Top 20 samenstellen

DeletedUser50262

Guest
Ik zou een lijstje van jou wel kunnen waarderen, castiel :cool:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik zou een lijstje van jou wel kunnen waarderen, castiel :cool:

Ik moet eerst even wat meer van de wereld zien vóór ik hierover conclusies kan trekken. Hoewel ik wel al een 10-tal namen zou kunnen noemen.
 

DeletedUser66265

Guest
Is pas net begonnen op W46 en heeft nog een redelijke neutrale mening. En ja, natuurlijk ik hoor er ook :rolleyes::D

Het kan aan mij liggen maar iemand die net begint op een wereld post mogelijk juist subjectief? Simpelweg vanwege het feit dat hij zelf niet alles weet en dus niet goed kan oordelen. Hij moet dan of op basis van verhalen van anderen af gaan of op basis van vriendjes politiek.

Ik denk juist dat naarmate je langer speelt je beter een objectieve post kan maken. Al zitten er natuurlijk ook spelers bij die met een bepaalde 'haat' posten en dit niet kunnen. Ik acht castiel wel in staat om situaties gescheiden te houden waardoor hij wat verder in het spel wel een redelijk objectief lijstje zou kunnen maken.
 

DeletedUser50262

Guest
Het kan aan mij liggen maar iemand die net begint op een wereld post mogelijk juist subjectief? Simpelweg vanwege het feit dat hij zelf niet alles weet en dus niet goed kan oordelen. Hij moet dan of op basis van verhalen van anderen af gaan of op basis van vriendjes politiek.

Ik denk juist dat naarmate je langer speelt je beter een objectieve post kan maken. Al zitten er natuurlijk ook spelers bij die met een bepaalde 'haat' posten en dit niet kunnen. Ik acht castiel wel in staat om situaties gescheiden te houden waardoor hij wat verder in het spel wel een redelijk objectief lijstje zou kunnen maken.

Natuurlijk heb je gelijk, alhoewel castiel een hoop spelers al kent van verschillende accounts, mij maar ook vele anderen. Daarom leek het me alsnog interessant en beter dan van de moddergooiers
 

DeletedUser66265

Guest
Natuurlijk heb je gelijk, alhoewel castiel een hoop spelers al kent van verschillende accounts, mij maar ook vele anderen. Daarom leek het me alsnog interessant en beter dan van de moddergooiers

Juist daardoor krijg je standaard lijstjes lijkt mij. Dan plaats je juist mensen hoog op basis van aanzien, je kent ze uit het verleden. Ik denk dat het interessanter is een lijstje te maken op basis van het verleden EN op basis van deze wereld. Dat zorgt ervoor dat het lijstje eerder wereld gebonden en tevens interessanter is. Op basis van enkel iemand zijn verleden worden lijstjes eentonig en doe je veel 'onbekende' spelers ig tekort.
 

Deleted User - 2075062

Guest
En daarom heb ik ook nog niks gepost :p Jullie zien hem vanzelf verschijnen als ik het idee heb dat ik genoeg weet van de accounts op deze wereld
 

Deleted User - 2075062

Guest
11. Donald Duck

Maak maar over naar Independent Contractor :D
 
Reactiescore
264
Hou het liever op een top 5:
1. Ftypo
2. Chef Roadkill
3. Gamebreak
4. Anarchistisch Kollektief
5. GruttePI3r
 

DeletedUser76166

Guest
De uitzondering bevestigt de regel.. Lyonn speel bij FQ denk ik?
 
Bovenaan