Stelling van de dag

DeletedUser63840

Guest
Ik kan op recht zeggen, dat ik geen bot heb :p
Ik was een stabber hier, geen botter eh. Die 2 aub niet door elkaar halen :)
 

DeletedUser63840

Guest
Enkel waren wij dus nooit nodig, Finity zorgt zelf wel voor om kapot te gaan xd
GG Finity, jullie deden iets dat mij niet is gelukt, de helft van jullie grijs krijgen.
 
Reactiescore
1.075
vHx7DH4.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
Maar wel willen winnen d.m.v. bots? :p

Neehoor, Daap wacht even af tot er wat duidelijkheid is als t goed is ;)
 
Reactiescore
853
Ik zelf heb geen bots gebruikt dus zal daar geen uitspraak over doen. Je mag zelf conclusies trekken, echter weet ik al wel dat ik ermee stop. Beetje jammer dat we over een modteam beschikken dat gewoonweg incapabel is om in te schatten wat wel en niet kan. Is niet de eerste keer dat ze W43 verneuken.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja want DeathWing lag nog niet in puin & incs stonden op 0.
 

DeletedUser72922

Guest
Lijkt wel alsof de edelmannen ineens peper in hun reet hebben gekregen, niet dat het mij wat uitmaakt though.
 

DeletedUser63840

Guest
Vind het gewoon kunnen hoor. Jullie zijn de gene die zich niet aan de regels houden, dus is het dan ineens de schuld van daap dat jullie geband zijn voor het valsspelen tegen daap zelf?

En even een serieuze vraag, toen vf/kroket enzo zijn geband, heeft finity die toen ook geedeld of niet? Heb nooit mee gekregen of daar afspraken bij waren ofso.
 
Reactiescore
853
Zijn afspraken over gemaakt destijds, maakt me weinig uit ook. Maar goed dat jullie zo een wereld willen winnen zegt meer op Daap dan Finity, tevens ben ik het ook niet eens met de bans maar zal me daar niet over uitlaten.
 

DeletedUser63840

Guest
Lijkt wel alsof de edelmannen ineens peper in hun reet hebben gekregen, niet dat het mij wat uitmaakt though.

Je bent gewoon een valsspelende zeikerd.. Als ik ergens speelde, dan had ik alles er uit gegooid wat ik had.. Dus zeiken kan je beter laten.
 

DeletedUser63354

Guest
Lol eens met alex in deze :D

Toen was het eerst zo diep mogelijk int cluster edelen en was er geen NAP mogelijk, en pas later werden dorpen geruild :D Nee daar was geen sprake van.

Dus inderdaad, dikke vinger.
 

DeletedUser63840

Guest
Zijn afspraken over gemaakt destijds, maakt me weinig uit ook. Maar goed dat jullie zo een wereld willen winnen zegt meer op Daap dan Finity, tevens ben ik het ook niet eens met de bans maar zal me daar niet over uitlaten.

Kijk, ik vind het sneu voor iedereen die is geband zonder dat er reden toe was (wat jij net zei) Maar ga nou niet zeggen dat dit meer zegt over Daap dan finity, want dit slaat echt nergens op. Daap kan moeilijk ervoor zorgen dat jullie noobs niet gaan botten eh.. Beetje omgekeerde wereld dit.

Btw, respect voor de overblijvers die geen illegale scripts hebben aangeraakt ;)
 
Bovenaan