd op ja nou Memo ook niet. Maar Merico heeft dit nooit beweerd dus was het onterecht om dit te benoemen. Een juiste respons op Merico's stelling zou zijn geweest: Wij zijn wel een topstam, omdat ... of wij hebben nooit aangegeven dat wij een topstam zijn.

Waarom zou Devo nu al moeten uitleggen waarom ze al dan niet een topstam zouden zijn?
Het ging over spreken over wereldwinst, wat onterecht zou zijn en dat is ook zo, maar dat interpreteerde hij anders.
Het ging dus niet over is Devo al dan niet een topstam, want als Devo niet een van de topstammen op deze wereld is, wie dan wel?
 

DeletedUser5114

Guest
Jongen, je mag me altijd quoten waar ik het ook maar een seconden over de wereldwinst van Devo heb? Ik zeg net dat ik dat altijd ontken en dat het een typisch voorbeeld is van anderen die woorden in onze mond leggen door herhaling. Het is niet omdat je het 10x zegt dat het plots waarheid wordt.

Sorry, ik vind in mijn ogen Devo de beste op dit moment? Dat is gewoon subjectief, jij niet van die mening toegediend zijn, en jouw goed recht, maar ik hanteer het principe van 'mijn kind, schoon kind'. Zou niet weten waarom ik mijn eigen stam niet de beste zou vinden? Toch mijn recht en redelijk logisch, had Season misschien 2-3 maanden de nummer 1 positie gedomineerd of wat dergelijks dan had ik heel misschien mijn mening verandert, maar dat gebeurde dus niet. Er is wel een verschil tussen de beste achten en al zeggen dat we gewonnen zijn? Kan rap veranderen, hadden we nu zelf bans gehad zoals Season dan was dat meteen al veranderd. Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik Devo de beste vind? Mag je altijd weerleggen waarom je dan een andere beter vind hoor, maar zijn nog altijd meningen en die van mij ga je niet snel kunnen veranderen, ik blijf namelijk toegewijd (Devoted, heb je hem?) tot de eigen stam voor zolang deze bestaat.

Je zou misschien best eens je eigen postgedrag onder de loep nemen, ik weet allang dat ik met mijn manier geen vriendjes maak in andere stammen die niet neutraal zijn tov Devo, dat is ook niet mijn bedoeling. Ik kan gerust elke dag wat schouderklopjes uitdelen, maar maakt het dat dan interessant? Dan zit in een week niemand meer naar dit forum te kijken.

Kijk dit is dus de Promo ranger die ik kende, en langzamerhand aan het weggaan was.
Je mag natuurlijk de mening hebben dat Devo de beste is ik stel ook nergens dat dat niet mag, maar het is toch nergens voor nodig om die mening voortdurend in je posts te laten doorschijnen, meer dan de helft van de posts die je de laatste weken hebt verstuurd zie ik het voortdurend terug komen.

Wat ik niet eerder aangaf in mijn post na jou toe maar wel na Nikki vind ik het ook zeer jammer dat je zo denigrerend overkomt na iedereen toe, is toch nergens voor nodig een hoog zelfbeeld is totaal niet verkeerd maar ik neem aan dat je niet arrogant over wil komen en minachtend tegenover de meeste waar je tegen post.

Over mijn eigen post gedrag, ik stel nergens dat ik een goede poster ben vind me zelf zelfs een zeer slechte poster, maar mijn eigen post gedrag heeft toch niet te maken met de kritiek die ik op de jouwe heb?
Ik zeg ook totaal niet dat je schouderklopjes moet gaan uitdelen, snap ook niet goed je hier bij komt ik heb voornamelijk kritiek over de arrogantie die je uitstraalt, en de denigrerende houding na iedereen die niet Devo is toe.
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom zou Devo nu al moeten uitleggen waarom ze al dan niet een topstam zouden zijn?
Het ging over spreken over wereldwinst, wat onterecht zou zijn en dat is ook zo, maar dat interpreteerde hij anders.
Het ging dus niet over is Devo al dan niet een topstam, want als Devo niet een van de topstammen op deze wereld is, wie dan wel?

Dit is het zinnetje waar hij op doelde. Hij vond dat de Devo leden de laatste tijd zichzelf te hoog profileerde, zonder dat ze nog een noemenswaardige stamactie hadden gedaan. Als je dit soort zinnetjes leest dan snap ik zijn stelling zeker en vooral met mensen zoals een Relatyne (als ik me niet vergis) of nog wat spelers zonder profielfoto's wordt deze misplaatste arrogantie alleen versterkt. Zijn stelling was dus terecht (naar mijn mening).

Waar het vervolgens om ging was het feit dat je respons misplaatst was om de prestaties van Memo erbij te pakken om de nog-niet prestaties van Devo te overschaduwen. Naar mijn mening was dat geen antwoord op zijn stelling, maar was een antwoord om het te versterken of te nuanceren wel een correcte antwoord erop.
 

DeletedUser27722

Guest
Kijk dit is dus de Promo ranger die ik kende, en langzamerhand aan het weggaan was.
Je mag natuurlijk de mening hebben dat Devo de beste is ik stel ook nergens dat dat niet mag, maar het is toch nergens voor nodig om die mening voortdurend in je posts te laten doorschijnen, meer dan de helft van de posts die je de laatste weken hebt verstuurd zie ik het voortdurend terug komen.

Wat ik niet eerder aangaf in mijn post na jou toe maar wel na Nikki vind ik het ook zeer jammer dat je zo denigrerend overkomt na iedereen toe, is toch nergens voor nodig een hoog zelfbeeld is totaal niet verkeerd maar ik neem aan dat je niet arrogant over wil komen en minachtend tegenover de meeste waar je tegen post.

Over mijn eigen post gedrag, ik stel nergens dat ik een goede poster ben vind me zelf zelfs een zeer slechte poster, maar mijn eigen post gedrag heeft toch niet te maken met de kritiek die ik op de jouwe heb?
Ik zeg ook totaal niet dat je schouderklopjes moet gaan uitdelen, snap ook niet goed je hier bij komt ik heb voornamelijk kritiek over de arrogantie die je uitstraalt, en de denigrerende houding na iedereen die niet Devo is toe.

Nogmaals, ik post al maanden hetzelfde en op dezelfde manier, hoe het overkomt daar lig ik niet zo heel wakker van uiteindelijk, de inhoud primeert en de verwoording is bijkomstig. Hoog zelfbeeld, dat zijn dingen die je gewoon er zelf van afleid, idem een zogezegd arrogantie tov anderen die niet Devo zijn. Kritiek op anderen hebben staat nog altijd niet gelijk met een hoog zelfbeeld? Maar dat had ik het reeds in het 2e deel van die post gezegd die je niet gequote had.

Heb de laatste weken al amper gepost tot de heisa van de bans en merendeel waren zeker niet denigrerend, au contraire.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Dit is het zinnetje waar hij op doelde. Hij vond dat de Devo leden de laatste tijd zichzelf te hoog profileerde, zonder dat ze nog een noemenswaardige stamactie hadden gedaan. Als je dit soort zinnetjes leest dan snap ik zijn stelling zeker en vooral met mensen zoals een Relatyne (als ik me niet vergis) of nog wat spelers zonder profielfoto's wordt deze misplaatste arrogantie alleen versterkt. Zijn stelling was dus terecht (naar mijn mening).

Waar het vervolgens om ging was het feit dat je respons misplaatst was om de prestaties van Memo erbij te pakken om de nog-niet prestaties van Devo te overschaduwen. Naar mijn mening was dat geen antwoord op zijn stelling, maar was een antwoord om het te versterken of te nuanceren wel een correcte antwoord erop.

Relatyne is GEEN devo lid? Dat is iemand van ex-K. ofzo misstyne IG, dus dat heeft met Devo niets te maken, is een heel slecht voorbeeld waarop je je dan baseert, heb die persoon zelf nog op de vingers getikt doordat hij ERebos aan het uitdagen was en uitlachen van de ban en dergelijke. Wat die zeggen staan los van Devo, dat bedoelde ik dus met woorden die in onze mond worden gelegd. Dus er is geen misplaatste arrogantie, als dat het enige voorbeeld is dat je voor ogen had?

Er is geen antwoord op die stelling, er zijn amper acties wereldwijd geweest? Dat weet iedereen, et alors, wil dat zeggen dat Devo geen topstam is? Onze massas en overwinningen op K. werden overschaduwd door die stab, wat jammer is, gezien dat dan wel goede acties zouden zijn.

Ik vind , los van de weer te veel besproken gebrek aan 'echte' stamacties, nog altijd Devo een topstam net als Season, stammen die er al lang genoeg en stabiel genoeg staan en groeien met dezelfde aantal leden. (of toch vooral devo-leden dan) Dus als Devo al niet als topstam beschouwd mag worden, wie dan wel? Wordt nooit op geantwoord, daaruit concludeer je maar 1 ding, er zijn geen topstammen in W45, wat een foutieve conclusie is, want er moet altijd 1-2-3 van dat soort tussen zitten, of noem het dan de besta van de slechtste desnoods?
 

DeletedUser5114

Guest
Nogmaals, ik post al maanden hetzelfde en op dezelfde manier, hoe het overkomt daar lig ik niet zo heel wakker van uiteindelijk, de inhoud primeert en de verwoording is bijkomstig. Hoog zelfbeeld, dat zijn dingen die je gewoon er zelf van afleid, idem een zogezegd arrogantie tov anderen die niet Devo zijn. Kritiek op anderen hebben staat nog altijd niet gelijk met een hoog zelfbeeld?

Heb de laatste weken al amper gepost tot de heisa van de bans en merendeel waren zeker niet denigrerend, au contraire.

Het zei zo dat jij vind dat je op dezelfde manier post, ik vind jou inzicht in dit aspect toch fout, je bent daadwerkelijk wel veranderd in je posts, zowat elke post die je de laatste weken heb verstuurd laat je er bewust of onbewust doorschijnen dat Devo de beste is.
Waar ik op doelde met die natrappertjes/denigrerend over komen
De posts na Emile(mypride) toe vond ik zwaar denigrerend, je speelde continue op de man.
en daarnaast vond je het nodig steeds natrappertjes te geven bij elke laatste zin van je posts.

Ik moet zeggen de laatste week valt het wel mee met je postgedrag zoals je zelf aan aangaf ben je vrij afwezig geweest de laatste week, en ik vond de posts die je nu teruggaf ook zeker verbetering met de laatste weken voor deze laatste week.
 

DeletedUser72524

Guest
Relatyne is GEEN devo lid? Dat is iemand van ex-K. ofzo misstyne IG, dus dat heeft met Devo niets te maken, is een heel slecht voorbeeld waarop je je dan baseert, heb die persoon zelf nog op de vingers getikt doordat hij ERebos aan het uitdagen was en uitlachen van de ban en dergelijke. Wat die zeggen staan los van Devo, dat bedoelde ik dus met woorden die in onze mond worden gelegd. Dus er is geen misplaatste arrogantie, als dat het enige voorbeeld is dat je voor ogen had?

Er is geen antwoord op die stelling, er zijn amper acties wereldwijd geweest? Dat weet iedereen, et alors, wil dat zeggen dat Devo geen topstam is? Onze massas en overwinningen op K. werden overschaduwd door die stab, wat jammer is, gezien dat dan wel goede acties zouden zijn.

Ik vind , los van de weer te veel besproken gebrek aan 'echte' stamacties, nog altijd Devo een topstam net als Season, stammen die er al lang genoeg en stabiel genoeg staan en groeien met dezelfde aantal leden. (of toch vooral devo-leden dan) Dus als Devo al niet als topstam beschouwd mag worden, wie dan wel? Wordt nooit op geantwoord, daaruit concludeer je maar 1 ding, er zijn geen topstammen in W45, wat een foutieve conclusie is, want er moet altijd 1-2-3 van dat soort tussen zitten, of noem het dan de besta van de slechtste desnoods?

Excuses wat betreft Relatyne nu ik erover nadenk wist ik dat hij bij K. zat. Ik wil wel andere voorbeelden noemen, maar geen zin om sneren uit te halen. Wat betreft jouw laatste alinea, ga ik je alleen complimenten geven om je antwoord. Dit was ook het gewenste antwoord op Merico in eerste instantie en niet een zwakke (misplaatste) counter.
 

DeletedUser5114

Guest
ben vergeten er bij te zeggen dat je ook minachtend over komt naar alle nieuwere leden van het AF, iedereen begint ergens het is nergens voor nodig om minachtende houding aan te nemen tegenover hun, laat je gewoon van je goede kant ziet en probeer ze aan te moedigen om op het AF te komen IPV ze wegtejagen.
 

DeletedUser27722

Guest
Het zei zo dat jij vind dat je op dezelfde manier post, ik vind jou inzicht in dit aspect toch fout, je bent daadwerkelijk wel veranderd in je posts, zowat elke post die je de laatste weken heb verstuurd laat je er bewust of onbewust doorschijnen dat Devo de beste is.
Waar ik op doelde met die natrappertjes/denigrerend over komen
De posts na Emile(mypride) toe vond ik zwaar denigrerend, je speelde continue op de man.
en daarnaast vond je het nodig steeds natrappertjes te geven bij elke laatste zin van je posts.

Ik moet zeggen de laatste week valt het wel mee met je postgedrag zoals je zelf aan aangaf ben je vrij afwezig geweest de laatste week, en ik vond de posts die je nu teruggaf ook zeker verbetering met de laatste weken voor deze laatste week.

Ik vind Devo ook de beste? Had ik toch al gezegd? Dus logisch dat dit doorschijnt in mijn posts?
Nogmaals een verschil tussen dat en al over wereldwinst spreken, waar je het aanvankelijk over had?
En Emile begint in 85% van de gevallen zelf op de man te spelen, dat is dan héél verleidelijk om mee te gaan in die negatieve spiraal en dat gaat niet snel keren. En die natrappertjes op het eind vind ik persoonlijk meestal het leukste om te zeggen/doen. Meestal wordt ook het einde - begin van een post beter gelezen, is dus niet zo heel ondoordacht en ga ik ook niet echt laten als het er niet overgaat naar mijn mening.

Wel dan? Waarom dan nu mij daar een preek over geven en spreken als 'de voorbije weken', terwijl nu en vorige week daar ook onder valt? Het is nu gewoon geen propaganda op dit moment maar eerder een gewoon debat over de bans, vandaar een andere aanpak. Ook vind ik het gewoon jammer van die bans, wat dan meer doorweegt dan de vijandelijkheid met Season.

ben vergeten er bij te zeggen dat je ook minachtend over komt naar alle nieuwere leden van het AF, iedereen begint ergens het is nergens voor nodig om minachtende houding aan te nemen tegenover hun, laat je gewoon van je goede kant ziet en probeer ze aan te moedigen om op het AF te komen IPV ze wegtejagen.

Huh? Wat? Heeft niets te maken met nieuw of niet, zo kijk ik daar niet na.
En ik vind het AF is niet voor iedereen, wat contradictoir is met 'ALGEMEEN forum', maar velen moeten tegen zichzelf soms beschermt worden qua erbarmelijke posts.

Ik vind overigens jouw niveau al wat verbeterd, inhoudelijk en qua interpunctie hangen ze al niet meer met haken en sloten aan elkaar. Tip, zet in je handtekening altijd je account en stam, zodat posts op die manier beter geïnterpreteerd kunnen worden. Ik erger mij meer aan onbekenden die je niet kan inschatten IG..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
ben vergeten er bij te zeggen dat je ook minachtend over komt naar alle nieuwere leden van het AF, iedereen begint ergens het is nergens voor nodig om minachtende houding aan te nemen tegenover hun, laat je gewoon van je goede kant ziet en probeer ze aan te moedigen om op het AF te komen IPV ze wegtejagen.

En jij hebt mijn post volledig genegeerd waar ik onder andere aangeef dat je met bewijsmateriaal moet komen bij dit soort reacties. Kom op man.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik vond Promo ranger ook altijd een plesante poster geheel mee eens, vind het gewoon jammer dat hij de laatste tijd zo denigrerend over komt.
Een hoog zelfbeeld is nooit verkeerd, maar het is nergens voor nodig om continue op de man te spelen, en continue na trappertjes te geven.

Aangezien jij een neutrale kijk hebt op deze situatie aangezien jij niet speelt op W45 ben ik wel benieuwd wat jij van zijn posts vind van de laatste weken.

Ik ben het totaal niet met je eens over promo maar betwijfel of mijn kijk zo neutraal is als dat jij denkt. Ik weet niet of je enig idee hebt hoe mijn posts eruit zien? Ik denk dat ik in sommige gevallen wel overeen kom met promo, ik kan nochtans wel van zijn posts genieten. Als ik hier nu verkondig dat ik zijn posts slecht vind kan ik net zo goed al mijn eigen P&P ook de prullenbak in smijten. Ik vind hem in ieder geval niet te hard posten, eerder nog te zacht. Hij is hier, in mijn ogen, nog vrij lief.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik vind Devo ook de beste? Had ik toch al gezegd? Dus logisch dat dit doorschijnt in mijn posts?
Nogmaals een verschil tussen dat en al over wereldwinst spreken, waar je het aanvankelijk over had?
En Emile begint in 85% van de gevallen zelf op de man te spelen, dat is dan héél verleidelijk om mee te gaan in die negatieve spiraal en dat gaat niet snel keren. En die natrappertjes op het eind vind ik persoonlijk meestal het leukste om te zeggen/doen. Meestal wordt ook het einde - begin van een post beter gelezen, is dus niet zo heel ondoordacht en ga ik ook niet echt laten als het er niet overgaat naar mijn mening.

Wel dan? Waarom dan nu mij daar een preek over geven en spreken als 'de voorbije weken', terwijl nu en vorige week daar ook onder valt? Het is nu gewoon geen propaganda op dit moment maar eerder een gewoon debat over de bans, vandaar een andere aanpak. Ook vind ik het gewoon jammer van die bans, wat dan meer doorweegt dan de vijandelijkheid met Season.

En wederom is hierop mijn antwoord dat het helemaal geen probleem is om die mening te hebben, het gaat erover dat dit arrogant over komt als je het telkens laat doorschijnen, waarvoor is het nodig om dat continue door te laten schijnen?
En ja ik had het over dat jullie al doen alsof de wereld binnen is, ik ben van mening dat verschillende spelers van Devo zo overkomen ja, ze zeggen het natuurlijk niet letterlijk maar zo komen ze wel over.

En ja het klopt dat Emile zelf ook wel op de man speelt hoor, maar het is nog altijd je keuze om er mee in te gaan of je eigen van je goede kant laten zien.
Na trappertjes afentoe is geen probleem hoor, soms versterkt dat de posts en maakt het er gewoon wat leuker op, maar het is overbodig om dat elke post te doen.

Net als dat het overbodig is om telkens te laten doorschijnen dat je Devo de betere stam vind.
 

DeletedUser66265

Guest
ben vergeten er bij te zeggen dat je ook minachtend over komt naar alle nieuwere leden van het AF, iedereen begint ergens het is nergens voor nodig om minachtende houding aan te nemen tegenover hun, laat je gewoon van je goede kant ziet en probeer ze aan te moedigen om op het AF te komen IPV ze wegtejagen.

Opzich zou ik je hier graag gelijk in willen geven. Zo graag dat ik het niet in woorden uit zou kunnen drukken. Helaas bestaan de nieuwe posters voornamelijk uit teletubbies, clowns, draakjes, billenlikkers & complete puppy's. Het woordje noob gebruik ik opzettelijk niet omdat we dat allemaal zijn geweest. 'Noobs' zijn dan ook meer dan welkom. Maar veel nieuwe af posters hebben een grote bek van hier tot tokio en missen tegelijk het verstand om zelfstandig naar de toilet te gaan. Dat vind ik persoonlijk om te janken. Dus minachtend posten naar bepaalde nieuwe af leden lijkt mij niet verkeerd.

Respect moet niet van één kant komen, het gaat hier om een 2 richtingsverkeer. Als die beginnend af-poster geen respect op kan brengen voor een ander zie ik niet in waarom een ander wel respect op zou moeten brengen voor die beginnend af poster. Het moet hier niet veel gekker worden me dunkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan