Spotprenten

DeletedUser73244

Guest
Zeker op dit gebied sta ik open voor suggesties. Ik hoor graag wat ik beter had kunnen doen met deze spotprenten. Houd er wel rekening mee dat dit gemaakt is met paint en ik dus geen ingewikkelde programma's tot mijn beschikking heb.

Paint vind ik al ingewikkeld :(
 

DeletedUser57985

Guest
Heerlijke spotprents :D

En ook helemaal niet zo ongeloofwaardig... :rolleyes:
 

DeletedUser76110

Guest
3fbNI4u.png




:D:D:D
 
Reactiescore
2.303
Kneus
 

DeletedUser76110

Guest

normaal gesproken vind ik dat je te gauw kneus zegt maar hier vind ik hem geheel op zijn plaats, dat die kneus niet van zichzelf moe word.

Word jij wel eens moe van jezelf? Wat een zielig geval ben jij zeg, verschrikkelijk.

Dat noemen ze karma. :D

Anders beweer je nog even dat 80 aanvallen snel achter elkaar verstuurd, wel een bot moet zijn gebeurt, teletubbie :D

Zegt de persoon die 3 co's nodig heeft en tools om te aanvallen dat de ander een teletubbie is :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62508

Guest
Zegt de persoon die 3 co's nodig heeft en tools om te aanvallen dat de ander een teletubbie is :D

Kruip maar weer je grot in, je hebt weer genoeg aandacht gehad voor vandaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Zegt de persoon die 3 co's nodig heeft en tools om te aanvallen dat de ander achterlijk is :D

Je kan jezelf wel dat bord voor de kop blijven houden, maar iedereen kent hier de waarheid behalve jij. Vertel me eens, waarom bestaan alle andere Erebos accounts nog als ik een tool nodig zou hebben voor het aanvallen wat mij dus een ban zou opleveren?
Het waren twee co's schatje van me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Zegt de persoon die 3 co's nodig heeft en tools om te aanvallen dat de ander dom is :D

Je weet dat hetgeen wat jij hier zegt totaal geen connectie betreft? Het is niet zo dat omdat hij met meerdere spelers speelt en een ban heeft gekregen jij niet achterlijk zou zijn.

Ik hoop dat je niet zo'n teletubbie bent dat je zelfs deze simpele logica niet kan volgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76110

Guest
Je weet dat hetgeen wat jij hier zegt totaal geen connectie betreft? Het is niet zo dat omdat hij met meerdere spelers speelt en een ban heeft gekregen jij niet achterlijk zou zijn.

Ik hoop dat je niet zo'n teletubbie bent dat je zelfs deze simpele logica niet kan volgen?

Dat je dat uberhaupt gaat uitleggen lol. Die ban heeft ie gewoon verdient.

Vind pas stom dat je co's nodig hebt onder de 3m.. tenzij je noob bent natuurlijk :D
En owja, tools nodig hebt hehe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Dat je dat uberhaupt gaat uitleggen lol. Die ban heeft ie gewoon verdient.

Vind pas stom dat je co's nodig hebt onder de 3m.. tenzij je noob bent natuurlijk :D
En owja, tools nodig hebt hehe

Reageer nu eens inhoudelijk op mijn post onderkruipseltje:) Wel grappig dat je nu overigens de complete top 10 in elk geval noob noemt, aangezien ze allemaal co's hebben en zelf niks presteert. Mag ik vragen hoe oud je bent?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76110

Guest
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn post onderkruipseltje:) Wel grappig dat je nu overigens de complete top 10 in elk geval noob noemt, aangezien ze allemaal co's hebben en zelf niks presteert. Mag ik vragen hoe oud je bent?

Tja dan is dat zo en met die AM al helemaal.
 
Reactiescore
735
Tja dan is dat zo en met die AM al helemaal.

Sterke reactie! Weerleg mijn woorden of hou anders je mond dicht;). Ik zou trouwens maar 500pp gaan sparen voor een namechange, want onder deze naam zul je nog minder gaan presteren dan je al doet, iedereen zal zich namelijk tegen je keren met dat gedrag van je.
 

DeletedUser76110

Guest
Sterke reactie! Weerleg mijn woorden of hou anders je mond dicht;). Ik zou trouwens maar 500pp gaan sparen voor een namechange, want onder deze naam zul je nog minder gaan presteren dan je al doet, iedereen zal zich namelijk tegen je keren met dat gedrag van je.

Maak je geen zorgen, een fout zoals een ban krijgen gaat mij niet gebeuren hahaha.
Wat ik gepresteerd heb of hoe oud ik ben, zal ik je helaas niet vertellen. Van mij apart denk je maar dat ik een pas begonnen noob ben, lig er niet wakker van dus wees gerust.
 

DeletedUser

Guest
Vind pas stom dat je co's nodig hebt onder de 3m.. tenzij je noob bent natuurlijk :D
En owja, tools nodig hebt hehe

Wat heb jij dan al gepresteerd als ik vragen mag?

EDIT:
Maak je geen zorgen, een fout zoals een ban krijgen gaat mij niet gebeuren hahaha.
Wat ik gepresteerd heb of hoe oud ik ben, zal ik je helaas niet vertellen. Van mij apart denk je maar dat ik een pas begonnen noob ben, lig er niet wakker van dus wees gerust.

Niet gezien, maar ben jij http://nl.twstats.com/nl43/index.php?page=player&id=487814607 niet dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan