W43: The Decision

DeletedUser63354

Guest
Niels rot op. Finity is de oorzaak waardoor het hier zo aan toe gaat.

Volgens mij kunnen we beter alle afspraken beeindigen, dan krijg je tenminste dat gejank van jullie niet. Het komt me de keel uit.
 

DeletedUser63354

Guest
Zoals ik zeg ben ik daar niet van op de hoogte. Maar zelfs dan lijkt me dat meer de speler zelf dan Finity. Finity heeft enkel een speler aangenomen die tot voor kort in een vijandelijke stam speelde, zoals ook Daap dat heeft gedaan. Als jullie daarbij vinden dat Dennis zich niet netjes heeft gedragen, is dat een probleem tussen jullie en Dennis.

Is het ook :).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ben klaar met deze wereld. Team purr, mij cfen via mijn MB vind ik uitermate zielig. Eerst die cf van zwsader, nu dit? Beetje zielig. Edel al jullie bbs maar in jullie cluster, we maken er een cf oorlog van ;)
 

DeletedUser72576

Guest
Ben klaar met deze wereld. Team purr, mij cfen via mijn MB vind ik uitermate zielig. Eerst die cf van zwsader, nu dit? Beetje zielig. Edel al jullie bbs maar in jullie cluster, we maken er een cf oorlog van ;)

Een mb is toch gewoon slagkracht van jou? Waarom zouden we jouw slagkracht niet weg mogen nemen? Het is niet alsof onze barbaren iets tegen jullie doen.
 
Reactiescore
298
Ben klaar met deze wereld. Team purr, mij cfen via mijn MB vind ik uitermate zielig. Eerst die cf van zwsader, nu dit? Beetje zielig. Edel al jullie bbs maar in jullie cluster, we maken er een cf oorlog van ;)

Dus die MB mag nooit worden aangevallen volgens je redenering? Die kan toch gewoon voor zichzelf spelen en zich dus ook verdedigen? Als hij niet actief genoeg is om dorpen dichtbij het front te managen, intern je die dorpen toch? Snap het probleem niet echt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Een mb is toch gewoon slagkracht van jou? Waarom zouden we jouw slagkracht niet weg mogen nemen? Het is niet alsof onze barbaren iets tegen jullie doen.

Dus die MB mag nooit worden aangevallen volgens je redenering? Die kan toch gewoon voor zichzelf spelen en zich dus ook verdedigen? Als hij niet actief genoeg is om dorpen dichtbij het front te managen, intern je die dorpen toch? Snap het probleem niet echt.

Allemaal leuk en wel dat jullie je komen verdedigen. Maar ik koos ervoor om Elise niet te edelen toen die met 800k in purr's cluster lag. Had ik beter wel gedaan, want jullie hebben nog nooit gehoord van respect voor je vijand. Al de 'nieuwe' acties van Daap tonen dat allemaal maar weer eens aan. Ik ben klaar met jullie, met heel jullie achterlijke kortzichtige visie op alles. Jullie zijn voor mij allemaal maar een bende idioten in 1 stam. Adios en veel plezier met het opruimen van bbtjes in het cluster van purr en psycho. Het word vast leuk ;)
 

DeletedUser72576

Guest
Allemaal leuk en wel dat jullie je komen verdedigen. Maar ik koos ervoor om Elise niet te edelen toen die met 800k in purr's cluster lag. Had ik beter wel gedaan, want jullie hebben nog nooit gehoord van respect voor je vijand. Al de 'nieuwe' acties van Daap tonen dat allemaal maar weer eens aan. Ik ben klaar met jullie, met heel jullie achterlijke kortzichtige visie op alles. Jullie zijn voor mij allemaal maar een bende idioten in 1 stam. Adios en veel plezier met het opruimen van bbtjes in het cluster van purr en psycho. Het word vast leuk ;)

Uhm volgens mij speelt jvds11 bij je bondgenoot, BBK. Verder waren de twee (!) overgenomen dorpen van je mb één front dorp en een op de, wat is het, vierde linie? Waarom zou je MB niet aangevallen mogen worden?

Wat je verder zegt slaat ook nergens op, "ik kies ervoor om niet jullie mb te gaan edelen, dus mogen jullie mijn mb ook niet edelen" -.-
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Uhm volgens mij speelt jvds11 bij je bondgenoot, BBK. Verder waren de twee (!) overgenomen dorpen van je mb één front dorp en een op de, wat is het, vierde linie? Waarom zou je MB niet aangevallen mogen worden?

Weer zo'n idiote opmerking. Alsjeblieft ga terug naar de Casual. Daar doen ze misschien aan 'elkaar clusterfucken via alles wat er is'. Op een normale wereld hoor dat niet. Maar ik had idd mijn normen lager moeten stellen bij Daap. Had het kunnen weten, jullie zijn toch maar een aftreksel van Babe.

En nou, achterlijk? Ik en purr hadden een afspraak elkaar niet te cfen achter de 2e linie dmv bbs en spelers. Daar hield ik me aan, jij/bonaya/twan verbreekt die afspraak nu gewoon lekker. Goed zo knul.
 

DeletedUser72576

Guest
Weer zo'n idiote opmerking. Alsjeblieft ga terug naar de Casual. Daar doen ze misschien aan 'elkaar clusterfucken via alles wat er is'. Op een normale wereld hoor dat niet. Maar ik had idd mijn normen lager moeten stellen bij Daap. Had het kunnen weten, jullie zijn toch maar een aftreksel van Babe.

En nou, achterlijk? Ik en purr hadden een afspraak elkaar niet te cfen achter de 2e linie dmv bbs en spelers. Daar hield ik me aan, jij/bonaya/twan verbreekt die afspraak nu gewoon lekker. Goed zo knul.

Dus dat dorp van je mb, op de frontlinie, een offensief dorp, met troepen die op onze dorpen gestuurd hadden kunnen worden, ómdat hij voor jou werkt, moeten wij links laten liggen? Woha, ik wist niet dat ze op 'normale' werelden deze logica hanteerden.

Insinueer je nou dat ik zei dat je achterlijk bent, of noem je mij achterlijk? Eerlijk gezegd wist ik niets van die afspraak, maar je meent toch niet serieus dat wij je moraalbreker niet aan mogen vallen? Zit in de mb stam van Finity, en is dus onderdeel van Finity. Als we een dorp van jou op de, pak hem beet, 10de linie edelen, mag dat toch ook wel? Of dat mag niet volgens die afspraken?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dus dat dorp van je mb, op de frontlinie, een offensief dorp, met troepen die op onze dorpen gestuurd hadden kunnen worden, ómdat hij voor jou werkt, moeten wij links laten liggen? Woha, ik wist niet dat ze op 'normale' werelden deze logica hanteerden.

Insinueer je nou dat ik zei dat je achterlijk bent, of noem je mij achterlijk? Eerlijk gezegd wist ik niets van die afspraak, maar je meent toch niet serieus dat wij je moraalbreker niet aan mogen vallen? Zit in de mb stam van Finity, en is dus onderdeel van Finity. Als we een dorp van jou op de, pak hem beet, 10de linie edelen, mag dat toch ook wel? Of dat mag niet volgens die afspraken?

Op de frontlinie? :D :D :D
Zwart puntje=CF

Noem jij dit de frontlinie? In welk opzicht zie jij daar front met Purr buiten de cf die die had van gisteren(!!!!).

Ik zei duidelijk, volgens de afspraken niet via andere spelers en/of bb's achter de 2e/3e linie was het. Zo kwam die discussie om die eerste cf er al van Purr die die via een speler had gepakt bij mij. Dat was al zielig, maar dit? Dit slaagt alles.

Het is geen frontlinie, het is in mijn "safe" en het behoort niet eens tot mij. Hoe laag ben je wel niet om dat te gaan edelen? Is het omdat er amper dorpen genomen worden door Daap of?:D:D:D:D
 

DeletedUser63354

Guest
Onderdeel van Finity. Het is niet zo dat we een SS die bijv in jouw cluster ook niet zouden mogen edelen. Dus daag.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zielig Twan, dacht dat jij voor waarden en normen stond binnen Daap? Heb ik me behoorlijk in vergist dan. Veel succes met bbs opruimen. ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Sta ik zeker. Echter is een Mb edelen geen enkel probleem, dat is vaak zat besproken hier op het AF. Maar we zijn wel gewend dat wanneer het Finity treft, het opeens smerig is haha. Daarnaast zijn je reacties zodanig dat ik niet meteen de motivatie heb om uberhaupt jou te willen begrijpen er iets aan te doen.

Alhoewel ik me afvraag waarom, want een Mb edelen is gewoon toegestaan.
 

DeletedUser72576

Guest
Op de frontlinie? :D :D :D
Zwart puntje=CF

Noem jij dit de frontlinie? In welk opzicht zie jij daar front met Purr buiten de cf die die had van gisteren(!!!!).

Ik zei duidelijk, volgens de afspraken niet via andere spelers en/of bb's achter de 2e/3e linie was het. Zo kwam die discussie om die eerste cf er al van Purr die die via een speler had gepakt bij mij. Dat was al zielig, maar dit? Dit slaagt alles.

Het is geen frontlinie, het is in mijn "safe" en het behoort niet eens tot mij. Hoe laag ben je wel niet om dat te gaan edelen? Is het omdat er amper dorpen genomen worden door Daap of?:D:D:D:D

Ben je scheel? :D:D:D

We hebben twee dorpen van je mb gepakt, en ik heb het over het eerste dorp dat we gepakt hebben. In mijn eerdere post zei ik namelijk ook:
Verder waren de twee (!) overgenomen dorpen van je mb één front dorp en een op de, wat is het, vierde linie? Waarom zou je MB niet aangevallen mogen worden?

Oke die vorige cf discussie kan ik inkomen, via een andere speler. Maar waarom slaa(g?)t dit alles? Dit is je mb godverdomme.

En bedoel je dat er door Daap amper dorpen worden genomen van jou, of van heel Finity? Anders kan ik nog wel wat van twstats afplukken hoor. Voor "1 van de beste deffers van tw" vind ik het best erg hoeveel dorpen we al gepakt hebben. Had je trouwens niet aangekondigd dat je gister ging stoppen? En hoe zit het met die "we deffen alles met eigen def"-ideologie van Sjeinen? Gaat ook niet meer op, toch?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb t over deze cf, niet over die vorige.

En waar heb jij het toch allemaal over? Ik was er ten eerste niet en was ook niet van plan deze massa te deffen, dat ik toen er al dorpen waren verloren nog ging deffen zegt niks over mijn defskills.

Ik vind het moeilijk om een casual noobje duidelijk te maken dat er iets bestaat zoals normen en waarden. En nou, vind jij 5 dorpen voor Daap veel dan voor een massa met 2 edelaars en 1 slaafje in de rug? Dat slaafje heeft er 3 genomen, dat is bijna evenveel dan jij en psycho samen die zeker 10x zo groot zijn. Ik wil maar zeggen, vind je het echt een goede prestatie op sjeinen? Grapjas.

Ik heb deze massa eerst gedeft met eigen def ja, gisteren&eergisteren. Vandaag komt er idd os binnen, ik bedoel, ik kan geen def blijven toveren op die 200-300 edelclears van jullie. Ben jij nou echt zo'n idioot of doe je dit expres? In dat geval hoor je perfect bij Daap meneer "ex w43". Kutnoob.
 

DeletedUser63354

Guest
Het grappige is wel dat het niet ons doel per se was om veel dorpen te veroveren. Tuurlijk, het is een leuke bijkomstigheid, maar we moesten wel lachen om al die mobiele troepen die gekilld zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sta ik zeker. Echter is een Mb edelen geen enkel probleem, dat is vaak zat besproken hier op het AF. Maar we zijn wel gewend dat wanneer het Finity treft, het opeens smerig is haha. Daarnaast zijn je reacties zodanig dat ik niet meteen de motivatie heb om uberhaupt jou te willen begrijpen er iets aan te doen.

Alhoewel ik me afvraag waarom, want een Mb edelen is gewoon toegestaan.

Tuurlijk. Maar zo ver in mijn cluster hem edelen, waarom edel je hem niet gewoon in mijn safe daar helemaal tegen BBK en SS aan? Ik bedoel, dat is wel jullie niveau.
 

DeletedUser

Guest
Ben klaar met deze wereld. Team purr, mij cfen via mijn MB vind ik uitermate zielig. Eerst die cf van zwsader, nu dit? Beetje zielig. Edel al jullie bbs maar in jullie cluster, we maken er een cf oorlog van ;)
Dankje:) je hebt mij ook is aan het lachen gemaakt :D
 
Bovenaan