Top 20 samenstellen

DeletedUser

Guest
Als je kan afspreken met een wereld dat je niet gaat cluster fucken zou ik dat fantastisch vinden ;)

Als een account op een "goede" manier de rang één haalt, en allemaal mooie acties laat zien. iedereen is het er over eens dat het een sterk team is. Vervolgens pakt dat sterke team een aan cf's. Volgens jullie redeneringen is dit sterke team, wat enorm veel gepresteerd heeft plotseling tot een noob betiteld.. Dat vind ik kromme redenaties.

Eerst wil ik je even bedanken dat je me indirect een sterke speler vindt (cool)
Verder had ik het niet eens over waar jij nu mee komt aanzetten, ik sprak enkel en alleen over de manier waarop jij clusterfucken ziet.
Verder heb ik ook niemand noob genoemd :eek:
 
Reactiescore
241
En hoe zie ik dat volgens jou? Heb volgens mij nergens mijn persoonlijke mening over CF'en met jullie gedeeld. Enkel dat ik iemand die cf't naar mijn mening niet per definitie noob is :)

Verder enkel dat het een strategie is die door veel mensen wordt gebruikt en gewoon een mogelijkheid in het spel is, wederom niet mijn persoonlijke mening over cf'en.

En ik vind je een kanjer van een speler hihi
 

DeletedUser

Guest
En hoe zie ik dat volgens jou? Heb volgens mij nergens mijn persoonlijke mening over CF'en met jullie gedeeld. Enkel dat ik iemand die cf't naar mijn mening niet per definitie noob is :)

Verder enkel dat het een strategie is die door veel mensen wordt gebruikt en gewoon een mogelijkheid in het spel is, wederom niet mijn persoonlijke mening over cf'en.

En ik vind je een kanjer van een speler hihi

Thx (chuckle)

Meh, ik praatte meer over de conclusie die je voerde waar je indirect zei: Als iemand iets bij jou doet wat je niet leuk vind, wil dat niet zeggen dat jij het zelf niet leuk vind om te doen.

Als iemand jou clusterfuckt wat je zelf niet leuk vind, wil dat niet zeggen dat als jij of iemand anders zelf zou clusterfucken je het wel accepteert.
Tuurlijk behoort clusterfucken tot het spel maar dat doet er nog niet vanaf dat het gewoon puur laf is en zonder skills.
 
Reactiescore
241
Aah op die manier, nu snap ik je ;)
Daar heb je uiteraard gelijk in, maarja spelers zijn er vrij in. Als iemand mij cf't krijgen ze wel problemen, dat kan ik iedereen garanderen :D
 

DeletedUser75377

Guest
Aah op die manier, nu snap ik je ;)
Daar heb je uiteraard gelijk in, maarja spelers zijn er vrij in. Als iemand mij cf't krijgen ze wel problemen, dat kan ik iedereen garanderen :D

Enkel als ik het ben! Want ik mag dat!
 
Reactiescore
241
En jou hebben we vervolgens ook weggespeeld xD

En we hadden een grote hekel aan saint, met name de manier waarop jullie de cf's hebben gekregen.....
 

DeletedUser75377

Guest
En jou hebben we vervolgens ook weggespeeld xD

En we hadden een grote hekel aan saint, met name de manier waarop jullie de cf's hebben gekregen.....

Ja toen was ik helemaal alleen en was het acc bijna de hele dag niet online(rofl)
Toch vind ik je nog steeds lief!
 

DeletedUser74650

Guest
Even over het deel clusterfucken zodat ik dit misschien voor eens en altijd uit kan leggen:p. Clusterfucken is een strategie op zich net zoals dorpjes kapot kata'en ook een strategie is. Ik durf te wedden dat alle spelers die een speler stuk spelen met behulp van kata's elke keer weer met smullende gedachtes het berichtje opent, want ja het is leuk en zeker effectief. Maar vind jij het leuk als je dorp zelf gekatapulteerd wordt? Clusterfucken moet je totaal niet zien als een noob actie, misschien heb je wel is waar minder lol aan de veroveringen maar dit wil zeker niet zeggen dat het inefficiënt is. Sterker nog ik denk dat dergelijke acties een wereld compleet kunnen veranderen.

@Kong de aanhalingen die jij neemt zijn uiteraard het uiterste gezocht vandaar een tegenstelling: je vind het heerlijk als je betaald wordt maar weer minder om een ander te betalen. Dat wil niet zeggen dat je daardoor maar niet hoeft te betalen of niet betaald hoeft te worden.
 

DeletedUser

Guest
Even over het deel clusterfucken zodat ik dit misschien voor eens en altijd uit kan leggen:p. Clusterfucken is een strategie op zich net zoals dorpjes kapot kata'en ook een strategie is. Ik durf te wedden dat alle spelers die een speler stuk spelen met behulp van kata's elke keer weer met smullende gedachtes het berichtje opent, want ja het is leuk en zeker effectief. Maar vind jij het leuk als je dorp zelf gekatapulteerd wordt? Clusterfucken moet je totaal niet zien als een noob actie, misschien heb je wel is waar minder lol aan de veroveringen maar dit wil zeker niet zeggen dat het inefficiënt is. Sterker nog ik denk dat dergelijke acties een wereld compleet kunnen veranderen.

@Kong de aanhalingen die jij neemt zijn uiteraard het uiterste gezocht vandaar een tegenstelling: je vind het heerlijk als je betaald wordt maar weer minder om een ander te betalen. Dat wil niet zeggen dat je daardoor maar niet hoeft te betalen of niet betaald hoeft te worden.

Ben ik het volledig mee eens! Straks gaan ze nog zeggen dat het noob is om dorpen te gaan edelen van andere spelers :rolleyes: Alle spelers houden er van iemand anders zijn dorpen te edelen, maar zelf geëdeld worden heeft niemand graag. Zullen we dan maar allemaal bb's gaan edelen? :confused:
 
Reactiescore
264
Hey allemaal,

Als jullie allemaal mijn 'top 5' lijstje zo slecht vinden geef dan ook een reden wie daar niet hoort en waarom. De reden dat ze bijna allemaal in dezelfde stam is geen goede reden!
 

DeletedUser

Guest
Even over het deel clusterfucken zodat ik dit misschien voor eens en altijd uit kan leggen:p. Clusterfucken is een strategie op zich net zoals dorpjes kapot kata'en ook een strategie is. Ik durf te wedden dat alle spelers die een speler stuk spelen met behulp van kata's elke keer weer met smullende gedachtes het berichtje opent, want ja het is leuk en zeker effectief. Maar vind jij het leuk als je dorp zelf gekatapulteerd wordt? Clusterfucken moet je totaal niet zien als een noob actie, misschien heb je wel is waar minder lol aan de veroveringen maar dit wil zeker niet zeggen dat het inefficiënt is. Sterker nog ik denk dat dergelijke acties een wereld compleet kunnen veranderen.

@Kong de aanhalingen die jij neemt zijn uiteraard het uiterste gezocht vandaar een tegenstelling: je vind het heerlijk als je betaald wordt maar weer minder om een ander te betalen. Dat wil niet zeggen dat je daardoor maar niet hoeft te betalen of niet betaald hoeft te worden.

Meh, ik snap niet hoe je katapulteren kan vergelijken met clusterfucken?
 
Reactiescore
241
Hey allemaal,

Als jullie allemaal mijn 'top 5' lijstje zo slecht vinden geef dan ook een reden wie daar niet hoort en waarom. De reden dat ze bijna allemaal in dezelfde stam is geen goede reden!

Ik vind hem prima :)

Meh, ik snap niet hoe je katapulteren kan vergelijken met clusterfucken?

Slopen wordt ook vaak gezien als een vuile taktiek, als de sloper zijne heb je de grootste lol, maar als speler waarvan alle dorpen onder de 3k gesloopt worden vind je het een sneue strategie.
 
Reactiescore
241
Maakt niet joh, team Gruttie mag dus gecf't worden :eek:.

Dat raad ik niemand aan, maar je mag het gerust proberen :D

Wouter weet wat er met spelers gebeurd die Grutte cluster fucken..
Toch Wouter? :rolleyes::p
 

DeletedUser76166

Guest
Hey allemaal,

Als jullie allemaal mijn 'top 5' lijstje zo slecht vinden geef dan ook een reden wie daar niet hoort en waarom. De reden dat ze bijna allemaal in dezelfde stam is geen goede reden!

Vind jijzelf althans geen goede reden.. Dat is verder niet mijn probleem
 

DeletedUser64057

Guest
clusterfucken kan anders wel echt een gruwelijke tactiek zijn op kerkwerelden om alvast een kerkje aan te leggen voor je offensief begint maargoed, katapultendaarintegen vind ik gewoon not done hou et spel voor beide spelers leuk.
 
Reactiescore
264
Vind jijzelf althans geen goede reden.. Dat is verder niet mijn probleem

Dus jij vindt dat wel een goede reden? Ik ga nu een voorbeeld noemen. Tijdens de olympische spelen in Sotsji deden er allerlei landen mee aan het onderdeel schaatsen. Tijdens de 5000 meter van de mannen zag het podium er zo uit:
1: Sven Kramer
2: Jan Blokhuijsen
3: Jorrit Bergsma

Die 3 mensen komen allemaal voor hetzelfde land uit. Die 3 mensen waren gewoon toen de drie beste op dat onderdeel. Dus ook op dat moment de 3 beste van de wereld. Als je mensen zou vragen een top 3 lijstje te maken van de 5000 meter in dat jaar dan stonden er bij 8 van de 10 lijstjes die 3 erbij. Op dat moment komt er een jongen(ik gebruik als voorbeeld jouw nu). Die jongen zegt: 'Die kunnen niet met z'n drieën bij de beste drie horen, omdat ze voor het zelfde land uitkomen.'

Ik hoop dat jij mij nu snapt waarom ik dat niet een goede reden vind.

Met vriendelijke groet,

:bijl::bijl::bijl:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zo, ik heb de wereld nu toch al even kunnen volgen, dus ik kan nu wel een lijstje van 10 samenstellen. In een later stadium zal ik de lijst uitbreiden naar 15 of misschien zelfs 20 spelers van deze wereld.

1. Ftype
Ik en Jurgen kennen elkaar nu al een hele tijd en spelen ook al een flinke tijd samen. Het is een zeer sterke speler die zeker weet wat hij doet. Hij farmt als een debiel en kan daardoor ook zijn gebied volledig domineren, dit is een noodzakelijk iets in deze wereld. Daarnaast een aangename persoonlijkheid waar ik het gigantisch goed mee kan vinden. Vandaar zijn aanwezigheid in dit lijstje

2. Dream Team.
Ook deze jongens ken ik al langer dan alleen Wereld 46, dat gaat met de meeste teams zijn dat in deze lijst komen trouwens. Buiten hun uitstekende inzicht vind ik dat het zeer goede stamspelers zijn die voor hun stam door het vuur gaan. Dit is een eigenschap die in dit spel een gegeven zou moeten zijn maar die te veel spelers helaas missen.

3. Anarchistisch Kollektief
Mijn oude vijanden van Wereld 27, ik ken ze al lang genoeg om te weten dat het bekwame spelers zijn die ook niet op hun mondje zijn gevallen. Ze weten hoe het spelletje werkt en ze weten hoe ze situaties naar hun hand moeten zetten, ze kunnen daarom ook zeker niet missen in dit lijstje.

4. Decay of Reality
Nog zo'n topper, op wereld 33 leren kennen en ook daar liet hij zien over uitstekende kwaliteiten te beschikken. Het is een speler die situaties goed in kan schatten en er goed op kan anticiperen, wat hem tot een waardevolle speler maakt voor elke stam. Naast deze kwaliteiten beschikt hij ook over een sterk aanvallend vermogen én kan hij heel goed ondersteunend zijn voor de leiding.

5. Evoker of Lament
Ik weet niet in hoeverre bekend is wie hier speelt dus ik hou namen voor me. Wat ik wel kan zeggen is dat deze jongen niet kan ontbreken in deze lijst. Vanaf Wereld 15 laat hij elke wereld waar wij samen op spelen weer zien dat het een topper is waar rekening mee gehouden moet worden. Naast zijn kwaliteiten ingame ook een uitstekende leider en iemand waar je altijd op kan rekenen.

6. Chef Roadkill
Het account waar ik minder woorden over kan zeggen, voornamelijk omdat ik de spelers erop minder lang ken en ook minder goed ken. Hier op deze wereld laten ze echter zien over prima kwaliteiten te beschikken. Minpuntje hierin vind ik dat ze SDM geleaved zijn en in mijn ogen dus hun stamgenoten de rug toe keerden, als iemand dat zo vroeg in de wereld al gaat doen zet ik serieuze vraagtekens bij zijn Loyaliteit.

7. Viral
Me oude W30 maatje die uit het niets weer onder zijn steen vandaan komt! Beschikt over goed spelinzicht en weet van zichzelf heel goed wat hij kan. Overschat zichzelf niet en bewijst constant zijn waarde voor zijn stam op alle manieren mogelijk.

8. GameBreak
Een account dat ik minder goed ken, maar waar ik wel veel van verwacht gezien de ligging en aangezien er overduidelijk kwaliteit op zit. Dat is ook de reden waarom het account in dit lijstje staat, ik hoop dat ze het waar zullen maken :)

9. Fallen Angels
Een leuk team waar ik veel van verwacht, spelers die doen wat er van ze wordt gevraagd en niet schromen om meer te doen voor de stam dan dat. Ze staan hun mannetje en snappen het spelletje goed.

10. iLoveTrains
Op dit moment een kleiner account op de wereld maar och och daar zitten toch ook sterke spelers hoor. Op Wereld 27 heeft Luuk al laten zien wat hij kan en hij is zich daarna blijven ontwikkelen. Ik zou willen zeggen dat hij is uitgegroeid tot een ware topspeler die het iedereen moeilijk kan maken maar die vooral een zeer sterke teamspeler is. Hij heeft een uitgesproken mening en kan hiermee van goede waarde zijn voor zijn stam, hij moet in mijn optiek dus ook niet terugdeinzen om zijn mening te geven. Het is soms wat hobbelig geweest tussen ons, maar ik denk dat we ondertussen wel kunnen stellen dat we goed met elkaar overweg kunnen en je hoort 100% in deze lijst thuis. Dus, het is een last, but not least!

11. Independent Contractor
No comment :p Maar hoor er uiteraard bij, anders is het niet meer mijn lijst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27049

Guest
Bedankt voor de vermelding, Ik kan niet oordelen over hoe SDM nu is maar toen wij er waren, voor jou tijd dus, ging het er niet erg goed. De stam draaide niet zoals een goede stam zou moeten draaien (ookal leek dat voor de buitenwereld wel zo) en dat in combinatie met de kans op een interessante wending in de wereld met het joinen van ForQuo maakte dat we toch maar voor ForQuo kozen.


Loyaal aan de stam die ik kies ben ik normaal altijd, ForQuo zijn wij ook niet bij de eerste tegenslag geleaved, ik hoop dat dat ook mag tellen. :)
 
Bovenaan